[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2010-08-30 07:00:03
|
|
V75-5 | Optimeras stolopp - Dagens Flex 1:A PRIS 100 000 kr 2140 V 1. NAIMI Svensson Claes 2. SINOVA RIBB Kolgjini Lutfi 3. MISH MASH Söderkvist Stefan 4. ZANDINA BOSHOEVE Untersteiner Peter 5. EGONS CANDY Goop Björn 6. AGUILA BLUES Lindblad Niklas 7. FRUITY FELICIA Takter Johnny 8. VRETENS ELOUISE Lennartsson Per 9. LISTAS TARA Uhrberg Thomas 10. VINBÄR Nielsen Kenneth 11. RIO DE LA PLATA Svanstedt Anders 12. ELLE DE MAI Kern Klaus 13. ALPHA DEGATO Lugauer Conrad 14. LUCY HILL Ingves Peter 15. BLEND A COKTAIL Kihlström Örjan
Turordning: 13-9-11-10-4-14-6-3-5-2-12-7-8-1-15
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 11:57:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, ALPHA DEGATO
|
Svanstedt vinner trioloppet för andra veckan i rad?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 15:34:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ELLE DE MAI
|
här har jag ingen kolla alls, måste analyseras noggrant
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 17:12:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ELLE DE MAI
|
No Idea! Everyone????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 19:06:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tänk om Elle de mai kunde få ett vettigt lopp?
Annars Uhrberg med Listas Tara trots dåligt spår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 22:56:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, ALPHA DEGATO
|
1 Naimi- Såg bra ut innan galoppen senast. Rykande avslutning efter sen lucka innan dess. Lär få en bra resa nu men hur står hon sig mot detta motstånd?
2 Sinova Ribb- Vann på mycket övertygande sätt mot billigt gäng näst senat. Tuffare emot nu och måste rekordsänka rejält här. för att vinna.
3 Mish Mash- Bra spurt näst senast på Tingsryd. Inte alls bra senast och känns något ur form.
4 Zandina Boshoeve- Gjort det bra i sina två senaste starter men inte heller här övertygar tiderna. Något ovan vid voltstart vilket gör henne svårbedömd.
5 Egons Candy- Aldrig vunnit och struken senaste starten talar inte för rikstotoseger. Goop upp givetvis ett plus. Känns som ägarna fått storhetsvansinne efter en lovande insats mot blekt gäng senast.
6 Aguila Blues- Ingen raket ut och springspåret kan bli en fälla. Gjorde ett okej lopp senast men inte mer.
7 Fruity Felicia- Helt chanslös senast. Undrar varför den är anmäld hit...
8 Vretens Elouise- Fortsätter leta talang i detta lopp men varför, varför, varför förstör ATG V75 med sånna här lopp? Det här är ju en katastrof...
9 Listas Tara- Avgjorde på bra sätt vid segern efter vilsam resa. Galopp senast. Kan smyga med härifrån och kan nog avsluta hyfsat med rätt resa.
10 Vinbär- en rad nollor i raden under Sverigestarterna och räcker toligtvis inte till här.
11 Rio de La Plata- Tillbaka i gammal god stil efter uppehåll i sina tre senaste starter. Störd till galopp med mycket krafter kvar senast. Full distans nu oroar lite men formen och kapaciteten finns där.
12 Elle De Mai- Fick ett hopplöst lopp senast då hon hamnade långt bak och fick sedan runda korvkiosken i sista sväng. Spurtade bra starten innan och har mött tuffa hästar tidigare. Lättare emot nu och uppgiften ser passande ut.
13 Alpha Degato- Snubblade till och galopperade med gott om krafter kvar bakom Olivia Lavec senast. har gått bra en längre tid och står på tur för en seger till. Trivs dock bättre när han får vara med i främre träffen direkt och vi får kanske se Lugauer styra fram direkt?
14 Lucy Hill- Hamnade illa på det senast men verkade inte särskilt sugen på att springa heller. De flesta segrarna tagna utomlands Vann efter fusklopp från ledningen näst senast. Undrar om hon räcker till här när hon måste göra lite grovjobb.
15 Blend A Coktail- Har inte övertygat på mig på slutet. Har springspår och kan hamna bra till här. Jag är dock tveksam till att hon räcker till här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-30 23:01:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, ALPHA DEGATO
|
Efter att ha lagt en dryg timme på att analysera loppet än så länge kan jag bara konstatera att det är ett skitlopp, tror vinnaren finns på bakspår och har nummer 11, 12 eller 13 med Alpha degato som förstahäst just nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-31 16:28:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, BLEND A COKTAIL
|
Verkar som Ludde och Conrad sitter på några guldklimpar denna lördagen? eller är det jag som är ute och cyklar? Det är väl mest troligt att i avd 2 och 7 som dem inte ska blanda sig vinststriden, Conrad kör inte ens i dem avd men det gör Ludde men tråkiga spår mot bättre hästar, annars har jag med dem båda i totalt 5 avd än så länge
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-31 17:13:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, ALPHA DEGATO
|
Elle de Mai påväg att blir understreckad? Många av "de sämre" spelarna kollar ju inte ens på 3% när de börjar ta ut sina system...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 15:45:16  Elle de Mai påväg att blir understreckad? Många av "de sämre" spelarna kollar ju inte ens på 3% när de börjar ta ut sina system...
Answer to: "Elle de Mai påväg att blir understreckad? Många av "d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ELLE DE MAI
|
Hoppas att den blir det. Senaste ungdomsloppet (med 15´ i förstapris) kändes nästan lite Prepare över det med skor på. Gången innan gick den ju riktigt bra. Elle de Mai är min skrällvinnare
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 16:47:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ELLE DE MAI
|
Min vinnare, kom ihåg vart ni såg det haha=)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 17:07:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, ALPHA DEGATO
|
Känns som det är otroligt jämnt mellan hästarna på start. Väljer därför att gå på dem på tillägg och plockar bort de där framme, hoppas helt enkelt att de där bak är bättre hästar vilket jag tror.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 17:41:29  Min vinnare, kom ihåg vart ni såg det haha=)
Answer to: "Min vinnare, kom ihåg vart ni såg det haha=)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, BLEND A COKTAIL
|
Det var expressen som har den som vinnare, där såg man den först! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 17:59:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ELLE DE MAI
|
haha e det sant...pinsamt hehe, hade inte sett det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 19:10:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, VINBÄR
|
Känslan är att det står mellan 1 och 2 men tokskrällen måste väl ändå vara kern? 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-09-01 19:41:12  Känns som det är otroligt jämnt mellan hästarna på start. Väljer därför att gå på dem på tillägg och plockar bort de där framme, hoppas helt enkelt att de där bak är bättre hästar vilket jag tror.
Answer to: "Känns som det är otroligt jämnt mellan hästarna på"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 15, BLEND A COKTAIL
|
Har samma känsla. Tiläggshästarna bör va det som gör upp om det här.
Det är bara drygt millen spelat än men riktigt snestreckat än så länge. Hoppas det håller i sig.
Aguila Blues o Naimi om jag slösar streck på frampspåren. o 10/14 plockas bort av tiläggshästarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-01 22:12:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, VINBÄR
|
ja du kanske har rätt b_good. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-02 10:54:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ELLE DE MAI
|
tar med 2,4,11,12,13
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-02 18:48:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sinova Ribb (V75-5)
– Hon är bra och galopperade oturligt senast. Jag laddade lite för hårt med henne och hon slog ihop. Hon gick väldigt bra sen och kan vara farlig att räkna bort.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-02 20:40:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, ALPHA DEGATO
|