1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
9
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 17:52:35  Absolut, jag tycker inte jag direkt gödslat med ditt namn heller eftersom jag tycker du är just en sån översittare som Poljasen pratar om. Jag är också 100% säker på att du i "verkligheten" skulle vara tyst som en mus och att du totalt saknar den humor som exempelvis Travspanaren besitter. Jag har heller ingen aning om hur du tippar eftersom du är för feg för att berätta det INNAN loppen. I mina ögon en person som jag gärna slipper ha med att göra med andra ord. Fanns det en funktion där det gick att ta bort allt du säger så skulle jag använda den direkt eftersom dina inlägg till 80% består av rena påhopp på folk.
Att du sen sitter och skriver att alla diskussioner beror på Travspanaren visar helt och hållet vem du är. Du kan inte ens se dina egna påhopp på folk utan du vill lägga skulden på nån annan. Sjukt vekt.
Nu kan du skvallra för moderatorn. Helt säker på att du agerar så, det passar goltyper 
Answer to: "Absolut, jag tycker inte jag direkt gödslat med ditt namn heller efter"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag berättar innan loppen vad jag tror. För de som jag får något tillbaka av och vi tar det via mail eftersom att sånna som du som inte har något att bidra med ska ta del av tipsen och analyserna.
Som jag tidigare skrivit har jag inte varit aktiv på forumet under en vecka för att se om det blev bättre stämmning. Men det var inte ett dugg bättre. Vad har du gjort för att kolla om du har någon del i den dåliga stämmningen??? Inget skulle jag tro....
Du verkar tro att du är en riktig hårding. Och jag tror att du inte är det.
Om du vill diskutera mer så kan du ta det via mail. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 17:52:51
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Dra inte igång matchen nu boys !! Hästar var det ju !! Kari har 3 skapliga med här o de kommer inte att göra bort sig här tycker ja !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 17:58:28  Dra inte igång matchen nu boys !! Hästar var det ju !! Kari har 3 skapliga med här o de kommer inte att göra bort sig här tycker ja !! 
Answer to: "Dra inte igång matchen nu boys !! Hästar var det ju !! Kari har "
|
|
Jag skrev vad jag tyckte om loppet och att jag inte ville ha något med LessIS att göra. Det kunde han tyvärr inte hantera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:11:20  Jag berättar innan loppen vad jag tror. För de som jag får något tillbaka av och vi tar det via mail eftersom att sånna som du som inte har något att bidra med ska ta del av tipsen och analyserna.
Som jag tidigare skrivit har jag inte varit aktiv på forumet under en vecka för att se om det blev bättre stämmning. Men det var inte ett dugg bättre. Vad har du gjort för att kolla om du har någon del i den dåliga stämmningen??? Inget skulle jag tro....
Du verkar tro att du är en riktig hårding. Och jag tror att du inte är det.
Om du vill diskutera mer så kan du ta det via mail. 
Answer to: "Jag berättar innan loppen vad jag tror. För de som jag får "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Ha ha, vem mejlar du till då. Din mormor kanske ?
Hade du haft nånting att komma med hade du lagt upp det för då hade du kunnat vara ändå mer översittare mot folk.
Nej du är synad och vägd. Fanns bara en liten rädd översittare som söker folk att hacka på.
Patetiskt.
Frågan är inte om det blev bättre stämning när du var borta utan vilken stämning det blir när du är närvarande.
Jag påstår inte att jag är perfekt heller men du får fan leta om du ska hitta den typen av personangrepp som du har som regel snarare än undantag. Du får gärna visa mig ett sånt om du kan.
Du hade chansen att visa att du kunde föra en helt vanlig diskussion om vem som skulle vinna avd 4. Du klarade inte testen utan övergick direkt till personangrepp. Exakt som jag trodde och exakt därför som jag sa att just C.S skulle förlora  Det innebär att jag har bedömt vem du är och hur du är helt rätt. Jag vet tom vad du kommer göra innan du gör det.
Ge mig ditt nummer via mess så ringer jag upp så kan vi diskutera och det blir inte ditt medverkade i fotbollskorpen i Norrland jag kommer prata om...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:13:03  Varför vill du dra in mej i nån löjlig diskusion? Spika vem fan du vill.  Kan inte bry mej mindre om vilken du ska spika. 
Answer to: "Varför vill du dra in mej i nån löjlig diskusion? Spika vem"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du är bara avundsjuk och det vet du...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:14:33  Absolut, jag tycker inte jag direkt gödslat med ditt namn heller eftersom jag tycker du är just en sån översittare som Poljasen pratar om. Jag är också 100% säker på att du i "verkligheten" skulle vara tyst som en mus och att du totalt saknar den humor som exempelvis Travspanaren besitter. Jag har heller ingen aning om hur du tippar eftersom du är för feg för att berätta det INNAN loppen. I mina ögon en person som jag gärna slipper ha med att göra med andra ord. Fanns det en funktion där det gick att ta bort allt du säger så skulle jag använda den direkt eftersom dina inlägg till 80% består av rena påhopp på folk.
