1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2011-07-04 20:24:51 Edited(1): 2011-07-04 20:40:04  Japp, jag rankade DWP som top 3 av sveriges ston inför denna säsongen och det står jag självklart fast vid. Däremot har hon strulat något enormt och galopperar i varje start, går inte ens att ladda nuförtiden. Då vinner man inte heller några lopp över 1600m i stoeliten.
Men DWP har varit ute mot så fan mycket bättre hästar än staro divine har, även besegrat så fan mycket bättre hästar. Ska inte stirra sig blind på tider kanske? det får vi se på lördag i alla fall....Men av de felfria så var det mest skräp staro divine besegrade senast.
Spika DWP? så som den agerat så är det inte i närheten av en spik, även om jag håller den skyhögt. Ska dock bli mycket kul att se hur staro divine klarar sig med dessa perfekta förutsättningar för hennes del. Är ju verkligen upp till bevis nu. Vem trodde detta inför denna säsongen?
Answer to: "Japp, jag rankade DWP som top 3 av sveriges ston inför d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
ne precis, de tider man inte ska stirra sig blind på är de liken som springer med i tuffa gängen och står spelade till 50gånger+ och smyger i mål.
Däremot tiderna på dehästarna som göra själv jobbet och presterar själva är värda att ta i beaktning, själva intrycken är oftast väldigt viktiga med.
Och med tanke på intrycket sist på Devine och att det va den som gjorde loppet själv så finsn det inte speciellt mkt å säga.
ur objektiv synpunkt säger jag att den enda hästen som hade kunnat slå Staro här är Ninotchka med ett framspår 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-07-04 20:35:47  ne precis, de tider man inte ska stirra sig blind på är de liken som springer med i tuffa gängen står spelade 50gånger+ och smyger i mål.
Däremot tiderna på dehästarna som göra själv jobbet och presterar själva är värda att ta i beaktning, själva intrycken är oftast väldigt viktiga med.
Och med tanke på intrycket sist på Devine och att det va den som gjorde loppet själv så finsn det inte speciellt mkt å säga.
ur objektiv synpunkt säger att den enda hästen som hade kunnat slå Staro här är Ninotchka med ett framspår 
Answer to: "ne precis, de tider man inte ska stirra sig blind på är de liken"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 6, STARO DIVINE
|
Visa ord 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 20:39:18  Visa ord 
Answer to: "Visa ord:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
allllltid 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 20:44:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför sätter dem upp anders på nino för? rankar åke den efter nursery rhyme eller är det något annat?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 20:48:31  Japp, jag rankade DWP som top 3 av sveriges ston inför denna säsongen och det står jag självklart fast vid. Däremot har hon strulat något enormt och galopperar i varje start, går inte ens att ladda nuförtiden. Då vinner man inte heller några lopp över 1600m i stoeliten.
Men DWP har varit ute mot så fan mycket bättre hästar än staro divine har, även besegrat så fan mycket bättre hästar. Ska inte stirra sig blind på tider kanske? det får vi se på lördag i alla fall....Men av de felfria så var det mest skräp staro divine besegrade senast.
Spika DWP? så som den agerat så är det inte i närheten av en spik, även om jag håller den skyhögt. Ska dock bli mycket kul att se hur staro divine klarar sig med dessa perfekta förutsättningar för hennes del. Är ju verkligen upp till bevis nu. Vem trodde detta inför denna säsongen?
Answer to: "Japp, jag rankade DWP som top 3 av sveriges ston inför d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
staro divine bevisade en hel del senast folke.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-04 20:58:53
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 11, NINOTCHKA
|
Förjävligt att sveriges bästa sto för skitlägen hela tiden. Jag kommer givetvis att strecka henne men med spår 1-6 hade hon varit en klar spik, som spanis säger.
Tror det kan bli tufft för Staro här. Senast hoppade alla motbud bort sig och hon kunde överta spets. Hon är inte så jäkla snabb ut? Kan bli hängande här och då vinner man inte i Stoeliten
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 20:59:38  varför sätter dem upp anders på nino för? rankar åke den efter nursery rhyme eller är det något annat?
Answer to: "varför sätter dem upp anders på nino för? rankar &arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
finns 1 anledning, men inget jag vill ta här
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-04 21:30:12  fel distans för sopatorsk
Answer to: "fel distans för sopatorsk"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja jo men lite dåligt hö..obs. (skoj) igen eller Jongis "kanon" så kan de gå vägen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 21:33:31  Ja jo men lite dåligt hö..obs. (skoj) igen eller Jongis "kanon" så kan de gå vägen.. 
Answer to: "Ja jo men lite dåligt hö..obs. (skoj) igen eller Jongis "ka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
ja man vet aldrig, trav är trav, alla har dåliga dagar 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-04 21:38:43  ja man vet aldrig, trav är trav, alla har dåliga dagar 
Answer to: "ja man vet aldrig, trav är trav, alla har dåliga dagar:)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja ibland händer de mest oväntade saker ! Så till lördag kan de blir så... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 21:43:45  Ja ibland händer de mest oväntade saker ! Så till lördag kan de blir så... 
Answer to: "Ja ibland händer de mest oväntade saker ! Så till lörd"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
ja, det är svårt att säga emot där 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-04 22:37:54  Förjävligt att sveriges bästa sto för skitlägen hela tiden. Jag kommer givetvis att strecka henne men med spår 1-6 hade hon varit en klar spik, som spanis säger.
Tror det kan bli tufft för Staro här. Senast hoppade alla motbud bort sig och hon kunde överta spets. Hon är inte så jäkla snabb ut? Kan bli hängande här och då vinner man inte i Stoeliten
Answer to: "Förjävligt att sveriges bästa sto för skitlägen he"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sveriges bästa sto finns hos walman 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-04 23:54:22  sveriges bästa sto finns hos walman 
Answer to: "sveriges bästa sto finns hos walman :)"
|
V 11, NINOTCHKA
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-05 00:14:56  sveriges bästa sto finns hos walman 
Answer to: "sveriges bästa sto finns hos walman :)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
finns bara lik där
Tar aldrig Nino från dödens, kan hon bara drömma om 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-07-05 00:16:39
Answer to: "Antar att du syftar på Valnes Bonnie, men ser inte att hon skulle var"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 6, STARO DIVINE
|
Grattis Andy! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-05 00:27:00  Grattis Andy! 
Answer to: "Grattis Andy!:)"
|
V 11, NINOTCHKA
|
Tack som fan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-05 06:14:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
tamla käkar upp alla redan nu 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-05 08:33:41 Edited(1): 2011-07-05 08:33:59
Answer to: "Antar att du syftar på Valnes Bonnie, men ser inte att hon skulle var"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-05 11:36:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tror inte ett skit på Staro Divine det är ju bland rika damer hon tävlar,Allra fattigast som hon är.
Hon är bland de chanslösaste av de mest chanslösa hon försvann fort ur tankarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-05 11:36:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
utgår från att du menar stoderbyt då? för tamla.......
sveriges bästa häst heter raja mirschi och den är ingen i närheten av när det riktiga derbyt går  Med eller utan järnskor......... Nästa år tar han hem alla de stora loppen som INTE gå över 1600m.....
Ninotchka, när gjorde den senast ett bra lopp? några år sedan? 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6