1
2
3
4
5
6
7
[ 8
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 14:51:39  Det var menat till den personen med fantomen ringen som bild - inte till dig dujorha
Answer to: "Det var menat till den personen med fantomen ringen som bild - inte till di"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja jag såg de sen !! Ursäkta Jongis men ja blir lite stressad med systemet när ja drar på å lämna in så här sent !! Blev ju inget lopp så här iefterhand men de såg ju hur bra Tobbes va o när den fick ledningen så la de andra ner mer eller mindre !! Hoppas du inte spika Minos utan du har den här med på någon kupong ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 14:51:45  För fan j oNGyL175
Trav är trav och jag tyckte bara att det var för mycket FILIOKUS i förhandssnacket....
Inte ett jäkla dugg personligt mot dig som tippare
Du kanske är kvar i alla fall i ruljansen...
Cheer Up!!!
Answer to: "För fan joNGyL175
Trav är trav och jag tyckte bara att d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, FRILLAN FILIOKUS
|
Inget ont min vän...ville bara säga att du gärna får vara med från början o bubbla vem som vinner.Det är ju alltid lättare efter loppet.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 14:58:53 Edited(1): 2010-09-11 15:06:18  Inget ont min vän...ville bara säga att du gärna får vara med från början o bubbla vem som vinner.Det är ju alltid lättare efter loppet.....
Answer to: "Inget ont min vän...ville bara säga att du gärna får v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är faktiskt jag som är "hansowe" och ett litet exemplar av vietnametiskt hängbuksvin med solbrillor som du nog känner till, men måste göra en omregistrering när det krånglade med min jävla laptop och jag har skojat och kommeterat ända sedan i söndags...
KÖR HÅRT
Det är en fantomenring... alltid skrämmer det nå´n
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:10:20  Det är faktiskt jag som är "hansowe" och ett litet exemplar av vietnametiskt hängbuksvin med solbrillor som du nog känner till, men måste göra en omregistrering när det krånglade med min jävla laptop och jag har skojat och kommeterat ända sedan i söndags...
KÖR HÅRT
Det är en fantomenring... alltid skrämmer det nå´n
Answer to: "Det är faktiskt jag som är "hansowe" och ett litet exem"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, FRILLAN FILIOKUS
|
Ha ha ok då vet vi...  
|
|
Reply