1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
9
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-05 17:13:32
|
|
|
Posted: 2011-01-05 18:00:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NEO HOLMSMINDE
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Blir spik på Neo här. Sedan sitter man och håller tummarna på kvällens rad självklart. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 18:33:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tycker detta är ett riktigt dyng guldlöp!! ursäkta uttrycket!
Första nick får Bowling MEN här skall det nog garderas.
Spetsstriden känns som om den kan bli avgörande men har ingen speciell känsla vem som tar den??
Vad har Ludda har hunnit gjort med Sahara?? kanske den som snuvar Neo på spets??
Rank 7,1,4,6
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 20:54:12  Jag tycker detta är ett riktigt dyng guldlöp!! ursäkta uttrycket!
Första nick får Bowling MEN här skall det nog garderas.
Spetsstriden känns som om den kan bli avgörande men har ingen speciell känsla vem som tar den??
Vad har Ludda har hunnit gjort med Sahara?? kanske den som snuvar Neo på spets??
Rank 7,1,4,6
Answer to: "Jag tycker detta är ett riktigt dyng guldlöp!! ursäkta uttry"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
Vad kan man kräva på vintern, Acclaim?
Nej, skapligt för årstiden enligt min mening.
Sahara spetsar, får Bowling i dödens, blir de två iaf.. Neo blir instängd som jag ser det så han går bort, en rolig skräll är Dust All Over med rätt resa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 13:16:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sahara är nog Sveriges startsnabbaste elithäst. Iaf en av de 3.. såg man ju på Elitloppet 09. Herregud vilken acceleration. Öppnade han 06 första 500 då va? Och ja jag vet att trav är dagsform avgörande, men öppna tror jag han klarar ändå. sen att hålla i 2140m är ju värre.
Så ni som slår vad om att Sahara spetsar ryggar jag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 14:54:50  Sahara är nog Sveriges startsnabbaste elithäst. Iaf en av de 3.. såg man ju på Elitloppet 09. Herregud vilken acceleration. Öppnade han 06 första 500 då va? Och ja jag vet att trav är dagsform avgörande, men öppna tror jag han klarar ändå. sen att hålla i 2140m är ju värre.
Så ni som slår vad om att Sahara spetsar ryggar jag 
Answer to: "Sahara är nog Sveriges startsnabbaste elithäst. Iaf en av de 3.. "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
som sagt, der är inte hästen som bestämmer hur fort han ska öppna, det är kusken 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 16:59:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
Sahara är snabb ut men det är oxå Finder när ÅKE vill.
Jag anser dock att Finders är en 1640 häst o lär släppa till en mer offensiv Ludde än vid förra loppet.
Sahara såg väldigt fin ut senast i både trav o form.
Jag har dock lärt mig genom åren att FORM slår KLASS.
Bowling & Neo är dom med bäst form.
Noe får loppet medan Bowling för det jobbigt i dödens på Sahara.
Finns det en 4e häst som kan blanda sig i striden??
Kanske Finders med rätt resa då han normalt är riktigt speedig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 18:07:20  Sahara är snabb ut men det är oxå Finder när ÅKE vill.
Jag anser dock att Finders är en 1640 häst o lär släppa till en mer offensiv Ludde än vid förra loppet.
Sahara såg väldigt fin ut senast i både trav o form.
Jag har dock lärt mig genom åren att FORM slår KLASS.
Bowling & Neo är dom med bäst form.
Noe får loppet medan Bowling för det jobbigt i dödens på Sahara.
Finns det en 4e häst som kan blanda sig i striden??
Kanske Finders med rätt resa då han normalt är riktigt speedig.
Answer to: "Sahara är snabb ut men det är oxå Finder när ÅKE"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SAHARA DYNAMITE
|
Bobtail kan vara påväg mot fjolårsformen....?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 18:29:31  Bobtail kan vara påväg mot fjolårsformen....?
Answer to: "Bobtail kan vara påväg mot fjolårsformen....?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
Hon vek ner sig för tidigt senast o har ingen form.
Eftersom hon inte är tillräckligt snabb ut är det vingel här o jag dissar helt på grund av dessa 2 faktorer jag nämnt.
|
|
Reply
|
|
8freak
|
Posted: 2011-01-06 23:52:19  här finna v75 omgångens bästa spik, bara bläddra blad!
Bowling!
