1
2
3
4
5
[ 6
]
7
8
9
10
|
|
Posted: 2008-10-24 23:16:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Enligt AB så tror stallet att distansen ska vara bra för Amiralen, och dom ser det som en bra chans !
Spik för mig ! (men det var det redan innan)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 00:51:03  Enligt AB så tror stallet att distansen ska vara bra för Amiralen, och dom ser det som en bra chans !
Spik för mig ! (men det var det redan innan)
Answer to: "Enligt AB så tror stallet att distansen ska vara bra för Amiralen, och do"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, COMMANDER CROWE
|
Ja, se vad jag skrev. "Trots vad stallet säger":
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 09:32:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, L'AMIRAL MAUZUN
|
Nu får man väl mothugg, men jag måste säga att trots att jag är mäkta imponerad av Commander Crowe och det är en grym häst, så fan.. tycker det känns helt sjukt att Lámiral Mauzun har en lägre streckprocent än CC.. alltså kolla vilka lopp amiralen har startat i och vunnit och jämför det med CC.. även om han har pulveriserat sitt motstånd under fjolåret och även om det tveklöst är en kanon, så kan jag inte i dagsläget se att den slår amiralen... Ja, jag vet att Garland kronos lyckades och att allt kan hända i trav, men jag tror exempelvis inte att Triton hade vunnit sist om amiralen bytt plats med CC.
Jag har bestämt mig för att ta ställning här och spikar Amiralen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 10:35:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TRITON SUND
|
Tror inte Amiralen hade fixat de upplägget som Commander fick... Men Bazir brukar hitta fina positioner... Själv spikar jag Triton...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 11:05:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror commander crowe har en riktig toppchans att vinna detta, bara russel november som har en bättre segerchans i omgången.
Commander i spets efter 200 meter? sedan är loppet slut.....
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-10-25 11:17:48  Tror commander crowe har en riktig toppchans att vinna detta, bara russel november som har en bättre segerchans i omgången.
Commander i spets efter 200 meter? sedan är loppet slut.....
Answer to: "Tror commander crowe har en riktig toppchans att vinna detta, bara russel n"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 5, GARLAND KRONOS
|
Hoppas du har fel. Har inte med han på 3 hästar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 11:30:53  Tror inte Amiralen hade fixat de upplägget som Commander fick... Men Bazir brukar hitta fina positioner... Själv spikar jag Triton...
Answer to: "Tror inte Amiralen hade fixat de upplägget som Commander fick... Men Bazir"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, L'AMIRAL MAUZUN
|
Med tanke på din visningsbild så känns det ju väldigt objektivt tippat.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2008-10-25 12:51:22
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 4, NARVAL D'ECAJEUL
|
Jag tror att Narval d Ecajuel kan bli riktigt farlig....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 16:52:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GIUSEPPE BI
|
Martens Christophe, ett jävla svin. Lär er svensk trav innan ni kommer hit. Hur som helst, såg ni spurten Guiseppe Bi drog in? Fy satan vilken fartdåre!!! Dryga fortkärningsböter där.  Hoppas han kom tvåa, blir en fin tvilling (plats får jag iav) 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 16:55:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GIUSEPPE BI
|
Visst såg det ut som att Lutfi medvetet drog ner tempot i startstriden när han såg att han ändå skulle klara av att hålla ut CC? Inget fel med det. Men fy vad startsnabb CC har blivit.  Var ju inte LÅNGT borta att slå GK.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:01:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Undrar om en häst vunnit 500 000k lättare nån gång??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:03:27 Edited(2): 2008-10-25 17:18:04  Undrar om en häst vunnit 500 000k lättare nån gång??
Answer to: "Undrar om en häst vunnit 500 000k lättare nån gång??
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GIUSEPPE BI
|
Ja, det var väl tur att mållinjen inte var 10 meter längre bort. Då hade Guiseppe Bi vunnit, hehe. Synd att han inte fick lucka tidigare, eller gick tidigare.
Kunde helt klart blivit ett roligare lopp om inte Martens Christophe förstört en del.
Hade vunnit över 30k på en 5-hundring, lol. Aja, nästa gång kanske.  Blev iaf plats.  Å plus på kontot, hehe.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:05:26  Hoppas du har fel. Har inte med han på 3 hästar
Answer to: "Hoppas du har fel. Har inte med han på 3 hästar "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, COMMANDER CROWE
|
otur 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:08:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
kunde inte örjan åkt fram i dödens då??Eller ville han inte ha L´AMIRAL MAUZUN i ryggen?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-10-25 17:14:50  otur 
Answer to: "otur:D"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 5, GARLAND KRONOS
|
Det var lungt .. jag hade redan åkt för länge sen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:25:44  Det var lungt .. jag hade redan åkt för länge sen 
Answer to: "Det var lungt .. jag hade redan åkt för länge sen ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, COMMANDER CROWE
|
jag med  . men e oviktigt, gläder mej över cc. Vilken häst!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:41:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, L'AMIRAL MAUZUN
|
Commander Crowe.. Vilken häst! Tänk att han vann, trots en skitkusk.., tommie.. CC fick sin revansh mot Triton till sist, han fick visa vem som är bäst trots allt.. Och det är ju sant, efter förlusten med en noslängd, har ju CC inget att förlora mer, bara att vinna..
Och så tkr jag lite synd om de som spikat Garland Kronos.. Bortkastade pengar för de som spelat...
Känslan går inte att beskriva med ord..
Heja Commander Crowe!! Dags att komma tillbaka och spöa skiten ur motståndarna..!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:53:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
han måste ha gjort årets jävla bortkörning örjan med triton sund.Istälelt för att gå ut i dödens(där hästen trivs bäst) i början av loppet bestämde han sig att sitta kvar,vilket dumhuve kan man säga,han tänker inte vad han gör med hästarna.Han sägs vara sveriges bästa kusk med det är han definitivt inte.Snacka om att inte vill vinna,loppet måste ha varit sålt eller något.man längtar efter en duell och så kör han defensivt,man blir en aning ledsen faktiskt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:57:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Personligen tycker jag att C C visade typ..inget i detta lopp..Men att han är en bra häst går väl inte att säga emot..men dom får väl tävla nästa gång emot han som T S gjorde förra loppet..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 17:58:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja,han visade ingenting när alla andra bara balla ur