[ 1
]
2
3
4
|
Travzonen
|
Posted: 2010-10-11 07:00:04
|
|
V75-6 | Bronsdivisionen, försök 2. 1:A PRIS 110 000 kr 2140 A 1. GLOBAL LIMOUSINE Goop Björn 2. PRACTICAL JOKE Falsig Bo 3. PRECIOUS VALUE Uhrberg Thomas 4. MAXWELL MAYDAY Takter Johnny 5. SUPER EASY Refsdal Brede a 6. RAVELLO Söderkvist Stefan 7. PHOTO DIABLO Adielsson Erik 8. TARPOON BRIS Wiman Johan 9. LIVI CHAMPAGNE Zackrisson Tommy 10. NIGHTLIFE LA MARC Svanstedt Åke 11. SIR HOLGER Kihlström Örjan 12. YUKON BOKO Kolgjini Lutfi
Turordning: 12-11-7-10-3-2-6-8-1-9-5-4
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 08:17:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAXWELL MAYDAY
S 6, RAVELLO
|
Här skräller det som fan tror jag..mycket öppet o svårt lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 08:26:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Vet inte om P.J kommer bli favorit men från spår 2 är han ett givet bud.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-10-11 10:15:37
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 1, GLOBAL LIMOUSINE
|
Sos för Global Limousine?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 12:05:23  Sos för Global Limousine?
Answer to: "Sos för Global Limousine?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
S H
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-10-11 12:08:25  Sos för Global Limousine?
Answer to: "Sos för Global Limousine?"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, TARPOON BRIS
|
Med Zacke i ryggen? Då kan Livi bli riktigt farlig.  Favorit i skrivande stund  knappast på lördag!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 12:22:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SIR HOLGER
|
SOS global limousine måste ju hitta spikarna nånstans hehe, enda motbuden är Yukon och sir holger
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 13:26:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Practical var en besvikelse senast, men jag hoppas på bättring och på stenhårt tempo. Spikar Practical Joke även denna gång och håller tummarna för att jag inte behöver utstå förnedringen av ett nytt misslyckande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 18:21:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PHOTO DIABLO
|
Photo Diablo har avslutat sylvasst 2 gånger nu och på åbys upplopp där i stort sett alla hästar får chansen, kan den kanske vara först med nosen...eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 19:41:44  Photo Diablo har avslutat sylvasst 2 gånger nu och på åbys upplopp där i stort sett alla hästar får chansen, kan den kanske vara först med nosen...eller?
Answer to: "Photo Diablo har avslutat sylvasst 2 gånger nu och på åby"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Hur menar du "alla får chansen"? Det är ju överdrift med stora mått. Klart den kan vinna, men det lär knappast vara via OS.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 19:51:43  SOS global limousine måste ju hitta spikarna nånstans hehe, enda motbuden är Yukon och sir holger
Answer to: "SOS global limousine måste ju hitta spikarna nånstans hehe, end"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
S H
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 19:58:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GLOBAL LIMOUSINE
|
håller med Nordan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-11 20:31:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PHOTO DIABLO
|
Zacke blir livsfarlig över upploppet! Spik of the week 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 11:32:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SIR HOLGER
|
Som sagt jag kommer spika Global limousine, dock är jag lite osäker på om han kan hålla upp ledningen, precious value har vunnit från samma spår 2 ggr på dom senaste 3 starterna. än sämre häst tycker jag, men kanske kan ställa till det. Men motbuden har för dåliga spår, skulle väl vara livi då som får chansen, men gillar inte den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 12:23:47  Som sagt jag kommer spika Global limousine, dock är jag lite osäker på om han kan hålla upp ledningen, precious value har vunnit från samma spår 2 ggr på dom senaste 3 starterna. än sämre häst tycker jag, men kanske kan ställa till det. Men motbuden har för dåliga spår, skulle väl vara livi då som får chansen, men gillar inte den.
Answer to: "Som sagt jag kommer spika Global limousine, dock är jag lite osäk"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Säger inte det här för att hacka eller vara en Messerschmitt men kolla upp Global L innan du spikar. Det är inte en värst bra häst.Bra läge men tar inte ledningen heller. Ingen bra spik väl?
Tycker bara det är synd om du åker ut pga den. Fast nu när jag skrivit detta så vinner den givetvis.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 14:21:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SIR HOLGER
|
Det är en sån häst jag aldrig spikat annars, och inte tycker känns som någon klassklättrare heller, men jag tror att goop kommer trolla bort dom i starten, med tanke på att dom värsta har bakspår. han har sprungit ganska bra tider också, men ska kolla upp det närmare, bestämmer inte nånting först jag har kollat kommentarer från dom senaste loppen samt för det som kommer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 15:12:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
2 Practical Joke gick helt o.k. som sexa senast, med tanke på att han var behandlad och bara lätt tränad innan. Nu är han bättre förberedd och känns fin. Men det måste vara något fel på spårlottnings-datorn i Stockholm, för vi har ju fått ett bra startspår!
Tycker det ser intressant ut och han bör streckas. Går med lätta skor som vanligt, säger Bo Falsig.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-12 17:23:24 Edited(1): 2010-10-12 17:23:33  2 Practical Joke gick helt o.k. som sexa senast, med tanke på att han var behandlad och bara lätt tränad innan. Nu är han bättre förberedd och känns fin. Men det måste vara något fel på spårlottnings-datorn i Stockholm, för vi har ju fått ett bra startspår!
Tycker det ser intressant ut och han bör streckas. Går med lätta skor som vanligt, säger Bo Falsig.
Answer to: "2 Practical Joke gick helt o.k. som sexa senast, med tanke på att han"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Låter som det är klart på Practical Joke.. Bra spår o dubbla OS att tillgå.. Kan va en spik.
Sir Holger ska med o Global Limosine väntar jag ännu på.. Övriga gör sig icke besvär.
Vacklar lite på Yukon o Photo men fimpar pga spåren..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 21:09:14  Hur menar du "alla får chansen"? Det är ju överdrift med stora mått. Klart den kan vinna, men det lär knappast vara via OS.
Answer to: "Hur menar du "alla får chansen"? Det är ju överdr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PHOTO DIABLO
|
Sorry för sent svar, men jag blev pappa en gång till inatt 03.48 till en underbar son
Men det jag menar är att det öppnar upp så mycket OS, den som sitter tredje fjärde innner kan komma på os om inte den ryggledarn väljer att gå den vägen, då kan dem andra brevid gå på ytter och det känns som allt bara öppnar upp sig, en som sitter 5 inner kan gå långt ut på ytter om den har en riktigt bra slutpurt. Hoppas du förstår på ett ungefär hur jag menar, jag konstaterade inte detta efter fakta utan hur jag upplever loppen på Åby och det kan man ta med en nypa salt, men det står jag för 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 22:06:16  Sorry för sent svar, men jag blev pappa en gång till inatt 03.48 till en underbar son
Men det jag menar är att det öppnar upp så mycket OS, den som sitter tredje fjärde innner kan komma på os om inte den ryggledarn väljer att gå den vägen, då kan dem andra brevid gå på ytter och det känns som allt bara öppnar upp sig, en som sitter 5 inner kan gå långt ut på ytter om den har en riktigt bra slutpurt. Hoppas du förstår på ett ungefär hur jag menar, jag konstaterade inte detta efter fakta utan hur jag upplever loppen på Åby och det kan man ta med en nypa salt, men det står jag för 
Answer to: "Sorry för sent svar, men jag blev pappa en gång till inatt 03.48"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
STORT GRATTIS! 
|
|
Reply
|
|