Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Mantorp 2010-04-10
V75-1 Kjell P Dahlströms Minne - 5-åringslopp.
6. MAHARAJAH 85% 12
Kihlström Örjan
3. LAVEC KRONOS 10% 99
Takter Johnny
10. VANESSA DU LING 10% 105
Adielsson Erik
8. SPRING EROM 5% 139
Ohlsson Ulf
1. NEO HOLMSMINDE 2% 280
Juul Steen
4. REVEN D'AMOUR 2% 216
Larsson Fredrik B
12. NORAS BEAN 2% 186
Söderkvist Stefan
2. SMOKING GUN 1% 0
Svanstedt Åke
5. LORD CAPAR 1% 335
Olsson Daniel
7. CALAMARA DONNA 1% 761
Untersteiner Johan
9. STRAIGHT CANE 1% 999
Eriksson Mattias
11. STOLEN IDENTITY 1% 999
Lindblom Carl-Erik

Senast uppdaterad: 2010-04-10 18:00:06, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Mantorp
V75-2 Mantorp
V75-3 Mantorp
V75-4 Mantorp
V75-5 Mantorp
V75-6 Mantorp
V75-7 Mantorp
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-1 Mantorp

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   5   6   7   [ 8 ]   9  
Author Message
Posted: 2010-04-10 16:23:02 Answer to: " Klart jag inte alltid har rätt, speciellt inte innan loppen"

Became a member: 
Forum posts:

V 10, VANESSA DU LING

S 4, REVEN D'AMOUR
Ingen idé PucH.
Det är som att krama vatten ur en sten.
Reply
Posted: 2010-04-10 16:26:25 Answer to: "Ingen idé PucH. Det är som att krama vatten ur en sten."

Became a member: 
Forum posts:
ja, lära gamla hundar sitta, inte lättaste.
Reply
Posted: 2010-04-10 16:27:25
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
hopaps ni får bra betalt på era travkunskaper iallafall.

Det borde ni ju onekligen få med.
Reply
Posted: 2010-04-10 18:37:05 Answer to: "Här tror jag Maha tidigt blir släppt till spets och sedan är"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:

V 10, VANESSA DU LING

S 4, REVEN D'AMOUR

Här tror jag Maha tidigt blir släppt till spets och sedan är loppet över. Det intressanta kommer utspelas här på forumet efteråt, då mer eller mindre korkade kommentarer kommer skrivas. Alltifrån hur halt han är, hur dåligt han travar, hur svag örjan är, hur ful maggan är, hur tjock hultman är osv osv, sedan kommer det att skrivas om att detta inte var någon värdemätare eftersom alla andra i loppet var sjuk eller underpresterade (så var det under 4-års säsongen, alla Mahas konkurrenter underpresterade eller var sjuka i storloppen) Mycket komisk läsning kommer det att bli, jag spikar iaf och bläddrar vidare.. // StigHenry

Checklista:
Ledningen - Nej
Vinst - Nej
Halt - Ja
Travade dåligt - Ja
Maggan - Syntes inte till
Hultmans fetma - Ja

Värdemätare eller om de andra underpresterade..
Får sätta frågetecken där.

Idag var i alla fall Maharajah ett stort jävla skämt på tre ben.

Jag spikade och bläddrade vidare, som du.
Ack så fel man fick.
Reply
Posted: 2010-04-10 18:38:23 Answer to: "Här tror jag Maha tidigt blir släppt till spets och sedan "
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
nej din checklista stämmer tyvärr ej, för attd en ska vara godkänd måste någon annan än dig godkänna den. så går ej
Reply
Dark_horse Posted: 2010-04-10 20:53:05

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890

V 10, VANESSA DU LING
Ingen idé att dra några slutsatser av detta lopp. Precis som jag misstänkte var han lika seg som i förra årsdebuten. Hultmans hästar verkar genomgående göra dåliga årsdebuter, kan vara värt att tänka på i fortsättningen.
Reply
Posted: 2010-04-10 22:28:47 Answer to: "Ingen idé att dra några slutsatser av detta lopp. Precis som j"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:

V 10, VANESSA DU LING

S 4, REVEN D'AMOUR
Men de är ju bättre än nånsin inför årsdebuten
Och Travspanarn har tipsat om att man ska lyssna på tränarna.

