1
2
[ 3
]
4
5
6
7
8
9
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-08 22:37:45
Edited(1): 2010-04-08 22:42:33  hahah plokko,du kan verkligen ingenting om trav.Maharajah är som du sa raka motsatsen till nu pagadi,maharajah är minst dubbelt så bättre än sveriges mest överskattade häst,maharajah är också mkt vackare också.Du står och snackar en massa skit till mig för jag gillar scarlets aino så vilt,men du själv verkar ju älskar nu pagadi och tycka maharajah är skit.Herregud vilket folk det finns.!
Answer to: "hahah plokko,du kan verkligen ingenting om trav.Maharajah är som du sa"
|
|
|
Posted: 2010-04-08 22:38:36  hur gammal är du plokko ?
Answer to: "hur gammal är du plokko ?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, VANESSA DU LING
S 4, REVEN D'AMOUR
|
25-30, resten får du lämna åt fantasin.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-08 22:47:21
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 10, VANESSA DU LING
|
Även om Hultman är i stort sett konstant överoptimistisk så är hans kommentarer inte bara skitsnack. Tvärtom är de ofta mer upplysande än andra kuskars/tränares uttalanden eftersom han till skillnad från många andra är ärlig och säger precis vad han tycker och tror.
Sen får man ta vissa av hans kommentarer med en nypa salt, men läser man mellan raderna går det ofta att utläsa viktig information från hans uttalanden.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-04-08 22:49:44   Skulle Hultmans omdöme påverka ditt spelande? Dvs, uttalanden om "har aldrig känts bättre" etc, det har vi väl slagit fast att allt är snicksnack.
Vilka har slagit fast det? Du och Tommie på ett av era kafferep... dinks!
Answer to: "Skulle Hultmans omdöme påverka ditt spelande? Dvs, uttala"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Du verkar ha stora problem med mej StigHenry.. Du vet ju vem jag är så du kan ju höra av dej så kan vi prata om det över en kaffe eller nåt så slipper vi sitta bakom en dataskärm och vara kaxiga.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-04-08 23:24:38
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 9, STRAIGHT CANE
|
Yäää fight fight fight!
Blir en jävla helg detta!
Spelning fredag kväll+fest
Vakna lagom till V7 på lördag sen spelning+fest på kvällen igen!
Spela in 2 nya låtar till plattan på söndag!
I Love My Life.
BTW så vinner Mahahahajajaja detta utan problem. Näst bästa spiken i omgången, Afrodite Run är den bästa.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-04-08 23:25:52  Yäää fight fight fight!
Blir en jävla helg detta!
Spelning fredag kväll+fest
Vakna lagom till V7 på lördag sen spelning+fest på kvällen igen!
Spela in 2 nya låtar till plattan på söndag!
I Love My Life.
BTW så vinner Mahahahajajaja detta utan problem. Näst bästa spiken i omgången, Afrodite Run är den bästa.
Answer to: "Yäää fight fight fight! :D
Blir en jävla helg detta"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Fight?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-08 23:36:42   Har han sprungit 13,5/1600m och hultman varit lysande kan man till och med vara en idiot och räkna ut resten.
Fast nu kvittar det väl hur lysande Hultman varit i jobb. Är väl ändå hästen som ska springa? Tror Maha vinner detta iallafall.
Answer to: "Har han sprungit 13,5/1600m och hultman varit lysande kan man till o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
öööhhhhh. Fel.
Man kan alltid kolla på tränaren hur bra hästens jobb va, det säger allt. har mycket att lära dig, men vi har tid.
Och lysande hultman syftar till hultmans utstrålnign för dagen. Vilket du visste, men som vanligt ska du vara på mig och hacka 
men gillar det så det är okej
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-04-09 00:44:24
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
V 6, MAHARAJAH
|
Kan vi inte skapa en egen tråd där ni kan hissa och dissa tränare och kuskar.. Tycker alla trådar spårar ur med alla o-objektiva bedömningar bara för att hästen körs av en speciell kusk eller tränas av en speciell tränare..
Oavsett erat Hultman hat eller kärlek har han både bra och dåliga hästar..
Oavsett om Ludde kör bort några hästar så funkar hans körningar på andra..
etc.. etc..
Det dummast, har jag lärt mig är att dra på sig en massa förutfattade meningar i trav.. Säga vad man vill om tränare eller kuskar.. men förr eller senare gör dom något bra.. eller dåligt.. oavsett vad vi tycker om dom..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-04-09 04:48:44  Kan vi inte skapa en egen tråd där ni kan hissa och dissa tränare och kuskar.. Tycker alla trådar spårar ur med alla o-objektiva bedömningar bara för att hästen körs av en speciell kusk eller tränas av en speciell tränare..
Oavsett erat Hultman hat eller kärlek har han både bra och dåliga hästar..
Oavsett om Ludde kör bort några hästar så funkar hans körningar på andra..
etc.. etc..
Det dummast, har jag lärt mig är att dra på sig en massa förutfattade meningar i trav.. Säga vad man vill om tränare eller kuskar.. men förr eller senare gör dom något bra.. eller dåligt.. oavsett vad vi tycker om dom..
Answer to: "Kan vi inte skapa en egen tråd där ni kan hissa och dissa tr&aum"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, MAHARAJAH
|
Bra tanke..
