Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Stayerlopp - Syfte?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]   5  
Author Message
hampusenglund90 Posted: 2026-02-18 22:55:36 Answer to: "@Narkissos1 Nej han hade inte klarat av det. Han kan inte koda på det s"

Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 751
Vilken tur att du kan svara för mig och veta vad jag kan eller inte.
Nått står ju helt klart inte rätt till hos dig.
Svara istället som du vill svara: att du ej vill jag ska göra det :P

Pinsam pinsam pinsam är bara förnamnet när du svarar på saker du inte har en aning om.
För din vetskap kan jag informera att jag gått x antal datakurser där kodning och programmering var en del av kursinnehållet.
Så snälla gör alla en tjänst skaffa dig en hobby istället för att ge dig på andra utan någon som helst fakta.
Reply
montana Posted: 2026-02-18 23:07:49 Answer to: "Vilken tur att du kan svara för mig och veta vad jag kan eller inte. Nå"

Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 377
Admin beskriver själv programmering av TZ såpass komplex att det är högst osannolikt att någon annan går att finna som kan kliva in och ta över utvecklingen.

Kul att du gått datakurser som gör att du kan fylla i nyponsoppeförbrukningen i form av excel-formulär.

Du jobbar alltså på dagis samtidigt som du är lika kompetent på kodning som Eriksson.
You're funny!! Asg!

Att du klickar i kuskar och lopp och sånt. Det är inte kodning. Ifall den biten är oklar för dig.

Om du kan koda tillräckligt bra... Varför använder du då inte dina kunskaper och utvecklar ditt egna och förbättrade travzonen? (Lägg den besatt och absurt stora tid du lägger på att anmäla hästar samt skriva till mig på det istället vetja.)
Reply
hampusenglund90 Posted: 2026-02-18 23:15:12 Answer to: "Admin beskriver själv programmering av TZ såpass komplex att det är hög"

Frågan var om jag kunde.
Vilket jag svarade helt ärligt på medan du tar förgivet att ingen kan så som du svarar nu.

Jag har aldrig påstått att det är samma sak jag beskrev det som att om det är samma nivå på att ändra sådana saker så ska de ej vara allt för komplicerat.

Du får skriva exakt vad du vill men försök att hålla dig till sådan du har vetskap om och inte genom ditt hat.

Har aldrig haft och kommer aldrig att ha något behov av det. Jag gillar att spela inte att göra spel från grunden vilket absolut inte ens var frågan.
Reply
montana Posted: 2026-02-18 23:18:00 Answer to: "Frågan var om jag kunde. Vilket jag svarade helt ärligt på medan du ta"

Jag gör ju det.

Jag vet att du inte besitter tillräcklig kompetens här. Baserat på vad jag vet. Vi kan kalla det fakta.

Sen att offerkoftan kom fram igen var ju inte oväntat va? Som vanligt.
Reply
hampusenglund90 Posted: 2026-02-18 23:20:29 Answer to: "Jag gör ju det. Jag vet att du inte besitter tillräcklig kompetens hä"

Nej du vet ingenting om vad jag kan eller inte kan.
Du har förutfattade meningar om mig just för att du har ett hat mot mig eller avundsjuka välj själv (jag väljer det sista).

Eller är det att omröstningen angående stayer ej gick åt det hållet du hoppades på så du kunde klaga ännu mer på mig som skaver?
Reply
montana Posted: 2026-02-18 23:27:43 Answer to: "Nej du vet ingenting om vad jag kan eller inte kan. Du har förutfattade "

Nehe, förklara då istället för någon jävla gångs skull.

Admin beskriver kodningen som väldigt sofistikerad/komplicerad och (kanske tyvärr) en blandning mellan olika typer av kodspråk. Olika varianter av kodande.

Om du nu besitter tillräcklig kompetens för att ta vid eller ta över eller bistå med dina kodarkunskaper... varför gör du då inte det?
Ingen är ju mer besatt av makt och påverkansmöjligheter här på zonen än du Hampus.

Vafan vilket barn du är.

Din hittepå-påståenden är så felaktigt att det blir löjligt.

Blir väl som vanligt snart. Du finner dig överbevisad och har slut på dumma och felaktiga svar och kryper iväg med svansen mellan benen och låtsas som att du inte ens varit med i en diskussion/argumentation.
Reply
hampusenglund90 Posted: 2026-02-18 23:48:43 Answer to: "Nehe, förklara då istället för någon jävla gångs skull. Admin bes"

Jag har aldrig påstått att jag kan jag har sagt att jag ej vet det är en jävla skillnad.

Jag har heller aldrig sagt att jag vill ta över spelet det var prat om vissa funktioner som skulle kunna korrigeras. Det var i varje fall det mitt svar var till.

hittepå-påstpenden är väl snarare du mest lämpad att få den beskrivningen.
Ja du påstår det såfort jag ej svarar så som du vill.

Och ska jag vara helt ärlig så säger jag det för tusende gången. Varför ens bry dig? Du spelar ej spelet på det sättet oavsett, du ska lägga ned eller i varje fall "hotar" om det men det är väl för att få sympati från någon.

Men är så jävla trött på ditt beteende.
Reply
montana Posted: 2026-02-18 23:51:34 Answer to: "Jag har aldrig påstått att jag kan jag har sagt att jag ej vet det är en"

Vilka olika typer av kodspråk behärskar du väldigt bra då?
Reply
montana Posted: 2026-02-18 23:53:36

Och ska jag vara helt ärlig så säger jag det för tusende gången.

