1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
9
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-05 10:07:08  Tycker Ellit Hall är en knäpp jävla häst o spikar man denna då kan man ju lika bra börja med rysk roulette 
Answer to: "Tycker Ellit Hall är en knäpp jävla häst o spikar man d"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
o körs av en dubbel knäppis så de kanske jämnar ut sig va vet ja... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-05 10:14:17  Du gapade ut Kasper scott i Lördags o den gick jag emot men va fan hjälpte det när jag spikade Globalen som hade optimal balans i Lördags..(Därav spik).
6 rätt blev man ju inte fet på..hmn
Corads kan vara en spik men för tidigt för mig att skrika ut några spikar än..

Answer to: "Du gapade ut Kasper scott i Lördags o den gick jag emot men va fan hj&"
|
|
Ja läste du bortförklaringen av Björn ? Sämsta på länge tycker ja !! "  et vart ju inget tempo o man körde så långsamt så det gick inte att ta något till slut"!! Ska man behöva höra det från Björn ? Lågvattens märke !! Kör du inte från start lilla björnunge så ska du väl inte räkna med att folk kör loppet i halsen på dig !! Du har ju chansen att gå fram när Örjan tar upp men gör inte det !! Svagt Björn !!!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 10:56:57  spika!
Answer to: "spika!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MONTGOMERY HILL
|
Jag har spikat den en gång o då vann den. Nu är det fel förutsättningar så det är bara att gardera. Elliot kanske vinner men det mesta tyder på galopp även denna gång. Troligen blir han mer och mer stabil så en vacker dag så vinner han nog trots "fel förutsättningar" och den dagen kan ju vara på lördag.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-05 12:02:09  Jag har spikat den en gång o då vann den. Nu är det fel förutsättningar så det är bara att gardera. Elliot kanske vinner men det mesta tyder på galopp även denna gång. Troligen blir han mer och mer stabil så en vacker dag så vinner han nog trots "fel förutsättningar" och den dagen kan ju vara på lördag.
Answer to: "Jag har spikat den en gång o då vann den. Nu är det fel f&"
|
|
Hur skulle de va om han fixade lite felfria lopp med hästen Ludde pudde ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-05 12:12:10
|
|
Om Space hade körts av en bättre kusk.. Kan dom inte nöja sig med att träna ?? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 13:41:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, PATER PONTUS
|
jag brukar aldrig spika ludde på v75, vågar inte, samt brukar vara bra spelvärde att gardera hans favoriter.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 15:51:26  Ja läste du bortförklaringen av Björn ? Sämsta på länge tycker ja !! "  et vart ju inget tempo o man körde så långsamt så det gick inte att ta något till slut"!! Ska man behöva höra det från Björn ? Lågvattens märke !! Kör du inte från start lilla björnunge så ska du väl inte räkna med att folk kör loppet i halsen på dig !! Du har ju chansen att gå fram när Örjan tar upp men gör inte det !! Svagt Björn !!!! 
Answer to: "Ja läste du bortförklaringen av Björn ? Sämsta på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
njörn är bra på att hitta på ursäkter istället för att säga som det är, det bejhåller han för sig själv vad han egentligen tycker, är inget nytt, varit så i alla år, nog ärft från pappa sin.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-05 16:37:33  njörn är bra på att hitta på ursäkter istället för att säga som det är, det bejhåller han för sig själv vad han egentligen tycker, är inget nytt, varit så i alla år, nog ärft från pappa sin.
Answer to: "njörn är bra på att hitta på ursäkter istäl"
|
|
En travkusk utan ursäkter är en ingen kusk !! Ordspråk från gamle Håkan Wallner !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 16:38:54  En travkusk utan ursäkter är en ingen kusk !! Ordspråk från gamle Håkan Wallner !! 
Answer to: "En travkusk utan ursäkter är en ingen kusk !! Ordspråk fr&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja...det av ju standard förr i tiden, då folk kanske fortfarande köpte allt trams, är ju 2011 nu, ursäkternas tid är ju förbi.
Sedan att gooparna sällan säger som de är är ju en annan 5a iofs
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-05 16:39:24  njörn är bra på att hitta på ursäkter istället för att säga som det är, det bejhåller han för sig själv vad han egentligen tycker, är inget nytt, varit så i alla år, nog ärft från pappa sin.
Answer to: "njörn är bra på att hitta på ursäkter istäl"
|
|
Men lite självkritik kan han väl kosta på sig så framgångsrik som han är... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 16:49:43  Men lite självkritik kan han väl kosta på sig så framgångsrik som han är... 
Answer to: "Men lite självkritik kan han väl kosta på sig så fram"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ligger nog i generna, inget man ändrar bara sådär.
Funkar ju som så att han väldigt sällan snackar ner sig själv, eller att aldrig prata dåligt om en häst för att hästägaren ska få höra han säga något negativt om deras häst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 18:24:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej alla!
Helt ny här på forumet! har tidigare varit aktiv på några andra men en utav dom har noll aktivitet.
Jag har 2 kusar just nu som jag kommer att slösa pengar och gardera tills dom visar att dom kan trava igen Elliot och Com Valle..... (vinner väl plätt lätt för jag tycker så
Tror mycket på Delvin här då jag tror den kan få ett bra lopp. Visade form gjorde ju Jealous senast men kan ju häxa en del från spår 11
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 19:19:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
|
Välkommen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 13:29:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
|
Mancebo dåra? kan inte den vinna? dålig kusk kanske men verkar bra på långa distanser
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 13:40:08  Välkommen.
Answer to: "Välkommen."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
S 1, DELVIN GOLD
|
Hmmm.. Ja. Spåret är ju iofs inte optimalt nu. Plus kusk som är ovan med svensk volt? Risk för vingel. Men kollade den i det näst senast loppet. Såg riktigt bra ut. avslutade sista 400 på 1.10,5 i tredje spår.
Den måste nog med på min lapp iaf. Som vanligt så växer kupongen. 4 hästar nu i detta lopp. haha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 16:45:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
|
Lutar väl åt Space hoss eller Beretta. Det är bara att luta sig tillbaka när eliott galopperar i sista sväng. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 16:46:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
S 1, DELVIN GOLD
|
Delvin är snabb ut med det är Space Hoss oxå.
Frågan är vem som spetsar?
Tycker det är rätt intressant eftersom den som tar ledningen lär släppa til en eventuell felfri Elliot.
Någon som har några förslag på hur loppet blir kört?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 19:52:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
|
Delvin tror jag håller spets och kör där
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 07:22:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
montgomery hill vinenr när som helst..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 10:44:30  montgomery hill vinenr när som helst..
Answer to: "montgomery hill vinenr när som helst.."
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BERETTA AVANTI
|
Men inte denna gången!
|
|
Reply
|
|