[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2010-10-18 07:00:03
|
|
V75-6 | Klass I, försök 4. 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A 1. BRASSE KEBELL Lindegren Erik 2. REJÄL KARSK Goop Björn 3. CHILLY WILLY Kontio Jorma 4. CYKLON SUND Kihlström Örjan 5. VÄSTERBO OFFSPRING Eriksson Ulf 6. EL SUECO Ohlsson Ulf 7. BOMAN Svanstedt Åke 8. STINAS HÄLGE Lennartsson Per 9. LATE DECISION Olofsson Hanna 10. MONEYSPINNER Nilsson Roger 11. A.S.A.ROYAL TAIL Olsson Daniel 12. SIMB MARK Adielsson Erik
Turordning: 5-6-3-9-1-12-2-7-4-11-8-10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 07:41:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL SUECO
|
Boman blir favorit men är långsam ut och det blir favoritfall på stor vingelrisk.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 09:49:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, REJÄL KARSK
|
Tror på Rejäl Karsk denna gång. Goop upp!
Jag tror El Sueco blir favorit med Boman som andrahandare
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 11:16:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL SUECO
|
lutar åt spik på el sueco, nu är det autostart också, har låg galopprisk då. bäst kapacitet i fältet. Känns lite som en favorit omgång detta, men strecken har ju sett skeva ut ett bra tag nu så man vet aldrig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 11:47:56 Edited(2): 2010-10-18 11:50:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOMAN
|
El Sueco blir favorit ? Knepig rackare och det är inte säkert kuskbytet ger så mycket. Spikar nog emot eller tar ett gäng om jag hittar en bra spik någonstans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 11:49:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL SUECO
S 6, EL SUECO
|
Spontant känns det som 2-6-7 räcker med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 12:14:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL SUECO
|
Oj såg NU att Ulf ska köra El o DET ÄR KUSKFÖRSTÄRKNING!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 12:28:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOMAN
|
Övervärdera inte kuskförändringen. Visst är det ett plus men hästen är klart skum och det är ju den som ska sköta löpandet.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-10-18 13:05:44
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 2, REJÄL KARSK
S 3, CHILLY WILLY
|
Förstastrecket = Rejäl Karsk. Får garanterat en fin löpning! Hoppas han inte drar allt för många streck på sig. Boman ska också med som förmodligen är bäst kapacitetsmässigt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 13:19:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL SUECO
|
Det är i voltstart el sueco är lite obekväm, han har minst galopp % av alla i loppet. vinner 50 % av sina lopp på aktuella distansen, 100% på banan. 80% vinst från framspår, känns som en solklar vinnare tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 14:35:09  Det är i voltstart el sueco är lite obekväm, han har minst galopp % av alla i loppet. vinner 50 % av sina lopp på aktuella distansen, 100% på banan. 80% vinst från framspår, känns som en solklar vinnare tycker jag.
Answer to: "Det är i voltstart el sueco är lite obekväm, han har minst g"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOMAN
|
Ok så kan det kanske vara ? Jag ska kolla upp det under veckan. Tycker han brukar blanda så innibäng, ena dan sjukt bra o nästa dag totalt ovillig.Kapaciteten är nog överlägsen här?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-18 14:41:23  Det är i voltstart el sueco är lite obekväm, han har minst galopp % av alla i loppet. vinner 50 % av sina lopp på aktuella distansen, 100% på banan. 80% vinst från framspår, känns som en solklar vinnare tycker jag.
Answer to: "Det är i voltstart el sueco är lite obekväm, han har minst g"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Mycket siffror här... Du har inte skrivit något om att han ofta ser ut som att han är av på mitten och travar fruktansvärt illa(ofräsch) och därför inte kan prestera på topp, även om han inte galopperar... Lite mer synintryck och lite mindre statistik kanske vore att föredra för att få fram en rättvis bild?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-10-18 15:06:06
 Mycket siffror här... Du har inte skrivit något om att han ofta ser ut som att han är av på mitten och travar fruktansvärt illa(ofräsch) och därför inte kan prestera på topp, även om han inte galopperar... Lite mer synintryck och lite mindre statistik kanske vore att föredra för att få fram en rättvis bild?
Answer to: "Mycket siffror här... Du har inte skrivit något om att han ofta "
|
|
|
Posted: 2010-10-18 15:09:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOMAN
|
Svarade på fel inlägg. Ovanligt förvirrad denna veckan, även för att vara mig...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 15:35:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL SUECO
|
Har inte sagt att du borde rygga mig, vill bara ge er andra lite mer kött på benen ifall ni inte visste detta redan. Sen brukar han ju ha en halvdassig kusk som väger lika mkt som hästen. 4 och 7 är värsta motbuden tycker jag, men jag tror iaf att jag spikar. Nu är det hemmabana också, har för mig att jag läste en intervju med tränaren för ett tag sen där han sa att han inte gillar resor och gärna söker sig mot stallbacken
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 16:28:31  Har inte sagt att du borde rygga mig, vill bara ge er andra lite mer kött på benen ifall ni inte visste detta redan. Sen brukar han ju ha en halvdassig kusk som väger lika mkt som hästen. 4 och 7 är värsta motbuden tycker jag, men jag tror iaf att jag spikar. Nu är det hemmabana också, har för mig att jag läste en intervju med tränaren för ett tag sen där han sa att han inte gillar resor och gärna söker sig mot stallbacken
Answer to: "Har inte sagt att du borde rygga mig, vill bara ge er andra lite mer kö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOMAN
|
 Har inte sagt att du borde rygga mig, vill bara ge er andra lite mer kött på benen ifall ni inte visste detta redan. Sen brukar han ju ha en halvdassig kusk som väger lika mkt som hästen. 4 och 7 är värsta motbuden tycker jag, men jag tror iaf att jag spikar. Nu är det hemmabana också, har för mig att jag läste en intervju med tränaren för ett tag sen där han sa att han inte gillar resor och gärna söker sig mot stallbacken
Va, brukar Hultman kuska ?
Du ska givetvis lira efter det du tror. Har han en bra dag så vinner han antagligen och resorna kan vara boven i dramat. Bara så svårt att veta tycker jag.Han har väl gjort sina bästa lopp i Norrland i varje fall?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 17:51:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL SUECO
|
Bergsåker är väl hemmabanan? kanske inte men han har inte förlorat ett lopp där iaf, jag kommer spika så får vi se helt enkelt 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-10-18 19:12:58  Har inte sagt att du borde rygga mig, vill bara ge er andra lite mer kött på benen ifall ni inte visste detta redan. Sen brukar han ju ha en halvdassig kusk som väger lika mkt som hästen. 4 och 7 är värsta motbuden tycker jag, men jag tror iaf att jag spikar. Nu är det hemmabana också, har för mig att jag läste en intervju med tränaren för ett tag sen där han sa att han inte gillar resor och gärna söker sig mot stallbacken
Answer to: "Har inte sagt att du borde rygga mig, vill bara ge er andra lite mer kö"
|
Forum posts: 7100
V 6, EL SUECO
|
Snarare heldassig kusk men hur kan du få det till att "skelettet" lindkvist väger mycket? Väger han ett kilo mer än 65 så har jag nog underskattat hur mycket benpipor väger. Har du sett honom Live?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 20:04:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOMAN
|
Hemmabanan är U på El Sueco.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-19 00:02:14
|
Forum posts: 5430
|
Litar varken på El Sueco eller Boman... Här blir det många hästar på mitt system....
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|