1
2
3
[ 4
]
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2010-12-25 15:02:12  Du menar Guldstjärna va ? Gula Stjärnor får mig att associera till väldigt tråkiga saker.
Answer to: "Du menar Guldstjärna va ? Gula Stjärnor får mig att associe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha ja givetvis hehe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:03:35  hamnar i Rabour Camp.
För övrigt så får den som kan avslöja vad Rabour camp är en gulstjärna i min bok 
Answer to: "hamnar i Rabour Camp.
För övrigt så får den som ka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
rabour=labour på koreansk engelska ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:10:12  rabour=labour på koreansk engelska ?
Answer to: "rabour=labour på koreansk engelska ?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, CHARLOTTE STONE
|
mums här ska fällas, Charlotte Stone verkar riktigt bra dock lär den stiga till 70% och ett orutinerat sto som möter hårda hästar nu + spår 8 är nog ingen höjdare även om den ser grym ut, jackpot är det också 3:an verkar riktigt bra, Dexter Stone är minst lika fin han med, gillar Jeppas Hugo också som miljondraget..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:12:30 Edited(1): 2010-12-25 15:13:05  rabour=labour på koreansk engelska ?
Answer to: "rabour=labour på koreansk engelska ?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
duktig
Nodrkoreas arbetsläger 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:14:58  just det ja..hota med fegissnackat:P
Nej klart man inte kan bortse, om man inte med säkerhet vet hur just DEN hästen reagerar på det balansbytet, men vad jag kan se i raden på denna hästen så blir man ju mörkrädd
Om du ser att åkes gått sista 4 barfota runtom och aggas gått skor runtom, så e det ju inget snacka om vilken häst som är mest gynnad av nuvarande banunderlag iallafall.
Likaså med monsterdrive i sista och dileva käll i 1a.
För övrigt tror jag DIleva käll måsta ha en TOPPCHANS att vinna.
Answer to: "just det ja..hota med fegissnackat:P
Nej klart man inte kan bortse, om "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Hota ? Jag tycker man är en fegis om man inte spelar efter sina idéer. Sen får andra spela som dom vill.
Misstänker att Åke fått ordning på hästen så den fungerar. Du kan inte säga att Aggas och Dexter inte är gynnade av hakar för du har inga fakta som stödjer den uppfattningen. Innan dom gått med den balansen vet man ingenting utan det är bara gissningar. Personligen tycker jag spelarkollektivet överdriver betydelsen av hakarna. Det viktiga är att hästarna har fäste. Dom hästar som är direkt missgynnade är ganska få och det kommer nästan alltid fram i intervjuerna.
Ett exempel är favoriten här som hoppade när dom körde med hakar. Kan bli samma igen men den är ändå favorit o spelad på 66%. Det är den enda hästen i fältet som man med 100% säkerhet kan påstå kan vara missgynnad av hakar.
Di Leva Käll är i varje fall tidig. Har inte tittat så mycket på det loppet ännu så jag vet inte hur tidig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:16:58  Hota ? Jag tycker man är en fegis om man inte spelar efter sina idéer. Sen får andra spela som dom vill.
Misstänker att Åke fått ordning på hästen så den fungerar. Du kan inte säga att Aggas och Dexter inte är gynnade av hakar för du har inga fakta som stödjer den uppfattningen. Innan dom gått med den balansen vet man ingenting utan det är bara gissningar. Personligen tycker jag spelarkollektivet överdriver betydelsen av hakarna. Det viktiga är att hästarna har fäste. Dom hästar som är direkt missgynnade är ganska få och det kommer nästan alltid fram i intervjuerna.
Ett exempel är favoriten här som hoppade när dom körde med hakar. Kan bli samma igen men den är ändå favorit o spelad på 66%. Det är den enda hästen i fältet som man med 100% säkerhet kan påstå kan vara missgynnad av hakar.
Di Leva Käll är i varje fall tidig. Har inte tittat så mycket på det loppet ännu så jag vet inte hur tidig.
Answer to: "Hota ? Jag tycker man är en fegis om man inte spelar efter sina id&eac"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, då är man nog fegis , det stämmer nog.
Men generellt sätt är sdet alltid så att en häst som gått alla startwerna med skor är mindre missgynnad än en häst som tvingas byta från barfota till skor, håller du inte med?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:25:41  ja, då är man nog fegis , det stämmer nog.
Men generellt sätt är sdet alltid så att en häst som gått alla startwerna med skor är mindre missgynnad än en häst som tvingas byta från barfota till skor, håller du inte med?
Answer to: "ja, då är man nog fegis , det stämmer nog.
Men generellt"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Jo absolut. Det optimala för mig hade varit om Dexter vunnit 3 av 4 MED skor. Nu blir det mer chansartat för jag vet ju inte hur det kommer fungera. Har jag tur så värmer dom hästen i tid.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:30:16  Jo absolut. Det optimala för mig hade varit om Dexter vunnit 3 av 4 MED skor. Nu blir det mer chansartat för jag vet ju inte hur det kommer fungera. Har jag tur så värmer dom hästen i tid.
Answer to: "Jo absolut. Det optimala för mig hade varit om Dexter vunnit 3 av 4 M"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja..tycker inte värmning säger så mkt om hur den kommer prestera , men hur travet flyter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:33:19  nja..tycker inte värmning säger så mkt om hur den kommer prestera , men hur travet flyter.
Answer to: "nja..tycker inte värmning säger så mkt om hur den kommer pr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Jag behöver inte se vad hästen kan prestera för det vet jag. Det jag vill se är hur han rör sig med den balans som dom ska köra med.
