1
2
3
4
5
6
7
8
[ 9
]
10
|
Soberano
|
Posted: 2010-10-16 22:21:53  Hehe lite så är det faktiskt. När Kari lämnar klart är det klart men det är inte ofta han gör det..
Answer to: "Hehe lite så är det faktiskt. När Kari lämnar k"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, VANESSA DU LING
|
Grattis till snygga vinnare och ett snyggt system som spelat på V-75 kungen, hade du lämnat in?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-16 22:48:49  Hon VAR faktiskt lite blek men ston från spår 8 i eliten är nog aldrig en spik. Så enkelt är det.
Nästa gång tar vi dom 
Answer to: "Hon VAR faktiskt lite blek men ston från spår 8 i eliten ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
kollat loppet igen, hon fårgodkänt ändå. Men varit stel och seg ett bra tag efter loppet, räckte visst inte att hon var pigg i 1 jobb bara, komemr nog dröja ett tag tyills nästa start, men lita på att hon kommer vara i toppskick då. blir nog behandling nu med. sedan start om 4-5 veckor
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-17 11:59:14  Grattis till snygga vinnare och ett snyggt system som spelat på V-75 kungen, hade du lämnat in?
Answer to: "Grattis till snygga vinnare och ett snyggt system som spelat på V-75 "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, NURSERY RHYME
S 2, NURSERY RHYME
|
Tack. Jo men efter ångest o panik inför vad som på förhand var årets svåraste omgång blev det ett modifierat system som gav 5rätt.. Men fick 1200spänn denna Lördag vilket är i min bok ett ovanligt bra resultat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 12:51:53  kollat loppet igen, hon fårgodkänt ändå. Men varit stel och seg ett bra tag efter loppet, räckte visst inte att hon var pigg i 1 jobb bara, komemr nog dröja ett tag tyills nästa start, men lita på att hon kommer vara i toppskick då. blir nog behandling nu med. sedan start om 4-5 veckor
Answer to: "kollat loppet igen, hon fårgodkänt ändå. Men varit st"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
Tycker hästen gjorde ett bra lopp med tanke på 3e spår innan hon kom till dödens.
Men du kan ju faktiskt jämföra Ninos lopp igår med Mathildes förra veckan.
Det är då man förstår hur jävla bra Mathilde är.
En annan vinkel är Nino - Hoity (Hoity fick samma lopp som Nino fick mot Mathilde) och har Hoity kommit i mål ännu!??
Små saker som gör att man ser skillnaderna häst mot häst. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 12:53:02  Bexipop vann ju inte ! Den var ju klar 
Answer to: "Bexipop vann ju inte ! Den var ju klar :-)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
Inte har JAG sagt att Bexipop var klar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 12:56:15  Inte har JAG sagt att Bexipop var klar...
Answer to: "Inte har JAG sagt att Bexipop var klar..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 1, HOITY TOITY FACE
|
Eh, nej det var tränaren som sa det ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 13:07:06  kollat loppet igen, hon fårgodkänt ändå. Men varit stel och seg ett bra tag efter loppet, räckte visst inte att hon var pigg i 1 jobb bara, komemr nog dröja ett tag tyills nästa start, men lita på att hon kommer vara i toppskick då. blir nog behandling nu med. sedan start om 4-5 veckor
Answer to: "kollat loppet igen, hon fårgodkänt ändå. Men varit st"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 1, HOITY TOITY FACE
|
Om inte formen var på topp så var det ju ok.
Statistiken bakifrån fick ett minus till dock. Statistik och sanning är inte alltid samma sak och det vore kul om hon var i full form och gick bakifrån i ett lopp så det blir en rättvis jämförelse. Innan jag sett motsatsen så spikar jag när det finns möjlighet till ledning skulle jag tro.
Annars blir det ju som att jämföra att leda ett kortlopp mot att leda ett lopp över 2140 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 17:31:10  Tycker hästen gjorde ett bra lopp med tanke på 3e spår innan hon kom till dödens.
Men du kan ju faktiskt jämföra Ninos lopp igår med Mathildes förra veckan.
Det är då man förstår hur jävla bra Mathilde är.
En annan vinkel är Nino - Hoity (Hoity fick samma lopp som Nino fick mot Mathilde) och har Hoity kommit i mål ännu!??
Små saker som gör att man ser skillnaderna häst mot häst. 
Answer to: "Tycker hästen gjorde ett bra lopp med tanke på 3e spår inn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
ja, va besviken först, men kollar man igenom får hon dock tuffaste tänkbara resa, åke skulle kört till rejält från start istället för att ha sökt position, men kan lova sista loppet fortfrande satt i benen på henne, är sämst 3a annars med det loppet hon fick. Räkna med att hon kommer vara kanonbra i nästa start hon gör.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 17:32:27  Om inte formen var på topp så var det ju ok.
Statistiken bakifrån fick ett minus till dock. Statistik och sanning är inte alltid samma sak och det vore kul om hon var i full form och gick bakifrån i ett lopp så det blir en rättvis jämförelse. Innan jag sett motsatsen så spikar jag när det finns möjlighet till ledning skulle jag tro.
Annars blir det ju som att jämföra att leda ett kortlopp mot att leda ett lopp över 2140 
Answer to: "Om inte formen var på topp så var det ju ok.
Statistiken bakif"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
statistik säger inte alltid sanningen.
Minst lika bra bakifrån som i ledningen kan jag lova, vänta till nästa start, kommer vara riktigt jävla vass då.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-17 18:07:09  statistik säger inte alltid sanningen.
Minst lika bra bakifrån som i ledningen kan jag lova, vänta till nästa start, kommer vara riktigt jävla vass då.
