1
2
3
4
5
6
[ 7
]
8
9
10
11
12
|
|
Posted: 2010-10-12 16:03:44  2 Spring Erom var ju jättefin vid segern i comebacken senast och såvitt jag kan bedöma tog han loppet bra. Borde gå framåt med den genomköraren i sig. Ska bli spännande att se honom i SM på lördag.
Vi har respekt för tre-fyra av motståndarna, men han är bra själv också. Ingen ändring, säger Håkan olofsson.
Answer to: "2 Spring Erom var ju jättefin vid segern i comebacken senast och s&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YARRAH BOKO
|
ja det har han rätt i 4kan han bli, med klaff
1. mahardja
2. yarrah boko
3. torvald /iceland
4/5 xanthos/Springerom?:P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 16:11:19  hjälper inte med 1 rätt 
Answer to: "hjälper inte med 1 rätt :)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TORVALD PALEMA
|
Tänkte mer höjja streck% så folk börjar lira vinnare på den...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 16:13:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TORVALD PALEMA
|
3 Maharajah har varit bra och gjort sitt jobb i så gott som alla
starter. Han har jobbats på rejält efter senaste loppet. Läget är bra och distansen passar utmärkt. Maharjah kommer att köras med samma balans som senast. Han möter nu tufft motstånd men måste ändå ses med bra vinstchans. Siktet är fortfarande inställt mot Prix d´Amerique och vi hoppas att han fortsätter att utvecklas i takt med de lopp han får i kroppen, berättar Tommy Berghagen.
Dvs inte ett skit ännu i år 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 16:18:59  3 Maharajah har varit bra och gjort sitt jobb i så gott som alla
starter. Han har jobbats på rejält efter senaste loppet. Läget är bra och distansen passar utmärkt. Maharjah kommer att köras med samma balans som senast. Han möter nu tufft motstånd men måste ändå ses med bra vinstchans. Siktet är fortfarande inställt mot Prix d´Amerique och vi hoppas att han fortsätter att utvecklas i takt med de lopp han får i kroppen, berättar Tommy Berghagen.
Dvs inte ett skit ännu i år 
Answer to: "3 Maharajah har varit bra och gjort sitt jobb i så gott som alla
sta"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YARRAH BOKO
|
När det gäller just mahradja, finsn det inte så mkt viktig info att få av stallet, man vet redan det mesta hur det ligger till, viktigaste är väll att hästen sköter jobben som han ska.
Men ska bli kul se den dagen då skorna åker, hoppas det blir en plusvariant och inte minus.
Nej vet du spelar henne för att du vill vinna, vad du än säger 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 16:24:21  När det gäller just mahradja, finsn det inte så mkt viktig info att få av stallet, man vet redan det mesta hur det ligger till, viktigaste är väll att hästen sköter jobben som han ska.
Men ska bli kul se den dagen då skorna åker, hoppas det blir en plusvariant och inte minus.
Nej vet du spelar henne för att du vill vinna, vad du än säger 
Answer to: "När det gäller just mahradja, finsn det inte så mkt viktig "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TORVALD PALEMA
|
Det är nog sant. Dom där stjärnorna blir väldigt uppmärksammade så det finns nog inget nytt där.
OM jag spelar så är det för att vinna, helt klart 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 16:36:11  Det är nog sant. Dom där stjärnorna blir väldigt uppmärksammade så det finns nog inget nytt där.
OM jag spelar så är det för att vinna, helt klart 
Answer to: "Det är nog sant. Dom där stjärnorna blir väldigt uppm&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YARRAH BOKO
|
du sitter ju inne hela dagarna, inte konstigt rumpan växt på dig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 18:35:23  du sitter ju inne hela dagarna, inte konstigt rumpan växt på dig 
Answer to: "du sitter ju inne hela dagarna, inte konstigt rumpan växt på dig"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TORVALD PALEMA
|
Sa han med den kaggen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 19:01:33  Sa han med den kaggen 
Answer to: "Sa han med den kaggen :-)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YARRAH BOKO
|
mm haha  fel kille 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 19:20:18
Answer to: "mm haha:) fel kille:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TORVALD PALEMA
|
He he FET kille menar du väl ? Du kanske kan banta ? Dra ner på bananerna typ...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 19:36:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GIDDE T.H.
