[ 1
]
2
3
4
5
6
7
8
|
Andynalan
|
Posted: 2009-08-25 22:19:23
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Startlista, Svenskt Travderby
2.640 meter - autostart
Häst - Tränare
1. Staro Cold Carat - Robert Bergh
2. Yield Boko - Timo Nurmos
3. Micro Mesh - Lutfi Kolgjini
4. Lovely Lidob - Mimmi Elfstrand
5. Maharajah - Stefan Hultman
6. Rakas - Per Lennartsson
7. Knockout Rose - Stig H Johansson
8. Yanantin Boko - Timo Nurmos
9. Spring Erom - Håkan Olofsson
10. Sogå Benito - Peter Untersteiner
11. Marshland - Stefan Hultman
12. Yarrah Boko - Trond Anderssen
Vad säger ni?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-08-25 22:22:29
|
|
Yield Boko i spets. Maharajah kör fram direkt och rycker på hela loppet.
Kan Micro Mesh utmana om spets? Ludde lär ju iaf göra ett rejält försök vilket kan ge problem för Yield Boko. För om han kommer förbi så släpper ju aldrig Ludde.
Goop tar väl Yield ? Han sa att det var hugget som stucket men han ville väl bara vara snäll ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-25 22:50:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag säger se upp för herr martinique i nästa lopp! såg ut att ha rubbet kvar! (fast det är ju ett helt annat lopp än det här...)
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-08-26 11:15:02
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Tror ingen kan plocka ner Yield från spets
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-08-26 14:05:58  Yield Boko i spets. Maharajah kör fram direkt och rycker på hela loppet.
Kan Micro Mesh utmana om spets? Ludde lär ju iaf göra ett rejält försök vilket kan ge problem för Yield Boko. För om han kommer förbi så släpper ju aldrig Ludde.
Goop tar väl Yield ? Han sa att det var hugget som stucket men han ville väl bara vara snäll ?
Answer to: "Yield Boko i spets. Maharajah kör fram direkt och rycker på hela"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Staro Cold Carat tar ledningen och släpper till Yield Boko. Maharajah kommer fram utvändigt. Vem av dem som vinner kan jag dock inte bestämma mig om.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-26 14:53:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Yield flyger till spets och sen får Örjan harva framåt i tredjespår tills han når dödens.
Yield tycks vara en så mycket bättre samt komplettare häst att processen bör bli kort.
Spring Erom blir väl tvåa.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-08-26 16:05:05  Yield flyger till spets och sen får Örjan harva framåt i tredjespår tills han når dödens.
Yield tycks vara en så mycket bättre samt komplettare häst att processen bör bli kort.
Spring Erom blir väl tvåa.
Answer to: "Yield flyger till spets och sen får Örjan harva framåt i t"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Ovanligt snällt uttalande gällande Maharajah för att komma från dig, vad händer? Har du blivit en mjukis?
Jag tror dock också att Yield vinner enkelt. Antar att det bara blir underbarnen som tippar Maharajah som vinnare?..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-26 17:26:59 Edited(1): 2009-08-26 20:02:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om jag räknas till ett av underbarnen eller ej vet jag inte. Men jag tror att Maharajah slår Yield från dödens, risken är väl att någon anna har spurtkrutet kvar och skräller.. Men mitt tips får bli Maharajah
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-26 21:03:46  Ovanligt snällt uttalande gällande Maharajah för att komma från dig, vad händer? Har du blivit en mjukis?
Jag tror dock också att Yield vinner enkelt. Antar att det bara blir underbarnen som tippar Maharajah som vinnare?..
Answer to: "Ovanligt snällt uttalande gällande Maharajah för att komma f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är på deffen så har ingen ork att hata i den normala takten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-26 21:10:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Media verkar ju suga i sig Hultmans BS totalt och det har ju en hel del påverkan på massan.
Nurmos är inte kul i TV vilket förmodligen kommer ge odds nästa söndag.
