1
2
3
4
5
[ 6
]
7
8
|
|
Posted: 2011-08-12 22:59:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ALSO FINN
|
10 Kadett C.D. (Robert Bergh) har gått bra lopp på slutet och har bara sett bra ut i träningen här hemma också. Jag tycker att det här ska vara en bra segerchans och som jag ser det är Kadett C.D. ett spikförslag på lördag. Om jag måste namnge den värsta konkurrenten är det Love Force. Man jag tror som sagt på bra chans, säger Jimmy Jonsson.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 01:13:44 Edited(1): 2011-08-13 01:14:26 10 Kadett C.D. (Robert Bergh) har gått bra lopp på slutet och har bara sett bra ut i träningen här hemma också. Jag tycker att det här ska vara en bra segerchans och som jag ser det är Kadett C.D. ett spikförslag på lördag. Om jag måste namnge den värsta konkurrenten är det Love Force. Man jag tror som sagt på bra chans, säger Jimmy Jonsson.
Answer to: "10 Kadett C.D. (Robert Bergh) har gått bra lopp på slute"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KADETT C.D.
|
Aså visst jag hade Kadetten senast på en dubbel som jag vann en hel del på men han såg slagen ut hela sista halvvarvet såg pulsen steg rejält RUGGIGT trög, och det gör det här loppet så intressant. Love Force spetsar men lär släppa då det är OPEN STRETCH på skellefteå (dock aldrig sett en enda vinnare på OS där) men så trög kadetten såg ut senast så vetefan.. tror inte Bergharn vill offra för mycket då de stundar derbykval snart också? dåligt spår dessutom, kunde inte varit sämre i detta löp. NJAAAAA .. ser dock inga vidare potentiella vinnare bakom om inte Love Force blåser ner honom?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 01:18:03  Aså visst jag hade Kadetten senast på en dubbel som jag vann en hel del på men han såg slagen ut hela sista halvvarvet såg pulsen steg rejält RUGGIGT trög, och det gör det här loppet så intressant. Love Force spetsar men lär släppa då det är OPEN STRETCH på skellefteå (dock aldrig sett en enda vinnare på OS där) men så trög kadetten såg ut senast så vetefan.. tror inte Bergharn vill offra för mycket då de stundar derbykval snart också? dåligt spår dessutom, kunde inte varit sämre i detta löp. NJAAAAA .. ser dock inga vidare potentiella vinnare bakom om inte Love Force blåser ner honom?
Answer to: "Aså visst jag hade Kadetten senast på en dubbel som jag vann en"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sist de möttes gick han å la sig i dödens på kadetten, om du nu tror han släpper ledning om han skulel få den? jojo, lär ju nog hända
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 09:02:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ALSO FINN
|
Kadett C.D. har blivit nerstruken, så nu är spåret inte så illa. Tvåan är riktigt startsnabb, och när Bergh ryggar den, kan han vara före norsken från start, och kan tidigt sitta i ledningen.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-08-13 10:11:23
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 5, VIGGO TRIZZ
S 6, LOVE FORCE
|
Belgrado struken, så var det med den chansen....sen tycker jag det inte är mycket att orda om att Bergarn har bakspår o så, det här lilla fältet som är kvar nu plus att det är OS så är det väl inget måste att gå utvändigt först varvet kvar eller så.....här kommer bästa hästen vinna och den andra har inget att skylla på, bara att den var sämre för dagen iså fall.
Love Force vinner detta lopp efter tidig ledning, ngt annat är bara dumt att spekulera i...Kadetten har viktigare uppgifter framför sig och detta är bara ett lopp i det ledet inför Derbykvalen, varför skulle han köra botten på honom då o riskera få en dålig tajming i ngt Robban oftast är bra på, att få hästarna i topp inför årgångsloppen. Detta kan vara ett prepare för honom och nöjer sig med andrapriset o finalplats???
