Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Mantorp 2010-04-10
V75-1 Kjell P Dahlströms Minne - 5-åringslopp.
6. MAHARAJAH 85% 12
Kihlström Örjan
3. LAVEC KRONOS 10% 99
Takter Johnny
10. VANESSA DU LING 10% 105
Adielsson Erik
8. SPRING EROM 5% 139
Ohlsson Ulf
1. NEO HOLMSMINDE 2% 280
Juul Steen
4. REVEN D'AMOUR 2% 216
Larsson Fredrik B
12. NORAS BEAN 2% 186
Söderkvist Stefan
2. SMOKING GUN 1% 0
Svanstedt Åke
5. LORD CAPAR 1% 335
Olsson Daniel
7. CALAMARA DONNA 1% 761
Untersteiner Johan
9. STRAIGHT CANE 1% 999
Eriksson Mattias
11. STOLEN IDENTITY 1% 999
Lindblom Carl-Erik

Senast uppdaterad: 2010-04-10 18:00:06, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Mantorp
V75-2 Mantorp
V75-3 Mantorp
V75-4 Mantorp
V75-5 Mantorp
V75-6 Mantorp
V75-7 Mantorp
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-1 Mantorp

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   5   6   [ 7 ]   8   9  
Author Message
Posted: 2010-04-10 14:49:43

Became a member: 
Forum posts:
kanske 600m iaf..=)
Reply
Posted: 2010-04-10 14:50:24 Answer to: "jodå din dryga jävel..de gjorde jag..o han fick väl 3 sp&ar"

Became a member: 
Forum posts:

V 10, VANESSA DU LING

S 4, REVEN D'AMOUR
men dödens när det går 16 ett varv.. är det jobbigt?
vi pratar världens bästa häst här
Reply
dujorha Posted: 2010-04-10 14:51:31 Answer to: "Ja detta var ju knappast Örjans fel. Hästen var inte hundra.. gj"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Ja något Elitlopp för Maharajah det är väl o ta i !!! Harpers är nog rätt för hästen !!
Reply
Posted: 2010-04-10 14:51:41 Answer to: "du är verkligen i särklass den mest defekta individ på dett"

Became a member: 
Forum posts:
behöver ej gå in på vad du är, det vet du själv.

Hur jag kan säga Maha såg bra ut i travet? Hittar du på egna grejer inne i din hallucinnationsburk du har längst upp?

Läs vad jag skriver istället.

SPringerOm var bra, Örjan körde bort loppet. Måste vara blind eller inte ha tillräckligt med travkunskap för att ha någon annan påsikt.
Reply
Posted: 2010-04-10 14:53:16 Answer to: "du är verkligen i särklass den mest defekta individ på dett"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
"Neo Holmminde, kolla den istället, vinner med lucka"

Alla hästar kan se fina ut å se urt att ha massor kvar när man sitter fast vid 15 varvning.

Sådana synvillor existerar hela tiden, tas med en nypa salt, borde du veta
Reply
Posted: 2010-04-10 14:53:42 Answer to: "men dödens när det går 16 ett varv.. är det jobbigt? "
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
Har ej sagt att han e världens bästa häst..de e hultman klanen som står för det..
men årsdebut+att han accelererar som mig i bingen så vinner han ej sådana lopp..
Reply
Mancher Posted: 2010-04-10 15:08:46
458
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
Gå och lägg dig Travspanarn. Du gör bort dig varje gång du yttrar dig på detta forum och påstår att du, och inte vi, kan någonting om trav,,, Vilket skämt!
Reply
Posted: 2010-04-10 15:33:17 Answer to: "Gå och lägg dig Travspanarn. Du gör bort dig varje gå"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
ledsen jag sårat dina känslor.

Ser du inte heller att Örjan kör bort hästen har du ingen kunskap, tyvärr, ledsen.
Reply
Mancher Posted: 2010-04-10 15:38:45 Edited(1): 2010-04-10 15:39:49 Answer to: "ledsen jag sårat dina känslor. Ser du inte heller att Ör"
458
YOLO Stables
Jägersro

Kör bort hästen? Vad fan begär du egentligen? Att Örjan ska tömma han helt i årsdebuten? Hultman har hela tiden sagt att det årliga målet för Maharajah är att ha han i absolut toppform till sista söndagen i Januari nästa år, ska då Örjan tömma han helt i årsdebuten och ävenstyra framtida matchning? Kunde väl vem som helst räknat ut att detta loppet inte var det viktigaste loppet i karriären för Maharajah, även om man hade förväntat sig att han skulle vara bra nog att vinna ändå? Och om inte du, som alltid har så rätt i alla lägen? inte kunde lista ut det så är det ju lite märkligt...
Reply
Posted: 2010-04-10 15:41:43
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:

V 10, VANESSA DU LING

S 4, REVEN D'AMOUR
Nej, detta var inte Örjans fel.
Hästen var inte bra nog.
Så enkelt är det bara.

Dessutom var han halt - igen.