Hade Yield tränats av någon karismatisk person som kan gråta och spela över i tv så hade han haft stjärnstatus. Tror emellertid att även den generella användaren härinne förstår detta, även om de tror Maha vinner nästa söndag. Men Lotta 45 år från mindre norrlands ort, som fortfarande svär över digital tv, suger i sig Hultman och TV4:s envägs PR för den mullig plus-goa mannen i tv.
Hultman ska dock ha plus för att han sa euro till euro i TV och inte eWro som merparten av vår befolkning låtsas att det heter.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-08-26 21:42:43 Edited(1): 2009-08-26 21:43:17  Media verkar ju suga i sig Hultmans BS totalt och det har ju en hel del påverkan på massan.
Hade Yield tränats av någon karismatisk person som kan gråta och spela över i tv så hade han haft stjärnstatus. Tror emellertid att även den generella användaren härinne förstår detta, även om de tror Maha vinner nästa söndag. Men Lotta 45 år från mindre norrlands ort, som fortfarande svär över digital tv, suger i sig Hultman och TV4:s envägs PR för den mullig plus-goa mannen i tv.
Hultman ska dock ha plus för att han sa euro till euro i TV och inte eWro som merparten av vår befolkning låtsas att det heter.
Answer to: "Media verkar ju suga i sig Hultmans BS totalt och det har ju en hel del p&a"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Själv ser jag fram emot Prima_SuperLooser´s förväntade hyllning av Maha i SVD innan finalen. Han skrev ju här inne någonstans något i stil med att "får man 1,20 på Maha så är det läge för all in". Hoppas han skriver något liknande i tidningen. Förra året var ju Sahara Dynamite chanslös och skulle inte streckas på nio hästar... 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2009-08-26 21:42:44  Media verkar ju suga i sig Hultmans BS totalt och det har ju en hel del påverkan på massan.
Answer to: "Media verkar ju suga i sig Hultmans BS totalt och det har ju en hel del p&a"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
 sa euro till euro i TV och inte eWro som merparten av vår befolkning låtsas att det heter.
Kanske bland det bästa som du skrivit, håller faktiskt med! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-08-26 22:00:38   sa euro till euro i TV och inte eWro som merparten av vår befolkning låtsas att det heter.
Kanske bland det bästa som du skrivit, håller faktiskt med! 
Answer to: "sa euro till euro i TV och inte eWro som merparten av vår befo"
|
|
Det bästa exemplet på det är en sån där "jävla plugghäst" i vår klass läser upp om ett Europeiskt land och uttalar Europa som Evvvropa  hahaha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-26 22:58:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Efter Derbyt har gått, kan inte ni som trodde att Yield boko skulle vinna förklara vad ni tänkte på då? Klura på det redan nu så ni är redo.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-26 23:59:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag ser fram emot det här loppet som nog kommer bli det näst bästa lopp jag sett (var på plats på valla och såg Jaggen vinna elitloppet som dopad).. Jag hoppas jag inte skruvat upp mina förväntningar för högt. =)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-27 17:50:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det Grenka skriver är bra, jag ser fram emot om prima_loser vågar vara lika kaxig i tidningen.
Förstår itne varför prima_crille får vara kvar på SVD.... helt värdelös
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-27 21:37:06  Efter Derbyt har gått, kan inte ni som trodde att Yield boko skulle vinna förklara vad ni tänkte på då? Klura på det redan nu så ni är redo.
Answer to: "Efter Derbyt har gått, kan inte ni som trodde att Yield boko skulle v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Klura du också då, så är alla vägar täckta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-27 21:37:23  Det Grenka skriver är bra, jag ser fram emot om prima_loser vågar vara lika kaxig i tidningen.
Förstår itne varför prima_crille får vara kvar på SVD.... helt värdelös
Answer to: "Det Grenka skriver är bra, jag ser fram emot om prima_loser våga"
|
Became a member:
Forum posts:
|
SvD som är min favorit-tidning annars, hemskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-28 08:11:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-01 15:12:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan inte se att Maharajah ska kunna ta ner Yield från dödens, värst emot då tror jag snarare att Spring Erom är med rätt löpning.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6