1
2
3
[ 4
]
5
6
7
|
|
Posted: 2010-09-08 15:00:16  Nej jag håller med dig helt utom på en punkt.
Och det är Nillers form...var han så usel senast??
Kolla tiderna som jag nämnde här ovan...
Kanske man vet mer hur fort man kan och inte kan köra nu...
Drog han inte lite väl hårt??
Hur mycket vinnare hade man från stallet på Avanto denna dagen tro 
Answer to: "Nej jag håller med dig helt utom på en punkt.
Och det är "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo, jag tycker att Niller var usel senast. Men det var först på upploppet som han stupade. Med kortare distans så kan han möjligtvis hålla hela vägen. Han borde ju ha bättre form. Tänkbar chansspik i brist på andra bra spikar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 15:04:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 1, CADDIE EAGLE
|
Tycker Niller har vart usel dom senaste 3 starterna. tar inte med han
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 15:56:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Niller kanske inte gillar Åke? Loppet med Florhed var ju topp. Han funkade tillomed bakifrån då. Som spik är han nog väl chansartad? Eller ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 16:16:16  Har aldrig riktigt förstått att man som tränare ska "offra" en häst för en annan.
Går ägarna med på denna deal tro?
Om vi kör skiten ur din häst så vinner vi med den andra??
Answer to: "Har aldrig riktigt förstått att man som tränare ska "o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
En häst ägare ringde till åke och tjötta lite på han, eller så undra han en del grejer ( kommer inte ihåg hur det var ) iallafall åkes svar var =
Passar det inte så kan du komma och hämta hästen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 16:25:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 1, CADDIE EAGLE
|
Åke är ju en otrevlig jävel tycker jag, ställer inte upp på mycket för spelarna. Är en bra kusk och tränare, men inte direkt ödmjuk
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-09-08 16:27:31
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, NILLER
|
Så alla här inne är säkra på att Royal Neo får spets?
Jag är inte bländad av startsnabbheten (visst bra sist men annars då?)..
Tror detta är ett av de hyfsat enkla loppen o kör 2,7,8,9 tror jag.. Även om Rocky race är lite spännande som stroskräll..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 17:08:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 1, CADDIE EAGLE
|
Nä jag är inte helt säker nu efter att ha läst intervjun, där dom säger att det behövs ett par steg extra för att ladda i och med att det är volt. behöver väl förvisso dom andra med kanske, men lät ju lite osäkert.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 19:31:55  Så alla här inne är säkra på att Royal Neo får spets?
Tror detta är ett av de hyfsat enkla loppen o kör 2,7,8,9 tror jag.. Även om Rocky race är lite spännande som stroskräll..
Answer to: "Så alla här inne är säkra på att Royal Neo f&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ACES MAJESTY
S 6, ACES MAJESTY
|
Nej jag tror Aces Majesty är snabbast fram men om han släpper är en annan sak  Det beror på när du menar att han når spets 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 19:39:05  Nej jag tror Aces Majesty är snabbast fram men om han släpper är en annan sak  Det beror på när du menar att han når spets 
Answer to: "Nej jag tror Aces Majesty är snabbast fram men om han släpper &au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Aces tar ledningen o ska kanske köras där säger dom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 19:49:54  Aces tar ledningen o ska kanske köras där säger dom.
Answer to: "Aces tar ledningen o ska kanske köras där säger dom."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ACES MAJESTY
S 6, ACES MAJESTY
|
Ja då släpper han inte, vad vi vet nu 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-09-08 21:38:25  Aces tar ledningen o ska kanske köras där säger dom.
Answer to: "Aces tar ledningen o ska kanske köras där säger dom."
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, NILLER
|
Säger de? Ja men då är det klart.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 22:23:40  Ja då släpper han inte, vad vi vet nu 
Answer to: "Ja då släpper han inte, vad vi vet nu :D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Notera kansket  Ledningen tar dom, inget snack om det. Om dom sen kör där beror nog på hur hästen känns o hur fort den utvändigt kommer upp. Aces var fin senast så det kan vara en kul ide.
