1
2
3
[ 4
]
5
6
7
8
9
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-10 12:33:16  Hallå vännen!
Så du sitter hemma som jag?
Har inte haft min form på topp så jag tog "day of" o sitter klistrad vi lopp arkivet..nu ska det sållas fram vinnare kan du tro 
Answer to: "Hallå vännen!
Så du sitter hemma som jag?
Har inte haft "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Låter bra vi kämpar på ! Jag sitter på mitt tråkiga kneg framför datorn o jobbar.. o svarar i den förbannade telefonen som stör hela tiden !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 13:01:35  Låter bra vi kämpar på ! Jag sitter på mitt tråkiga kneg framför datorn o jobbar.. o svarar i den förbannade telefonen som stör hela tiden !! 
Answer to: "Låter bra vi kämpar på ! Jag sitter på mitt trå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, STARO COLD CARAT
S 1, TRUSTWORTHY ÅS
|
Ok ja den kan man ju bli sönder stressad av..o de är just de jag är.
Har stressat som fan hela hösten o nu är min kraft slut för i år 
Tog ledigt idag för att få en extra dag att vila upp sig på så får jag se hur man känner sig på måndag.
Är nu helt klar med lopp 4-6-7 och dessa lopp känns som man har kontroll på 
Dax för lopp 5
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 13:13:55  Det glädjer mig att EN person har fått upp ögonen för att Ulf Ohlsson har 2 hästar i detta loppet. 
Answer to: "Det glädjer mig att EN person har fått upp ögonen för "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har mina dagar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 13:31:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SANITY
|
känns som jag har systemet klart nu, ska bara kolla lite närmre på hur banan blir, men det blir nog spik på charlotte och sanity. Nu behöver jag bara välja 3 kusar där en måste vinna. Där det brukar spricka för mig dom få gånger jag kör reducerat
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 14:05:08  Det glädjer mig att EN person har fått upp ögonen för att Ulf Ohlsson har 2 hästar i detta loppet. 
Answer to: "Det glädjer mig att EN person har fått upp ögonen för "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SANITY
|
haha!
Gör du en nybrink och spikar i stoloppen? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 15:46:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns väl bara 1 sak som talar mot sanity och det är örjan
tror annars att hästen är totalt överlägsen och vinner från dödens om det så behövs.....var mycket plus på den i senaste jobbet....... "aldrig känns så fin"
Senast trustwhorty ås hade spår 1 så var den inte i närheten av att hålla spets..........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 16:01:57  haha!
Gör du en nybrink och spikar i stoloppen? 
Answer to: "haha!
Gör du en nybrink och spikar i stoloppen?:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, STARO COLD CARAT
S 1, TRUSTWORTHY ÅS
|
Jag har nog aldrig spikat i ett stolopp spanis...trodde du kände mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 17:10:44 Edited(1): 2010-12-10 17:11:21  Jag har nog aldrig spikat i ett stolopp spanis...trodde du kände mig.
Answer to: "Jag har nog aldrig spikat i ett stolopp spanis...trodde du kände mig."
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SANITY
|
jo, det var det jag misstänkte, men har för mig du nämnde något om bra spikalternativ, och de enda som pushas för är just de 2 i stoloppen.
Så va tvungen kolla läget
Slevin kelevra?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 23:42:52  jo, det var det jag misstänkte, men har för mig du nämnde något om bra spikalternativ, och de enda som pushas för är just de 2 i stoloppen.
Så va tvungen kolla läget
Slevin kelevra?
Answer to: "jo, det var det jag misstänkte, men har för mig du nämnde n&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, STARO COLD CARAT
S 1, TRUSTWORTHY ÅS
|
Har icke bestämt mina spikar än..men det blir 2st som vanligt 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-11 00:26:04 Edited(1): 2010-12-11 00:29:48  Daxs för kompis tror du alltså... Har du pratat med Tommie så det är är ok att "spekulera"... 
Answer to: "Daxs för kompis tror du alltså... Har du pratat med Tommie s&ari"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Alltid okej att spekulera. Men du är ju som sagt paranoid när det gäller stallkörning och hittar det där det absolut inte existerat.  Om tex Rano skulle galoppera i starten så kommer du med 100% säkerthet att säga att det var för att gynna Trustworthy om den skulle vinna... Hajjar du vad jag menar med paranoid? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 00:57:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rano Vinner detta, Sanity skulle vintervilat efter derbyt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 03:55:14 Edited(1): 2010-12-11 03:56:01  Har icke bestämt mina spikar än..men det blir 2st som vanligt 
Answer to: "Har icke bestämt mina spikar än..men det blir 2st som vanligt:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SANITY
|
jo , alltid i efterhand skulle man kört med 2, så bra tumregel.
