1
2
3
4
5
6
7
[ 8
]
9
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-23 15:30:35
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tommie är du på plats ? Spika du Skully ? Fick ju sitt smörlopp som du trodde Grattis !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-10-23 15:30:58
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, SKULLY GULLY
S 2, COLOMBIAN NECKTIE
|
Ser inget fel med Björns styrning här. Jag hade väntat mig att han skulle göra allt för att komma till spets och det gjorde han också. Det är ju Björns stil att tävla och köra för vinst i alla sammanhang.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-23 15:33:09 Edited(1): 2010-10-23 15:34:00  Ser inget fel med Björns styrning här. Jag hade väntat mig att han skulle göra allt för att komma till spets och det gjorde han också. Det är ju Björns stil att tävla och köra för vinst i alla sammanhang.
Answer to: "Ser inget fel med Björns styrning här. Jag hade väntat mig a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ser inget fel?? Överforcerar häststackarn som ingen annan kan..hade fått 2 ytter efter ett tag då reven hade kommit..de e min mening iaf.. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-23 15:34:32  Ser inget fel med Björns styrning här. Jag hade väntat mig att han skulle göra allt för att komma till spets och det gjorde han också. Det är ju Björns stil att tävla och köra för vinst i alla sammanhang.
Answer to: "Ser inget fel med Björns styrning här. Jag hade väntat mig a"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, COLOMBIAN NECKTIE
S 1, RAKAS
|
Jag kanske är helt ute o cyklar men jag har fått för mig att han inte alls sa gå i spets..
Från spår 2 får han ju ett bra lopp även utan att ladda så jag hajar inte..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-23 15:35:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, YANANTIN BOKO
S 5, MINOS VANG
|
Vi travspelare är ett lustigt släkte. Laddar dom inte så blir vi förbannade och laddar dom och inte lyckas så blir vi förbannade också 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-23 15:41:45  Vi travspelare är ett lustigt släkte. Laddar dom inte så blir vi förbannade och laddar dom och inte lyckas så blir vi förbannade också 
Answer to: "Vi travspelare är ett lustigt släkte. Laddar dom inte så bl"
|
V 2, COLOMBIAN NECKTIE
S 1, RAKAS
|
Hahaha.. Jo jag kan bli förbannad på vad som helst när det kommer till trav 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-23 15:42:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, REVEN D'AMOUR
|
Vilken häst pratar jag om?
Tappa i starten.
Trycker sig ut i andraspår.
Avancerar framåt till dödens i steeeen hårt tempo.
Galopperar på upploppet.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-23 15:46:23 Edited(1): 2010-10-23 15:46:45  Vilken häst pratar jag om?
Tappa i starten.
Galopperar på upploppet.

Answer to: "Vilken häst pratar jag om?
Tappa i starten.
Trycker sig ut i an"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, YANANTIN BOKO
S 5, MINOS VANG
|
Troligen din spik ?
Såg att han blev långt efter i starten av nån anledning ?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-10-23 15:46:32  Jag kanske är helt ute o cyklar men jag har fått för mig att han inte alls sa gå i spets..
Från spår 2 får han ju ett bra lopp även utan att ladda så jag hajar inte..
Answer to: "Jag kanske är helt ute o cyklar men jag har fått för mig at"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, SKULLY GULLY
S 2, COLOMBIAN NECKTIE
|
Hästen går jättebra i spets så jag förstår att Björn laddade. Visst kan man spekulera i att han hade fått ett bra lopp utan att ladda men då hade nog Rakas varit oslagbar så hans största chans att vinna loppet låg helt klart i att ta ledningen. Nu öppnade Rakas helt enkelt för fort men jag tycker det är bra att det finns kuskar som gör allt för att vinna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-23 15:48:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, YANANTIN BOKO
S 5, MINOS VANG
|
Samma här. Blir redigt sur när dom kör som små f...or och ger bort loppen men har full respekt för folk som testar och kanske misslyckas.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-23 15:50:36  Ser inget fel?? Överforcerar häststackarn som ingen annan kan..hade fått 2 ytter efter ett tag då reven hade kommit..de e min mening iaf.. 
Answer to: "Ser inget fel?? Överforcerar häststackarn som ingen annan kan..ha"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Från andraytter vinner aldrig men kanske hade varit trea... Kommer han till ledningen så kan han vinna loppet eftersom han kan hålla Rakas och Skully instängd.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-23 15:50:45  Hästen går jättebra i spets så jag förstår att Björn laddade. Visst kan man spekulera i att han hade fått ett bra lopp utan att ladda men då hade nog Rakas varit oslagbar så hans största chans att vinna loppet låg helt klart i att ta ledningen. Nu öppnade Rakas helt enkelt för fort men jag tycker det är bra att det finns kuskar som gör allt för att vinna.
Answer to: "Hästen går jättebra i spets så jag förstår"
|
V 2, COLOMBIAN NECKTIE
S 1, RAKAS
|
JO det är kul att de kör o Björn har nog garanterat bättre koll än mig på hur man ska vinna..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-23 19:13:47  KLOKT VAL... lördagsbiran betald....
::o
Answer to: "KLOKT VAL... lördagsbiran betald....
::o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SKULLY GULLY
|
SKULLY BACK IN BUSINESS....