Är det så du säger när du för en gångs skull är ärlig?
Jag menar... avslöjad mytoman som du är...
Reply
hampusenglund90 Posted: 2026-02-19 00:07:28 Answer to: "Och ska jag vara helt ärlig så säger jag det för tusende gången"

Du har ju koll på allt så det vet du ju redan isf.

Om man läser vad jag skriver så har jag tagit upp det flera gånger.
Haha mytoman, var det de bästa du kunde komma med?
Hycklaren själv som i månader sagt han ej ska vara kvar, ojojoj vet ej om man ska skratta eller gråta.

Men börjar bli van nu att får du ej den respons du vill då går vi mer och mer till attack för att få igenom sitt hat
Reply
montana Posted: 2026-02-19 00:13:18 Edited(1): 2026-02-19 00:16:00 Answer to: "Du har ju koll på allt så det vet du ju redan isf. Om man läser vad "

Jag tar det som att du återigen inte bara kan svara rakt på en rak fråga.
Utan istället ordbajsar runt med trams.

Varför kan du inte bara skriva vilka kodspråk du behärskar väl?
Varför ska jag behöva hålla på och leta runt på forumet efter svaret när du så lätt bara kan ge det.

Återigen offerkoftan fram och hålla på och löjla dig med "hatargumentet" såfort någon ifrågasätter dig.
Reply
montana Posted: 2026-02-19 00:17:09

Eller är det att omröstningen angående stayer ej gick åt det hållet du hoppades på så du kunde klaga ännu mer på mig som skaver?

Kan du utveckla? Förklara? Vad antyder du?
Haha
Reply
hampusenglund90 Posted: 2026-02-19 00:20:16 Answer to: "Jag tar det som att du återigen in bara kan svara rakt på en rak fråga. "

Jag har definitivt ingen skyldighet att svara någon som redan påstått att den vet vad jag kan och inte kan. Så i min värld ska du inte ens behöva fråga.
Jag har svarat på frågan från första början, vilket kodspråk jag kan eller inte kan har du inte ett skit med att göra.
Och inget av det här blir ens aktuellt om ej admin skulle föreslå en sådan förändring.
Så sköt du ditt så sköter jag mitt

Japp eller så är det fakta jag kommer med. Eller har du ej sagt i månader att du ska lägga ner? Har jag hittat på det med enligt dig?
Nej du ifrågasätter ej, du skriver sådant du inte har en aning om.
Reply
hampusenglund90 Posted: 2026-02-19 00:22:04 Answer to: "Eller är det att omröstningen angående stayer ej gick åt det hå"

Du vet exakt vad jag syftar på. Men jag kan skriva det med om det är lättare för dig att förstå då.

Du mer eller mindre dumförklarade mitt upplägg av stayerloppen ändå så är det så merparten vill ha det.
Reply
montana Posted: 2026-02-19 00:22:14 Answer to: "Jag har definitivt ingen skyldighet att svara någon som redan påstått at"

Du vågar helt enkelt inte vara ärlig här och det blir ett blottläggande för dig att skriva vad du kan när jag bara ställer en enkel fråga.
Reply
hampusenglund90 Posted: 2026-02-19 00:23:56 Answer to: "Du vågar helt enkelt inte vara ärlig här och det blir ett blottläggande"

Hahaha vågar?
Skämtar du?
Som jag skrev så är det absolut inget som angår dig.
Skulle det bli aktuellt med något sådant framöver så är det väl admin som behöver veta och knappast du?
Reply
montana Posted: 2026-02-19 00:25:43 Answer to: "Hahaha vågar? Skämtar du? Som jag skrev så är det absolut inget som"

Du vägrar svara för att du vet innerst inne att din kompetens inte är tillräcklig på kodande...
Så som jag tydliggjorde för narkisssos när han frågade.
Reply
hampusenglund90 Posted: 2026-02-19 00:26:44 Answer to: "Du vägrar svara för att du vet innerst inne att din kompetens inte är ti"

Japp du är ju facit i allt så lika bra att hålla med
Reply
montana Posted: 2026-02-19 00:32:09 Edited(1): 2026-02-19 00:32:18 Answer to: "Japp du är ju facit i allt så lika bra att hålla med :D"

Toppen, vi hade kunnat sluppit hela denna tramsiga diskussion med felaktigt dragna slutsatser från dig om jag låtit bli att blottlägga dig så att du slapp bli stött och försökte byta ämne flera gånger och vägrat svara på en enkel fråga.

Shame on me att jag visste hur det skulle sluta med.

Kryp tillbaka nu. Igen. Bye!
Reply
Narkissos1 Posted: 2026-02-20 15:30:52

Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 174
Lägger mig inte i erat bråk kodare eller inte. Spelar ingen roll vad vi tycker när vi har en president/lekledare som skiter fullständigt i det här spelet. Så skulle Hampus få chansen så skulle iallafall jag med glädje sitta på helspänn vad som skulle kunna göras, det kan väl inte bli värre iallafall Montana? För tycker du ledningen levererar?
När nåt nytt sker eller att jag känner av det kommer hästarna börja heta Narkissos igen!
Det tråkiga är tystnaden bland dom mest rutinerade här som verkar tycka att allt är fantastiskt och det inte behövs förbättringar, är glad för er skull.
Reply
1   2   3   [ 4 ]   5