1
2
3
4
5
6
7
[ 8
]
9
|
|
Posted: 2011-07-09 15:17:02  Ja ! Framspår idag o hon hade gått under 11-tiden lätt !! 
Answer to: "Ja ! Framspår idag o hon hade gått under 11-tiden lätt !!:"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
jepp, blivit rygg ledaren..om man kan kalla det så
sedna vunnit pisslätt på 10 tid 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 15:21:27
Answer to: "O jag måste gnälla på alla puckon som hissade Staro:D:D"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja rusarmärrar är rusarmärrar !! De vet du väl Jongis..!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 15:22:57
|
|
Men om ja säger så hade ju DWP inget att skylla på..fick ett lopp i ryggen på vinnaren... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 15:24:01  Måste gnälla lite här.. på dom som höll så hårt på Örjans..de va inge bra genrep o Wallmans klökande va inte mycket värt !!! 
Answer to: "Måste gnälla lite här.. på dom som höll så"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
går inte lira på sådana pissmärrar  som inte lvererar hela tiden, måste ha ulyrasnygisar med och varananndags häst, nog bara folke som rankar sådana topp 3 bland stona i landet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 15:27:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
Glömde det viktigaste GRATTIS SPANIS
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 15:32:47  går inte lira på sådana pissmärrar  som inte lvererar hela tiden, måste ha ulyrasnygisar med och varananndags häst, nog bara folke som rankar sådana topp 3 bland stona i landet 
Answer to: "går inte lira på sådana pissmärrar;) som inte lverer"
|
|
Ja tog inte med henne heller men Yucca vart för svår ändå.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 15:39:58 Edited(1): 2011-07-09 15:40:20  Glömde det viktigaste GRATTIS SPANIS
Answer to: "Glömde det viktigaste GRATTIS SPANIS"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
tack antar jag, men 2a pris är ingen hit direkt, hade behövt vinna lr komma 3a.
Grattis till att hästen fungerar och va i fint skick kan jag ta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:38:42  tack antar jag, men 2a pris är ingen hit direkt, hade behövt vinna lr komma 3a.
Grattis till att hästen fungerar och va i fint skicka kan jag ta 
Answer to: "tack antar jag, men 2a pris är ingen hit direkt, hade behövt vinn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
Hur många ston vinner från bakspår över 1609m!?
Tyckte hon vr grymt bra idag..........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:48:35  Hur många ston vinner från bakspår över 1609m!?
Tyckte hon vr grymt bra idag..........
Answer to: "Hur många ston vinner från bakspår över 1609m!?
Tyc"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
är inte så många, varit klart med framspår...men 2a va sämsta möjliga idag hon kunde komma, så va riktigt skit
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 16:50:07  är inte så många, varit klart med framspår...men 2a va sämsta möjliga idag hon kunde komma, så va riktigt skit
Answer to: "är inte så många, varit klart med framspår...men 2a "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
Klockade sista 1000 efter 10,5 så....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 17:06:33  Klockade sista 1000 efter 10,5 så....
Answer to: "Klockade sista 1000 efter 10,5 så...."
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
jaså inte illa, hon är lite bättre över 2140 faktiskt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 11:05:21  Klockade sista 1000 efter 10,5 så....
Answer to: "Klockade sista 1000 efter 10,5 så...."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur går det med din häst JoNGyL ?
Sett den ännu ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 11:07:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför tog ni mig inte på allvar jag gjorde klart att hästen var bland de chanslösate bland de chanslösa?.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 12:04:58 Edited(1): 2011-07-10 14:03:21 Varför tog ni mig inte på allvar jag gjorde klart att hästen var bland de chanslösate bland de chanslösa?.
Answer to: "Varför tog ni mig inte på allvar jag gjorde klart att h&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
Om du scrollar upp kan du ju läsa att det inte bara var du som ansåg Staro chanslös.
Sedan var det EN person som hackade på dig och den personen är bara häör just för att spela allan.
