1
2
3
[ 4
]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
|
|
Posted: 2011-07-12 15:09:44  Lika igen, avslutar med att antyda att alla andra är sämre än dig själv.
Answer to: "Lika igen, avslutar med att antyda att alla andra är sämre ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är ju inte 1a gången heller direkt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 16:49:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
äsch, ludde spetsar och vinner, inte mycket att diskutera
Torvald är slut i eliten...............
Rakas får hårt lopp och är knappast tillräckligt bra för att gå den tunga vägen...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 17:07:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja!!!! om man nu inte tror på vad jag tycker om Rakas, så går det ju alltid att ta på livremmen, Lavec Kronos. Detta blir ju i alla fall ett billigt lås.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-07-12 17:12:23
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 5, TORVALD PALEMA
|
Vilket getingbo.. (o då menar jag inte bara tråden)
Shit vilket lopp!
Jag får för mig att Åke inte gasar här utan får 3dje ytter o spurtar hem allt i gammal god stil när det gått allför fort för de andra. Lär ju bli sjukt snabbt detta lopp.
Om inte Torvald vinner så måste jag slösa för mycket streck.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 17:34:11  Vilket getingbo.. (o då menar jag inte bara tråden)
Shit vilket lopp!
Jag får för mig att Åke inte gasar här utan får 3dje ytter o spurtar hem allt i gammal god stil när det gått allför fort för de andra. Lär ju bli sjukt snabbt detta lopp.
Om inte Torvald vinner så måste jag slösa för mycket streck.
Answer to: "Vilket getingbo.. (o då menar jag inte bara tråden)
Shit vilk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja!!! hur vore livet om det inte fanns några människor som levde i nostalgins värld, ganska tråkigt tror jag.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-12 18:07:55
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja att Ludde vill ha ledningen är ett som är säkert.. Björn gillar säkert andra ytter o Uffe ryggen..det blir 4,5 o 6 som får köra om dödens..Per som är försiktig o Joakim som hoppas på turen igen o backar.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 18:22:02  äsch, ludde spetsar och vinner, inte mycket att diskutera
Torvald är slut i eliten...............
Rakas får hårt lopp och är knappast tillräckligt bra för att gå den tunga vägen...
Answer to: "äsch, ludde spetsar och vinner, inte mycket att diskutera :D
Torval"
|
Became a member:
Forum posts:
|
di hittar väll nån chanslös spik i guld som vanligt, allergisk mot 7 rätt må tro?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-12 18:49:09
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Alla utom den som leder hoppas väl på en het Beanie i dödens.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 19:19:44  Alla utom den som leder hoppas väl på en het Beanie i dödens.. 
Answer to: "Alla utom den som leder hoppas väl på en het Beanie i döden"
|
Became a member:
Forum posts:
|
oavsätt om beanie är het eller inte så sprinegr den inte så mkt snabbare än 10,5-11 fart ändå endå så ingen större, fara över 1640
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 19:34:23  tror inte, jag vet.
han siktar på ledning runtom, blir så med om inte rakas tar sig förbi i starten, så enkelt är det, sedan får ni "tro" hur mkt ni vill 
Answer to: "tror inte, jag vet.
han siktar på ledning runtom, blir så me"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BEANIE M.M.
S 5, TORVALD PALEMA
|
jaha. Men då får du läsa mina inlägg igen, för jag har inte påstått ATT han släpper. bara att han spetsar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 19:35:53  jaha. Men då får du läsa mina inlägg igen, för jag har inte påstått ATT han släpper. bara att han spetsar.
Answer to: "jaha. Men då får du läsa mina inlägg igen, för j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
aldrig sagt att du har påstått det heller 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 19:43:15  aldrig sagt att du har påstått det heller 
Answer to: "aldrig sagt att du har påstått det heller:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BEANIE M.M.
S 5, TORVALD PALEMA
|
Jo, indirekt genom att påstå att vi båda hade fel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 20:16:45  Jo, indirekt genom att påstå att vi båda hade fel.
Answer to: "Jo, indirekt genom att påstå att vi båda hade fel."
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag säger inte att allt du sa var fel, men ni va en del goja från båda 2 vill jag lova, han erkände ju senare att han trott distansen va fel och att chansen att åke skulle släppa en eventuell ledning inte va så troligt längre 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 20:37:02  jag säger inte att allt du sa var fel, men ni va en del goja från båda 2 vill jag lova, han erkände ju senare att han trott distansen va fel och att chansen att åke skulle släppa en eventuell ledning inte va så troligt längre 
Answer to: "jag säger inte att allt du sa var fel, men ni va en del goja frå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BEANIE M.M.
S 5, TORVALD PALEMA
|
zzz. Jaha.. Ungefär som i lördags när du skulle gör det enkelt för oss "chimallen i ledning inom 500" ?

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 20:40:16  jag säger inte att allt du sa var fel, men ni va en del goja från båda 2 vill jag lova, han erkände ju senare att han trott distansen va fel och att chansen att åke skulle släppa en eventuell ledning inte va så troligt längre 
Answer to: "jag säger inte att allt du sa var fel, men ni va en del goja frå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BEANIE M.M.
S 5, TORVALD PALEMA
|
Dessutom, var det en enda sak vi diskuterade: tar Åke spets initialt eller inte, och det var det du sa att vi kunde dskutera efterspm bägge har fel. hur det nu över huvud taget är möjligt. så lite mer tydlighet i dina kategoriska inlägg vore trevligt om inte det är för mkt begärt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 20:49:39  zzz. Jaha.. Ungefär som i lördags när du skulle gör det enkelt för oss "chimallen i ledning inom 500" ?

Answer to: "zzz. Jaha.. Ungefär som i lördags när du skulle gör det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du av ju duktig på att förtydliga du med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 20:50:10  Dessutom, var det en enda sak vi diskuterade: tar Åke spets initialt eller inte, och det var det du sa att vi kunde dskutera efterspm bägge har fel. hur det nu över huvud taget är möjligt. så lite mer tydlighet i dina kategoriska inlägg vore trevligt om inte det är för mkt begärt.
Answer to: "Dessutom, var det en enda sak vi diskuterade: tar Åke spets initialt "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne du skrev massa goja som inte stämde så va tvungen säga så  inget personbligt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 21:14:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Torvald har peakat ett par år sen och nu behöver han få loppen serverade. Och även när han får det så får dom inte gå alldeles för fort. TP är chanslös i andraspår. Han kan bara vinna på rygg ledaren, eller spets om han får bestämma helt första varvet. Det kan jag lova.
från dig? massa goja som sagt  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 21:49:40
Answer to: " Torvald har peakat ett par år sen och nu behöver han f&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BEANIE M.M.
S 5, TORVALD PALEMA
|
Jaha. Det. men där har jag ju fullständigt rätt ju. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-12 21:51:19
Answer to: " Torvald har peakat ett par år sen och nu behöver han f&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
goja? det är ju sanningen......
travspanarn, skillnaden mellan denna spiken och förra veckan är att hästen inte lär sitta fast 3.e inner över mål.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6