Detta har inget med streckandet att göra. Det har att göra med att en tjej eller kille som skriver om 7-8 hästar i varje avdelning vill spela tuff för att han/hon nämnt en vinnare som han/hon inte ens hade med på systemet... Han/hon tycker att det är stort medans jag tycker att det är löjligt. Det var det som det handlade om.
Ja det tycker ja va bra gjort o den chans du tog i stoloppet var rätt på något vis ändå men hästen verkar ojämn, synd i alla fall på i mina ögon en bra kupong när du fick med dom andra skrällarna !!
Nummer 10 stör Perfect Light ordentligt i starten. Solklart att det skulle varit omstart enligt mej. Men för mitt system hade det inte spelat någon roll eftersom Perfect inte vunnit loppet ändå. Det va en dålig spik av mej helt enkelt. Men det är en katastrof att dom släpper iväg en sån start.
Nummer 10 stör Perfect Light ordentligt i starten. Solklart att det skulle varit omstart enligt mej. Men för mitt system hade det inte spelat någon roll eftersom Perfect inte vunnit loppet ändå. Det va en dålig spik av mej helt enkelt. Men det är en katastrof att dom släpper iväg en sån start.
Hur jag än tänker så kan jag inte förstå hur Royal Neo kunde vara så betrodd i detta lopp.. Hästen hade tjänat 400 000 på de tre senaste starterna. Innan det stod den på 97 000 intjänat... Brons är öppet för hästar som tjänat 400 000-800 000 så den stod ju inte direkt bra inne på pengar heller. Visst finns det hästar som har gått rakt upp i guld men dom är inte många. Och det har ju inte direkt lyst någon stjärnglans runt Royal Neo heller enligt mej. Obegripligt!
Hur jag än tänker så kan jag inte förstå hur Royal Neo kunde vara så betrodd i detta lopp.. Hästen hade tjänat 400 000 på de tre senaste starterna. Innan det stod den på 97 000 intjänat... Brons är öppet för hästar som tjänat 400 000-800 000 så den stod ju inte direkt bra inne på pengar heller. Visst finns det hästar som har gått rakt upp i guld men dom är inte många. Och det har ju inte direkt lyst någon stjärnglans runt Royal Neo heller enligt mej. Obegripligt!
Jag hade analyser bort den o den var inte med på systemet alls !! Skulle möjligen få dödens efter 3-400 meter o sedan skulle inte Daniel köra hårt för ledningen mot dessa hästar alls !! Omotiverad favo tyckte ja med !!
LÅT GÄRNA DESSA MODERATORER BLI ARBETSLÖSA....
TYVÄRR GÅR DET INTE ATT UNDVIKA DESSA INLÄGG EFTERSOM DOM LIGGER DÄR DOM LIGGER MEN FLAGGA GÄRNA FÖR VEM SOM SKRIVER GENOM EN RÖ VARNINGSSKYLT SOM PROFILBILD