1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[ 12
]
13
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-17 10:22:36  har helstängt här så behövs ingen lycka! skojar du med mig lr?
En blind och döv fattar ju att Torvald sitter i spets direkt här, är ju lika självklart som att svansen sitter bak på hästen  de invädnigt e cvhanslösa, marshland tar ryggen.
Adrian kolgjini säger lavec kronos bara vinenr detta, han får tugga gräs på stallbacken sedan
Answer to: "har helstängt här så behövs ingen lycka! skojar du me"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja blir säkert blind o döv så småningom Spanis...men inte än... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-17 10:41:14
|
|
Slutsats på loppet... Beanie var mycket bra o Brioni var grym !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 10:54:10 Edited(1): 2011-07-17 10:54:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Flera som nog tänkte på Hugo Åberg den 26:e ,så inte oväntat vann en häst som inte redan hade en plats där.
"Tror inte att det är Brioni som är värst emot. Kör väl preparé nu? " säger Jan Folgård.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-17 11:10:55  Flera som nog tänkte på Hugo Åberg den 26:e ,så inte oväntat vann en häst som inte redan hade en plats där.
"Tror inte att det är Brioni som är värst emot. Kör väl preparé nu? " säger Jan Folgård.
Answer to: "Flera som nog tänkte på Hugo Åberg den 26:e ,så inte"
|
|
Hästen hade fått vila rejält efter elitloppet o satt i form för att göra 10.5 med bra fart sista 700 !! Imponerande..hade vunnit om Rakas orkat gå framåt !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 12:08:01  Tydligen så visste du inte, han laddade inte en meter.
Answer to: "Tydligen så visste du inte, han laddade inte en meter."
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne meningslöst när han såg ludde tog flygande, inte mitt fel att de inte avblåste fusket
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 12:08:55  Jag vet inte hur fånigt det var, inte så väldigt fånigt kanske.. Det var ju uppenbart att Svanstedt inte skulle ladda, det skulle kostat för mycket. Torvald har bara en riktig speed, bränner han den i början så har han ingen till slut, så enkelt är det.
Answer to: "Jag vet inte hur fånigt det var, inte så väldigt fån"
|
Became a member:
Forum posts:
|
givetvis är det bara dumheter
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 12:09:58  Ja blir säkert blind o döv så småningom Spanis...men inte än... 
Answer to: "Ja blir säkert blind o döv så småningom Spanis...men "
|
Became a member:
Forum posts:
|
loppets stora besvikerlse var ju victory hill, borde varit 3a med det loppet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 12:27:36 Edited(1): 2011-07-17 12:28:06  loppets stora besvikerlse var ju victory hill, borde varit 3a med det loppet
Answer to: "loppets stora besvikerlse var ju victory hill, borde varit 3a med det loppe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
enligt mig är du den stora besvikelsen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 12:28:53  enligt mig är du den stora besvikelsen 
Answer to: "enligt mig är du den stora besvikelsen :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
känenr exakt likadant när inte kuskarna kör som de borde för deras eget bästa, ingen mer besviken än mig då
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-17 12:54:43  känenr exakt likadant när inte kuskarna kör som de borde för deras eget bästa, ingen mer besviken än mig då
Answer to: "känenr exakt likadant när inte kuskarna kör som de borde f&o"
|
|
Ja de ska köra som spelarna vill inget annat o därmed basta !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-17 12:56:22  loppets stora besvikerlse var ju victory hill, borde varit 3a med det loppet
Answer to: "loppets stora besvikerlse var ju victory hill, borde varit 3a med det loppe"
|
|
Snälla rara Spanis sluta med sådana tips !! Blir bara fånigt !! Föresten så slog han faktiskt Rakas...de du !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 13:05:15  Snälla rara Spanis sluta med sådana tips !! Blir bara fånigt !! Föresten så slog han faktiskt Rakas...de du !! 