Nu är jag förvirrad
Reply
Post removed Posted: 2010-04-10 23:03:33
Gidde_Palema Posted: 2010-04-10 23:07:08 Edited(1): 2010-04-10 23:16:45 Answer to: "Dåligt med kommentarer från StigHenry efter detta lopp...:D Han"

Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489

V 6, MAHARAJAH
Vad grundar du ditt uttalade om att han är en dum jävla pajas på?
Reply
Posted: 2010-04-10 23:26:16

Became a member: 
Forum posts:
Nu sjönk Travspanarn ännu mer i mina ögon, detta var knappast en bortkörning av örjan! Om hästen varit så bra som hultman sagt så skulle han bara vinna detta från dödens 7 dagar i veckan. Men nu var han inget bra alls och såg inte ens fräsch ut. Har inte Hultman tjattat hela tiden om att han är MYCKET fräschare nu? bullshit.

Maharaja har alltid gått som bäst i dödens, vore tjänstefel om örjan kört på ett annat sätt.
Reply
Posted: 2010-04-10 23:43:15 Edited(1): 2010-04-10 23:44:37 Answer to: "Nu sjönk Travspanarn ännu mer i mina ögon, detta var knappas"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
jaspå sjunk jag ännu mer nu aj aj, trodde ag var på botten redan.

Visst, Maharaja var inte som bäst, då vinern han endå.

Försök att förstå, hade örjan fått köra om loppet då hade, vilket han gärna hade gjort, då hade han vunnit med marginal, så även om inte hästen var som bäst var det ändå en boprtkörning, inget snacka om, örjan sitter påeken men lyckas ej vinna ändå, är en bortkörning så det slår om det.

Om du inte ens såg hur mycket fräschare och finare han såg ut mot förra året så borde du vara tyst istället för att säga emot andra, är ju faktiskt pinsamt dåligt.
Reply
Dark_horse Posted: 2010-04-11 00:35:11 Answer to: "Men de är ju bättre än nånsin inför årsdebu"

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890

V 10, VANESSA DU LING
Lyssna på Hultman och Travspanarn så ska du se att allt ordnar sig i längden
Reply
Posted: 2010-04-11 00:45:23 Answer to: "Lyssna på Hultman och Travspanarn så ska du se att allt ordnar "
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
tack för tipset, men jag klarar mig alldeles utmärkt på egen hand.
Reply
hogan Posted: 2010-04-12 00:21:25 Answer to: " Klart jag inte alltid har rätt, speciellt inte innan loppen"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955

V 6, MAHARAJAH

S 1, NEO HOLMSMINDE
Hej min vän...ge dig inte in i ordväxlingarna efter loppen....det är bara mäta snopp o tutt storlek nu för tiden, så tråkigt att trådarna är längre efter loppen än före.....med ord som.."vad var det jag sa"....eller....."om han inte hade galopperat hade han vunnit lätt".....sen tycker jag smutskastningen bara ökar.....du skrev ngt bra nyss i avd 7 tråden.....ska vi inte beakta den istället och försöka städa upp lite nu, försöka få ett slut på vissas envishet att käfta mot varandra....tryck på knappen PuchMaxarN eller gör ngt....tryck av ngn för en vecka eller två så det blir lugnt, du vet säkert vem jag syftar på eller vilka. Men trådarna har spårat ur fullständigt och jag är den förste att dra mig ett steg bakåt och hoppas fler följer efter, kommer enbart diskutera före loppen och komma med lite tips, råd, fakta mm mm som den bör vara till för.

Men för guds skull, skippa skitsnacket efteråt o all pajkastning snälla....det ser för jävligt ut på trådarna efter loppen....och även före på vissa händer, men du måste stävja det nu som är Forumsmoderator, du skrev nyligen om detta och nu är det dags för dig att skrida till verket.

Jag passar på och ber alla tår jag trampat på sista tiden om det är någon om ursäkt för detta, men man ser hur svårt det är för många att härskna till och skriva rena otrevliga sakerna om och om igen.

