1
2
3
4
5
6
[ 7
]
8
9
|
|
Posted: 2011-01-07 22:27:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
Form slår klass så enkelt är det mina vänner.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 23:00:58  Form slår klass så enkelt är det mina vänner.. 
Answer to: "Form slår klass så enkelt är det mina vänner..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Håller absolut med, form slår klass.
Sahara står för klassen i loppet, och eventuellt har den även tillräcklig form.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 23:19:04  Form slår klass så enkelt är det mina vänner.. 
Answer to: "Form slår klass så enkelt är det mina vänner..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Och här gick jag omkring och tyckte att V75 var svårt och så var det så enkelt som att följa en plattityd.
Jag ska ikläda mig rollen som forumets pajas nu och förklara Bowling som en överstreckad outsider och en vanvettig spik. Det står mellan Neo och Bobtail. Så enkelt är det. Har jag fel står det er fritt att håna mig imorgon. Jag kommer ändå inte läsa era inlägg.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 23:20:49  Och här gick jag omkring och tyckte att V75 var svårt och så var det så enkelt som att följa en plattityd.
Jag ska ikläda mig rollen som forumets pajas nu och förklara Bowling som en överstreckad outsider och en vanvettig spik. Det står mellan Neo och Bobtail. Så enkelt är det. Har jag fel står det er fritt att håna mig imorgon. Jag kommer ändå inte läsa era inlägg.

Answer to: "Och här gick jag omkring och tyckte att V75 var svårt och s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
skulle inte heller ta med en häst jag spelat emot  så köööör hårt
u need it: 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 23:24:31  skulle inte heller ta med en häst jag spelat emot  så köööör hårt
u need it: 
Answer to: "skulle inte heller ta med en häst jag spelat emot:D så kö&o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
hehe.. Tack! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-01-08 00:17:59
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Hade det varit 2600 meter hade Bowling varit stenklar. Men jag tror han har mycket bra chans även över den ktuella distansen. Sahara behöver lopp och kommer inte palla att ha Takter pressandes utvändigt sisa 800. Synd att inte oddset på unibet inte är fast. Står i 5 gånger men kommer troligtvis stå i 3.50 när loppet går.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 01:38:01  Hade det varit 2600 meter hade Bowling varit stenklar. Men jag tror han har mycket bra chans även över den ktuella distansen. Sahara behöver lopp och kommer inte palla att ha Takter pressandes utvändigt sisa 800. Synd att inte oddset på unibet inte är fast. Står i 5 gånger men kommer troligtvis stå i 3.50 när loppet går.
Answer to: "Hade det varit 2600 meter hade Bowling varit stenklar. Men jag tror han har"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
finns andra spelbolag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 10:44:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SAHARA DYNAMITE
|
Vem kan säkert säga att inte Sahara har form?
Såg formstark ut bakom hästar senast. Spets tar han alldeles säkert, och sedan tror jag inte någon trycker på tillräckligt för att mosa honom. Jag tror det blir en enkel favoritseger till slut, mot för honom en klass sämre hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 11:33:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror Neo är den som får loppet och chansspikar. Sahara har knappast toppform efter endast ett lopp och Bowling har att välja på dödens eller backa ner i kön. Nej jag chansar på Neo...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 12:00:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kul lopp, där det ska bli intressant att se Sahara Dynamite i andra starten för Ludde. Spets tar han, och även om formen inte är på topp så är det ju en grundkapabel sak. 1 och 7 emot.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-08 12:00:41
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tyvärr är detta ett nytt "Polare Pär" lopp med Ludde i huvudrollen som vanligt !! Han har sina kompisar Erik o Johnny i bra lägen o han kan släppa spets till någon av dem !! Kokt är Juulen o Finders har ingen form o knappast heller Örjans !! Skitlopp tycker ja för det är lite svårt att förutse Ludde drag nu när han kan välja på ytterligare ett preparé lopp eller köra för vinst.. Svårt !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-08 15:04:19
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, SAHARA DYNAMITE
|
Börjar kännas som spets och slut på Sahara, Takter lär ju inte sätta upp nåt mordiskt tempo i dödens med tanke på dagens förhållanden och Ludde låter mycket nöjd med hur hästen har känts i jobben. Hur överlägsen hästen är kapacitetsmässigt behöver vi väl inte orda om och streck%-en är låg. Blir spännande att se värmningen..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 15:12:24  Börjar kännas som spets och slut på Sahara, Takter lär ju inte sätta upp nåt mordiskt tempo i dödens med tanke på dagens förhållanden och Ludde låter mycket nöjd med hur hästen har känts i jobben. Hur överlägsen hästen är kapacitetsmässigt behöver vi väl inte orda om och streck%-en är låg. Blir spännande att se värmningen..
Answer to: "Börjar kännas som spets och slut på Sahara, Takter lär"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
luddes chanslös, kommer bli nedtagen av bowling med gäspning
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-08 15:16:57  luddes chanslös, kommer bli nedtagen av bowling med gäspning
Answer to: "luddes chanslös, kommer bli nedtagen av bowling med gäspning"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, SAHARA DYNAMITE
|
Ja du säger ju det  Jag spikar Sahara och är mest rädd för Neo.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 15:25:38  Ja du säger ju det  Jag spikar Sahara och är mest rädd för Neo.
Answer to: "Ja du säger ju det:) Jag spikar Sahara och är mest rädd f&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
ja det är ju synd, ska bli kul se Sahara stappla in i mål med mjölksyra över huvudet idag
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-08 15:31:19 Edited(1): 2011-01-08 15:33:27
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Med ett vettigt lopp så vinner Neo. Möter Sahara som endast har ett lopp i kroppen och Bowling är en Silverdivisionshäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 16:01:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
Skitig bana eller ej men jägersro är och förbli "Lunken" 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 16:05:48  Skitig bana eller ej men jägersro är och förbli "Lunken" 
Answer to: "Skitig bana eller ej men jägersro är och förbli "Lunken"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
nja vet inte riktigt skulel nog lägga ut 1.80 på solvalla , 1.90 på jägers
känsn ju sådär ens spekulera vilka hästar som går vad på i denna kohagen
Hoppas att inte bowling e missgynnad iallafall
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 16:07:04  nja vet inte riktigt skulel nog lägga ut 1.80 på solvalla , 1.90 på jägers
känsn ju sådär ens spekulera vilka hästar som går vad på i denna kohagen
Hoppas att inte bowling e missgynnad iallafall
Answer to: "nja vet inte riktigt skulel nog lägga ut 1.80 på solvalla , 1.90"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
Känns ju som de som kommer till spets får hållas där...o Bowling lr ju hamna i dödens o DÄR lär ingen vinna ifrån idag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 16:08:51  Känns ju som de som kommer till spets får hållas där...o Bowling lr ju hamna i dödens o DÄR lär ingen vinna ifrån idag 
Answer to: "Känns ju som de som kommer till spets får hållas där."
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
om nån vinenr från dödens öär det bowling, om alla lägger sig på innerspår lär han få dödens, han lär hamna sist direjkt ändå, så skulel bli förvånad om han inte får 2,3 utvändigt, sedna möjligtvis dödens, men han trivs rätt bra där, så ingen nackdel
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
[ 7