Beträffande min häst så ska den troligtvis gå premie lopp på Örebro i slutet av Juli eller så blir det i Augusti - vi får se. Har fortfarande inte sett hästen o vet inte något direkt om den. Är i allafall en av 3 som dom tycker lite bättre om!? Men de säger väl man bara för att behålla "kunden" på sin månads fakturering.
Lev väl 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 12:31:04 Edited(3): 2011-07-10 14:05:48  Om du scrollar upp kan du ju läsa att det inte bara var du som ansåg Staro chanslös.
Sedan var det EN person som hackade på dig och den personen är bara häör just för att spela allan.
Troligtvis har han inte haft några tjere för han har liten k*k och måst sitta här o hävda sig.
Stäng av okunskap det hade varit det bästa.
Beträffande min häst så ska den troligtvis gå premie lopp på Örebro i slutet av Juli eller så blir det i Augusti - vi får se. Har fortfarande inte sett hästen o vet inte något direkt om den. Är i allafall en av 3 som dom tycker lite bättre om!? Men de säger väl man bara för att behålla "kunden" på sin månads fakturering.
Lev väl 
Answer to: "Om du scrollar upp kan du ju läsa att det inte bara var du som ans&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BRING ME LUCK U.S.
|
Allvarligt talat. Ditt snack är otroligt omoget och hör inte hemma på ett travforum. Och FYI: dina fåniga kommentarer blir inte ett dugg coola bara för att du överanvänder smajles med solbrillor.
Och kom inte med ngn lam comeback som "jaså du tog åt dig", när det är uppenbart för alla här att du riktar dina småaktiga, och barnsliga kommentarer mot mig.
Sedan kan jag inte fatta att du fortfarande är så förbannad på mig för att jag ett par månader sedan kallade din "STENKLARA spik" för makalöst dålig. Har du så dålig självkänsla att du hänger upp dig på en sådan sak så att din värld om ngn på ett forum tycker att din spik är dålig? Då kanske du inte ska skriva på forum över huvud taget. Lägg ner din bitterhet och väx upp nu.
Jag har haft mina duster med både Folke och Travspanarn, men när krutröken skringrat sig och man fått lugna ner sig så släpper man sånt där. Om du nu är långsint så finns det vettigare saker att vara långsint över.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 15:53:26 Varför tog ni mig inte på allvar jag gjorde klart att hästen var bland de chanslösate bland de chanslösa?.
Answer to: "Varför tog ni mig inte på allvar jag gjorde klart att h&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
för att du har fel 99% av gångerna...........
Men vad jag sett så var det många som gardera staro divine och många som förespråkade det INNAN ditt inlägg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 15:55:11  för att du har fel 99% av gångerna...........
Men vad jag sett så var det många som gardera staro divine och många som förespråkade det INNAN ditt inlägg.
Answer to: "för att du har fel 99% av gångerna...........
Men vad jag set"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
hur orkar NI mata trollet?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-07-10 16:12:38  hur orkar NI mata trollet?
Answer to: "hur orkar NI mata trollet?"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Vi matar ju dej och du måste väl vara ett troll?  Orättvist att inte mata honom oxå.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 16:53:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BRING ME LUCK U.S.
|
någon moderator som gått in och ändrat i texten på inläggen? hela kontexten förändras ju då. Ta hellre bort hela inlägget än att gå in och kladda i innehållet tack. som det är nu så går det inte förstå vad det var jag reagerade på i jongyls inlägg.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-10 17:04:12  någon moderator som gått in och ändrat i texten på inläggen? hela kontexten förändras ju då. Ta hellre bort hela inlägget än att gå in och kladda i innehållet tack. som det är nu så går det inte förstå vad det var jag reagerade på i jongyls inlägg.
Answer to: "någon moderator som gått in och ändrat i texten på i"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 11, NINOTCHKA
|
Mhm, satt och läste och fattade ingenting? Du reagerar hårt på i stort sett ingenting...
Antar att det är B_Good som varit i farten?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7