1
2
3
4
5
[ 6
]
7
8
9
10
11
|
|
Posted: 2010-04-15 14:30:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
Börjar få känslan för att Nu Pagadi behöver rejält med flax för att vinna detta loppet. Han kommer högst troligt tappa ledningen till Copper och eftersom han även då kan galoppera ... hmm
Sen går han inte bakom hästar.. för stänkrädd...
hmm.. vill att han ska vinna, men, ser tufft ut.
Börjar lukta spik på Beanie.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 14:37:41  Börjar få känslan för att Nu Pagadi behöver rejält med flax för att vinna detta loppet. Han kommer högst troligt tappa ledningen till Copper och eftersom han även då kan galoppera ... hmm
Answer to: "Börjar få känslan för att Nu Pagadi behöver rej&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, BEANIE M.M.
|
Ja för Conrad tänker ju inte snåla på gasen med Copper, men Copper går ju bäst ifrån ledning så undra om han tänker låta Beanie få överta utan kamp? Men Nu Pagadi kan ju öppna ganska snabbt, och Erik vet mycket väl att Pagadi inte funkar bakom andra hästar och kommer nog inte heller snåla på bränslet från start?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-15 14:37:42  Börjar få känslan för att Nu Pagadi behöver rejält med flax för att vinna detta loppet. Han kommer högst troligt tappa ledningen till Copper och eftersom han även då kan galoppera ... hmm
Answer to: "Börjar få känslan för att Nu Pagadi behöver rej&a"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 8, TRITON SUND
|
Börjar också få den känslan, och tror även mindre och mindre på Torvald i takt med att hans streckprocent ökar. Förstår inte hur folk kan ha så lite respekt för hans dåliga statistik på allt annat än kort distans.
Tycker 5-8 börjar kännas som ett intressant lås.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 14:38:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, BEANIE M.M.
|
idagsläget, har jag 2 hästar 5-7 och hoppas det räcker....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 14:42:16  Börjar också få den känslan, och tror även mindre och mindre på Torvald i takt med att hans streckprocent ökar. Förstår inte hur folk kan ha så lite respekt för hans dåliga statistik på allt annat än kort distans.
Answer to: "Börjar också få den känslan, och tror även mindr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, BEANIE M.M.
|
hur menar du nu? Hans statistik är ju likvärdig med Tritons över denna distans?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 14:43:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, BEANIE M.M.
|
Och från spår 8 har Triton aldrig vunnit...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 14:45:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, BEANIE M.M.
|
+ att Torvald är snabbare från start och kan hitta till ett bättre läge än Triton?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 14:47:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
Både Triton och Torvald är kalla för mig.
Torvald går sämre över distansen och Triton har varken form eller läge.
Enda hästen här som inte har ett frågetecken efter sig är väl Beanie.
Och ja.. jag tror Lugauer släpper DIREKT.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-15 14:50:48  hur menar du nu? Hans statistik är ju likvärdig med Tritons över denna distans?
Answer to: "hur menar du nu? Hans statistik är ju likvärdig med Tritons ö"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 8, TRITON SUND
|
Nu pratar jag inte om statistik som täcker hela deras karriärer för det tycker jag är helt ointressant. Mer intressant är däremot att Torvald fick råstryk av både Triton och CC varje gång distansen överskred 1640 förra året. Ändå blir han storfavorit varenda jävla gång, oavsett distans, vilket jag tycker är helt fel. Dessutom har han ett trist spår denna gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 14:53:30  Både Triton och Torvald är kalla för mig.
Answer to: "Både Triton och Torvald är kalla för mig.
Torvald gå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, BEANIE M.M.
|
nej, men om det skulle vara någon av dessa så är det Torvald som kommer bakifrån som är största hotet.
Ja det kanske han gör.
Nu Pagadi tredje inner?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-15 16:27:43  Både Triton och Torvald är kalla för mig.
Answer to: "Både Triton och Torvald är kalla för mig.
