1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
9
|
|
Posted: 2011-07-08 17:36:40  lika bra att spika nu när den är som bäst, det är bara passa på.
staro divine!!
Answer to: "lika bra att spika nu när den är som bäst, det är bara "
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
tydligen ska Nino va lika bra som inför sm 2009 bara så du vet 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 21:16:48  tydligen ska Nino va lika bra som inför sm 2009 bara så du vet 
Answer to: "tydligen ska Nino va lika bra som inför sm 2009 bara så du vet;)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja då är det extra synd på bakspåret..Sportis på Halmstad var nog i kontakt med Flemming för att få hit Mathilde..om Staro orkar springa en 10-tid igen så är de väl bara 2,3 eller 4 som får chansen om de har toppform o kutar med i ryggen.. tyvärr så öppnar väl Staro upp ett ett par längder så ryggen har dom inte nytta av heller..ytterligar så har Staro 30 meter mindre o skentrava på..så kan va dagens bästa spik !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 21:23:40  Ja då är det extra synd på bakspåret..Sportis på Halmstad var nog i kontakt med Flemming för att få hit Mathilde..om Staro orkar springa en 10-tid igen så är de väl bara 2,3 eller 4 som får chansen om de har toppform o kutar med i ryggen.. tyvärr så öppnar väl Staro upp ett ett par längder så ryggen har dom inte nytta av heller..ytterligar så har Staro 30 meter mindre o skentrava på..så kan va dagens bästa spik !! 
Answer to: "Ja då är det extra synd på bakspåret..Sportis p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
Bara loosers som spikar Staro. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 21:45:25  Bara loosers som spikar Staro. 
Answer to: "Bara loosers som spikar Staro.(H)"
|
|
Haha... inte sagt ja ska spika bara att det är mycket tänkbart .. väntar tills en minut kvar o kollar noga på märren.. ! Lycka till imorgon Jongis.. är du på plats ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 21:50:00  Haha... inte sagt ja ska spika bara att det är mycket tänkbart .. väntar tills en minut kvar o kollar noga på märren.. ! Lycka till imorgon Jongis.. är du på plats ? 
Answer to: "Haha... inte sagt ja ska spika bara att det är mycket tänkbart .."
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
Nej är inte på plats men dock framför datorn från 09,00. Tror inte ett skit på att Staro ska slå dessa hästar. STOR skillnad mot skitgänget på Kalmar senast. Tiden drar jag inga större växlar på heller. Upp till bevis imorgon fågel el. fisk 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 21:56:09  Nej är inte på plats men dock framför datorn från 09,00. Tror inte ett skit på att Staro ska slå dessa hästar. STOR skillnad mot skitgänget på Kalmar senast. Tiden drar jag inga större växlar på heller. Upp till bevis imorgon fågel el. fisk 
Answer to: "Nej är inte på plats men dock framför datorn från 09,"
|
|
Nja tiden är ok o om det fanns några konkurrenter var nog inget o bry sig om..hade nog rusat på om de så hade varit ponnys bredvid.. håller ju inte i längden men de kan hålla imorgon me.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 21:59:10
|
|
Tycker ju både Bring o Pebbly är lite veka..va kan Örjans imorgon..borde vara den som skulle kunna hänga med längst.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 22:06:07
|
|
Kollade om på Örjans.. o det genrepet på Lindes..var inte lysande.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:14:54  Kollade om på Örjans.. o det genrepet på Lindes..var inte lysande.. 
Answer to: "Kollade om på Örjans.. o det genrepet på Lindes..var inte "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BRING ME LUCK U.S.
|
Nä... Att kuta 1.09 sista 800 är värdelöst... Fullkomligt värdelöst! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:16:04  Bara loosers som spikar Staro. 
Answer to: "Bara loosers som spikar Staro.(H)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
DVD = det vet du 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 22:16:35  Nä... Att kuta 1.09 sista 800 är värdelöst... Fullkomligt värdelöst! 
Answer to: "Nä... Att kuta 1.09 sista 800 är värdelöst... Fullkomli"
|
|
Vem klockade du ? Vinnaren eller Örjans... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:19:22  Vem klockade du ? Vinnaren eller Örjans... 
Answer to: "Vem klockade du ? Vinnaren eller Örjans...;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BRING ME LUCK U.S.
|
Det var inte jag som klockade honom. Det var travgurutjänsten eller vad den heter som kommer upp i Jokersystemet. Väldigt användbar. Så att man slipper klocka varenda jävla kuse själv. (dom klockar inte alla, men en del).
