1
2
3
4
5
[ 6
]
7
|
|
Posted: 2010-09-11 17:06:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kostade iofs 900 kronor  Aja, vinnarspelet på Mellby Turbo samt några bra H2H spel gjordeatt det blev 800 kr plus 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 17:08:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Någon mer som tyckte att det var dålig utdelning på både 7, 6 och 5 rätt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 17:09:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Många bäckar små. Nej bara att ladda om till nästa helg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 17:10:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Det är alltid för låg utdelning på 5 o 6 när man har det tycker jag 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-09-11 17:16:59  Någon mer som tyckte att det var dålig utdelning på både 7, 6 och 5 rätt?
Answer to: "Någon mer som tyckte att det var dålig utdelning på b&ari"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, NILLER
|
Sjukt dålig utdelning med tanke på hur svårt det var kan man tycka.. Fast det var ju en del favoriter..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 17:24:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Tycker det var bra utdelning på 7 idag med tanke på att det var 3 favoriter ?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-11 17:30:29  På förekommen anledning kommer jag hädanefter citera mig själv så ofta jag kan:
En jätterysare kan vara Caddie Eagle som troligen får ett lopp i rygg på ledaren.
Han var bara 10 meter bakom Joke Face senast och loppet innan det avslutade han vasst. Jackpotdrag ?

Answer to: "På förekommen anledning kommer jag hädanefter citera mig sj"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Gör det du. Får du ingen bekräftelse från någon annan så får du väl fixa det själv om det är så viktigt för dej.   Patetiskt... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 17:47:30
Answer to: "Gör det du. Får du ingen bekräftelse från någon"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Det må så vara men jag tar inte ut mina missade spikar på nån som bevisligen visste innan loppet att den skulle spricka. Snacka om patetiskt
Nästa gång kan du ju dela med dig av din "visdom" innan loppen. Fast då har du nog bara 2 rätt skulle jag tippa och oddset på det tipset är väldigt lågt.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-11 17:57:40 Edited(2): 2010-09-12 10:29:58  Det må så vara men jag tar inte ut mina missade spikar på nån som bevisligen visste innan loppet att den skulle spricka. Snacka om patetiskt
Nästa gång kan du ju dela med dig av din "visdom" innan loppen. Fast då har du nog bara 2 rätt skulle jag tippa och oddset på det tipset är väldigt lågt.
Answer to: "Det må så vara men jag tar inte ut mina missade spikar på"
|
|
Du skriver om en massa hästar i varje lopp och sedan skryter du om att du nämnt dem. Trots att du inte har tagit med dem på systemet. Mycket löjligt. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-09-11 18:12:15  Det må så vara men jag tar inte ut mina missade spikar på nån som bevisligen visste innan loppet att den skulle spricka. Snacka om patetiskt
Answer to: "Det må så vara men jag tar inte ut mina missade spikar på"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 6, ACES MAJESTY
|
 På förekommen anledning kommer jag hädanefter citera mig själv så ofta jag kan: En jätterysare kan vara Caddie Eagle som troligen får ett lopp i rygg på ledaren. Han var bara 10 meter bakom Joke Face senast och loppet innan det avslutade han vasst. Jackpotdrag ?
Tycker det luktar lite Nijo om dig, är det där ditt nya alias., tittar man på den här tråden uppifrån o ner så tror jag du har nämnt varendaste häst....hehe. Kanske inte så svårt du att få till det där citatet bland alla andra....
Och jätterysare???....Jojo, 5 ggr pengarna och ett givet streck för de flesta normala skulle jag tro.
Att ha bra självförtroende är inte fel, bara man använder det ödmjukast, men jag tycker du har ett kraftigt attitydsproblem....låter som du är den ända som kan ngt inom trav o alla andra är helt jävla puckade, tona ned dig lite är mitt råd, brukar sluta att man faller jäkligt tungt annars. 
Bara så du vet, du har ca 15 inlägg i varje lopp minst. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 18:13:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Ha ha, det var lite kul. Du och Nybrink då eller ?
Nej du det går ingen på. T.o.m Nybrink står för sina tips och lägger ut dom. Du kanske kan lära dig nånting där ?
Lägger ut dina tips kan jag garantera till 100% att jag inte kommer läsa dom i varje fall men andra kanske tycker det är givande ?
Jag gör mina egna galna rader så mig spelar det ingen roll.
Sen har du rätt till viss del i att jag skriver mycket. Det beror på att man har vissa idéer i början på veckan och att dom ändrar sig och det blir nog väl mycket text. Bara att hoppa över om det är för mycket.
Men det du i grunden blev sne på var att jag sa att jag förutsåg att Perfect Light inte kunde runda o att det skulle skrälla där och det var det loppet du sprack i. Istället för att skjuta på budbäraren kanske du skulle fundera på varför du inte kunde se att det skulle bli så när andra kunde det ? Då kan du få ut nånting positivt.
Sen måste t.o.m en humorlös och allmänt tjurig typ som du hajja att jag citerade i avd 7 bara för att jävlas med dig? Eller ? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-11 19:06:36  Ha ha, det var lite kul. Du och Nybrink då eller ?
Nej du det går ingen på. T.o.m Nybrink står för sina tips och lägger ut dom. Du kanske kan lära dig nånting där ?
Lägger ut dina tips kan jag garantera till 100% att jag inte kommer läsa dom i varje fall men andra kanske tycker det är givande ?
Jag gör mina egna galna rader så mig spelar det ingen roll.
Sen har du rätt till viss del i att jag skriver mycket. Det beror på att man har vissa idéer i början på veckan och att dom ändrar sig och det blir nog väl mycket text. Bara att hoppa över om det är för mycket.
Men det du i grunden blev sne på var att jag sa att jag förutsåg att Perfect Light inte kunde runda o att det skulle skrälla där och det var det loppet du sprack i. Istället för att skjuta på budbäraren kanske du skulle fundera på varför du inte kunde se att det skulle bli så när andra kunde det ? Då kan du få ut nånting positivt.
Sen måste t.o.m en humorlös och allmänt tjurig typ som du hajja att jag citerade i avd 7 bara för att jävlas med dig? Eller ? 
Answer to: "Ha ha, det var lite kul. Du och Nybrink då eller ?
Nej du det g&arin"
|
|
Om man skriver om tre olika hästar per dag från det att listorna läggs upp så borde man rimligtvis hinna skriva om alla hästar, sedan kan man bara gå tillbaka och titta i vilket inlägg man nämnde den som vann och citera därifrån... Att du tycker att det är häftigt säger allt om dej. Enligt mej är det patetiskt. Nu har jag försökt få dej att fårstå att det bara är löjligt att göra så men det verkar inte fungera så nu lämnar jag detta ämne.
Förövrigt var Hogans inlägg mycket bra.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-09-11 20:39:55
 Om man skriver om tre olika hästar per dag från det att listorna läggs upp så borde man rimligtvis hinna skriva om alla hästar, sedan kan man bara gå tillbaka och titta i vilket inlägg man nämnde den som vann och citera därifrån... Att du tycker att det är häftigt säger allt om dej. Enligt mej är det patetiskt. Nu har jag försökt få dej att fårstå att det bara är löjligt att göra så men det verkar inte fungera så nu lämnar jag detta ämne.
Answer to: "Om man skriver om tre olika hästar per dag från det att listorna"
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 20:42:08  Om man skriver om tre olika hästar per dag från det att listorna läggs upp så borde man rimligtvis hinna skriva om alla hästar, sedan kan man bara gå tillbaka och titta i vilket inlägg man nämnde den som vann och citera därifrån... Att du tycker att det är häftigt säger allt om dej. Enligt mej är det patetiskt. Nu har jag försökt få dej att fårstå att det bara är löjligt att göra så men det verkar inte fungera så nu lämnar jag detta ämne.
Answer to: "Om man skriver om tre olika hästar per dag från det att listorna"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja mer spets skulle inte skada !! För många vinnare o senarier i samma lopp gör bara mer skada än nytta !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-12 11:45:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skriver väl för kråkorna nu så här dagen efter men vill kort sagt säga att grälet här det är vad som verkligen är DET PATETISKA..
skrev lite om samma sak igår under avd 6 och det gäller här också...
HÅLL SAMS

