1
2
3
[ 4
]
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2011-01-03 20:46:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
|
då är det väl bara att vara med i v75 mästaren och i oddsjakten här på zonen då. jag tar fram den nya hammaren och spikar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 21:45:04
Answer to: "Kanske dax att stänga av dig oxå eller ANUS ligger ju inte l&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 22:05:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mja, spår 6 kan ju knappast vara en höjdare för den ösnan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 08:47:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
|
Eliiot vinner med 1 galopp, utan snack. Dumt o göra det här loppet svårare än vad det är. Jag inleder med spik.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-04 10:13:28  SPIAK nu!  , kasper va nog sjuk ska du se  sällan mina "vinnare" bränner annars
Att mina vinnare bränner inträffar ungefär lika ofta Sunami inträffar, udda fenomen men händer, du får vänja dig 
Answer to: "SPIAK nu! :), kasper va nog sjuk ska du se:) sällan mina "vinnare"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, ELIOTT HALL
S 1, DELVIN GOLD
|
Du är ofta snabb med att hävda det.
Har du koll på hur ofta dina spikar sitter eller hur många rätt du snittar o så? Bokför du dina spel? Hade varit intressant att ta del av i såfall.. Vill du vara med i den expertstatistiken jag lägger upp?
Hade varit skoj.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 10:38:00 Edited(1): 2011-01-04 10:41:35  Eliiot vinner med 1 galopp, utan snack. Dumt o göra det här loppet svårare än vad det är. Jag inleder med spik.
Answer to: "Eliiot vinner med 1 galopp, utan snack. Dumt o göra det här loppe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
antar att du är en av dem som spikat han de senaste 5ggr och losat? "vinner med 1 galopp", jo den har man hört länge
Alltid något som får han till att galoppera, nu på lördag är det garanterat en hund som skäller eller en kanin som springer in på banan
Baretta avanti är beroende av ryggar, men det är väl även torvald och conrads garland.......Är luddes felfri så tror jag den har toppchans, men baretta avanti besitter några fruktansvärda fartresurser för klassen och får han sitt lopp så vinner utan större problem, även om motståndet är hårdare denna gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 10:39:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MONTGOMERY HILL
|
Eliott bör galoppera ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 12:29:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BERETTA AVANTI
|
10 Pater Pontus med Björn Goop kan vara en rysare om det löser sig, obesegrad med Björn i sulkyn och har tydligen en sylvass spurt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 14:48:03  Du är ofta snabb med att hävda det.
Har du koll på hur ofta dina spikar sitter eller hur många rätt du snittar o så? Bokför du dina spel? Hade varit intressant att ta del av i såfall.. Vill du vara med i den expertstatistiken jag lägger upp?
Hade varit skoj.
Answer to: "Du är ofta snabb med att hävda det.
Har du koll på hur of"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo jag vet, men jag tycker ofta jag har så bra koll på de hästar jag har koll på så att jag kan se skillnaden när hästen
1. inte är bättre
2. var bortkörd
3. Dålig/sjuk , även om man ofta måste vänta fram till nästa start för att få informatiom om hästen var sjuk eller inte.
Alltid lätt komma med bortförklaring/ förklaring.
Kan säga dig till 90% av gångerna att när ett tips missar beror inte på att jag missbedömt hästens kapacitet iallafall.
Ssedna får alla säga vad de vill, så mkt insikt har jag.
Jag tycker själv jag har ganska hög% när det gäller att sätta spikar, men då är väll frågan vad hög% är, allt är ju relativt.
Är det v75 stastistik du pratar om eller?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-04 14:56:53  jo jag vet, men jag tycker ofta jag har så bra koll på de hästar jag har koll på så att jag kan se skillnaden när hästen
1. inte är bättre
2. var bortkörd
3. Dålig/sjuk , även om man ofta måste vänta fram till nästa start för att få informatiom om hästen var sjuk eller inte.
Alltid lätt komma med bortförklaring/ förklaring.
Kan säga dig till 90% av gångerna att när ett tips missar beror inte på att jag missbedömt hästens kapacitet iallafall.
Ssedna får alla säga vad de vill, så mkt insikt har jag.
Jag tycker själv jag har ganska hög% när det gäller att sätta spikar, men då är väll frågan vad hög% är, allt är ju relativt.
Är det v75 stastistik du pratar om eller?
Answer to: "jo jag vet, men jag tycker ofta jag har så bra koll på de h&aum"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, ELIOTT HALL
S 1, DELVIN GOLD
|
Jo v75statistik.
Svårt att säga vad som är bra de flesta experterna orkar upp några få procent över snittet på vilken favorit som helst o några utmärker sig med att nå 45-50% på spikförslagen. Det tycker jag är bra.
Men det är nog stor skillnad på hur man spelar för jag har inget hästöga what so ever utan studerar spelet o statistik primärt, medan du går enbart på vad du ser hos hästen om jag förstår dig rätt?
Är ärligt talat impad av ett gäng här på zonen som sitter med en massa kunnande.
Jaja om du är sugen på att va emd i statistiken så är du välkommen att slänga in i en rad i tråden som heter nåt med expertstatistik innan start på lördagen o inte ändra i inlägget efteråt så fixar jag resten
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 15:07:01  Jo v75statistik.
Svårt att säga vad som är bra de flesta experterna orkar upp några få procent över snittet på vilken favorit som helst o några utmärker sig med att nå 45-50% på spikförslagen. Det tycker jag är bra.
