[ 1
]
2
3
4
5
6
7
|
Travzonen
|
Posted: 2010-09-06 07:00:06
|
|
V75-7 | Bronsdivisionen, försök 4. 1:A PRIS 110 000 kr 2140 V 1. CADDIE EAGLE Jansson Torbjörn 2. NILLER Lennartsson Per 3. KINGPIN LA MARC Andersson Peter M 4. RAVELLO Haugstad Kenneth 5. ORGANIC VALUE Söderkvist Stefan 6. ACES MAJESTY Eriksson Sören 7. ROYAL NEO Olsson Daniel 8. MILS YOU LOVE Goop Björn 9. AVANTO Kontio Jorma 10. MACHO GOSSIP Eriksson Håkan 11. ROCKY RACE Witasp Leif 12. MANNA Kihlström Örjan
Turordning: 7-8-9-1-4-2-11-10-5-3-12-6
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 07:42:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Svårlöst vid 1:a anblick men Royal Neo och Avanato kanske gör upp ? Hur blir loppet kört ? Ravello tillbaka efter 36 dgr uppehåll.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-09-06 08:23:18
|
|
|
Posted: 2010-09-06 10:31:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ORGANIC VALUE
|
Ja du "joNGyL175" ... är du inte lite för snabb nu...
Första tanken är nog bra men du bör nog kolla lite mer noggrant...
Jag ser åtminstone fyra fem nödvändiga streck ... kanske fler....
RAVELLO... loppets roliga streck.. struken senast... mycket bra inne på pengar !!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 10:50:44 Edited(1): 2010-09-06 10:51:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jävla Royal Neo 
missat $$$ på den.
Tycker loppet ser lurigt ut på förhand.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-09-06 11:35:16
 Ja du "joNGyL175" ... är du inte lite för snabb nu...
RAVELLO... loppets roliga streck.. struken senast... mycket bra inne på pengar !!!!
Answer to: "Ja du "joNGyL175" ... är du inte lite för snabb nu...
"
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-06 11:37:53  Jävla Royal Neo 
missat $$$ på den.
Tycker loppet ser lurigt ut på förhand.
Answer to: "Jävla Royal Neo :D
missat $$$ på den.
Tycker loppet ser luri"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja de va lur från tränaren sist !! Pratade om dålig startsnabbhet samt att hästen druckit dåligt !! Oddshöjande o vilseledande av tränaren som uttalade sig i liven ! Jag avstod från att spela men hästen såg bra ut !! Skitpelle tycker ja !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 11:39:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 1, CADDIE EAGLE
|
vill nog ha med 1,4,7,8,9 kanske 5 och 2
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 13:56:36  Ja de va lur från tränaren sist !! Pratade om dålig startsnabbhet samt att hästen druckit dåligt !! Oddshöjande o vilseledande av tränaren som uttalade sig i liven ! Jag avstod från att spela men hästen såg bra ut !! Skitpelle tycker ja !! 
Answer to: "Ja de va lur från tränaren sist !! Pratade om dålig starts"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Ja det var en fuling. Blir samma visa nu ? "han har stuka mulen och är jättetrött"?? Tycker det är svårare emot än förra gången ? Tar han sig förbi alla invändigt ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 14:19:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 1, CADDIE EAGLE
|
Ryggar Jongly här tror jag endå. största motbuden har bakspår. Niller har ju vart skit på senaste tiden så han åker inte med heller. Bara 1 och 4 emot men dom blir nog inget problem. Lutar åt spik
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 14:58:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hatar Olsson ! Aldrig gillat den.
Va e de med Mils you love, han var ju as bra för ett tag sen.
Formtapp eller ?
Satt väl sparat med allt sist, kanske kan bli farlig nu?
5an är väl snabb ut får han spets släpper han väl inte ?
Kan 1an bli farlig ? hmmmmmm, många ? där 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-06 15:52:21  Ja det var en fuling. Blir samma visa nu ? "han har stuka mulen och är jättetrött"?? Tycker det är svårare emot än förra gången ? Tar han sig förbi alla invändigt ?