S 3, MAHARAJAH
|
2,4,5,7 sen får ni säga vad ni vill! TP pallar inte distansen, Maharajah tror jag helt enkelt inte på(magkänsla) Iceland ej i form enligt Melander han tar loppet på skoj, ja tror de skräller o Xanthos gör inte samma sak 2 gånger!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 19:37:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GIDDE T.H.
S 3, MAHARAJAH
|
jag är ny här på forumet, en fråga, hur faaan får ja bort eller flyttar den här jobbiga startlistan son förföljer mig!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 19:37:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GIDDE T.H.
S 3, MAHARAJAH
|
2,4,5,7 sen får ni säga vad ni vill! TP pallar inte distansen, Maharajah tror jag helt enkelt inte på(magkänsla) Iceland ej i form enligt Melander han tar loppet på skoj, ja tror de skräller o Xanthos gör inte samma sak 2 gånger!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 20:01:09  jag är ny här på forumet, en fråga, hur faaan får ja bort eller flyttar den här jobbiga startlistan son förföljer mig!!!!
Answer to: "jag är ny här på forumet, en fråga, hur faaan få"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TORVALD PALEMA
|
Menar du den till höger ? Där ska du markera den du tror vinner o den du tror tar ledningen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 20:02:41  He he FET kille menar du väl ? Du kanske kan banta ? Dra ner på bananerna typ...
Answer to: "He he FET kille menar du väl ? Du kanske kan banta ? Dra ner på "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YARRAH BOKO
|
ja är nog därför, för mkt kolhydrater...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-12 22:27:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ICELAND
|
Kejsaren krossar dom.
Oavsett position och löpningsförlopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-13 11:03:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SPRING EROM
|
Hultman tippar maharajah som 5a i "fem tippar"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-13 11:08:40  Hultman tippar maharajah som 5a i "fem tippar"
Answer to: "Hultman tippar maharajah som 5a i "fem tippar""
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TORVALD PALEMA
|
Ja noterade det. Menat som något slags skämt eller är han osäker ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-13 11:48:50  Ja noterade det. Menat som något slags skämt eller är han osäker ?
Answer to: "Ja noterade det. Menat som något slags skämt eller är han o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ICELAND
|
Ja det var märkligt.
Kanske inte är klar då utan ligger den annars så optimistiska Hultman lågt så kanske hästen ges ett snällare upplägg och kanske inte alls är klar.
Vem tar det då?
Yarrah Boko, Spring Erom, Torvald Palema (Iceland verkar tarzan ligga lågt med oxå 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-10-13 13:06:54  Ja det var märkligt.
Kanske inte är klar då utan ligger den annars så optimistiska Hultman lågt så kanske hästen ges ett snällare upplägg och kanske inte alls är klar.
Vem tar det då?
Yarrah Boko, Spring Erom, Torvald Palema (Iceland verkar tarzan ligga lågt med oxå 
Answer to: "Ja det var märkligt.
Kanske inte är klar då utan ligger de"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 8, ICELAND
|
Tycker att Hultman har legat ovanligt lågt de senaste månaderna, tror att det kan ha tagit hårt på honom att Maharajah torskade i Oslo och Tritons alla misslyckanden under året. Inför Mahas näst senaste lopp sa han "tar man 3-4 stycken kan man ta med honom". Då vann han ju väldigt enkelt så jag tror inte man behöver ta alltför hårt på Hultmans osäkerhet.
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2010-10-13 13:16:49
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
+ att hultman näst in till lovade seger både för never again i derbyt och one too many i kriteriet och ingen av dem vann, kan vara så att han vill ligga lite lågt nu då
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
[ 7