Inget mer att säga.
Reply
Posted: 2010-04-10 15:46:01 Answer to: "Nej, detta var inte Örjans fel. Hästen var inte bra nog. S&arin"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
Hästen var bra nog för att vinna loppet, men Örjan fixade ej det, bortkörning.

Alla hästar är halta enligt dig, så går ej ta seriöst på.

Torvald vann elitloppet halt så hälta är nog inget stort problem.

Inget mer att säga
Reply
Posted: 2010-04-10 15:47:26 Answer to: "Hästen var bra nog för att vinna loppet, men Örjan fixade ej"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:

V 10, VANESSA DU LING

S 4, REVEN D'AMOUR
Du tippade en häst som var dålig.

Ta att du torska.
Reply
Mancher Posted: 2010-04-10 15:49:27 Edited(2): 2010-04-10 15:51:44 Answer to: "Hästen var bra nog för att vinna loppet, men Örjan fixade ej"
458
YOLO Stables
Jägersro

Maharajah såg fin ut i värmningen och i början av loppet, men så fort Örjan skulle växla tempot travade han som en kratta... NEJ, han var inte i tillräckligt bra skick och Örjan kunde inte gjort något annorlunda, förutom att kanske begära ytterligare mer av honom och få hästen att galoppera, eventuellt dra på sig en gaffelbensskada. Är de det du vill? Att Örjan ska offra en trolig ny svenskstjärna inom travvärlden för 200 lakan? Nu får du för fan ge dig!
Reply
Posted: 2010-04-10 15:52:20 Answer to: "Kör bort hästen? Vad fan begär du egentligen? Att Örjan"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
vad jag begär? hum, begär absolut ingenting, jag utgår bara från fakta. Det var att örjan gjorde en dålig styrning och hade han fått göra om den så hade hästen vunnit.

Klart jag inte alltid har rätt, speciellt inte innan loppen, men efter loppen när jag man har fakta på hand , så ja, då brukar jag ha rätt i det jag säger. Alla travspelare "tipsnissar" etc etc har ju sin grej de är bra på, min råkar vara taktik och loppkörning.

örjan tömma helt och äventyra matchning?

Snacka om att förstora en nyckelpiga till en elefant.
Enligt dig så tömde han inte hästen helt, utan lät hästen komma 2a, gav upp segern då?

Att inte detta var viktigaste loppet är inget man behöver räkna ut, det är lika självklart som att äta mat, inget man behöver fundera på ens.

Detta påminern om dne urlöjliga diskussionen om Nu pagadi förra veckan, låter som att man skulle ta död på hästarna om man lät de springa lite fortare.
Reply
Posted: 2010-04-10 15:53:29 Answer to: "Du tippade en häst som var dålig. Ta att du torska."
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
vad vet du om vad jag tippat? till skillnad från dig s gllar jag att diskuetra utifrån fakta, inte vad jag spelat, gör skillnad på detta i framtiden är du snäll, örjan lover.
Reply
Posted: 2010-04-10 15:55:04 Answer to: "Maharajah såg fin ut i värmningen och i början av loppet, m"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
Om du inte ens ser vad Örjan gör för fel, så kanske det inte är värt att diskuera med dig.

Att hästen var ringrostig var inget snack om, om örjan kunde vunnit loppet endå? inget snack om.
Reply
Posted: 2010-04-10 15:57:09 Answer to: "vad vet du om vad jag tippat? till skillnad från dig s gllar jag att "
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:

V 10, VANESSA DU LING

S 4, REVEN D'AMOUR
Vad fan gnäller du på om du inte har lirat?
Gnälla bara för att?

Fakta:
Hästen var halt och underpresterade.
Spring Erom var bäst.

De flesta, eller ja, alla utom du, håller väl med som det ser ut.
Felsök.
Reply
Posted: 2010-04-10 16:05:30 Answer to: "Vad fan gnäller du på om du inte har lirat? Gnälla bara f&"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
GNäller?

Gnäller lika mkt som dig, konstaterar bara fakta.

Håller med dig om att SPringerOm var bara bäst.

Örjan satt på leken, med en bättre styrning hade han vunnit, så kallar det bortkörning.
Reply
Mancher Posted: 2010-04-10 16:14:01 Answer to: "vad jag begär? hum, begär absolut ingenting, jag utgår bara"
458
YOLO Stables
Jägersro

Klart jag inte alltid har rätt, speciellt inte innan loppen, men efter loppen när jag man har fakta på hand , så ja, då brukar jag ha rätt i det jag säger. Alla travspelare "tipsnissar" etc etc har ju sin grej de är bra på, min råkar vara taktik och loppkörning.

Försök inte att inbilla dig själv att du kan något om trav, för det har du redan motbevisat sedan länge...
Reply
Posted: 2010-04-10 16:19:41 Answer to: " Klart jag inte alltid har rätt, speciellt inte innan loppen"
Mantorp

Became a member: 
Forum posts:
vad det det bästa du kunde komma med?
Håll dig till fakta, dvs något du vet om, så slipper du komma med korkade teorier.
Reply
1   2   3   4   5   6   [ 7 ]   8   9