Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Jägersro 2011-01-08
V75-3 Arvid Stjernswärds Minneslöpning 2011 - Gulddivisionen, försök 2
4. SAHARA DYNAMITE 45% 32
Kolgjini Lutfi
1. NEO HOLMSMINDE 41% 30
Juul Steen
7. BOWLING INFERNO 29% 36
Takter Johnny
6. BOBTAIL 13% 84
Adielsson Erik
2. FINDERS KEEPERS 8% 138
Svanstedt Åke
5. DUST ALL OVER 8% 107
Kihlström Örjan
8. BARON ROLS 2% 302
Goop Björn
3. JOKER C.N. 1% 378
Sjunnesson Jörgen

Senast uppdaterad: 2011-01-08 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Jägersro
V75-2 Jägersro
V75-3 Jägersro
V75-4 Jägersro
V75-5 Jägersro
V75-6 Jägersro
V75-7 Jägersro
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-3 Jägersro

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   5   6   7   [ 8 ]   9  
Author Message
Posted: 2011-01-08 16:09:21

Became a member: 
Forum posts:

V 5, DUST ALL OVER
Heja Örjan
Reply
Posted: 2011-01-08 16:10:38

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO

S 4, SAHARA DYNAMITE
bowlong galla men ställde sig
Reply
Posted: 2011-01-08 16:13:10
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO

S 4, SAHARA DYNAMITE
jaha där ser man , jävligt roliga tävlingar
Reply
Posted: 2011-01-08 16:13:32 Answer to: "bowlong galla men ställde sig"

Became a member: 
Forum posts:
IG på hemläxan ?
Reply
Posted: 2011-01-08 16:14:44 Answer to: "IG på hemläxan ?"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO

S 4, SAHARA DYNAMITE
vad skulel hemläxan vara då?

e bara löjligt att ens spekulera i hur loppen ska gå sådana här dagar
Reply
Posted: 2011-01-08 16:16:38 Answer to: "vad skulel hemläxan vara då? e bara löjligt att ens sp"

Became a member: 
Forum posts:
Att han skulle hamna i djupt ner i kön var väl knappast en överraskning? Dags att sluta gapa om stenklara?
Reply
Posted: 2011-01-08 16:17:02

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO
Nej gott folk idag ärdet ledningen som gäller så enkelt kan det vara.
Då är det bara att spela en dd på denna info så ni kan spela igen de ni förlorade på Bowling.
Reply
Posted: 2011-01-08 16:20:20 Answer to: "Att han skulle hamna i djupt ner i kön var väl knappast en ö"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO

S 4, SAHARA DYNAMITE
jaså, alla skriver ju han skulel hamna dödens, men nu helt plötsligt komemr du och skriver han skulle hamna långt bak, går ju bra komma efter loppet ja.
Had ejag evtat att det skulel bli leråker när jag såg startlistan på på söndagen hade jag inte skrivit något, men så är de num, och kan man LITE om trav som du tror du gör kan man lista ut med 1IQ att det kan gå hur fan som helst,
Reply
Posted: 2011-01-08 16:22:34 Answer to: "jaså, alla skriver ju han skulel hamna dödens, men nu helt pl&ou"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
Djupt ner i kön alternativt dödens trodde jag på. Ganska kallt oavsett...

Leråker såg du väl precis som alla andra att det är ändå skriker du stenklar, osv. Dina inlägg känns rätt ensidiga och onyanserade. Stenklar, stenklar, stenklar... Lösa skott.
Reply
Posted: 2011-01-08 16:25:36 Answer to: "jaså, alla skriver ju han skulel hamna dödens, men nu helt pl&ou"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO
Jag förlåter ALLA som har lämnat "tips" till dagens v75a för denna bana är bara helt omöjlig att basera tips på dagaran innan.
Alla kan glömma en vanlig lopp analys idag.
Ledningen är nyckel idag o lira hem deg nu på att hitta den som spetsar.
Reply
Posted: 2011-01-08 16:26:32 Answer to: "Djupt ner i kön alternativt dödens trodde jag på. Ganska ka"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO

S 4, SAHARA DYNAMITE
va under veckan ja...om du missat det...

