[ 1
]
2
3
4
5
6
7
8
9
|
Travzonen
|
Posted: 2011-01-03 07:00:05
|
|
V75-3 | Arvid Stjernswärds Minneslöpning 2011 - Gulddivisionen, försök 2 1:A PRIS 200 000 kr 2140 A 1. NEO HOLMSMINDE Juul Steen 2. FINDERS KEEPERS Svanstedt Åke 3. JOKER C.N. Sjunnesson Jörgen 4. SAHARA DYNAMITE Kolgjini Lutfi 5. DUST ALL OVER Kihlström Örjan 6. BOBTAIL Adielsson Erik 7. BOWLING INFERNO Takter Johnny 8. BARON ROLS Goop Björn
Turordning: 1-4-7-6-2-8-3-5
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 10:46:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
|
Undrar hur formen är på Sahara. 1an ska helt klart med, kanske tom ett spikförslag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 11:59:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
1,4,7 är helgardering, vågar inte gissa hur sahara dynamite är för dagen.
Neo holmsminde tar spets och är riktigt bra för dagen, bowling inferno får tufft lopp men är nog bäst....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 12:34:00  1,4,7 är helgardering, vågar inte gissa hur sahara dynamite är för dagen.
Neo holmsminde tar spets och är riktigt bra för dagen, bowling inferno får tufft lopp men är nog bäst....
Answer to: "1,4,7 är helgardering, vågar inte gissa hur sahara dynamite &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Neo spetsar och leder runt om. Bowling har inte en chans denna gång. Denna gång är det knappast ngn som bara ger bort spets som senast. Sahara Dynamite känns iskall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 12:51:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
bowling inferno har visat flertalet gånger att han fullständigt skiter i spets, men du kanske har sovit senaste tiden?
Neo är en ruggigt fin häst, men om någon(svanstedt/ludde) synar han i spetstriden så blir jag inte det minsta förvånad om bowling inferno krossar allt från dödens. Gjort det tidigare och kan göra det igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 13:30:12  bowling inferno har visat flertalet gånger att han fullständigt skiter i spets, men du kanske har sovit senaste tiden?
Neo är en ruggigt fin häst, men om någon(svanstedt/ludde) synar han i spetstriden så blir jag inte det minsta förvånad om bowling inferno krossar allt från dödens. Gjort det tidigare och kan göra det igen.
Answer to: "bowling inferno har visat flertalet gånger att han fullständigt "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
 bowling inferno har visat flertalet gånger att han fullständigt skiter i spets, men du kanske har sovit senaste tiden?
Flertalet gånger??? Han har gjort den en gång senaste halvåret. Längre tillbaks har jag inte orkat kolla eftersom det är skåpmat. Senast han gjorde det så sprang han mot ett gäng lik med Strong Boy som den enda med ett uns av klass för divisionen. Knappast så att det kvittar för kusen om den går i dödens eller inte.
Men kom gärna tillbaka med BI:s dödens statistik längre tillbaka om du vill visa belägg för ditt påstående. Om inte så tycker jag att det är vilseledande att du skriver som du gör.
visserligen är detta gäng också en hel del likvarning på, och skulle Neo galoppera eller vara dålig för dagen så kan BI vinna, men inte en chans att den krossar en Neo i normal författning från dödens.
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2011-01-03 13:32:11   bowling inferno har visat flertalet gånger att han fullständigt skiter i spets, men du kanske har sovit senaste tiden?
Flertalet gånger??? Han har gjort den en gång senaste halvåret. Längre tillbaks har jag inte orkat kolla eftersom det är skåpmat. Senast han gjorde det så sprang han mot ett gäng lik med Strong Boy som den enda med ett uns av klass för divisionen. Knappast så att det kvittar för kusen om den går i dödens eller inte.
Men kom gärna tillbaka med BI:s dödens statistik längre tillbaka om du vill visa belägg för ditt påstående. Om inte så tycker jag att det är vilseledande att du skriver som du gör.
visserligen är detta gäng också en hel del likvarning på, och skulle Neo galoppera eller vara dålig för dagen så kan BI vinna, men inte en chans att den krossar en Neo i normal författning från dödens.
Answer to: "bowling inferno har visat flertalet gånger att han fullstä"
|
Became a member: 2008-10-27
Forum posts: 430
V 7, BOWLING INFERNO
S 2, FINDERS KEEPERS
|
men snälla nånn du kan ju inter tro på juul
bowling inferno har visat smack form senaste tiden o dessutom med takter.