Att du sen sitter och skriver att alla diskussioner beror på Travspanaren visar helt och hållet vem du är. Du kan inte ens se dina egna påhopp på folk utan du vill lägga skulden på nån annan. Sjukt vekt.
Nu kan du skvallra för moderatorn. Helt säker på att du agerar så, det passar goltyper 
Answer to: "Absolut, jag tycker inte jag direkt gödslat med ditt namn heller efter"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe väl talat sherlock!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:14:50  Jag skrev vad jag tyckte om loppet och att jag inte ville ha något med LessIS att göra. Det kunde han tyvärr inte hantera.
Answer to: "Jag skrev vad jag tyckte om loppet och att jag inte ville ha något me"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Jodå, jag visste att du skulle skriva nånting dylikt. Det var därför jag skrev som jag skrev. Du har verkligen inte mycket koll du på saker o ting 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:23:27  hehe väl talat sherlock!
Answer to: "hehe väl talat sherlock!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Travspanaren lyckas alltid få mig att garva
Nu försöker ha få mig och Tommie att ryka ihop så vi blir avstängda på livstid tror jag, he he.
Jag vill därför betona att jag inte använt ord som i..ot eller andra epitet utan bara beskrivit en översittare och hans agerande mot mig o andra på forumet. Orsaken till det är att jag känner en djupt förakt för den typen av personlighet som T visar upp. Gång på gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:25:50  Travspanaren lyckas alltid få mig att garva
Nu försöker ha få mig och Tommie att ryka ihop så vi blir avstängda på livstid tror jag, he he.
Jag vill därför betona att jag inte använt ord som i..ot eller andra epitet utan bara beskrivit en översittare och hans agerande mot mig o andra på forumet. Orsaken till det är att jag känner en djupt förakt för den typen av personlighet som T visar upp. Gång på gång.
Answer to: "Travspanaren lyckas alltid få mig att garva :D
Nu försök"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror tommie e lite avis på oss andra bara, får visa lite empati för honom istället 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 18:42:12  Ha ha, vem mejlar du till då. Din mormor kanske ?
Hade du haft nånting att komma med hade du lagt upp det för då hade du kunnat vara ändå mer översittare mot folk.
Nej du är synad och vägd. Fanns bara en liten rädd översittare som söker folk att hacka på.
Patetiskt.
Frågan är inte om det blev bättre stämning när du var borta utan vilken stämning det blir när du är närvarande.
Jag påstår inte att jag är perfekt heller men du får fan leta om du ska hitta den typen av personangrepp som du har som regel snarare än undantag. Du får gärna visa mig ett sånt om du kan.
Du hade chansen att visa att du kunde föra en helt vanlig diskussion om vem som skulle vinna avd 4. Du klarade inte testen utan övergick direkt till personangrepp. Exakt som jag trodde och exakt därför som jag sa att just C.S skulle förlora  Det innebär att jag har bedömt vem du är och hur du är helt rätt. Jag vet tom vad du kommer göra innan du gör det.
Ge mig ditt nummer via mess så ringer jag upp så kan vi diskutera och det blir inte ditt medverkade i fotbollskorpen i Norrland jag kommer prata om...
Answer to: "Ha ha, vem mejlar du till då. Din mormor kanske ?
Hade du haft n&a"
|
|
Tycker du att det är intelligent att sitta och hota på ett travforum? Är det så de riktigt hårda grabbarna sköter sina saker?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:43:04  tror tommie e lite avis på oss andra bara, får visa lite empati för honom istället 
Answer to: "tror tommie e lite avis på oss andra bara, får visa lite empati"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Ja så är det nog.
Jag har inga problem att visa empati för folk som själva visar det i nån form eller som man kan tycka förtjänar det.
Har härmed bevisat min teori och känner inte direkt att diskussionen leder vidare så jag återgår till att läsa om loppen istället. I varje fall tills nästa påhopp då
I morgon är det dags så lycka till med omgången. Vi hörs om vi inte är på rabourcamp 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 18:49:21  Ja så är det nog.
Jag har inga problem att visa empati för folk som själva visar det i nån form eller som man kan tycka förtjänar det.
Har härmed bevisat min teori och känner inte direkt att diskussionen leder vidare så jag återgår till att läsa om loppen istället. I varje fall tills nästa påhopp då
I morgon är det dags så lycka till med omgången. Vi hörs om vi inte är på rabourcamp 
Answer to: "Ja så är det nog.
Jag har inga problem att visa empati fö"
|
|
Så du känner dej påhoppad för att jag inte tror att Dexter vinner och inte vill ha något med dej att göra för att jag tycker att du tippar dåligt?? Isf är du väldigt känslig... Den som börjde me påhoppen var du och det borde du fatta om du läser tråden igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:52:38  Tycker du att det är intelligent att sitta och hota på ett travforum? Är det så de riktigt hårda grabbarna sköter sina saker?
Answer to: "Tycker du att det är intelligent att sitta och hota på ett travf"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Vem fan har hotat ? Inte jag i varje fall. Jag har bara berättat för dig att jag inte tänker prata om fotboll.
Skulle aldrig falla mig in att hota nån faktiskt.
Om du uppfattade det som ett hot så ber jag givetvis om ursäkt.