Synd inte finns någon classic tile luta sig mot bara
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 06:25:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SANITY
|
tycker sanity är ett fynd som spik på sina 43% 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 07:04:41  tycker sanity är ett fynd som spik på sina 43% 
Answer to: "tycker sanity är ett fynd som spik på sina 43% :D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SANITY
S 2, SANITY
|
Riktiga streck%
Sanity - 77% (45%)
Rano - 46% (30%)
Trustworthy Ås - 16% (14%)
Staro Cold Carat - 14% (13%)
Persos Seaman - 13% (11%)
Little Rainbow - 6% (7%)
Ludvig Palema - 6% (5%)
Uran Hornline - 5% (2%)
Action Wind Ås - 3% (3%)
Side Spin - 2% (2%)
Simb Robitaille - 1% (2%)
Leonas Yeti - 1% (3%)
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-11 09:42:28  Alltid okej att spekulera. Men du är ju som sagt paranoid när det gäller stallkörning och hittar det där det absolut inte existerat.  Om tex Rano skulle galoppera i starten så kommer du med 100% säkerthet att säga att det var för att gynna Trustworthy om den skulle vinna... Hajjar du vad jag menar med paranoid? 
Answer to: "Alltid okej att spekulera. Men du är ju som sagt paranoid när det"
|
|
Dito Tommie !! Ska nog kunna få dig tvivla lite grand... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 09:57:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur många nya ovänner får jag nu om jag skriver negativt om SANITY ?
För det första är hästen bara 4 år, den gör debut i silverdivisionen hur många hästar mäktar med detta. Ja mina vänner/ovänner det är sällsynt, och måste vara en sjutusan till häst för att lyckas. Vad jag vet om hästen tycker jag inte det. Hade jag spelat på Bergsåker vore det ingen spik för mig tveksam till att tagit med den alls.
Jag är hårdhudad och tål kritik som hästägare.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-11 10:34:23
|
|
Stå på dig Bert !! Alla måste få komma med o snacka ! Monster Drive senast var väl okej !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 10:42:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LEONAS YETI
|
SVANTE BÅTH
- 7 Action Wind Ås (V75-7) kom bort helt senast på den besvärliga banan och den starten är bara att glömma. Hon visade annars fin form vi segern och jag räknar med att hon ska vara lika bra nu. Läge och motstånd gör dock att jag måste ligga lågt och jag har inga segerförhoppningar den här gången. Kan hon vara 3:a-4:a så är jag fullt nöjd. Inga ändringar, skor runt om.
- 11 Leonas Yeti (V75-7) var åter sig själv senast efter den tveksamma insatsen i starten före. Nu blev vi kvar i rygg på ledaren med mycket sparat och enligt Ove så hade han segerstridigt med lucka. Här har vi hamnat tråkigt till och även om formen är bra så har jag svårt att se att han ska kunna runda samtliga. Vi smyger med och blir det tempo på loppet så kan han vara en platsrysare. Inga ändringar, skor runt om.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 10:51:48 Edited(1): 2010-12-11 10:53:08 Hur många nya ovänner får jag nu om jag skriver negativt om SANITY ?
För det första är hästen bara 4 år, den gör debut i silverdivisionen hur många hästar mäktar med detta. Ja mina vänner/ovänner det är sällsynt, och måste vara en sjutusan till häst för att lyckas. Vad jag vet om hästen tycker jag inte det. Hade jag spelat på Bergsåker vore det ingen spik för mig tveksam till att tagit med den alls.
Answer to: "Hur många nya ovänner får jag nu om jag skriver negativ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kulltoppen bland 4.a åringarna hävdar sig 9 ggr av 10 bra i gulddivisionen. Sanity är en kulltopp och det har han visat med bred marginal tycker jag, ska vara en STRAFFSPARK från spår 2 i en USEL silverdivision.
allt annat är bullshit......
Sedan är det ok att spekulera i formtapp efter en lång säsong och tveksam prestation senast. Men å andra sidan så har inte Rano heller sett bra ut i de senaste loppen.........
Undrar dock vart Bertan får sin "sällsynta" information från?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 10:59:45 Hur många nya ovänner får jag nu om jag skriver negativt om SANITY ?
Answer to: "Hur många nya ovänner får jag nu om jag skriver negativ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SANITY
S 2, SANITY
|
Om du läst tråden så hade du sett att det finns fler som anser att Sanity är lite av en snackhäst. Problemet nu är dock att han möter så jäkla dåligt silvergäng. Får han ledningen så vinner han lik förbannat.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6