|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-10-24 08:09:46  Vilken häst pratar jag om?
Tappa i starten.
Galopperar på upploppet.

Answer to: "Vilken häst pratar jag om?
Tappa i starten.
Trycker sig ut i an"
|
Forum posts: 7100
V 4, DUST ALL OVER
|
Vad spelar det för roll? Han fick det loppet man kan räkna med från det läget och så mycket tappade han väl inte från start? Kom ju igenom fint men var ju stenslagen när galoppen kom. Först och främst får dom nog byta kusk på hästen.......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-24 12:28:46  Ser inget fel?? Överforcerar häststackarn som ingen annan kan..hade fått 2 ytter efter ett tag då reven hade kommit..de e min mening iaf.. 
Answer to: "Ser inget fel?? Överforcerar häststackarn som ingen annan kan..ha"
|
|
Håller med !! Björns slugger stil med andras hästar är inte kul att se !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-24 13:36:49  Håller med !! Björns slugger stil med andras hästar är inte kul att se !! 
Answer to: "Håller med !! Björns slugger stil med andras hästar är"
|
|
Så du tycker inte att kuskarna ska köra för vinst? Enda chansen att vinna loppet var att komma förbi Rakas och hålla den och Skully instängda..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-24 20:22:27  Så du tycker inte att kuskarna ska köra för vinst? Enda chansen att vinna loppet var att komma förbi Rakas och hålla den och Skully instängda..
Answer to: "Så du tycker inte att kuskarna ska köra för vinst? Enda cha"
|
|
Jo men Björn har en tendens att överforcera ibland o han visste att Per skulle försvara spetsen så senariot att ta de lite easy i dödens o se vad som händer.. är faktiskt också ett alternativ !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-24 20:23:47
|
|
Nu blir det mera av den "enes död den andres bröd".. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-24 20:54:56  Jo men Björn har en tendens att överforcera ibland o han visste att Per skulle försvara spetsen så senariot att ta de lite easy i dödens o se vad som händer.. är faktiskt också ett alternativ !! 
Answer to: "Jo men Björn har en tendens att överforcera ibland o han visste a"
|
|
Det är ett alternativ. Men Colombian vinner inte loppet från någon annan position än ledningen. Därför gav han allt för att komma förbi. Om jag hade spelat eller spikat Colombian så hade jag blivit ruskigt besviken om Björn inte hade gjort ett ordentligt försök att ta sig förbi Rakas från början eftersom det va enda chansen att vinna loppet. Men det är vad jag tycker.. Andra kanske skulle vara mer nöjd om han inte laddat och kört för ett 3-4 pris..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-24 22:24:35  Det är ett alternativ. Men Colombian vinner inte loppet från någon annan position än ledningen. Därför gav han allt för att komma förbi. Om jag hade spelat eller spikat Colombian så hade jag blivit ruskigt besviken om Björn inte hade gjort ett ordentligt försök att ta sig förbi Rakas från början eftersom det va enda chansen att vinna loppet. Men det är vad jag tycker.. Andra kanske skulle vara mer nöjd om han inte laddat och kört för ett 3-4 pris..
Answer to: "Det är ett alternativ. Men Colombian vinner inte loppet från n&a"
|
|
Säker kan man aldrig va ! Fredde kunde ha kommit upp o tryckt o sedan vet man inte vad som hänt... Nu tyckte inte jag att Björn körde så där jäkla bra... 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7