1
2
3
4
5
[ 6
]
7
8
9
|
|
Posted: 2011-07-09 11:01:29
Answer to: "Låter enbart som du e ett Ludde fans....för så jävla "
|
Became a member:
Forum posts:
|
framförallt ska du komma ihåg att i kungapokalen så gick Raja med mycket vikter på skorna medan de flesta andra gick barfota. Där snacka vi om kanske 40-50m förbättring till nästa säsong. Raja mirschi är fortfarande lugnt tagen med tanke på balansen och har inte alls matchats så hårt som ludde brukar med sina kanoner.
En elithäst pajar inte sitt psyke för att den behöver gå i dödens mot skithästar, pallar han inte det så hör han inte hemma i eliten. Väldigt enkelt hogan.............
BTW Raja mirschi gjorde en insats senast i italien som inte många hade klarat av i kullen, krossade allt och lekte undan okörd på 1.12 tid mot deras elit.
Ludde fan? jag känner han i alla tillräckligt för att hoppas det går bra för honom. Om Raja är nya varenne? måste fortfarande utvecklas 1 säsong till och hantera att springa utan skor, då får vi se om han har samma skalle. Kapaciteten finns.......Viking och Going levde på talang, Varenne hade en skalle som aldrig någonsin skådats i travsporten.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 13:14:18
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tyckte ja såg Björn ute med Pebbly..såg finfin ut !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:17:28  framförallt ska du komma ihåg att i kungapokalen så gick Raja med mycket vikter på skorna medan de flesta andra gick barfota. Där snacka vi om kanske 40-50m förbättring till nästa säsong. Raja mirschi är fortfarande lugnt tagen med tanke på balansen och har inte alls matchats så hårt som ludde brukar med sina kanoner.
En elithäst pajar inte sitt psyke för att den behöver gå i dödens mot skithästar, pallar han inte det så hör han inte hemma i eliten. Väldigt enkelt hogan.............
BTW Raja mirschi gjorde en insats senast i italien som inte många hade klarat av i kullen, krossade allt och lekte undan okörd på 1.12 tid mot deras elit.
Ludde fan? jag känner han i alla tillräckligt för att hoppas det går bra för honom. Om Raja är nya varenne? måste fortfarande utvecklas 1 säsong till och hantera att springa utan skor, då får vi se om han har samma skalle. Kapaciteten finns.......Viking och Going levde på talang, Varenne hade en skalle som aldrig någonsin skådats i travsporten.
Answer to: "framförallt ska du komma ihåg att i kungapokalen så gick R"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
snarare försämring på 1000m när han inte går med de viktterna får då kommer han ju inte ens till mål, så det stämemr ju inte riktigt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:23:31  snarare försämring på 1000m när han inte går med de viktterna får då kommer han ju inte ens till mål, så det stämemr ju inte riktigt
Answer to: "snarare försämring på 1000m när han inte går med"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om du inte visste travspanarn, hästar utvecklas och lär sig trava med lättare balanser efterhand. Handlar till 99% om att ge dem tid..... Nästa år är jag helt säker på att Raja mirschi klarar lätta balanser.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:26:10  Om du inte visste travspanarn, hästar utvecklas och lär sig trava med lättare balanser efterhand. Handlar till 99% om att ge dem tid..... Nästa år är jag helt säker på att Raja mirschi klarar lätta balanser.
Answer to: "Om du inte visste travspanarn, hästar utvecklas och lär sig trava"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
ja, de flesta normala hästar gör det , stämemr mkt mer, sedna finsn det de egensinniga hästar som inte följer mnönstret blande de andra 95% vanliga hästar utan går sin egen väg, om du inte visste det folke
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 13:28:39
|
|
Jösses så fin Odessa Santana var !! Kanonbana o kanon tid !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:29:32  ja, de flesta normala hästar gör det , stämemr mkt mer, sedna finsn det de egensinniga hästar som inte följer mnönstret blande de andra 95% vanliga hästar utan går sin egen väg, om du inte visste det folke
Answer to: "ja, de flesta normala hästar gör det , stämemr mkt mer, sedn"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nä, jag visste inte att Raja mirshci var en av dem. Eller snarare att DU tydligen redan vet om det.
Kan annars nämna att han klarar det galant i träning och på raksträckor, kurvorna han inte riktigt hanterar den lättare balansen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:29:59  Jösses så fin Odessa Santana var !! Kanonbana o kanon tid !! 
Answer to: "Jösses så fin Odessa Santana var !! Kanonbana o kanon tid !!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
så alla loppen kommer att se ut idag troligen.......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 13:32:16  så alla loppen kommer att se ut idag troligen.......
Answer to: "så alla loppen kommer att se ut idag troligen......."
|
|
Ja grym bana o de gäller nog att sitta därframme.. om man inte kör som dårar första varvet.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:32:52  Nä, jag visste inte att Raja mirshci var en av dem. Eller snarare att DU tydligen redan vet om det.
Kan annars nämna att han klarar det galant i träning och på raksträckor, kurvorna han inte riktigt hanterar den lättare balansen.
Answer to: "Nä, jag visste inte att Raja mirshci var en av dem. Eller snarare att "
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
asså, du inte märkt att Raja mirchi ärite egensinnig av sig? sådant är ju annars ganska typiskt och utmärkande ofta för stjärnor att de är lika egensinniga av sig och speciella.
Jävla synd att inte travbanorna är 2 kilometer raksträcka då, sicken stjärna han hade varit då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:32:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
Lycka till Spanis - håller tummarna!
Hon kändes riktigt fräsch och fin i värmningen och det var plus, säger Anders Svanstedt.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 13:42:26  Lycka till Spanis - håller tummarna!
Hon kändes riktigt fräsch och fin i värmningen och det var plus, säger Anders Svanstedt.
Answer to: "Lycka till Spanis - håller tummarna!
Hon kändes riktigt fr&au"
|
|
Ja jäkla synd.. skulle haft spår ett eller 2 o få ryggen på rusaren... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:45:19  Ja jäkla synd.. skulle haft spår ett eller 2 o få ryggen på rusaren... 
Answer to: "Ja jäkla synd.. skulle haft spår ett eller 2 o få ryggen p"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PEBBLY
|
Vad jag vet har hon rygg på rusaren - ha en bra speldag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:47:13  Lycka till Spanis - håller tummarna!
Answer to: "Lycka till Spanis - håller tummarna!
Hon kändes riktigt fr&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
tack jongyl!
sa innan idag att hon är kanon för dagen
därför så tårkigt med spåret, hade velat vara med i sommartravets final, men då måste man vinna idag 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 13:57:23  Vad jag vet har hon rygg på rusaren - ha en bra speldag 
Answer to: "Vad jag vet har hon rygg på rusaren - ha en bra speldag(H)"
|
|
Jo o ta följe med den ryggen är nog i tuffaste laget ...men trav är trav... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 13:59:54  Vad jag vet har hon rygg på rusaren - ha en bra speldag 
Answer to: "Vad jag vet har hon rygg på rusaren - ha en bra speldag(H)"
|
|
Samma !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 14:17:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
staro divine är klar. vinnarspel är inte intressant. men en bra spik att börja med. nino ser jättefin ut idag, tvilling 6,11 är intressant.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 14:18:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|