Men tydligen är du inte speciellt duktig inom trav för att lista ut att det kan gå hur som helst idag med dessa förutsättningar.

Kan du inte det så kan du ingorera allt jag skriver om alla hästar i fortsättningen.

ja du hade helgarderat dig själv var han än hamna ja

Va ju rätt uppenbart när starten gick och nästan sklog på en gallopp att det inte funka springa på leråkern..men va ju rätt uppenbart den chansen fanns innan
Reply
dujorha Posted: 2011-01-08 16:26:32

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Äntligen ström tillbaka o Ludde körde inte preparé har ja förstått ?
Reply
Posted: 2011-01-08 16:27:38 Answer to: "Jag förlåter ALLA som har lämnat "tips" till dage"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO

S 4, SAHARA DYNAMITE
ja, de verkar som ledaren i alla lopp får hussera fritt då ingen vill göra något , är möjligtvis i v75-6 vi får en skräll då det kan nog bli rejäl körning där
Reply
Posted: 2011-01-08 16:28:46
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
Ja givetvis är det förståeligt att veckans analyser och tips vänds upp och ner med dessa banförhållanden. Känns bara rätt ensidigt att läsa Travspanarns alla inlägg. Fyller trådarna med samma skit, stenklar, stenklar... Ensidigt, onyanserat och tjatigt bara.

När man såg banan fattar man väl att det inte finns någon stenklar idag.
Reply
Posted: 2011-01-08 16:29:40
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO
Skybird. Vad vore ett forum om man inte fick säga vad man tror?
Du kommer väldigt sällan med några kommentarer övehuvudtaget och vågar inte lägga in dina vinnare.

Tycker inte du ska hänga folk som vågar säga vad man tycker.

Sedan har spanis många bra tips och jag anser att han är en av de som brukar ha koll bland annat på Åkes.
Reply
Posted: 2011-01-08 16:32:57 Answer to: "Ja givetvis är det förståeligt att veckans analyser och tip"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO

S 4, SAHARA DYNAMITE
jo det akn bli rätt ensidigt när man tror på någon, men är jag så i precis varje tråd, ensig hela hela hela tidne som du säger?

Jo bra att du fatta det när du såg banan, det fattade jag med, men när man redan sagt den e klar så kan man ju inte backa när man står vid startlinjen
Reply
dujorha Posted: 2011-01-08 16:44:06

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Här hade säkert Ludde meddelat att han inte skulle köra preparé till sina kompisar... så Ludde var "klar" !
Reply
Posted: 2011-01-08 16:51:06 Answer to: "Skybird. Vad vore ett forum om man inte fick säga vad man tror? Du ko"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
Att jag inte skriver fler inlägg än jag gör är för att jag inte spenderar speciellt mycket tid här längre, nivån är för låg. Det ger liksom inte speciellt mycket att läsa allt dravel som trådarna fylls med. Man går in i en tråd för att se om det finns nåt vettigt att läsa och tvingas nöta sig igenom hundra inlägg om stenklara vinnare helt utan motiveringar, tjafs om vem som är bäst, sämst, etc.

Men vill du ha ett tips så tror jag MT Evita har bra chans idag på dubbeln. Spets verkar ju fungera idag. Trodde mycket på Conrad i DD:1 tidigare men känns kanske inte som ett så spelvärt odds på denna bana. Mr Shimmer och Ridgehead Cahore gynnas av banan och kanske kan skrälla till ett glatt odds?
Reply
Posted: 2011-01-08 17:09:14
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 7, BOWLING INFERNO
Kloka ord
Reply
Posted: 2011-01-08 21:16:00

Became a member: 
Forum posts:

V 6, BOBTAIL

S 4, SAHARA DYNAMITE
Bobtail var inte så tokig. Hade banan varit bra hade den kanske vunnit. Å andra sidan så fungerar den bra på tung bana så det är inte säkert att den hade vunnit på bra bana.
Reply
1   2   3   4   5   6   7   [ 8 ]   9