Det jag är ute efter är att påhopp på grund av att nån framför en teori som du eller nån annan inte gillar ska upphöra. Alla har rätt att ha en uppfattning, hur jäkla dum den än är i andras ögon.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:55:56  Ja så är det nog.
Answer to: "Ja så är det nog.
Jag har inga problem att visa empati fö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha,. nej jag hoppas ingen är på rabourcamp, inge trevligt ställe 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 18:56:20  Vem fan har hotat ? Inte jag i varje fall. Jag har bara berättat för dig att jag inte tänker prata om fotboll.
Skulle aldrig falla mig in att hota nån faktiskt.
Om du uppfattade det som ett hot så ber jag givetvis om ursäkt.
Det jag är ute efter är att påhopp på grund av att nån framför en teori som du eller nån annan inte gillar ska upphöra. Alla har rätt att ha en uppfattning, hur jäkla dum den än är i andras ögon.
Answer to: "Vem fan har hotat ? Inte jag i varje fall. Jag har bara berättat f&oum"
|
|
Det var ju det jag skrev... Spika vem du vill. Och att jag inte bryr mej om vem du spikar. Kan det bli tydligare??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:57:00  Så du känner dej påhoppad för att jag inte tror att Dexter vinner och inte vill ha något med dej att göra för att jag tycker att du tippar dåligt?? Isf är du väldigt känslig... Den som börjde me påhoppen var du och det borde du fatta om du läser tråden igen.
Answer to: "Så du känner dej påhoppad för att jag inte tror att D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
man skulel ju sluta förolämpa folk , men tycker det är det enda du gjort sedan B_cool skrev det, nu säger du att han är en dålig tippare med, är ju en förolämpning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:01:40  Så du känner dej påhoppad för att jag inte tror att Dexter vinner och inte vill ha något med dej att göra för att jag tycker att du tippar dåligt?? Isf är du väldigt känslig... Den som börjde me påhoppen var du och det borde du fatta om du läser tråden igen.
Answer to: "Så du känner dej påhoppad för att jag inte tror att D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Du förstår verkligen inte Tommie,
jag VILL att du ska säga att Dexter inte vinner och varför. I lugna ordalag utan påhopp. Du behöver inte skriva att folk är värdelösa tippare eller är dumma i huvet utan bara att du tycker dom har fel för att Aggas Fighter tar ledningen och då hinner inte Dexter dit, eller vad du nu har för orsak.
Det är inte VAD du säger utan HUR du säger det som gör att folk blir förbannade.
Du kan ju kolla hur andra skriver. Inte skrev JonGyL att jag var en idiot som trodde på Conner i torsdags. Han kanske tänkte "vilken idiot" men han skrev inte det utan han förklarade dom fakta han hade. Då lyssnar man och tar intryck och då kan ett sånt här forum bli enorm bra och en tillgång. Tillomed för dig som ju redan vet allt naturligtvis 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 19:01:54  man skulel ju sluta förolämpa folk , men tycker det är det enda du gjort sedan B_cool skrev det, nu säger du att han är en dålig tippare med, är ju en förolämpning.
Answer to: "man skulel ju sluta förolämpa folk , men tycker det är det e"
|
|
Så du tycker att alla på forumet är bra tippare? Jag skrev att jag inte ville ha nåt me honom att göra för att jag tycker att han tippar dåligt och det blir dålig stämmning om vi skriver me varann. Är väl kanon om vi inte har nåt me varann att göra för då blir det lugnare på forumet.. Fattar du?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:05:19  Det var ju det jag skrev... Spika vem du vill. Och att jag inte bryr mej om vem du spikar. Kan det bli tydligare??
Answer to: "Det var ju det jag skrev... Spika vem du vill. Och att jag inte bryr mej om"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Nej den biten är ok. Hade du bara skrivit det så hade du faktiskt växt i mina ögon men nu var du liksom tvungen att lägga till lite påhopp också som grädde på moset liksom.
Jag begär inte att folk som inte vill delta ska skriva. Jag begär inte heller att man ska tycka att det jag säger är intressant för det är ofta en massa svammel skulle jag tro utan det jag vill är att OM man vill säga nånting så kan man göra det utan att få skit för det. Hur fel det än är.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:09:03  Så du tycker att alla på forumet är bra tippare? Jag skrev att jag inte ville ha nåt me honom att göra för att jag tycker att han tippar dåligt och det blir dålig stämmning om vi skriver me varann. Är väl kanon om vi inte har nåt me varann att göra för då blir det lugnare på forumet.. Fattar du?
Answer to: "Så du tycker att alla på forumet är bra tippare? Jag skrev"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Nej men det är oviktigt. Alla har rätt nån gång. Det finns folk som aldrig sett en häst som satt 7 rätt.
Jag har (precis som du skulle jag tro) vissa vars inlägg jag läser. Resten hoppar jag bara över. Varför kan inte alla bara hoppa över sånt som dom tycker är fel eller korkat ?
Jag har inga problem med fattningsförmågan, snarare tvärtom och det funkar ju jättebra om man inte skriver ett skit då till dom man inte vill surra med, eller ?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6