1
2
3
4
[ 5
]
6
|
|
Posted: 2011-07-08 23:44:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GARLAND KRONOS
S 6, GARLAND KRONOS
|
Garlands Kronos Luddes bästa chans tyckte jag mig höra på webb-tv-intervjun. (är dock inte säker eftersom uppkopplingen på mobila bredbandet suger fett här på vårt landställe).
Stämmer det så känns det inte som att han kommer att släppa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 00:04:34  Garlands Kronos Luddes bästa chans tyckte jag mig höra på webb-tv-intervjun. (är dock inte säker eftersom uppkopplingen på mobila bredbandet suger fett här på vårt landställe).
Stämmer det så känns det inte som att han kommer att släppa.
Answer to: "Garlands Kronos Luddes bästa chans tyckte jag mig höra på w"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bästa chansen säger inte så mkt denna omgången, vet dock att hästen tränade väldigt bra inför förra starten, bara för man säger bästa chans innebär inte att man nödvändigt vis bara kör heller
hur somhelst tror jag inte den vinenr
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 00:40:05  bästa chansen säger inte så mkt denna omgången, vet dock att hästen tränade väldigt bra inför förra starten, bara för man säger bästa chans innebär inte att man nödvändigt vis bara kör heller
hur somhelst tror jag inte den vinenr
Answer to: "bästa chansen säger inte så mkt denna omgången, vet d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GARLAND KRONOS
S 6, GARLAND KRONOS
|
Gick med punktering då neo holmsminde vann dessutom, tror defenitivt man kör i spets nu och detta är en spetshäst. Tror den har riktigt bra chans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 00:47:38  Gick med punktering då neo holmsminde vann dessutom, tror defenitivt man kör i spets nu och detta är en spetshäst. Tror den har riktigt bra chans.
Answer to: "Gick med punktering då neo holmsminde vann dessutom, tror defenitivt "
|
Became a member:
Forum posts:
|
chimall TT tar den utan problem från dödens, lita på mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 01:00:40  chimall TT tar den utan problem från dödens, lita på mig
Answer to: "chimall TT tar den utan problem från dödens, lita på mig"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GARLAND KRONOS
S 6, GARLAND KRONOS
|
Tror jag först på när jag ser det.
Dessutom är detta Chimalls första guldlopp (visst inte det hårdaste) men jag tror inte fredde persson vill offra hästen för mycket och trycka på i dödens heller. lär få en ryggresa i 3-4 ytter och kanske bli lite halvt tempotorsk?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 01:01:04  chimall TT tar den utan problem från dödens, lita på mig
Answer to: "chimall TT tar den utan problem från dödens, lita på mig"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GARLAND KRONOS
S 6, GARLAND KRONOS
|
Tror jag först på när jag ser det.
Dessutom är detta Chimalls första guldlopp (visst inte det hårdaste) men jag tror inte fredde persson vill offra hästen för mycket och trycka på i dödens heller. lär få en ryggresa i 3-4 ytter och kanske bli lite halvt tempotorsk?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 01:10:06  Tror jag först på när jag ser det.
Answer to: "Tror jag först på när jag ser det.
Dessutom är de"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tro du på det så, det som skiljer guld och silver är marginellt om du inte visste det, du lär inte få se det idag så ludde lär släppa, men hoppas för dins kull att ludde kör i spets så du får se när han blir avklädd så det står härliga tills å kanske du litar på mig sedan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 01:29:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
ta 4 och 11 och gå vidare, finsn absolut ingen anledning kasta streck i sjön, bara gå vidare, spanarn kan sin grej  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 07:05:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
9, 11 är nog bättre och gå vidare cibodas kan sin grej.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 11:12:36
Answer to: "ta 4 och 11 och gå vidare, finsn absolut ingen anledning kasta streck"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja gå kort här är nog rätt klokt.. vad kan Åke här med 2:an Spanis ? Gick bra på Linde o styrdes ut för att trycka på Pers..så Åke måste ha trott...har du någon info där ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 11:46:49  Ja gå kort här är nog rätt klokt.. vad kan Åke här med 2:an Spanis ? Gick bra på Linde o styrdes ut för att trycka på Pers..så Åke måste ha trott...har du någon info där ? 