Torvald gå"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Fan va vi vet Plokko !! Men jag är inte tillräckligt ung för att veta allt ! (obs. citat från någon stor tänkare  ) !! 
|
|
Reply
|
|
jokern
|
Posted: 2010-04-15 16:54:16
|
Became a member: 2009-10-30
Forum posts: 123
|
Här blir det spik Beanie MM. Spets och bra fart hela vägen. Värsta konkurrenterna har sämre spår o får förhoppningsvis lite positionsproblem. Svårt att avancera när det är bra tempo. 38% känns mkt bra  Bara hoppas att Torvald inte hittar ner i ex. 2-par utv. Då blir det svårt att stå emot sista biten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 17:02:49  Här blir det spik Beanie MM. Spets och bra fart hela vägen. Värsta konkurrenterna har sämre spår o får förhoppningsvis lite positionsproblem. Svårt att avancera när det är bra tempo. 38% känns mkt bra  Bara hoppas att Torvald inte hittar ner i ex. 2-par utv. Då blir det svårt att stå emot sista biten.
Answer to: "Här blir det spik Beanie MM. Spets och bra fart hela vägen. V&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sedan när dne franske har krossat beanie komemr torvald och leker hem det igen, weee
|
|
Reply
|
|
jokern
|
Posted: 2010-04-15 17:22:05
|
Became a member: 2009-10-30
Forum posts: 123
|
Ja, intressant att se vad Nelumbo kan göra 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 19:28:55  Ja, intressant att se vad Nelumbo kan göra 
Answer to: "Ja, intressant att se vad Nelumbo kan göra :)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TORVALD PALEMA
|
 Ja, intressant att se vad Nelumbo kan göra 
Pressa sönder Beanie 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 20:36:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TORVALD PALEMA
|
Fabrice Souloy hade uppfattningen om att efter senaste preparéloppet så skulle han vinna på Åby. Han var otroligt nöjd då.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-15 20:43:30  Fabrice Souloy hade uppfattningen om att efter senaste preparéloppet så skulle han vinna på Åby. Han var otroligt nöjd då.
Answer to: "Fabrice Souloy hade uppfattningen om att efter senaste preparéloppet"
|
|
Tja vi får väl se... Ja tror de é reklam som vanligt !! Måste ju ge lite tillbaka på transport o uppehälle o god mat o dricka... 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-15 20:56:51  Börjar också få den känslan, och tror även mindre och mindre på Torvald i takt med att hans streckprocent ökar. Förstår inte hur folk kan ha så lite respekt för hans dåliga statistik på allt annat än kort distans.
Answer to: "Börjar också få den känslan, och tror även mindr"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 7, TORVALD PALEMA
S 5, BEANIE M.M.
|
Åke har fått den frågan förut och det finns inget som tyder på att han tycker att Torvald skulle vara sämre på 2140a och kort distans, men en sak är klar och det är att han är bättre bakifrån där...på kort kan han gå i ledning och vara oslagbar nästan, men på 2140a är han lika bra men då bakifrån, så Åke får se till att han får rätt ryggar, och då är det ingen som slår honom på en speeduppgörelse....vänta o se....men han grejar inte dödens....men döm för sjuttsingen inte ut han här, det kan ni som gör få äta upp sen. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-15 21:00:06  Åke har fått den frågan förut och det finns inget som tyder på att han tycker att Torvald skulle vara sämre på 2140a och kort distans, men en sak är klar och det är att han är bättre bakifrån där...på kort kan han gå i ledning och vara oslagbar nästan, men på 2140a är han lika bra men då bakifrån, så Åke får se till att han får rätt ryggar, och då är det ingen som slår honom på en speeduppgörelse....vänta o se....men han grejar inte dödens....men döm för sjuttsingen inte ut han här, det kan ni som gör få äta upp sen. 
Answer to: "Åke har fått den frågan förut och det finns inget so"
|
|
Nä Hogan ja dömer inte ut honom !! Jag tror att Åke gasar till ledningen o sedan släpper till Tobbe !! Håller fast vid det senariot gör ja om inte Torvald är stenhalt !!! 
|
|
Reply
|
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-04-15 21:23:43  Nä Hogan ja dömer inte ut honom !! Jag tror att Åke gasar till ledningen o sedan släpper till Tobbe !! Håller fast vid det senariot gör ja om inte Torvald är stenhalt !!! 
Answer to: "Nä Hogan ja dömer inte ut honom !! Jag tror att Åke gasar t"
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
V 5, BEANIE M.M.
S 5, BEANIE M.M.
|
Tror han menade Dark_Horse inlägg....ser ut som han svarat på det i alla fall???
Torvald blir livfarlig alla ggr....Åke brukar veta hur han ska matchar sina hästar, men han får ngt att bita i och det är hästen i ledningen ...Beanie M.M det är min vinnare, men får han stryk så är det av Torvald tror jag.....om Triton eller de franska drar fram honom kommer han flyga lågt över upploppet.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]