[ 1
]
2
3
4
5
|
Travzonen
|
Posted: 2010-08-30 07:00:03
|
|
V75-6 | Jägersros Stora Treåringspris 2010 1:A PRIS 300 000 kr 2140 A 1. FOR LIFE Goop Björn 2. DEUXIEME PICSOUS Takter Johnny 3. RAJA MIRCHI Kolgjini Lutfi 4. EYESEE Korpi Hannu-Pekka 5. SO GÅ DIEGO Lennartsson Per 6. CONRADS FREDRIK Jansson Torbjörn 7. UNDERCOVER PHOTO Olsson Daniel 8. TRYFFEL Haugstad Kenneth 9. PELE D.K. Sjunnesson Jörgen 10. NOBILE RAL Olofsson Hanna 11. VÄSTERBO FACE IT Uhrberg Thomas 12. FORMULA ONE Kihlström Örjan 
Turordning: 2-3-4-12-11-6-10-1-8-5-7-9
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-08-30 10:50:46
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 12, FORMULA ONE
|
Synd att Formula One fick ett så uselt spår, hade varit kul att se honom och Raja från jämbördiga lägen. Nu borde det bli väldigt svårt att slå en felfri Raja.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 11:58:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAJA MIRCHI
|
På något sätt känns det dumt att gardera men Raja är ju inte att lita på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 13:32:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FOR LIFE
S 7, UNDERCOVER PHOTO
|
precis så jag tänkte senast och det fick man ju äta upp, tro fan jag garderar nu. 1,2,3 eller 12 som tar det
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 15:37:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FOR LIFE
S 7, UNDERCOVER PHOTO
|
Ser ju ut som 2an blir underskattad igen också, spelvärd. For life vet jag inget om förutom att han har en fin rad, men tiderna imponerar inte särskilt. Men det tänkte jag om hästen gooparna tog ut näst senast också, som hade startnummer 5, kommer inte ihåg vad den hette, men den hade ju också en fin rad, och ganska tama tider, men vann ju ganska överlägset.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 17:15:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAJA MIRCHI
|
Raja vinner felfri men går han felfritt?? perfect joker run their horse number 3 is the first horse and then is it only to take as many you can have afford with!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 17:20:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FOR LIFE
S 7, UNDERCOVER PHOTO
|
håller sig procenten såhär så kanske det blir spik iaf, känns ju endå som man borde spika här eller i guld, är ju endå 2 bra hästar på passande distans. men han är ju lite osäker, och han vart ju snuvad på ledningen av 2an sist, fast han hade spår invändigt, så det kan ju sluta i dödens nu
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-08-30 17:59:58 Edited(1): 2010-08-30 18:01:51  håller sig procenten såhär så kanske det blir spik iaf, känns ju endå som man borde spika här eller i guld, är ju endå 2 bra hästar på passande distans. men han är ju lite osäker, och han vart ju snuvad på ledningen av 2an sist, fast han hade spår invändigt, så det kan ju sluta i dödens nu
Answer to: "håller sig procenten såhär så kanske det blir spik i"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 12, FORMULA ONE
|
Du är alldeles för tidig med att analysera streckprocenten Nordan. Drygt 1000 system är inlämnade i nuläget, på lördag kommer det att vara över miljonen. Streckfördelningen kommer ändras väääldigt mycket tills dess. Först på onsdag-torsdag brukar man börja kunna se ett mönster.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 18:03:33  Du är alldeles för tidig med att analysera streckprocenten Nordan. Drygt 1000 system är inlämnade i nuläget, på lördag kommer det att vara över miljonen. Streckfördelningen kommer ändras väääldigt mycket tills dess. Först på onsdag-torsdag brukar man kunna börja se ett mönster.
Answer to: "Du är alldeles för tidig med att analysera streckprocenten Nordan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Detta vinner RAJA!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 18:10:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FOR LIFE
S 7, UNDERCOVER PHOTO
|
sant, men hoppas kan man ju. Men både raja och lavec borde nästan bli storfavoriter, kommer spikas på alla harry iaf, då blir det gardering för mig=)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 19:07:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAJA MIRCHI
|
Vinst eller långnäsa igen? Rajja runt om...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-31 11:11:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FOR LIFE
S 7, UNDERCOVER PHOTO
|
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article7700181.ab
3an som tog ledningen senast, verkar inte som dom kommer ladda nu, och ägaren tror på Raja. Men det är ju det där med att den är lite osäker och galopperar ibland, men om det inte blir riktig körning i början borde det vara klart här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-31 16:17:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAJA MIRCHI
|
1 For Life- Har gjort det bra i sina starter och är obesegrad felfri. Mycket tuffare emot den här gången och skulle bli förvånad om förlustnollan står sig.
2 Duexieme Piscous- Imponerade avslutning senast efter att fått loppet som kört på beställning av konkurenterna. Givetvis en utmanare om Raja gör bort sig eller är sjuk.
3 Raja Mirchi- Obesegrad felfri, obesegrad på Jägersro. Nästan alla galopper har kommit över kort distans (laddning i starten då?). Dock aldrig gått felfri från spår 3, tillfällighet eller inte? Bäst är han helt klart men hur många vågar lite på honom?
