1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
|
|
Posted: 2011-08-11 14:42:30  Apropå Nino..tufft spår o motstånd..Per får trycka till o komma ner..kanske kan få galopp på Björnis..! 
Answer to: "Apropå Nino..tufft spår o motstånd..Per får trycka "
|
Became a member:
Forum posts:
|
får filura med per nästa vecka  strykning vore inte fel
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-11 14:42:44  sluta.. det kittlas..
Answer to: "sluta.. det kittlas.."
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
haha... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 14:43:24  sluta.. det kittlas..
Answer to: "sluta.. det kittlas.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
om det kändes något , så var det INTE jag, din bror där lr? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-11 14:44:00  får filura med per nästa vecka  strykning vore inte fel
Answer to: "får filura med per nästa vecka:) strykning vore inte fel"
|
|
Han kan ju svagheterna hos Ibiza.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 14:44:38  om det kändes något , så var det INTE jag, din bror där lr? 
Answer to: "om det kändes något , så var det INTE jag, din bror dä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ALSO FINN
S 2, KENSETH HANOVER
|
Nej...Du har rätt.. Hade det varit du hade det inte kännts något alls.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 14:44:43  Han kan ju svagheterna hos Ibiza.. 
Answer to: "Han kan ju svagheterna hos Ibiza..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, det är en fördel.ska filura me han på onsdag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 14:45:44  ja, det är en fördel.ska filura me han på onsdag 
Answer to: "ja, det är en fördel.ska filura me han på onsdag:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ALSO FINN
S 2, KENSETH HANOVER
|
allvarligt. Detta är inget sexforum. Vad du och Per gör på fritiden är er privatsak och vi vill inte veta.
usch!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-11 14:46:53  ja, det är en fördel.ska filura me han på onsdag 
Answer to: "ja, det är en fördel.ska filura me han på onsdag:)"
|
|
Bearbeta lite o ta upp i farten de i helgen..som tex. Belgrado... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 14:53:57 Edited(1): 2011-08-11 14:55:43  Bearbeta lite o ta upp i farten de i helgen..som tex. Belgrado... 
Answer to: "Bearbeta lite o ta upp i farten de i helgen..som tex. Belgrado...:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
han vinenr på v75 per, men bara inte med den hästen
har du sätt att polajasen tror att Love forcde ska spetsa? tror du han sitter hemma ensam och ser på Gudarna måste vara tokiga? undra om inte hans bror skärtkliar med 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-11 14:55:13  han vinenr på v75 per, men bara inte med den hästen 
Answer to: "han vinenr på v75 per, men bara inte med den hästen:)"
|
|
Ja han har bra chanser !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 15:24:29  han vinenr på v75 per, men bara inte med den hästen
har du sätt att polajasen tror att Love forcde ska spetsa? tror du han sitter hemma ensam och ser på Gudarna måste vara tokiga? undra om inte hans bror skärtkliar med 
Answer to: "han vinenr på v75 per, men bara inte med den hästen:)
har du "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ALSO FINN
S 2, KENSETH HANOVER
|
 undra om inte hans bror skärtkliar med
Jag bryr mig inte. Men om jag va du skulle jag inte snacka illa om min brorsa. Han blir släppt från kåken om några veckor och uppskattar inte såna antydningar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 15:26:18   undra om inte hans bror skärtkliar med
Jag bryr mig inte. Men om jag va du skulle jag inte snacka illa om min brorsa. Han blir släppt från kåken om några veckor och uppskattar inte såna antydningar.
Answer to: " undra om inte hans bror skärtkliar med
Jag bryr mi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nehe , life is a bitch som man säger 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-11 15:27:17  han vinenr på v75 per, men bara inte med den hästen
Answer to: "han vinenr på v75 per, men bara inte med den hästen:)
har du "
|
|
Vet ja inget om..men Baggen satsar nog på ledningen ja..o får den efter 322 meter... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-12 14:42:41
|
|
Nu veto sjutton om Bergharn förlorar med dessa strykningar..bara att sända fram en stallis o massera Baggen om han får ledningen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 16:51:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LOVE FORCE
S 2, KENSETH HANOVER
|
Man blir tvetydig av loppet! vill ju så gärna fälla favoriten då jag inte heller tyckte det var riktigt samma klipp i den hemma på Hagmyren samt att Berghárn har väl siktet intsällt på andra uppgifter?
Det som dock talar mot är att första motbudet Love Force enligt stall behöver något lopp till i kroppen för att vara på topp?
Jag kommer dock att chans med att Kenseth Hanover tidigt sitter i spets, släpper endast till Love Force och hoppas med den i spets att Kadett CD får sig en match och får göra jobbet utvändigt.....
Om man gör rätt?? det får man väl se på lördags eftermiddagen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 19:05:11  Man blir tvetydig av loppet! vill ju så gärna fälla favoriten då jag inte heller tyckte det var riktigt samma klipp i den hemma på Hagmyren samt att Berghárn har väl siktet intsällt på andra uppgifter?
Det som dock talar mot är att första motbudet Love Force enligt stall behöver något lopp till i kroppen för att vara på topp?
Jag kommer dock att chans med att Kenseth Hanover tidigt sitter i spets, släpper endast till Love Force och hoppas med den i spets att Kadett CD får sig en match och får göra jobbet utvändigt.....
Om man gör rätt?? det får man väl se på lördags eftermiddagen
Answer to: "Man blir tvetydig av loppet! vill ju så gärna fälla favorit"
|
Became a member:
Forum posts:
|
med kadett cd streckad på 82% så är det minst sagt värt att chansa på det i alla fall. Finns inte mycket att förlora på det tycker jag.......Vinner Bergh så ser det mörkt ut för v75 omgången, förlorar han så är värdet högt direkt......
Jag kör lås på love force+kadett cd.....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-12 21:15:15  med kadett cd streckad på 82% så är det minst sagt värt att chansa på det i alla fall. Finns inte mycket att förlora på det tycker jag.......Vinner Bergh så ser det mörkt ut för v75 omgången, förlorar han så är värdet högt direkt......
Jag kör lås på love force+kadett cd.....
Answer to: "med kadett cd streckad på 82% så är det minst sagt vä"
|
|
Tja rätt vanligt med Jackis nu för tiden o de är mycket troligt att de blir så o då blir onsdagen roligare !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 21:40:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
men spelar man för jackis så har man redan förlorat och då kan man lika bra avstå omgången.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 22:41:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KADETT C.D.
|
Nja det kan bli bra utdelning fast 3 favoriter vinner! Jag tror någon av berghs eller norskenshäst vinner först från start vinner ! 2 hästarslås !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 22:56:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ALSO FINN
|
6 Love Force (Noralf Braekken) är fin i jobben hemma på gården. Känns bra och det är en bra häst. Han är inte så snabb ut men egentligen har vi aldrig kört från start så det vet vi ingenting om. Går som han har gjort. Jag vet inte om han kan utmana Kadett C.D. om segern men vi startar i alla fall före honom. Det är fler bra också. Så det är inte bara Kadett C.D. att slå. Räknas med chans. Det är tre-fyra som har gjort det bra, säger Noralf.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6