Sätt P nu!!!

MvH
//Hogan

Ps. en vecka eller två räcker kanske och hjälper ej det får du stänga av en månad.
jag kan personligen stänga mig ute själv en vecka för det jag skrivit på slutet, även om jag ej varit elak mot ngn personligen för där går gränsen, men en är överskriden av vissa nu anser jag. Inga namn nämda, det är forumsansvarig sak att hitta. Ds.
Reply
Mancher Posted: 2010-04-12 01:12:47 Answer to: "Hej min vän...ge dig inte in i ordväxlingarna efter loppen....det"
458
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
I ett demokratiskt och kristendominerat samhälle är väl en varning att föredra i första hand, även om jag inte finner någon mening med det i och för sig... Jag är medveten om att jag kanske gick lite för långt i diskussionen och att den spårade ur, men samtidigt hade det väl en del förklaringar...
Reply
Limpicus Posted: 2010-04-12 01:14:26

Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954

V 6, MAHARAJAH
Håller med dig Hogan.. Sorgligt att se Tommie som ska vara moderator skriva ett sånt inlägg också..

Dum jävla pajas för att han som 85% av alla spelare trodde på maharajah..

Sluta upp med personangrepp NU..
Reply
Posted: 2010-04-12 01:30:30 Answer to: "I ett demokratiskt och kristendominerat samhälle är väl en v"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
Ja du är lite blyg av dig?

Nyfiken på vilken diskussion du gått för långt i?

Vad jag har sett så har du bara sysslat med rena påhopp och förösk till förolämpningar? så vad för diskussion pratar du om?
Reply
hogan Posted: 2010-04-12 01:37:14

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955

V 6, MAHARAJAH

S 1, NEO HOLMSMINDE
Var inte dig PuchMaxarN i första hand eller alls....men jag trodde du var moderator tills jag kom på att jag blandade ihop dig med B_Good....så du ska inte ta åt dig alls av detta....du brukar heller inte hålla på så no hard feelings och förlåt att jag förväxlade dig med B_Good.....börjar bli lite sent och det har varit en hård helg.

Hoppas du godtar ursäkten!!

Så B_Good :::

Detta är en uppmaning till dig som jag skrev här ovan...tycker forumet har spårat ur alldeles och jag tror många med mig håller med....speciellt om trådarna där det är påhopp mot varann....de trådarna är ju knappt trav relaterade för 5 öre.

Tack Limpicus....är det bara vi i Gävle som kan uppföra oss.
Reply
Mancher Posted: 2010-04-12 01:40:07 Edited(3): 2010-04-12 01:41:44 Answer to: "Ja du är lite blyg av dig? Nyfiken på vilken diskussion du g&"
458
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
Diskussion och diskussion, snarare hela argumentationen kring vems intellektuella förmåga som väger tyngst och där svaret känns ganska givet efter dina misslyckade slutsatser och försök till ´´dissar´´ mot mig och Plokko, som du istället riktat rakt emot dig själv utan att du insett det själv!

Slutligen har jag egentligen bara en sak att säga dig, och det är att inse dina brister och acceptera dem, istället för att försöka framstå som något du inte kan leva upp till, vare sig det angår trav eller rent allmänna ting!

Peace!
Reply
Posted: 2010-04-12 01:43:59 Edited(1): 2010-04-12 01:49:08 Answer to: "Diskussion och diskussion, snarare hela argumentationen kring vems intellek"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
beklagar att du inte har större kunskap än vad du visar, tydligen är du inte heller intresserad av att utveckla det heller. Men det är ju såklart ditt eget val.

Men ta hand om dig och bete dig som en människa böra göra så löser det sig säkert.

Ja jag får nog peace om du slutar vara så aggressiv, så peace på dig med.

OBS om du vill argumeneta för/om något är du välkommen. Men inte 1 av dina 50-60inlägg te mig har du gjort det i heller. Så om du skulel börja med det hade det varit väldigt roligt
Reply
1   2   3   4   5   6   7   [ 8 ]   9