Han vinner väl?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 13:44:20  men snälla nånn du kan ju inter tro på juul
bowling inferno har visat smack form senaste tiden o dessutom med takter.
Han vinner väl?
Answer to: "men snälla nånn du kan ju inter tro på juul
bowling infer"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
 men snälla nånn du kan ju inter tro på juul
Haha. Jo, det kan jag. Dansk topphäst. Gick i dödens sista 1000 mot Scully gully i spets senast på Halmstad, då han slutade som tvåa före hästar som Globalen, Marshland, Colombian Necktie, Noras Bean.
Som jag ser det så är det enda som kan strula är att ngn annan lyckas sno spets och då är ju Steen inget att hålla i handen och lita på att han hittar ut. Han är ju ingen Örjan.. hehe
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2011-01-03 14:06:57   men snälla nånn du kan ju inter tro på juul
Haha. Jo, det kan jag. Dansk topphäst. Gick i dödens sista 1000 mot Scully gully i spets senast på Halmstad, då han slutade som tvåa före hästar som Globalen, Marshland, Colombian Necktie, Noras Bean.
Som jag ser det så är det enda som kan strula är att ngn annan lyckas sno spets och då är ju Steen inget att hålla i handen och lita på att han hittar ut. Han är ju ingen Örjan.. hehe
Answer to: "men snälla nånn du kan ju inter tro på juul"
|
V 7, BOWLING INFERNO
S 2, FINDERS KEEPERS
|
ok vi får väl se hur mkt fel du har han kan ju inte ens hålla ledning
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 14:10:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
här finna v75 omgångens bästa spik, bara bläddra blad!
Bowling!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 14:11:52   men snälla nånn du kan ju inter tro på juul
Answer to: "men snälla nånn du kan ju inter tro på juul"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
bowling slukar neo utan problem till slut, blir inte ens hårt på målfotot
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 14:15:18  ok vi får väl se hur mkt fel du har han kan ju inte ens hålla ledning
Answer to: "ok vi får väl se hur mkt fel du har han kan ju inte ens hå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Jag har en hel del fel varje omgång. Så det är inget nytt.
Men startsnabbheten är det jag är mest orolig över. Den har startat hyggligt, men känns lite trög den allra första biten och det kan räcka för att bli av med ledningen.
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2011-01-03 14:16:22
|
V 7, BOWLING INFERNO
S 2, FINDERS KEEPERS
|
mot ledning går dust all over som är ruskit startsnabb
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 14:17:39  mot ledning går dust all over som är ruskit startsnabb
Answer to: "mot ledning går dust all over som är ruskit startsnabb"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
är 1% chans han tar sig förbi ludde om han laddar, så du tror på det sj?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 14:17:58  bowling slukar neo utan problem till slut, blir inte ens hårt på målfotot
Answer to: "bowling slukar neo utan problem till slut, blir inte ens hårt på"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Dear to make a bet?
Jag skriver "Travspanaren är gud" i alla mina inlägg en vecka om BI vinner över Neo om denne får behålla spets.
Lovar du skriva motsvarande om mig om Neo vinner över BI i samma löpningsförlopp? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 14:19:59  Dear to make a bet?
Jag skriver "Travspanaren är gud" i alla mina inlägg en vecka om BI vinner över Neo om denne får behålla spets.
Lovar du skriva motsvarande om mig om Neo vinner över BI i samma löpningsförlopp? 
Answer to: "Dear to make a bet? ;)
Jag skriver "Travspanaren är gud" "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
Bet ? jo jag ska betta bowling inferno vinnare, är inte ofta man har sådana här vinnare som faktikt ger lite odds, 3 gånger? får va nöjd isåfall
Jag skriver "Polajasen är min idol" hela januari ut om inte bowling är före Neo imål!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 14:20:33  Dear to make a bet?
Answer to: "Dear to make a bet? ;)
Jag skriver "Travspanaren är gud" "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOWLING INFERNO
S 4, SAHARA DYNAMITE
|
och se till att skriva riktigt mycket inlägg med då! 
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2011-01-03 14:26:01  och se till att skriva riktigt mycket inlägg med då! 
Answer to: "och se till att skriva riktigt mycket inlägg med då!:)"
|
V 7, BOWLING INFERNO
S 2, FINDERS KEEPERS
|
jag känner bowling ägare o tränare väl
han vinner enkelt
o till spets kommer dust all over
|
|