4 Eyesee- Hade inget att komme med mot Formula One senast och har han inte höjt sig några snäpp till den här gången känns det avlägset med seger.
5 So Gå Diego- Vann E3 Consolation knappt senast efter att både Global Miracle och Kaffir Face gjort bort sig i starten. Tuffare emot nu och det lär krävas ännu fler som gör bort sig den här gången för att So Gå ska komma in i matchen.
6 Conrads Fredrik- Van efter att ha plockat ner en trött Aleksej över upploppet senast. Tiden var okej 14,3. Lär behöva gå snabbare för att utmana här.
7 Undercover Photo- Vek ner sig mot Formula One från ledningen senast. Höll visserligen Pele D.K bakom sig men det lär krävas en klart bättre insats här för att utmana.
8 Tryffel- Fick en mycket vilsam resa senast och avslutade okej även om man skulle kunna kräva mer. Ska inte räcka till här.
9 Pele D.K.- Visade inget av form senasti comebacken och borde få svårt mot de här hästarna. Bör dock ha höjt sig och kan tjäna någon krona.
10 Nobile Ral- Har kvalitéer men har ägnat sig för mycket åt galopper. Gjorde en hysterisk insats för tre starter sen när han slog Conrads Fredrik trots 30m galopp. Får svårt att räcka till mot de bästa här men kan tjäna bra pengar.
11 Västerbo Face It- Fruktansvårt tufft lopp senast och frågan är hur mycket som satt sig på psyket. Tror det är bra för hästen med bakspår denna gång. Avslutade visslande snabbt till seger i E3 uttagningarna och kan nog utmana om Raja gör bort sig.
12 Formula One- Troligen främsta utmanaren till Raja med bakspår avskräcker. Övertygande vinnarskalle trots att han ofta ser småslagen ut in på upploppet så slutar det nästan alltid med seger.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-01 09:52:59
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Här behöver inte Ludde förivrasig o han kan glida till ledningen... Ludde behöver bara flytta bak sulkyn några cm så ska han väl inte slå i som sist ...så här långt en spik !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 15:43:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, DEUXIEME PICSOUS
|
Deuxieme har de bästa speed-tiderna hos Travkonsulten, så jag tycker inte att den bara är ett bud om Raja gör bort sig.
Den har för det mesta fått dåliga spår och får den rygg på Raja och lucka på upploppet finns det nog chans.
Tycker att Raja känns ngt överskattad. Men det är ju typiskt när det är ngn kanonhäst som dessutom ser fantastisk ut (tänker på Nu Pagadi), då betraktas den som oslagbar felfri.
MEN, med det sagt och med hänsyn till att Raja har bäst vinstchans så kan det ändå vara en bra spik om streckprocenten håller sig under 65 %.
Min tanke är dock att det är 2 eller 3 som vinner och då är det billigt att heltäcka loppet. Spika gör jag hellre i öppna lopp där spelarkollektivet streckar på vilt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 16:49:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FOR LIFE
S 7, UNDERCOVER PHOTO
|
Mitt första sträck efter raja skulle vara formula one helt klart. västerbo får favorit distansen nu också, finns många vassa bakom raja, men med tanke på att det e 2140 så spikar jag, spikar båda luddes favoriter
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-09-01 19:43:26
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, RAJA MIRCHI
|
Raja skall vinna (tror det var det jag sa sist oxå  men jag gillar verkligen Deuxieme o om han håller sig runt 10% blir det eventuellt ett 2hästlås
(även om jag gång på gång lovar mig själv att inte spela så 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-02 09:23:19  Deuxieme har de bästa speed-tiderna hos Travkonsulten, så jag tycker inte att den bara är ett bud om Raja gör bort sig.
Den har för det mesta fått dåliga spår och får den rygg på Raja och lucka på upploppet finns det nog chans.
Tycker att Raja känns ngt överskattad. Men det är ju typiskt när det är ngn kanonhäst som dessutom ser fantastisk ut (tänker på Nu Pagadi), då betraktas den som oslagbar felfri.
MEN, med det sagt och med hänsyn till att Raja har bäst vinstchans så kan det ändå vara en bra spik om streckprocenten håller sig under 65 %.
Min tanke är dock att det är 2 eller 3 som vinner och då är det billigt att heltäcka loppet. Spika gör jag hellre i öppna lopp där spelarkollektivet streckar på vilt.
Answer to: "Deuxieme har de bästa speed-tiderna hos Travkonsulten, så jag ty"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tja ja tycker det räcker att spika vinnare o skita i procent hit o dit... som inte har med saken att göra !! Pengar finns ju där o är raden för lätt med många spikvinnare så är flerkupong att lösningen !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-02 09:34:49  Deuxieme har de bästa speed-tiderna hos Travkonsulten, så jag tycker inte att den bara är ett bud om Raja gör bort sig.
Answer to: "Deuxieme har de bästa speed-tiderna hos Travkonsulten, så jag ty"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-02 15:29:13