|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-12 11:53:55  Skriver väl för kråkorna nu så här dagen efter men vill kort sagt säga att grälet här det är vad som verkligen är DET PATETISKA..
HÅLL SAMS

Answer to: "Skriver väl för kråkorna nu så här dagen efter m"
|
|
Tja det blir så här när folk blir besvikna på streckandet o behöver ventilera någonstans !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-12 11:54:41  Skriver väl för kråkorna nu så här dagen efter men vill kort sagt säga att grälet här det är vad som verkligen är DET PATETISKA..
HÅLL SAMS

Answer to: "Skriver väl för kråkorna nu så här dagen efter m"
|
|
Läs inte om det stör dej. Det finns moderatorer här på forumet så du kan sluta leka polis.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-12 11:56:39  Läs inte om det stör dej. Det finns moderatorer här på forumet så du kan sluta leka polis.
Answer to: "Läs inte om det stör dej. Det finns moderatorer här på"
|
|
Ja dom finns !! Hur gick det för dig Tommie ? Du var rätt nära igen eller ? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-12 12:00:55  Tja det blir så här när folk blir besvikna på streckandet o behöver ventilera någonstans !! 
Answer to: "Tja det blir så här när folk blir besvikna på strecka"
|
|
Detta har inget med streckandet att göra. Det har att göra med att en tjej eller kille som skriver om 7-8 hästar i varje avdelning vill spela tuff för att han/hon nämnt en vinnare som han/hon inte ens hade med på systemet... Han/hon tycker att det är stort medans jag tycker att det är löjligt. Det var det som det handlade om.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-12 12:02:15  Ja dom finns !! Hur gick det för dig Tommie ? Du var rätt nära igen eller ? 
Answer to: "Ja dom finns !! Hur gick det för dig Tommie ? Du var rätt nä"
|
|
Inte nära. Hade 6 rätt och en riktigt dålig spik (Perfect Light)
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]