Så som svar på din fråga: Örjans
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 22:21:35  Det var inte jag som klockade honom. Det var travgurutjänsten eller vad den heter som kommer upp i Jokersystemet. Väldigt användbar. Så att man slipper klocka varenda jävla kuse själv. (dom klockar inte alla, men en del).
Så som svar på din fråga: Örjans
Answer to: "Det var inte jag som klockade honom. Det var travgurutjänsten eller va"
|
|
Grusklocka..sådana har ja fortfarande kvar..en med spräckt glas..så den är säkrast... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 22:35:59  DVD = det vet du 
Answer to: "DVD = det vet du:)"
|
|
Vi kör väl som vanligt Spanis ? Tunnt i början o mera till slut..eller en fleris...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:38:15  Vi kör väl som vanligt Spanis ? Tunnt i början o mera till slut..eller en fleris...! 
Answer to: "Vi kör väl som vanligt Spanis ? Tunnt i början o mera till s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
jo, det är helt klart vinnande strategin i längden, helt klart, finns dock alltid undatag men är så man bör spela ja
fleris spelar jag sällan, tror inte på det 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 00:50:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
med risk att åka på en redig känga här så skriker ja ut att Staro Divine inte alls har nån vidare chans här trots senaste monsterloppet. Ston brukar vara mer ojämna,lärling (dock duktig) , och att bli snorhet här lär straffa sig , sedan borde senaste loppet sitta i benen?! senast satt dom helt stilla tills upploppet och även om staro gjorde loppet helt själv gav de bort det lite med. Denna gång är nog kuskarna mer vakna och beredda på att hon lär sticka och borde där med också köra i tid. Tror de kan bli en riktig smäll här och helgardering är nog inte fel för dom som har råd.
1-2-3-5-6 är dom hetaste 5 för mig..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 06:51:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, STARO DIVINE
S 6, STARO DIVINE
|
Verkar som de flesta här ratar Staro idag, visst hon har inte så mycket pengar på sig och har inte härdats i tuffa lopp, men att skriva att monståndarna senast gav bort loppet, är nog det roligaste jag har läst på forumet.
Jag tror på Puro när han säger att hon är bättre än Camilla Higness, gör hon om loppet senast så spelar det inte så stor roll vem som går med i rygg, stallet tror till och med att hon är ännu bättre nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 08:46:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JILL TILLY
|
jill tilly klar 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-07-09 09:58:53  utgår från att du menar stoderbyt då? för tamla.......
sveriges bästa häst heter raja mirschi och den är ingen i närheten av när det riktiga derbyt går  Med eller utan järnskor......... Nästa år tar han hem alla de stora loppen som INTE gå över 1600m.....
Ninotchka, när gjorde den senast ett bra lopp? några år sedan? 
Answer to: "utgår från att du menar stoderbyt då? för tamla....."
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 2, DONT WEAR PJS
|
Låter enbart som du e ett Ludde fans....för så jävla bra har han väl inte varit och Kungapokalen fick han ju stryk regelrätt av 3 st . På dig låter det som den är nya Varenne....och om du nu är Ludde fans så borde du lärt dig vid det här laget att han är mästare på sabba psyket på hästarna, så nästa år skulle jag inte förvåna mig ett dugg om att Raja är slut som artist, ytterliggare en "Going Kronos" matchning av "Plattan i botten Ludde" 
 sveriges bästa häst heter raja mirschi och den är ingen i närheten av när det riktiga derbyt går Med eller utan järnskor......... Nästa år tar han hem alla de stora loppen som INTE gå över 1600m.....
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-07-09 10:39:11
Answer to: "Låter enbart som du e ett Ludde fans....för så jävla "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
jag måste lägga mig i denna diskussion lite, för det första tycker jag att det bara är dumt att jämföra med going, då ludde inte alls matchat denna i närheten så hårt, så det finns inget belägg för att raja ska vara slut snart. sen i kungapokalen så var raja till skillnad mot sina motståndare inne i betäckningsäsongen och det funkade inte helt bra att betäcka och tävla samtidigt för honom. nu när det är över har han ju visat hur bra han är igen (de två senaste loppen). om du inte har sätt det så bör du nog kolla senaste innan du dömmer ut hästen...
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6