1
[ 2
]
3
4
5
6
7
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-06 21:58:05  Ja han tvekade en heldel som du säger.
Men kanske är en bättre häst nu sedan han byte tränare (Johnny Lehrberg).
3 starter = 3 vinster?
Men visst finns tveksamheter som du säger..
MEN vem ska man spika denna vecka ...ja om du utgår från det lilla vi har analyserat veckans v75a??
Maha är stenklar i guld men sedan- 1 spik till vill JAG ha..tack 
Answer to: "Ja han tvekade en heldel som du säger.
Men kanske är en bät"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kommer nog fram till en i slutet av veckan!!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 22:13:28  Äsch ibland är första tanken det bästa o här är det spets och slut.
Vem ska ta spetsen från D.Olsson!??
Finns en häst som jag är orolig för o det är Avanto - men rätt resa är han livsfarlig på sin super speed...Men jag tror det blir lågt tempo...
Answer to: "Äsch ibland är första tanken det bästa o här ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Olsson fick ju bra tryck av tysken senast men hästen kämpade på bra, men nu är det nog lite hårdare motstånd vad säger du om tobbes rygg ledaren och lucka 50 kvar. Är ju väldigt jämn av sig dock inte vunnit så mycket bara en medhängare eller.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 08:01:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ORGANIC VALUE
|
Det kanske inte är så många som röstar här men jag är överraskad när jag ser 21% på MILS YOU LOVE... har inte den visat sin begränsning tydligt nog....
Nu vinner NILLER... halvt om halvt preparé i förra starten.. fick ju sin vinst ändå med AVANTO...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 09:04:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, ROCKY RACE
S 7, ROYAL NEO
|
Jag är inte imponerad av Niller men kanske Per kan ta fram något som vi inte sett förrut?
JAG känner att det inte finns någon som kommer offra sig här - VEM och VARFÖR ska gå fram i dödens OM Daniel får ledningen..please explain thanks... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 09:20:34  Det kanske inte är så många som röstar här men jag är överraskad när jag ser 21% på MILS YOU LOVE... har inte den visat sin begränsning tydligt nog....
Nu vinner NILLER... halvt om halvt preparé i förra starten.. fick ju sin vinst ändå med AVANTO...
Answer to: "Det kanske inte är så många som röstar här men j"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Niller var i viss mån förbättrad senast men tempot blev alldeles för högt o han tröttnade. Eftersom han är stänkrädd och inte kan gå bakom andra hästar så måste han fram. Antingen i ledningen eller i dödens. I dödens tror jag det är risk att han tröttnar igen men det kan ju gå för tempot kommer inte bli 13/2000 nu (eller vad det var senast) och 2140 passar Niller bättre (han har ju lednsat rejält just på 2640 2-3 ggr). Mest troligt är att det blir trötta ben både på ledaren o Niller och en annan häst vinner.
Måste man välja en av dom 2 så väljer jag också Niller. Helt säker på att han kommer vara i bättre form nu och bara han håller sig i trav så borde han ha en hyffsad chans. Dessutom kanske dom släpper eftersom dom är nya i klassen? Inte så hemskt kul att ha dessa betydligt hårdare hästar utvändigt. Läs intervjuerna....
Royal Neo måste sänka sitt rekord för att vinna. Tror han får problem men det är en bra häst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 10:07:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ORGANIC VALUE
|
"kanske Per kan ta fram något som vi inte sett förrut?#....
Svanstedts kvalité med tömmarna brukar inte debatteras alltför ofta... jag tycker han ofta använder en taktik som om han från 7- 800 m kvar indikerar att han behöver gå på toa.. ibland håller det okey,,, MEN..... 
Perra är på G
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 11:13:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Niller spår 2 galopprisk jag tror inte dom vågar ladda därifrån, men vem fan tar ledningen tobbe och i så fall släpper han till olsson tveksamt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 11:37:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 1, CADDIE EAGLE
|
Jag kommer spika Royal här, för ledningen kommer han ju ta, och jag ser ingen som kan plocka han här. Visst finns det några vassa med, men från dom lägena så känns det inte som dom ska kunna ta det. Så känns det nu iaf. Men det är så tråkigt att ha spikat en favorit i sista också. hehe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 13:25:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ACES MAJESTY
S 6, ACES MAJESTY
|
Pass upp på 6 Aces Majesty!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 13:29:54  Niller spår 2 galopprisk jag tror inte dom vågar ladda därifrån, men vem fan tar ledningen tobbe och i så fall släpper han till olsson tveksamt.
Answer to: "Niller spår 2 galopprisk jag tror inte dom vågar ladda där"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Vågar o vågar. Dom har väl inget val?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 14:07:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej dom har väl inte det hästen är stänkrädd och kan galoppera när som helst jag tar bort han-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 14:14:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
7an har ju dragit in 455k på sina senaste 4 starter.
innan dessa 5 starter hade han 42,5k.
Kan det bli som det blev för katjing ?
Att det bara tar stop ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 14:25:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 1, CADDIE EAGLE
|
Han har ju fått så pass bra läge nu, att han ska ha bra chans att vinna. Daniel är ju duktig men lite för mycket Ludde i han, Hästen har vart travsäker på senast tiden, men hoppat förut. Med springspår och Daniel finns ju chansen igen. måste se vad alla tränare/kuskar säger innan jag bestämmer mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 15:02:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ACES MAJESTY
S 6, ACES MAJESTY
|
go sören go sören 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 16:02:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ACES MAJESTY
S 6, ACES MAJESTY
|
5-6-9-11 heltäckt i ett svårt lopp 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 16:51:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 7, ROYAL NEO
|
Draget heter Avanto som också är ganska speedig  hoppas streck% håller i sig. För jag vill bli ensam men som sagt vinner hultmans krigare i avd3 blir det nog ingen med ensam pott! dock kan det ändå ge riktigt bra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 16:58:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ORGANIC VALUE
|
Va´ i hela fridens namn Crosby... åker du jorden runt bak och framlänges för din JACKPOT får du bjuda med hela travzonen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 16:59:34  go sören go sören 
Answer to: "go sören go sören ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ORGANIC VALUE
|
HEJA GÄVLE menar du.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 17:30:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ACES MAJESTY
S 6, ACES MAJESTY
|
Det är ett svårt lopp tycker jag... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-07 17:32:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
|
detta står mellan 7 och 9. 7 i spets och om avanto får sin resa vinner han men om inte så vinner 7:An i spets! Klart 2 Niller börjar bli som Roberto Duktig häst som inte kan vinna på V75!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6