[ 1
]
2
|
Travzonen
|
Posted: 2008-05-25 23:32:07
|
|
V75-6 | Bronsdivisionen, försök 2. 1:A PRIS 110 000 kr 1640 A 1. NOBLESS AMOK Andersson Peter M 2. JAMES BOND Andersson Mikael J 3. NESMILE WILL Persson Håkan K 4. COBRA KEJS Svanstedt Åke 5. POISON COMPOSITE Söderkvist Stefan 6. ALFONS BRODDE Goop Olle 7. BIG STAR Kihlström Örjan 8. STUNNING HOLLY Takter Johnny 9. ZLATAN BOB Goop Björn 10. MR NEW DAWN Sundberg Hans-Owe 11. BETWEEN THE SHEETS Wallin Tony 12. Q.FORTY FIVE Gustavsson Elin
Turordning: 1-4-9-5-10-2-11-12-3-6-7-8
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-26 00:44:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MR NEW DAWN
|
JAMES BOND s o s ??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-26 13:05:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns som Poison Composite kan vara huvudet högre än övriga här. Lite skeptisk till Olle däremot...blandar och ger nu för tiden 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-26 17:43:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Cobra Kejs kommer nog bli ganska stor favorit ;P Hoppas på det. Tror inte blixten slår ner 2 ggr irad :P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-26 17:44:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BIG STAR
|
Tar James Bond spets så lovar jag nästintill vinst, är oslagbar i ledningen och detta är ett klent bronsförsök toppchans vid spets.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-05-26 22:50:19  Tar James Bond spets så lovar jag nästintill vinst, är oslagbar i ledningen och detta är ett klent bronsförsök toppchans vid spets.
Answer to: "Tar James Bond spets så lovar jag nästintill vinst, är oslagbar i lednin"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Kan bli svårt Kakan, nr 1 är mycket rask ut och vem minns inte Cobra Kejs när den skrällde sist, flög till spets från spår 8 bakom bilen, det var länge sen man såg en sån snabbstart från det läget. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-27 07:20:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BETWEEN THE SHEETS
|
Här luktar det naket när Between The Sheets skräller 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-05-28 17:44:30
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 9, ZLATAN BOB
|
Ingen som nämner Zlatan. Känns som spik i dagsläget. Hård spetskörning därframme, bra startryggar, Goop...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-29 14:07:30  Ingen som nämner Zlatan. Känns som spik i dagsläget. Hård spetskörning därframme, bra startryggar, Goop...
Answer to: "Ingen som nämner Zlatan. Känns som spik i dagsläget. Hård spetskörning"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kollat på 15 lopp till:
1: vinner sos. riktigt snabb till spets från spår 4. vinner ganska enkelt men räcker spurten igen? spetsar här eller tar nån annan spets? flera startsnabba här.
2: james bond: går spår 10, logger längst bak och spurtar till 5-plats 7/5. riktigt snabb ut från spår 1 den 23/4, direkt upp is spets. spetsar här?
3: nesmile will: startsnabb i tidigare strat från bra spår. imponerade inte senast där hon går längst bak hela loppet utan att utmana i slutet heller. bort?
4: cobra kejs: ganska startsnabb från spår 2 den 12/5 men tar väl inte spets här direkt? nån släpper? vinner enkelt i kortlopp utan att tömma allt. streck här? spelvärd? var hamnar hästen? kan tänka mig att olle goop trycker sönder alla hästar som finns så att björn får vinstchans. åke är skylidg stefan söderkvist en vinst som tack för kaffet i olympiatravet. tror jag plockar bort åke.
5: posion composite: kan starta snabbt. går långlopp från spår 12, i dödens länge och tappar allt i slutet, kommer sist. läget med hästen nu? streck?
6: alfons brodde: nja. olles uppgift blir väl att hjälpa björn att vinna? bort?
7: big star: galopp senast, obedömd där. ligger spår 10 innan dess. slutar 4. kan han räcka här?
8: stunning holly: kuskplus nu. norman tidigare, nu takter. snabb ut och spetsar från spår 6 den 24/5. kör alldeles för fort i början och är väck i slutet. kanske kan få bättre lopp med bättre kusk? kanon eller kalkon?
9: slatan bob: gått väldigt bra från bakspår tidigare, med flera vinster. hur hamnar han här? streck? känns tveksam.
10: mr new dawn: kommer 3 efter lång resa 3y. kanske streck här? svårbedömd. tveksam.