4% är ganska fel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-08 22:27:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CADDIE EAGLE
|
Här vinner inte favoriten, spåret är inte bra 7vinster på 109 starter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-09 07:45:38  Här vinner inte favoriten, spåret är inte bra 7vinster på 109 starter.
Answer to: "Här vinner inte favoriten, spåret är inte bra 7vinster p&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Pepps ursäkta vad menar du.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-09 08:09:39  Notera kansket  Ledningen tar dom, inget snack om det. Om dom sen kör där beror nog på hur hästen känns o hur fort den utvändigt kommer upp. Aces var fin senast så det kan vara en kul ide.
4% är ganska fel.
Answer to: "Notera kansket :-) Ledningen tar dom, inget snack om det. Om dom sen kö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ACES MAJESTY
S 6, ACES MAJESTY
|
Ja okej så du vet inte om dom kommer köra där? det är bara du som tror det om hästen känns fin ? eller har du läst någon kommentar någonstans?
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-09-09 11:38:55
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 6, ACES MAJESTY
|
Jag har skrivit på några platser nu och säger det igen...Svanstedt har skit i stallet, en halsvirus som sätter ned hästarna och det såg man tydligt förra helgen när Year One gick som ett sänke redan på bortre lång utan att ha brukat någonting från 3e utv....Niller tvärdog i ledningen också och den hade kunnat presterat mkt bättre vid sunda vätskor, och därför tycker jag det är lite orättvist att jämnföra förra prestationen med hästens kapacitet.
Inte för jag tror den vinner här, men hade nog vunnit sist om den hade varit normal.
Nog om detta....här kommer jag ta 5-6 st då jag anser att detta är ett av de svårlöstaste loppet av alla på helgens V75.
Jag ska t.o.m ta med Crosbys ide och Manna som jackpotthästar.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-09 11:56:41  Jag har skrivit på några platser nu och säger det igen...Svanstedt har skit i stallet, en halsvirus som sätter ned hästarna och det såg man tydligt förra helgen när Year One gick som ett sänke redan på bortre lång utan att ha brukat någonting från 3e utv....Niller tvärdog i ledningen också och den hade kunnat presterat mkt bättre vid sunda vätskor, och därför tycker jag det är lite orättvist att jämnföra förra prestationen med hästens kapacitet.
Inte för jag tror den vinner här, men hade nog vunnit sist om den hade varit normal.
Nog om detta....här kommer jag ta 5-6 st då jag anser att detta är ett av de svårlöstaste loppet av alla på helgens V75.
Jag ska t.o.m ta med Crosbys ide och Manna som jackpotthästar.... 
Answer to: "Jag har skrivit på några platser nu och säger det igen...S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ACES MAJESTY
S 6, ACES MAJESTY
|
Härligt Hogan! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-09 14:48:59  Så alla här inne är säkra på att Royal Neo får spets?
Answer to: "Så alla här inne är säkra på att Royal Neo f&ari"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Har du inte kollat vad ja skrivit i tråden ? Jag är mycket tveksamt att han tar spets men Daniel kan ju köra sig dit efter 4-500 meter o det kostar men det är ett garderingslopp för mig !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-09 15:29:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ORGANIC VALUE
|
Kovändning här också.....
För mycket sjukhusjournaler ang Svanens stall så jag går från piaff till skengalopp och spikar Organic Value...
Fan vet var den kom ifrån (jordkällaren möjligen) men mina hugskott brukar ibland visa sig vara femettor med slak pilbåge... omöjligheternas omöjlighet
HEJA MIG...

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-09 20:49:21  Pepps ursäkta vad menar du.
Answer to: "Pepps ursäkta vad menar du."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CADDIE EAGLE
|
Bro 2140V har körts 109 lopp på V75, spår 7 har bara vunnit 7 gånger.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6