Men det är nog stor skillnad på hur man spelar för jag har inget hästöga what so ever utan studerar spelet o statistik primärt, medan du går enbart på vad du ser hos hästen om jag förstår dig rätt?
Är ärligt talat impad av ett gäng här på zonen som sitter med en massa kunnande.
Jaja om du är sugen på att va emd i statistiken så är du välkommen att slänga in i en rad i tråden som heter nåt med expertstatistik innan start på lördagen o inte ändra i inlägget efteråt så fixar jag resten
Answer to: "Jo v75statistik.
Svårt att säga vad som är bra de flesta e"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo det stämmer är lite som poker.
Många grinders sitter 4-6 bord och spelar händerna system/mattematiskt medan jag själv spelar 1 bord och spelar motståndarna.
Vad för typ av rad ska man slänga in då, och vad är för typ av statistik som bokförs?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 20:22:28  antar att du är en av dem som spikat han de senaste 5ggr och losat? "vinner med 1 galopp", jo den har man hört länge
Alltid något som får han till att galoppera, nu på lördag är det garanterat en hund som skäller eller en kanin som springer in på banan
Baretta avanti är beroende av ryggar, men det är väl även torvald och conrads garland.......Är luddes felfri så tror jag den har toppchans, men baretta avanti besitter några fruktansvärda fartresurser för klassen och får han sitt lopp så vinner utan större problem, även om motståndet är hårdare denna gång.
Answer to: "antar att du är en av dem som spikat han de senaste 5ggr och losat? &q"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
|
Nej absolut inte. Enda gången jag spikat Elliot under dennes 5 senaste lopp är just då den vann. Då var det med just 1 galopp i sista sväng. Men det var ju väldigt tydligt inför den starten att galopperna blev kortare o kortare visserligen galopperade han minst 2 gånger i loppen innan och då mot svårast tänkbara motstånd.
Självklart kommer jag avvakta o se vad Ludde själv säger om hästen. Att det är den bästa hästen i fältet är i mina ögon inget snack. Spår 6 i är ju heller inget minus då han borde kunna vända upp lugnt utan hästar framför sig att trampa på i volten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 21:45:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
S 1, DELVIN GOLD
|
Tycker Ellit Hall är en knäpp jävla häst o spikar man denna då kan man ju lika bra börja med rysk roulette 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 21:51:53  Tycker Ellit Hall är en knäpp jävla häst o spikar man denna då kan man ju lika bra börja med rysk roulette 
Answer to: "Tycker Ellit Hall är en knäpp jävla häst o spikar man d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
|
Så sant som det är sagt, utan galopp vinner han, kanske även med en kortare.
Men spik, nej verkligen inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 22:53:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
S 1, DELVIN GOLD
|
felade för snöspår som ”klar” senast. Trampade sig i
det läget och ströks till finalen men har känts jättefin i två backjobb. Körs med jordbländare nu och har fungerat med den i jobben. Ludde tycker att spåret blev bra och tror på sin häst.
Vinner felfri... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 23:00:37 Edited(1): 2011-01-04 23:01:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
S 1, DELVIN GOLD
|
Jag har lyckats hitta en möjlig skräll i detta lopp. Kollade Live Dancers senaste lopp. Gick sist invändigt och sedan i tredje spår sista 500. jag klockade den på 1.11,5 sista 500 och runt 1.07 sista 200. och även om det är svårt att klocka sista 200 så tog den hur som helst på täten och det gick riktigt fort. Och så är det Erik upp denna gång.
Nu får den rygg på Delvin Gold och på lång distans kommer ofta luckan till slut. Skulle Elliot hoppa så är den tänkbar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 00:34:45  Jag har lyckats hitta en möjlig skräll i detta lopp. Kollade Live Dancers senaste lopp. Gick sist invändigt och sedan i tredje spår sista 500. jag klockade den på 1.11,5 sista 500 och runt 1.07 sista 200. och även om det är svårt att klocka sista 200 så tog den hur som helst på täten och det gick riktigt fort. Och så är det Erik upp denna gång.
Nu får den rygg på Delvin Gold och på lång distans kommer ofta luckan till slut. Skulle Elliot hoppa så är den tänkbar.
Answer to: "Jag har lyckats hitta en möjlig skräll i detta lopp. Kollade Live"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså, du har lyckats hitta en skräll i loppet efter långt studerande, va inte dåligt alls 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 00:37:39  Tycker Ellit Hall är en knäpp jävla häst o spikar man denna då kan man ju lika bra börja med rysk roulette 
Answer to: "Tycker Ellit Hall är en knäpp jävla häst o spikar man d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var den inte klar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 00:58:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
här vinner 1-4 tror att delvin gold leder länge
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-05 09:42:16  jaså, du har lyckats hitta en skräll i loppet efter långt studerande, va inte dåligt alls 
Answer to: "jaså, du har lyckats hitta en skräll i loppet efter långt "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
S 1, DELVIN GOLD
|
Mmm...Det tar lång tid för mig att komma fram till idéer som aldrig vinner.
Sanningen är att jag struntat i att kolla liken och nu när jag kollade lite (fortfarande inte alla) så tycker jag att Livi ser riktigt bra ut. Men tror ändå mest på Delvin i spets. Men här kommer jag nog ta tre hästar: Delvin, Elliot och Livi Dancer.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6