Answer to: "Ja gå kort här är nog rätt klokt.. vad kan Åke h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Åke var lite missnöjd med prestationen, tyckte Global journey borde kunnat bättre där. Men trodde att hästen inte fick tillräckligt bra fäste på banan och det var orsaken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 11:51:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GARLAND KRONOS
S 6, GARLAND KRONOS
|
Jag fattar inte hur Garland Kronos kan vara streckad på 8 %. Den får antingen spets eller rygg ledaren. 8 % !!! det är ett jävla skämt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 12:05:44  Jag fattar inte hur Garland Kronos kan vara streckad på 8 %. Den får antingen spets eller rygg ledaren. 8 % !!! det är ett jävla skämt.
Answer to: "Jag fattar inte hur Garland Kronos kan vara streckad på 8 %. Den f&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
8% är fint, 12% på raven d'amour är ett större skämt 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 12:09:54  Åke var lite missnöjd med prestationen, tyckte Global journey borde kunnat bättre där. Men trodde att hästen inte fick tillräckligt bra fäste på banan och det var orsaken.
Answer to: "Åke var lite missnöjd med prestationen, tyckte Global journey bo"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tackar ! Hästen var bra på Åby o banan var lite mjukare där.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:25:22 Edited(1): 2011-07-09 13:26:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GARLAND KRONOS
S 6, GARLAND KRONOS
|
Info från Stallbacken (via den grymt prisvärda betalsajten Storavinster.se som jag varmt kan rekommendera):
Ludde kommer tokladda, men Åke kommer svara för han vill INTE ha rygg på Luddes. Fredrik kommer att försöka hålla ut Luddes. forsgren spikar Neo Holmsminde som en följd av denna info.
(det finns en massa annan dagsaktuell info på sajten som jag av respekt till sajtägaren inte lämnar ut. Men lägger ut några av godbitarna så får dom tjäna som reklam...) 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:34:02  Info från Stallbacken (via den grymt prisvärda betalsajten Storavinster.se som jag varmt kan rekommendera):
Ludde kommer tokladda, men Åke kommer svara för han vill INTE ha rygg på Luddes. Fredrik kommer att försöka hålla ut Luddes. forsgren spikar Neo Holmsminde som en följd av denna info.
(det finns en massa annan dagsaktuell info på sajten som jag av respekt till sajtägaren inte lämnar ut. Men lägger ut några av godbitarna så får dom tjäna som reklam...) 
Answer to: "Info från Stallbacken (via den grymt prisvärda betalsajten Stora"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Låter klart vettigt
Men får ludde dödens så släpper han aldrig förbi någon av ren ilska
Snart får ni se en demonvärmning av Raven d'amour 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 15:20:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
chimall TT tar ned garland kronos från dödens, det va föga oväntat. bara lita på spanarn, han vet vad han snackar om som sagt 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-09 15:22:56
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 4, CHIMALL T.T.
|
Fyfan! Vilken häst! Vinna gulddebuten från dödens! Fredde har ocså utvecklats som kusk något enormt de senaste åren!
Vilka fina hästar han har i sitt stall nu!
Chmall, Viola, Caliber, Tom Raider, Chat Chip... några fler?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 15:23:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CHIMALL T.T.
|
Och så sket jag ju givetvis i låset och spikade Neo som inte verkade vara med alls idag, fan att man ska ha sånt oflyt jämt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 15:25:30  Och så sket jag ju givetvis i låset och spikade Neo som inte verkade vara med alls idag, fan att man ska ha sånt oflyt jämt
Answer to: "Och så sket jag ju givetvis i låset och spikade Neo som inte ve"
|
Became a member:
Forum posts:
|
den gick nog 10,5 siata 1000 idag neo, kan man begäera mer?
föröskte förklara för någon att ingen häst ska vara favorit från bakspår i guld  
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6