11: between the sheets: slutar 3 efter märkligt lopp. spets, rygg ledaren, 3 inner och sen spurt, tveksam.
12: q.forty five: näst senast (5/5) från spår 10, får han fin resa långt bak, spurtar kanon till 2 plats bakom överlägsne license to kill. senast: spår 5. åker med andra ytter och får lite taskigt upplopp med häst farmför. slutar 4 i ganska tät klunga. skrällstreck.
det var det hela...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-30 01:15:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rysaren heter mr new dawn, vinner snart..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-30 11:35:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, JAMES BOND
|
Mitt drag i omgången är 2 James Bond, som växer flera klasser i spets, och älskar dessa förutsättningar. Höll undan för Swept To Victory senast han hade liknande läge. 26% är helt enkelt kalas!
Har vunnit 11 av 16 försök från spets, och har öppnat i 08-tempo. Micke J har kört en gång tidigare, och då vann man. Spelvärd spik!
Galoppen senast berodde på materialfel.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-05-30 11:43:34
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 9, ZLATAN BOB
|
Men James Bond är som sagt helt beroende av spets. Inte alls säkert att han tar sig dit denna gång... Lär bli startrusning och sen en Poison Composite som håller tempot uppe i dödens.
Bäddar för Zlatan i tredje utvändigt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-30 13:06:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ZLATAN BOB
|
Nobless Amok skall köras i spets & köra där så länge det går, James Bond laddas, Cobra Kejs laddas, Alfons Brodde laddas säkert också, Poison Composite trycker i dödens & Zlatan Bob vinner. Zlatan dyker upp i vinnarcirkeln & ger en intervju om hur hans knä känns, det känns bra säger han, folket slappnar av & tror på guld igen.
God tur
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-05-30 22:41:42
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Japp...nu e jag påläst, massa här som går upp både en o två klasser, och James Bond står kvar i klass men kommer han till ledningen, nja jag går emot det och då återstår en häst som står billigt inne o har mött mycket bättre än de här....tråkigt men sant: Björn Goop.....no....Zlatan va namnet. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-30 23:34:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ZLATAN BOB
|
Gooparna tror på bra chans. Då tvekar jag inte en sekund på att spika. Dessutom ser det ut att gå riktigt fort till en början.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-31 00:46:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Får 1 eller 2 spets lättare än man tror så kan de bli jobbigt för Zlatan. Tycker sällan det blir någon långdragen spetskörning när man "hoppas" på det.
SKulle inte förvåna om någon av 1,2 eller 4 prickar perfekt och bara blåser till spets lite snabbt. Sedan kan Zlatan få jobba.
5an är en fin häst den med i sina bästa stunder. Tuff kämpe som kan få ett klart bättre lopp an 9an. EN slugger som klarar att göra en del själv...och till under 10% !!
Sedan kan ju 10an får draghjälp fram av 9an. Kan kanske räcka då. Kliver ute på upploppet och blåser förbi. En kul skräll om man garderar upp. 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-31 10:05:10
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 10, MR NEW DAWN
|
Om Hans-Ove inte fick skrälla i Guld kanske det kommer här? Tycker att MR NEW DAWN varit riktigt bra på slutet från dåliga lägen eller bra motstånd. Då det ser ut att kunna bli rejäl körning från start här borde han kunna slinka igenom och hamna bra till (bra rygg på Cobran) och känns klart spännande på 4% tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-31 10:10:51  Om Hans-Ove inte fick skrälla i Guld kanske det kommer här? Tycker att MR NEW DAWN varit riktigt bra på slutet från dåliga lägen eller bra motstånd. Då det ser ut att kunna bli rejäl körning från start här borde han kunna slinka igenom och hamna bra till (bra rygg på Cobran) och känns klart spännande på 4% tycker jag.
Answer to: "Om Hans-Ove inte fick skrälla i Guld kanske det kommer här? Tycker att [b"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BIG STAR
|
Örjan tar ner allt vid upploppets början!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-31 10:21:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, 7an slog ju några hyfsade vid sin senaste vinst, mnen frågan är var den hamnar efter starten. Tror den får positionsproblem och blir körd defensivt. Då blir det svårt att nå fram...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-31 11:07:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, JAMES BOND
|
Goop ger dock avslag på deras hemsida..... men björn hissar i intervju....
Zlatan går bra bakifrån med nu men nja,... spikar James Bond istället. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|