Answer to: "statistik säger inte alltid sanningen.
Minst lika bra bakifrån "
|
Forum posts: 5430
|
Vi väntar. haha 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 19:33:11  ja, va besviken först, men kollar man igenom får hon dock tuffaste tänkbara resa, åke skulle kört till rejält från start istället för att ha sökt position, men kan lova sista loppet fortfrande satt i benen på henne, är sämst 3a annars med det loppet hon fick. Räkna med att hon kommer vara kanonbra i nästa start hon gör.
Answer to: "ja, va besviken först, men kollar man igenom får hon dock tuffas"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 1, HOITY TOITY FACE
|
Håller med, hon fick ett jobbigt lopp men jag tror du håller med mig om jag säger att hon brukar kunna bättre ? Nånting var inte bra o det är inte ovanligt att hästarna presterar sämre efter ha fått gå tom eller nära tom som hon gjorde mot Tröjborg. Det var för tidigt att köra 10.5/1000 helt enkelt. Hon gick väl nytt rekord också på kort ? Innan loppet sa jag att jag taxerade henne till 11,5 o hon gick väl 11.8?
Jag är ganska säker på att hon är bättre nästa gång. 1 enkelt o 2 hårda lopp i kroppen och vila 4 veckor kommer göra susen. Hoppas på bättre spår då bara. Mot enklare gäng spelar inte spåret nån roll heller 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 19:34:43  statistik säger inte alltid sanningen.
Answer to: "statistik säger inte alltid sanningen.
Minst lika bra bakifrån "
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 1, HOITY TOITY FACE
|
Det ser jag fram emot. Gillar att se henne blåsa till ledningen och bara vara bäst 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 12:17:30  Det ser jag fram emot. Gillar att se henne blåsa till ledningen och bara vara bäst 
Answer to: "Det ser jag fram emot. Gillar att se henne blåsa till ledningen och b"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
hon va inte 100% fräsch heller efter loppet, ska kollas upp, vågar nog säga att hon kommer vara bättre i nästa start än hon var förra året.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-18 13:58:00  hon va inte 100% fräsch heller efter loppet, ska kollas upp, vågar nog säga att hon kommer vara bättre i nästa start än hon var förra året.
Answer to: "hon va inte 100% fräsch heller efter loppet, ska kollas upp, våg"
|
Forum posts: 5430
|
Matilde har varit till Frankrike och haft lekstuga hörde jag nyss... Bäst att Nino inte försöker svara den fler gånger för då kommer Nino förmodligen att stå skadad igen eller med ett knäckt psyke. Bättre att släppa och försöka lifta med till andrapriset för Matilde kommer hon aldrig att slå.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-10-18 23:51:53
 Matilde har varit till Frankrike och haft lekstuga hörde jag nyss... Bäst att Nino inte försöker svara den fler gånger för då kommer Nino förmodligen att stå skadad igen eller med ett knäckt psyke. Bättre att släppa och försöka lifta med till andrapriset för Matilde kommer hon aldrig att slå.
Answer to: "Matilde har varit till Frankrike och haft lekstuga hörde jag nyss... B"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-10-19 00:00:35
 som vanligt inget vettigt från dig.
har sagt till dig tidigare Mathilde inte har någion chans nästa gång de möts, men du verkar inte lyssna.
Answer to: "som vanligt inget vettigt från dig.
har sagt till dig tidigare Mathi"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-10-19 01:49:07
 Jag lyssnar... Men förstår inte eftersom jag har ögon att se med och inte lever i din drömvärld.  Skulle vara roligt om Nino någongång visade något som skulle göra att man trodde att hon hade minsta lilla chans att besegra Mathilde.. Att vara efter Frillan Filiokus i mål händer inte Mathilde ens om hon är sjuk och har brutit ett ben.. Det är tyvärr enorm klasskillnad mellan Mathilde och Nino...
Answer to: "Jag lyssnar... Men förstår inte eftersom jag har ögon att s"
|
|
|
Posted: 2010-10-19 07:48:33  jag förstår du tycker det, kul för dig att du har ögon, det hjälper en del, alla är dock inte lika duktiga på alla sporter, det får du acceptera bara.
Det var säkerligen ingen. flrutom jag som trodde hon skulle vinna STO SM förra året heller.
Handlar om att ha talangen av att se vad som komma skall, vissa vet bara sådant som de ser i nu tid, andra har förmågan att kunna dra slutsatser hur det kommer se ut framöver utefter vad de ser och vet.
är ganska säker på vilket fack man ska stoppa dig i.
Answer to: "jag förstår du tycker det, kul för dig att du har ögon"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 1, HOITY TOITY FACE
|
Jo jag trodde hon kunde vinna Sto Sm förra året. Jag blev däremot överraskad över att hon vann så lätt. Kan bero på att hon fick ledningen och är bättre då ;-)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-19 18:21:12  Jo jag trodde hon kunde vinna Sto Sm förra året. Jag blev däremot överraskad över att hon vann så lätt. Kan bero på att hon fick ledningen och är bättre då ;-)
Answer to: "Jo jag trodde hon kunde vinna Sto Sm förra året. Jag blev dä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
några månader innan sto sm tror jag inte ens du trodde det 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-19 18:22:27  några månader innan sto sm tror jag inte ens du trodde det 
Answer to: "några månader innan sto sm tror jag inte ens du trodde det:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
Tycker det är oerhört tråkigt att Admin ska hålla och radera till synes helt normala inlägg , påminner en del om nordkoreas diktatur. Vilket är väldigt tråkigt.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7