Answer to: "här finna v75 omgångens bästa spik, bara bläddra blad!"
|
Became a member: 2010-03-19
Forum posts: 194
V 7, BOWLING INFERNO
|
Är det en av dina "klara" spanarn? ska jag göra ett nytt försök med V/P? Allvarligt talat alltså? Jag litar fortfarande på dig, men vet inte när jag ska tolka det som klara eller inte... Vill inte satsa pengar och sen är det ingen klar enligt dig.  Försök nr 2? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 05:42:26 Edited(1): 2011-01-07 05:43:09  Är det en av dina "klara" spanarn? ska jag göra ett nytt försök med V/P? Allvarligt talat alltså? Jag litar fortfarande på dig, men vet inte när jag ska tolka det som klara eller inte... Vill inte satsa pengar och sen är det ingen klar enligt dig.  Försök nr 2? 
Answer to: "Är det en av dina "klara" spanarn? ska jag göra ett nyt"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
ja det stämmer, den är 1 av mina klara som vinner 8 av 10
komemr själv lira tungt på den antingen vinnare eller om något bolag lägger upp en smaskig h2h
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-07 07:00:16  som sagt, der är inte hästen som bestämmer hur fort han ska öppna, det är kusken 
Answer to: "som sagt, der är inte hästen som bestämmer hur fort han ska "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ludde är inte den som kastar sig bakåt o drar i den här hästen... I alla fall inte från start så spetsen men vad händer sedan ? Att Johnny o Ludde kan komma fram till vem som ska ha ledningen utan att köra livet ur varandra det utgår ja ifrån !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 07:24:54  Ludde är inte den som kastar sig bakåt o drar i den här hästen... I alla fall inte från start så spetsen men vad händer sedan ? Att Johnny o Ludde kan komma fram till vem som ska ha ledningen utan att köra livet ur varandra det utgår ja ifrån !! 
Answer to: "Ludde är inte den som kastar sig bakåt o drar i den här h&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Jo ludde verkar ha lite optimism så han kör nog för spetsen, inte mig emot.
Bowling inferno har inget intresse av någon spets, förstår inte var folk får det ifrån?
Han backar och tar 2,3 de utvändigt, går det för långtsamt går han fram i dödens varvet från mål å reglerar fältet, annars kan man sitta kvar och avgöra när man vill
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-07 09:02:36  Jo ludde verkar ha lite optimism så han kör nog för spetsen, inte mig emot.
Bowling inferno har inget intresse av någon spets, förstår inte var folk får det ifrån?
Han backar och tar 2,3 de utvändigt, går det för långtsamt går han fram i dödens varvet från mål å reglerar fältet, annars kan man sitta kvar och avgöra när man vill
Answer to: "Jo ludde verkar ha lite optimism så han kör nog för spetsen"
|
|
Möjligt men väntar han för länge med att sätta upp farten så kan till o med Ludde hinna undan... 
|
|
Reply
|
|
8freak
|
Posted: 2011-01-07 10:49:45 Edited(1): 2011-01-07 10:51:16  ja det stämmer, den är 1 av mina klara som vinner 8 av 10
komemr själv lira tungt på den antingen vinnare eller om något bolag lägger upp en smaskig h2h
Answer to: "ja det stämmer, den är 1 av mina klara som vinner 8 av 10
kome"
|
Became a member: 2010-03-19
Forum posts: 194
V 7, BOWLING INFERNO
|
Tack för det.  4,75 i odds på vinnare på Bet365. Hittar du bättre?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 12:06:16  Tack för det.  4,75 i odds på vinnare på Bet365. Hittar du bättre?
Answer to: "Tack för det. :) 4,75 i odds på vinnare på Bet365. Hittar "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du får 5 ggr på expekt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 15:07:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
ludde kommer nog garanterat sitta i spets, med neo bakom sig och bowling utvändigt, tror inte att sahara klarar 2140 i 15 tempo i dagsläget. Tror jag kommer spika bowling här, där vet man att han har grym form iaf. neo har inte kört på en månad och sahara behöver man inte ens nämna.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-07 15:22:05  ludde kommer nog garanterat sitta i spets, med neo bakom sig och bowling utvändigt, tror inte att sahara klarar 2140 i 15 tempo i dagsläget. Tror jag kommer spika bowling här, där vet man att han har grym form iaf. neo har inte kört på en månad och sahara behöver man inte ens nämna.
Answer to: "ludde kommer nog garanterat sitta i spets, med neo bakom sig och bowling ut"
|
|
Ta inte loppet sist på allvar det var ett upplägg för att Forssis skulle få sin seger !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 15:24:16  Möjligt men väntar han för länge med att sätta upp farten så kan till o med Ludde hinna undan... 
Answer to: "Möjligt men väntar han för länge med att sätta upp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
ända sättet ludde hinner undan är om han har bowling slagen 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-07 15:27:43  ända sättet ludde hinner undan är om han har bowling slagen 
Answer to: "ända sättet ludde hinner undan är om han har bowling slagen:"
|
|
Nja Ludde Smack Smack känner ju alla till o 700 kan ju han sätta igång o köra så några får en extra chans där bakom tyvärr !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6