Spik....Love Force!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 10:27:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KADETT C.D.
|
Bar ett lopp i matchningen för norsken med, han ligger lågt enligt senaste intervjun och vill se en fin prestation bara. Kolla senaste intervjun på ATG. Kadetten är bästa spiken i omgången tycker jag
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-08-13 10:35:26  Bar ett lopp i matchningen för norsken med, han ligger lågt enligt senaste intervjun och vill se en fin prestation bara. Kolla senaste intervjun på ATG. Kadetten är bästa spiken i omgången tycker jag
Answer to: "Bar ett lopp i matchningen för norsken med, han ligger lågt enli"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 5, VIGGO TRIZZ
S 6, LOVE FORCE
|
Fan vad en del hästar behöver lopp i sig innan de tävlar på topp då....tacka vet jag Stig H som tar ut dom när de kan vinna direkt, jävla Norrman komma hit o röra till det för en....normalt tycker jag den hästen är bra nog att ta Kadett om den får ledningen, men då vill man ju ha en optimistisk tränare, för jag tror ändå att Berg ser detta som ett led i matchningen inför de större uppgifterna, helt klart, och den var rätt trög senast men lär va lite bättre nu. Ja får väl bli ett lås då.....tråkigt!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 10:50:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Var på rättvik senast och såg Viggo. Värmde kanonfint och var riktigt rejäl i loppet! Dock kuskminus idag men 5% känns intressant om man väljer att gardera de två stora
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 10:51:00  Bar ett lopp i matchningen för norsken med, han ligger lågt enligt senaste intervjun och vill se en fin prestation bara. Kolla senaste intervjun på ATG. Kadetten är bästa spiken i omgången tycker jag
Answer to: "Bar ett lopp i matchningen för norsken med, han ligger lågt enli"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KADETT C.D.
|
Hoppas verkligen din "källa" stämmer går emot tvärtom och spikar Kadetten nu...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 11:18:15  Fan vad en del hästar behöver lopp i sig innan de tävlar på topp då....tacka vet jag Stig H som tar ut dom när de kan vinna direkt, jävla Norrman komma hit o röra till det för en....normalt tycker jag den hästen är bra nog att ta Kadett om den får ledningen, men då vill man ju ha en optimistisk tränare, för jag tror ändå att Berg ser detta som ett led i matchningen inför de större uppgifterna, helt klart, och den var rätt trög senast men lär va lite bättre nu. Ja får väl bli ett lås då.....tråkigt!! 
Answer to: "Fan vad en del hästar behöver lopp i sig innan de tävlar p&a"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hogan har du inte märkt vad ja har skällt om Stigh o han debuter ? Skitdåligt är va de är !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 11:26:54 Edited(1): 2011-08-13 11:39:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
dte är ju synd att han ska ligga så lågt med love force idag, så de som tror på nånledning emd love force kan ju rimligtvis glömma det
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 11:30:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KADETT C.D.
|
Källan är ATG, dom har intervjuat Noralf under morgonen. Tror iofs att Kadetten plockar ner han oavsett
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 11:39:26  Källan är ATG, dom har intervjuat Noralf under morgonen. Tror iofs att Kadetten plockar ner han oavsett
Answer to: "Källan är ATG, dom har intervjuat Noralf under morgonen. Tror io"
|
|
Ja Bergharn har nog klart för sig här o stallisarna vet nog me ryggmärgen va dom ska göra..ska inte torska detta när dom istortsett har en häst o köra emot !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 11:42:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ALSO FINN
S 2, KENSETH HANOVER
|
- Han har rest och övernattat bra och så långt är det inga som helst problem. Jag hade tänkt att tävla honom barfota runt om idag, nu på morgonen är dock banan inte bra så jag får se vad det blir för balans, tillåter banan kommer han i varj fall att tävla barfota runt om. Så som banan är just nu så kommer jag dock INTE att ladda med honom från start, då finns risken att han slår ihop och jag kommer ta det lugnt. Jag tror inte vi slår Kadett C.D. under några som helst omständigheter ändå och det är andraplatsen bakom honom som jag jagar, säger Noralf Braekken.
Från travnet Xpress.
Det ser mörkare och mörkare ut detta.
|
|
Reply
|
|
philip
|
Posted: 2011-08-13 12:03:02
|
Became a member: 2010-07-14
Forum posts: 112
V 10, KADETT C.D.
S 2, KENSETH HANOVER
|
kadett cd
|
|
Reply
|
|
anden
|
Posted: 2011-08-13 13:19:01
|
Became a member: 2011-02-09
Forum posts: 20
|
Jag tänker gardera Kadetten. Tar med tre hästar till som kan få ett fint lopp
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 13:37:39
|
|
Baggen verkar inte intresserad..intervjuvad nyss.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 13:41:56
|
|
Dom kan spara in en Papegoja som frågar om taktiken me kuskarna.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 13:43:13
|
|
100 tusen för träning är ju bra betalt för Baggen... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 14:35:58
|
|