Tycker värmningarna säger väldigt mycket. Har hittat hur många bra drag som helst med hjälp av enbart värmningar. Fast vissa verkar ha svårt att se det jag ser 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 15:38:49  duktig
Nodrkoreas arbetsläger 
Answer to: "duktig:)
Nodrkoreas arbetsläger:)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja trodde dom inte behövde läger... går jubra med landet... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:39:15  Jag behöver inte se vad hästen kan prestera för det vet jag. Det jag vill se är hur han rör sig med den balans som dom ska köra med.
Tycker värmningarna säger väldigt mycket. Har hittat hur många bra drag som helst med hjälp av enbart värmningar. Fast vissa verkar ha svårt att se det jag ser 
Answer to: "Jag behöver inte se vad hästen kan prestera för det vet jag."
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja men va exakt så jag emande, hur hästen rör sig med den balansen de ska köra med
Sedan finns det skithästar som värmer dunder men preserar fullt i kapacitet med hur de brukar ändå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:49:35  ja men va exakt så jag emande, hur hästen rör sig med den balansen de ska köra med
Sedan finns det skithästar som värmer dunder men preserar fullt i kapacitet med hur de brukar ändå.
Answer to: "ja men va exakt så jag emande, hur hästen rör sig med den b"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Har inget att invända så nu får vi hitta nåt annat att tjafsa om
Väntar fortfarande på att nån ska idiotförklara min spik men hittills tycker jag den håller luft. Var håller Tommie hus ?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 16:05:19  Har inget att invända så nu får vi hitta nåt annat att tjafsa om
Väntar fortfarande på att nån ska idiotförklara min spik men hittills tycker jag den håller luft. Var håller Tommie hus ?
Answer to: "Har inget att invända så nu får vi hitta nåt annat a"
|
|
Han kommer väl lagom till start.. brukar vara bra på Valla o han kan gärna värma upp här lite innan !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:21:37  Han kommer väl lagom till start.. brukar vara bra på Valla o han kan gärna värma upp här lite innan !! 
Answer to: "Han kommer väl lagom till start.. brukar vara bra på Valla o han"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Ok han sitter kanske och vässar pennan nu då 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 16:25:29  Ok han sitter kanske och vässar pennan nu då 
Answer to: "Ok han sitter kanske och vässar pennan nu då :-)"
|
|
Ja han är rätt på det när det gäller Valla o ja kan vara rätt off när det gäller Valla tyvärr... vore bra att vända på den trenden nu !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 17:00:17  Har inget att invända så nu får vi hitta nåt annat att tjafsa om
Answer to: "Har inget att invända så nu får vi hitta nåt annat a"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Varför vill du dra in mej i nån löjlig diskusion? Spika vem fan du vill.  Kan inte bry mej mindre om vilken du ska spika. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 17:01:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dexter stone blir överskattad på senaste insatsen som såg mycket bättre ut än den egentligen var.
Upp till bevis för aggas dyring nu, om den är så bra som det yras om......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 17:11:37  Varför vill du dra in mej i nån löjlig diskusion? Spika vem fan du vill.  Kan inte bry mej mindre om vilken du ska spika. 
Answer to: "Varför vill du dra in mej i nån löjlig diskusion? Spika vem"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Ok du får givetvis avstå om du vill. Det verkar som hot om avstängning funkar på vissa i varje fall. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 17:17:17 Edited(1): 2010-12-25 17:18:05  Ok du får givetvis avstå om du vill. Det verkar som hot om avstängning funkar på vissa i varje fall. 
Answer to: "Ok du får givetvis avstå om du vill. Det verkar som hot om avst"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag kan slänga in en kommentar om du vill.  Det finns två bra hästar i loppet och det är Charlotte och Aggas. Därför är det inte speciellt oväntat att du tror på Dexter.  Nu får du gärna sluta använda mitt namn i dina inlägg eftersom jag vill ha så lite som möjligt med dig att göra pga att jag tycker att du är en riktigt usel tippare som aldrig skriver något vettigt. Skulle vara kanon om du kan respektera det. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 17:26:42  Jag kan slänga in en kommentar om du vill.  Det finns två bra hästar i loppet och det är Charlotte och Aggas. Därför är det inte speciellt oväntat att du tror på Dexter.  Nu får du gärna sluta använda mitt namn i dina inlägg eftersom jag vill ha så lite som möjligt med dig att göra pga att jag tycker att du är en riktigt usel tippare. Skulle vara kanon om du kan respektera det. 
Answer to: "Jag kan slänga in en kommentar om du vill.:) Det finns två bra h"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEXTER STONE
|
Absolut, jag tycker inte jag direkt gödslat med ditt namn heller eftersom jag tycker du är just en sån översittare som Poljasen pratar om. Jag är också 100% säker på att du i "verkligheten" skulle vara tyst som en mus och att du totalt saknar den humor som exempelvis Travspanaren besitter. Jag har heller ingen aning om hur du tippar eftersom du är för feg för att berätta det INNAN loppen. I mina ögon en person som jag gärna slipper ha med att göra med andra ord. Fanns det en funktion där det gick att ta bort allt du säger så skulle jag använda den direkt eftersom dina inlägg till 80% består av rena påhopp på folk.
Att du sen sitter och skriver att alla diskussioner beror på Travspanaren visar helt och hållet vem du är. Du kan inte ens se dina egna påhopp på folk utan du vill lägga skulden på nån annan. Sjukt vekt.
Nu kan du skvallra för moderatorn. Helt säker på att du agerar så, det passar goltyper 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6