Answer to: "Snälla rara Spanis sluta med sådana tips !! Blir bara fåni"
|
Became a member:
Forum posts:
|
de ska köra som jag vill för deras eget bästa, och för det andra så var det ju givet att han skulel slå rakas trodde inget annat heller
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 13:41:19
Answer to: "Ja det var en solklar flygande start och det är egentligen skandal att"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur menar du att adrian kör bättre? oavsett om du tycker att det var "fusk" eller inte med starten så kvarstår faktum att ludde spetsade piss enkelt och det är självklart en toppeninsats av kusken. Att du sedan tycker att det var en "fusk" start har fan inget betydelse.
Lavecen kan sedan bara köras på 1 sätt och det är hårt tempo, tar man upp honom så är han svår att få igång, ludde körde som han skulle, men hästen hade ingen bra dag.
Vad gäller torvald så har åke sagt 100ggr att hästen bara har 1 speed och lägger han den i starten så finns inget sedan. Klart underbetyd till travspanarn att spekulera i spets........
Loppets besvikelse var annars Rakas 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 13:42:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RAKAS
|
Hade man tänkt ett steg längre så var ju Beanie ingen direkt skräll, formen visste man var på gång, han skulle gå utan skor och han passar bättre än Rakas, torval, lavec på distansen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 13:47:30  de ska köra som jag vill för deras eget bästa, och för det andra så var det ju givet att han skulel slå rakas trodde inget annat heller
Answer to: "de ska köra som jag vill för deras eget bästa, och för "
|
Became a member:
Forum posts:
|
du trodde han skulle slå av alla här, han slog en. en som det förmodligen var fel på. victory hill är inte ens en guldhäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 14:14:41  du trodde han skulle slå av alla här, han slog en. en som det förmodligen var fel på. victory hill är inte ens en guldhäst.
Answer to: "du trodde han skulle slå av alla här, han slog en. en som det f&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du är så negativ , vet du det? du behöver hitta din inre chi.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 14:29:16  du är så negativ , vet du det? du behöver hitta din inre chi.
Answer to: "du är så negativ , vet du det? du behöver hitta din inre ch"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är jag negativ nu?  jag ser inget negativt i det jag skrivit. är realistisk precis som uhrberg som körde, han vet själv att han inte har nånting att komma med här. han kan ju börja med att vinna i silverklassen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 14:42:50  är jag negativ nu?  jag ser inget negativt i det jag skrivit. är realistisk precis som uhrberg som körde, han vet själv att han inte har nånting att komma med här. han kan ju börja med att vinna i silverklassen.
Answer to: "är jag negativ nu? :) jag ser inget negativt i det jag skrivit. ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
känner ett väldigt negativt chi komma ur dig väldigt ofta, man har ofta väldigt svårt att se sådant själv, är mkt lättare för omgivningen att märka sådant, är inte bra på lång sikt, påverkar framtiden på ett väldigt dåligt sätt.
jag rekommenderar starkt att du besöker denna adress för ett mer fullkomligt och harmoniskt liv.
Välkommen in
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 14:51:43  känner ett väldigt negativt chi komma ur dig väldigt ofta, man har ofta väldigt svårt att se sådant själv, är mkt lättare för omgivningen att märka sådant, är inte bra på lång sikt, påverkar framtiden på ett väldigt dåligt sätt.
jag rekommenderar starkt att du besöker denna adress för ett mer fullkomligt och harmoniskt liv.
Välkommen in
Answer to: "känner ett väldigt negativt chi komma ur dig väldigt ofta, m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, du försöker med dina psykningar som vanligt. går inte på mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-17 14:56:29  haha, du försöker med dina psykningar som vanligt. går inte på mig 
Answer to: "haha, du försöker med dina psykningar som vanligt. går inte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nu hgänger jag inte med, tänker på ditt välbefinnande som spelkamrat 
|
|
Reply
|
|
1