1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2011-01-03 14:58:45  jag tror han kommer dito jag kan mkt om trav
Answer to: "jag tror han kommer dito jag kan mkt om trav"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
jag torr inte han komemr dit, jag kan mer om trav, ska vi slå vad 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 15:08:31  jag torr inte han komemr dit, jag kan mer om trav, ska vi slå vad 
Answer to: "jag torr inte han komemr dit, jag kan mer om trav, ska vi slå vad:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Travis, vem tror du spetsar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 15:12:08  Travis, vem tror du spetsar?
Answer to: "Travis, vem tror du spetsar?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Ludde spetsar enkelt om han vill, men vet inte om han vill det ännu, så går inte svara på.
Åke provar nog för tät med finders, kan sno åt sig ledningen, troligen inte.
Neo kan öppna bra, men e ruggigt ojämn när gäller startsnabbhet, dock liten fördel Neo om ludde inte bryr sig om att ladda.
Men spetsscenariot är tämligen ointressant i detta loppet, så inget man bör lägga någon tid på alls.
Bowling hittar 2-3 ut, sedan är det slut när takter styr ut.
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2011-01-03 15:34:30  Ludde spetsar enkelt om han vill, men vet inte om han vill det ännu, så går inte svara på.
Neo kan öppna bra, men e ruggigt ojämn när gäller startsnabbhet, dock liten fördel Neo om ludde inte bryr sig om att ladda.
Men spetsscenariot är tämligen ointressant i detta loppet, så inget man bör lägga någon tid på alls.
Answer to: "Ludde spetsar enkelt om han vill, men vet inte om han vill det ännu, s"
|
Became a member: 2008-10-27
Forum posts: 430
V 7, BOWLING INFERNO
S 2, FINDERS KEEPERS
|
ahh vi kan slå vad
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 15:38:18  ahh vi kan slå vad
Answer to: "ahh vi kan slå vad"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
bra , tar inte dust all over spets ska du skriva i varje inlägg du gör Travspanarn Är King, tills v75 omgången på åby den 15 e passerad, annaras gör jag tvärtom? okej? deal?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 15:42:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror att både ludde och svanstedt vill ha rygg på bowling inferno och därav laddar båda 2.
Såvidare sahara dynamite inte gör något demonjobb i veckan så släpper troligen ludde till bowling inferno.
Neo holmsminde är en riktigt fin häst som självklart kan vinna, men jag ser bowling inferno som en klasshäst och han bör ha hyfsad chans att plocka ner detta gänget över 2140m.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 15:45:45  tror att både ludde och svanstedt vill ha rygg på bowling inferno och därav laddar båda 2.
Såvidare sahara dynamite inte gör något demonjobb i veckan så släpper troligen ludde till bowling inferno.
Neo holmsminde är en riktigt fin häst som självklart kan vinna, men jag ser bowling inferno som en klasshäst och han bör ha hyfsad chans att plocka ner detta gänget över 2140m.
Answer to: "tror att både ludde och svanstedt vill ha rygg på bowling infer"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
bowling komemr inte gå i nån ledning, trodde du va mer insatt än så 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-03 15:55:25
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, SAHARA DYNAMITE
|
Neo Holmsminde är solklar förstahäst i mina ögon. Bowling behöver bevisa mer innan han är het i denna omgivning från spår 7 och Sahara Dynamite är formlös. Enda frågetecknet är väl om Juul kan hålla spets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:12:44  Neo Holmsminde är solklar förstahäst i mina ögon. Bowling behöver bevisa mer innan han är het i denna omgivning från spår 7 och Sahara Dynamite är formlös. Enda frågetecknet är väl om Juul kan hålla spets.
Answer to: "Neo Holmsminde är solklar förstahäst i mina ögon. Bowli"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
må vara 1a hästen för många, men är inte i närheten av Bowling ändå, varken form lr kapacitet.
Ända emot bowling är sjukdom, men inte längesedna hästen var sjuk och sjukdomar komemr sällan efter varann, Bowling minst lika klar som sist, MINST, sist vann han knappt men säkert, denna gången blir det inte knappt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:14:31  bowling komemr inte gå i nån ledning, trodde du va mer insatt än så 
Answer to: "bowling komemr inte gå i nån ledning, trodde du va mer insatt &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror att johnny vill det  för att spara psyket inför större uppgifter
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:15:46  tror att johnny vill det  för att spara psyket inför större uppgifter
Answer to: "tror att johnny vill det :) för att spara psyket inför störr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
haha nej, Johnny vill inte det, hästen är inte lika fokuserad lr gåvillig i spets, han vill köra bowling i spets lika mkt som Åke vill köra torvald
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2011-01-03 16:16:35
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
V 1, NEO HOLMSMINDE
|
Blir det för hård körning så tror jag Bobtail kan komma bra på slutet. Ska nog med på lappen
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2011-01-03 16:34:35
|
V 7, BOWLING INFERNO
S 2, FINDERS KEEPERS
|
jag kan fortfarande mer
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:40:53  jag kan fortfarande mer
Answer to: "jag kan fortfarande mer"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
har vi en deal då?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-03 16:41:26
|
|
olleolle
|
Posted: 2011-01-03 16:42:16
|
V 7, BOWLING INFERNO
S 2, FINDERS KEEPERS
|
en deal om vad??

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:43:02  en deal om vad??

Answer to: "en deal om vad??
:S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
kan ju prova läsa inläggen man skriver till dig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:46:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
Sahara sitter i spets enkelt om Ludde vill det. Åkes är också snabb ut men han kommer nog inte köra för ledningen tror jag. Ganska säker på att Neo kommer få ledningen här. Dock går Neo bäst bakifrån tror jag, statistiken över framspår är inte smickrande. Kommer gardera iaf tror jag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:54:39  Sahara sitter i spets enkelt om Ludde vill det. Åkes är också snabb ut men han kommer nog inte köra för ledningen tror jag. Ganska säker på att Neo kommer få ledningen här. Dock går Neo bäst bakifrån tror jag, statistiken över framspår är inte smickrande. Kommer gardera iaf tror jag
Answer to: "Sahara sitter i spets enkelt om Ludde vill det. Åkes är ocks&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
 statistiken över framspår är inte smickrande
Hur många lopp baserar du det på? Har du tillgång till statistik från Danmark? Har du det vore det guld att få del av den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:57:41  Ludde spetsar enkelt om han vill, men vet inte om han vill det ännu, så går inte svara på.
Answer to: "Ludde spetsar enkelt om han vill, men vet inte om han vill det ännu, s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Jag har kollat lite mer noggrannt och håller med dig om din spetsbedömning. SD om Ludde vill, annars Neo. Tveksamt om FK kan sno spets från Neo även om det är lillchans på det. Finders har öppnat riktigt vasst ibland, men intrycket är att det har varit från spår längre ut. Prövar Åke så blir det solfjäder mot övriga.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6