Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Derbyt 2009

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

1   2   [ 3 ]   4   5   6   7   8  
Author Message
Posted: 2009-09-05 17:39:08 Answer to: "Hoppas att mimmi vinner...så man får höra Hultmans bortf&o"

Became a member: 
Forum posts:
Mimmi verkar vara lite älgest?
Någon som kan bekräfta från skolgång eller något? Klass?

Man har ju sett TV-intervjuer som hon verkar närmast mentalt frånvarande i.
Reply
Posted: 2009-09-05 19:33:51 Answer to: "Mimmi verkar vara lite älgest? Någon som kan bekräfta fr&a"

Became a member: 
Forum posts:
Bli hennes näste vän vet ja, facebook + Mimmi
Reply
Posted: 2009-09-05 22:34:52 Answer to: "Bli hennes näste vän vet ja, [url=http://www.facebook.com/mimmi.e"

Became a member: 
Forum posts:
förutsatt att jag har facebook.
vilket jag inte har.
Reply
Posted: 2009-09-06 17:32:37 Answer to: "Efter Derbyt har gått, kan inte ni som trodde att Yield boko skulle v"

Became a member: 
Forum posts:
Vill gärna höra er nu, ni har haft tid på er.
Reply
Posted: 2009-09-06 17:54:05 Answer to: "Vill gärna höra er nu, ni har haft tid på er."

Became a member: 
Forum posts:
Yield var sjuk.
Kan en schimpans räkna ut.

Som tur är kommer aldrig Maha bli en världsstjärna, han är för komplex.
Som Hultman, lider av fetma men kan ändå gå.. ser likheterna.
Reply
Posted: 2009-09-06 17:56:18 Answer to: "Yield var sjuk. Kan en schimpans räkna ut. Som tur är kommer "

Became a member: 
Forum posts:
i din lilla värld va han säkert sjuk, men däremot komemr han säkert vara sjuk ett tag, både psykiskt å fysiskt.
Reply
Posted: 2009-09-06 18:03:11

Became a member: 
Forum posts:
Det mest patetiska va väl o se 2 fullvuxna kommentatorer stå o böla efter ett travlopp...vilka nollor...Hultman som smittat dom?
Reply
Posted: 2009-09-06 18:05:24 Answer to: "Det mest patetiska va väl o se 2 fullvuxna kommentatorer stå o "

Became a member: 
Forum posts:
skriver under på det.
Fetman ter sig på olika sätt.

Men barnen på forumet älskar att få tipsen levererade till dörren.
Hultman "Han har aldrig varit bättre" 9 av 10 starter. Flopp, vad? 8 av 10?

Tuggar i sig allting.
Reply
Posted: 2009-09-06 20:23:51 Answer to: "skriver under på det. Fetman ter sig på olika sätt. Me"

Became a member: 
Forum posts:
varför inte bara säga att du tippade som en röv???? Här har du propagerat för att Maharajah är en bluff, Hultman kass osv... Nu vann Maharajah enkelt och Hultman tog både första och andra plats. Inser du inte att du gör bort dig... Han pissade på din stenklara Yield Boko... Grattis Stefan till en jävligt snygg dubbel, tycker jag är på sin plats!
Reply
Gidde_Palema Posted: 2009-09-06 23:24:22 Answer to: "Jag ser inte scenariot bara? Hur blir det kört? En frisk Yield g&a"

Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
Du var så fel ute man kan vara, Yield gick en 13-tid men vad du inte förstod var att Maharajah är bättre än så. Hoppas att du förstår de nu.....
Reply
Gidde_Palema Posted: 2009-09-06 23:27:13 Answer to: "Mimmi verkar vara lite älgest? Någon som kan bekräfta fr&a"

äljest... har du inte gått skolan? Eller varför kan du inte stava?
Reply
Gidde_Palema Posted: 2009-09-06 23:29:33 Answer to: "förutsatt att jag har facebook. vilket jag inte har. "

facebook är ett stort jävla skämt, håller med dig där.
Reply
Posted: 2009-09-07 08:28:40 Answer to: "varför inte bara säga att du tippade som en röv???? Här"

Became a member: 
Forum posts:
Aldrig.
Yield kan inte vara frisk och tycker fortfarande inte Maha är så bra som TV4 vill man ska tycka.
Reply
Posted: 2009-09-07 08:49:04

Became a member: 
Forum posts:
maha har bara gjort ett enda lopp på v75 och har ändå/tack vare det (välj själv.) 5 miljoner på konotot. nu ska han ut mot dom stora grabbarna.

yield har knappt två efter detta loppet. båda måste ut i guld... fler dueller väntar.

halva fältet ungefär går väl ut i guld inom en överskådlig framtid.

Reply
Posted: 2009-09-07 11:22:47

Became a member: 
Forum posts:
inta alls omöjligt att Yield slår Maharajah i någon kommande start, snarare troligt. Undrar hur många här på forumet som kommer kalla Nurmos för bastubög och säga att Yield är kass osv.. då.

Fakta kvarstå, Maharajah var bäst i det största loppet för året (för kullen), och Hultman var 1:a och 2:a, ingen kan ta ifrån honom en snygg tränar insats..
Reply
Posted: 2009-09-07 15:48:11 Answer to: "inta alls omöjligt att Yield slår Maharajah i någon komman"

Became a member: 
Forum posts:
Maharajah är inte kass, han är bara sinnessjukt överskattad.
Precis som Hultman.

Vem som helst som har kört häst skulle klara hans jobb minst lika bra, vilket urval? Muskeltester som ettåring och sen börjas det, finns inte ens en sportslig att man kan ha respekt för det Hultman gör. Snarare förtjänar han skit varje gång det går dåligt (vilket är ofta). Med ett sånt material, ska det gå bättre.
Jag tycker han underpresterar ständigt (årsvis) som tränare.

Reply
Post removed Posted: 2009-09-07 16:03:10   Answer to: "Maharajah är inte kass, han är bara sinnessjukt överskattad."
Posted: 2009-09-07 16:06:10

Became a member: 
Forum posts:
Om maharajah är sinnssjukt överskattad, vad är då resten av 4-års kullen??? Han pissade på dem från dödens.... Yield Boko har väl nyss gått i mål, och han var ju en stjärna......
Reply
Posted: 2009-09-07 16:09:58 Answer to: "Om maharajah är sinnssjukt överskattad, vad är då rest"

Became a member: 
Forum posts:
Så du tycker att fyraårskullen har fått lika mycket massmedial, samt lovord som Maharajah?
hmmm......
Yield har väl aldrig varit en stjärna, ingen tycker ju det. Först sista tiden som han är "en stjärna".
Hans underskott i uppmärksamhet mot Maha måste vara extremt?

Maha var ju världens bästa häst redan förra året, och sen dess har han blivit tokägd av både Nu Pagadi och Reven d Amour..
Reply
Posted: 2009-09-07 16:17:33

Became a member: 
Forum posts:
Ja, Reven och din ögonsten Nu Pagadi hade nog vunnit om de varit med igår....... Hur som helst så är det bra gjort att vara 1:& 2:a i ett av det största loppet som finns för 4-åriga hästar, oavsett hästmaterial som 1-åringar, det borde väl du som har sett så mkt trav och är så bevandrad i både den akademiska världen (även om jag har svårt att förstå det då jag ser din stavning, Älgjest...) och trav världen.

Men fortsätt gärna tugga på, ett gott skratt förlänger som sagt livet.....
Reply
1   2   [ 3 ]   4   5   6   7   8