Answer to: "Ja det var en fuling. Blir samma visa nu ? "han har stuka mulen och &a"
|
|
Nä skulle ja säga men ja har ju dålig form o så men sist den hade springspår o vinglade som fanken så det blev dödens för Persson o sedan tog han över när ledaren galopperade på upploppet ! Hårdare lopp nu... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-06 15:55:59  Ja du "joNGyL175" ... är du inte lite för snabb nu...
Answer to: "Ja du "joNGyL175" ... är du inte lite för snabb nu...
"
|
|
Tycker som du !! Det här är inte stenklart utan måste analyseras mera... 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-09-06 17:14:53
Edited(1): 2010-09-06 17:16:49  Tycker som du !! Det här är inte stenklart utan måste analyseras mera... 
Answer to: "Tycker som du !! Det här är inte stenklart utan måste analy"
|
|
|
Posted: 2010-09-06 18:00:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, AVANTO
S 1, CADDIE EAGLE
|
Håller med om allt du skriver i detta loppet=) 8 har ju en hyffsad rygg förvisso, men får nog för jobbigt att vinna. Finns ju ingen som skulle kunna svara ut han, kanske 6an då som jag har dålig koll på. Nä här blir det nog spik, om den inte skulle sluta på 80% då kanske jag skulle fundera på en gardering, men bara kanske
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 19:01:56  Nä skulle ja säga men ja har ju dålig form o så men sist den hade springspår o vinglade som fanken så det blev dödens för Persson o sedan tog han över när ledaren galopperade på upploppet ! Hårdare lopp nu... 
Answer to: "Nä skulle ja säga men ja har ju dålig form o så men s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 5, ORGANIC VALUE
|
Jag har så svårt att tro att dom bara släpper den till ledningen och sen sitter och tittar på när den vinner. Tror snarare att den får några tryckare under vägen. Lennartsson måste ju fram till ledningen annars är loppet över ? Ravello vill väl trycka upp tempot ?
Nån skrev att Mills you love skulle ta ledningen men det tror jag blir svårt från 8.e spår i volt ;-)
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-06 20:17:08  Äsch ibland är första tanken det bästa o här är det spets och slut.
Vem ska ta spetsen från D.Olsson!??
Finns en häst som jag är orolig för o det är Avanto - men rätt resa är han livsfarlig på sin super speed...Men jag tror det blir lågt tempo...
Answer to: "Äsch ibland är första tanken det bästa o här ä"
|
|
Kolla starten från just spår 7 när Persson körde o hästen var inte klar på vad han skulle ta vägen så bilstart är nog lite bättre för hästen men ja kan ha fel... 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-09-06 20:45:03
 Kolla starten från just spår 7 när Persson körde o hästen var inte klar på vad han skulle ta vägen så bilstart är nog lite bättre för hästen men ja kan ha fel... 
Answer to: "Kolla starten från just spår 7 när Persson körde o h&"
|
|
|
Posted: 2010-09-06 21:36:09  Äsch ibland är första tanken det bästa o här är det spets och slut.
Vem ska ta spetsen från D.Olsson!??
Finns en häst som jag är orolig för o det är Avanto - men rätt resa är han livsfarlig på sin super speed...Men jag tror det blir lågt tempo...
Answer to: "Äsch ibland är första tanken det bästa o här ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaha.. Du tänker att dom har superrespekt för en häst som går upp två klasser? Eller är det för att det är en kusk i världsklass som kör som gör att dom tänker att han får köra från start till mål. Eller är det kanske för att det bara är klena speedkulor utan stridsmoral som är med i loppet?
hehe... Ber om ursäkt för att jag raljerar lite. VIsst köper jag att Royal tar spets, men att han får sitta och bestämma? Nja... Knappast. Har jag fel får jag äta upp det, men har svårt att tro det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-06 21:38:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Niller är stark, Manna är stark, Mils you Love är stark, Ravello är stark. Kanske, möjligtvis kan man tänka sig att någon av dessa herrar parkerar i dödens och tänker att dom kan knäcka klass 2-vinnaren Royal och ta hem loppet med tanke på att det är kort upplopp på Mantorp, vilket inte bara gynnar spets, utan även hästar i dödens.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6