Har de senast dagarna varit lite gnälligare o plokkat (kunde inte motstå  bort en hel del inlägg, o nu åker jag på semester, så go wild eller shape up, syns om 2veckor o då ska jag börja maktmissbruka min avstängningsknapp om det behövs..
Som sagt. Godkänner en bitsk ton o korta utsvävningar men börjar bli trött på kattgnäll, stavfningspåpekanden, allmäna påhopp o elakheter. Puss på er!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 10:27:12 Edited(1): 2010-04-09 10:27:31  Bra tanke..
Har de senast dagarna varit lite gnälligare o plokkat (kunde inte motstå  bort en hel del inlägg, o nu åker jag på semester, så go wild eller shape up, syns om 2veckor o då ska jag börja maktmissbruka min avstängningsknapp om det behövs..
Som sagt. Godkänner en bitsk ton o korta utsvävningar men börjar bli trött på kattgnäll, stavfningspåpekanden, allmäna påhopp o elakheter. Puss på er!
Answer to: "Bra tanke..
Har de senast dagarna varit lite gnälligare o plokka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, VANESSA DU LING
S 4, REVEN D'AMOUR
|
haha, ordvits of the day 
vart åker du?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-09 11:52:21
 haha, ordvits of the day 
vart åker du?
Answer to: "haha, ordvits of the day ;)
vart åker du?"
|
|
|
Posted: 2010-04-09 14:53:02 Edited(1): 2010-04-09 14:57:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, VANESSA DU LING
S 4, REVEN D'AMOUR
|
Triton Sund har gjort det igen!
Han var bättre än nånsin i senaste jobbet.
Hultman körde lite fina utspel i dagens rätt.
Roligast var ändå att han antog att Johan Edlund att myntat alla sensations-citat. Han har en poäng Hultman. Edlund är manisk.
Tänker inte hacka, vill bara förmedla en klar vinnare.
Om han är bättre än nånsin och ska starta i ett lopp han vunnit några gånger.. det är klart!
Jag lirar!
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-04-09 14:55:09  Triton Sund har gjort det igen!
Han var bättre än nånsin i senaste jobbet.
Hultman körde lite fina utspel i dagens rätt.
Roligast var ändå att han antog att Johan Edlund att myntat alla sensations-citat. Han har en poäng Hultman. Edlund är manisk.
Answer to: "Triton Sund har gjort det igen!
Han var bättre än nånsin i"
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 6, MAHARAJAH
|
hahaha....visst är han... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 14:59:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MAHARAJAH
|
nu e jag i princip klar, bara ett huvudbry kvar, om man ska spika finders keepers eller maharajah 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 15:16:04  nu e jag i princip klar, bara ett huvudbry kvar, om man ska spika finders keepers eller maharajah 
Answer to: "nu e jag i princip klar, bara ett huvudbry kvar, om man ska spika finders k"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MAHARAJAH
|
Maha 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 15:17:35  nu e jag i princip klar, bara ett huvudbry kvar, om man ska spika finders keepers eller maharajah 
Answer to: "nu e jag i princip klar, bara ett huvudbry kvar, om man ska spika finders k"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, VANESSA DU LING
S 4, REVEN D'AMOUR
|
Maha måste vinna loppet fler gånger än vad Finders gör..
Om Finders inte kommer till spets eller hamnar lite små-lajbans på det så är han väl helt borta.
Maha är nog en sundare spik, speciellt med tanke på att det är ganska öppet bakom han.
Hur många behöver du ta i detta loppet för att känna dig helt säker?
6-7?
I guld räcker det med 3-4 st..
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-09 15:23:08  Maha måste vinna loppet fler gånger än vad Finders gör..
Om Finders inte kommer till spets eller hamnar lite små-lajbans på det så är han väl helt borta.
Maha är nog en sundare spik, speciellt med tanke på att det är ganska öppet bakom han.
Hur många behöver du ta i detta loppet för att känna dig helt säker?
6-7?
I guld räcker det med 3-4 st..
Answer to: "Maha måste vinna loppet fler gånger än vad Finders gö"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 6, MAHARAJAH
|
Jag tror att Finders Keepers vinner sitt lopp minst lika många gånger som Maharajah vinnet sitt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 15:29:32  Jag tror att Finders Keepers vinner sitt lopp minst lika många gånger som Maharajah vinnet sitt.
Answer to: "Jag tror att Finders Keepers vinner sitt lopp minst lika många g&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, VANESSA DU LING
S 4, REVEN D'AMOUR
|
Då spikar du Finders.
Men håll med om att OM man garderar vice versa så krävs det mer streck i V75-1 för att känna sig säker?
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-09 15:33:35  Då spikar du Finders.
Men håll med om att OM man garderar vice versa så krävs det mer streck i V75-1 för att känna sig säker?
Answer to: "Då spikar du Finders.
Men håll med om att OM man garderar vice"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 6, MAHARAJAH
|
Ja, tycker att det är omgångens spik.
Ja jag håller helt med dig. Som du säger så behövs det nog 6-7 hästar för att helgardera första, då det är ett svårt lopp bakom Maharajah. Guld behövs det max 4 hästar för att helgardera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 15:34:24  Då spikar du Finders.
Answer to: "Då spikar du Finders.
Men håll med om att OM man garderar vice"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MAHARAJAH
|
Jag skulle känt mig säker med 6-10 eller 6 och vilken häst som helst, en ponny kanske 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6