1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2011-01-03 17:33:48  Vad irriterande med dom där ATG-artiklarna som ska höja en viss häst. Speciellt när det är hästen man själv tror på. Så komme varje tomte i stugorna ta med den på kupongen bara för artikeln. Tänker på den om Delvin Gold.
Answer to: "Vad irriterande med dom där ATG-artiklarna som ska höja en viss h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe ja vet precis vad du menar, senast bowling startade, stenklar direikt, sedna ska de göra en jävla artikel där medin ska ge den spik..trött man blir
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 17:35:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
S 1, DELVIN GOLD
|
Ni som är spelare borde älska sådana artiklar.
Låt ATG blåsa "folket" så tar vi proffs hem degen 
Blir man kallad diva nu pajasen!?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 17:39:11  Ni som är spelare borde älska sådana artiklar.
Låt ATG blåsa "folket" så tar vi proffs hem degen 
Blir man kallad diva nu pajasen!?
Answer to: "Ni som är spelare borde älska sådana artiklar.
Låt A"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
S 1, DELVIN GOLD
|
Tjena divan!
Visste väl att du skulle komma till sans. hehe.
Jag älskar dom artiklarna när det är fel häst som haussar. Men inte när det är min idé. hehe.
Travronden är gudabenådad eftersom dom är så dåliga och så många som läser dom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 17:40:17  Tjena divan!
Jag älskar dom artiklarna när det är fel häst som haussar. Men inte när det är min idé. hehe.
Answer to: "Tjena divan! ;)
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
S 1, DELVIN GOLD
|
Jag är långsint så de tar nog tid innan jag snackar trav igen  Tänker bara jävlas här inne  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 17:44:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
|
Kommer nog köra den här omgången men sen kommer jag satsa mer på v64 och v5, är fan för svårt med v7 när man bara kör för 300 spänn även om man är jävligt nära hela tiden, inte lätt att sätta 3 spikar, men jag kommer köra v7 när det är jackpott 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:30:30  Kommer nog köra den här omgången men sen kommer jag satsa mer på v64 och v5, är fan för svårt med v7 när man bara kör för 300 spänn även om man är jävligt nära hela tiden, inte lätt att sätta 3 spikar, men jag kommer köra v7 när det är jackpott 
Answer to: "Kommer nog köra den här omgången men sen kommer jag satsa m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
De är ju tråkigt att förlora en så bra spelare som du Nordan. Travzonen behöver ju fler duktiga och inte färre spelare. Men kanske du tänker om för trots allt är v75 ett spännande spel.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-03 18:32:12  Kommer nog köra den här omgången men sen kommer jag satsa mer på v64 och v5, är fan för svårt med v7 när man bara kör för 300 spänn även om man är jävligt nära hela tiden, inte lätt att sätta 3 spikar, men jag kommer köra v7 när det är jackpott 
Answer to: "Kommer nog köra den här omgången men sen kommer jag satsa m"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, ELIOTT HALL
S 1, DELVIN GOLD
|
Kör du reducerat? Om inte, börja! O fortsätt med v75, Its the shit! Helt omöjligt men skoj som fan!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:34:05  Tjena divan!
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad får dig till att tro folk köper deras tidningar för att skriva av systemen? i min krets köper nästan alla travronden för deras överlägsna journalistik med mycket bra läsande.
Sedan är det upp till var och en att tolka deras tips, men informationen kan man ta åt sig oavsett. Tycker annars att travroden är klart vettiga på att tippa med tanke på hur tidiga deras tips är, folk kanske själv ska testa att köra ett system på måndagskväll?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:45:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
S 1, DELVIN GOLD
|
Har inte med v75 att göra men hittade ingen tråd för v5 på Örebro.
OM någon ska spela där så har jag fått info om en som ska vara KLAR idag o är knappt streckad.
Vid intresse hör av er till mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:47:38  Tjena divan!
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
S 6, ELIOTT HALL
|

En tidning som ägs av självaste samfundet bör vara bättre resultatmässigt, don't ya think?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:49:35  vad får dig till att tro folk köper deras tidningar för att skriva av systemen? i min krets köper nästan alla travronden för deras överlägsna journalistik med mycket bra läsande.
Sedan är det upp till var och en att tolka deras tips, men informationen kan man ta åt sig oavsett. Tycker annars att travroden är klart vettiga på att tippa med tanke på hur tidiga deras tips är, folk kanske själv ska testa att köra ett system på måndagskväll?
Answer to: "vad får dig till att tro folk köper deras tidningar för att"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
S 1, DELVIN GOLD
|
hahaha...JObbar du på ronden eller?
Att vara kung på måndagstips ger inget klirr i kassan.
Ronden suger big time. Och då i jämförelse med de 10 bästa tipstidningarna och sajterna. Samtidigt ha de (väl?) flest läsare om man undantar aftonbladet och expressens tips. Detta tillsammans gör att de gör mig en tjänst med sina kalla tips.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:51:11  
En tidning som ägs av självaste samfundet bör vara bättre resultatmässigt, don't ya think?
Answer to: "
Travronden är gudabenådad eftersom dom är så"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
S 1, DELVIN GOLD
|
Ser iofs inte kopplingen. Alla har ju tillgång till samma information. Med undantag för enstaka insidertips som vissa kan få då och då.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:51:37  hahaha...JObbar du på ronden eller?
Ronden suger big time. Och då i jämförelse med de 10 bästa tipstidningarna och sajterna. Samtidigt ha de (väl?) flest läsare om man undantar aftonbladet och expressens tips. Detta tillsammans gör att de gör mig en tjänst med sina kalla tips.
Answer to: "hahaha...JObbar du på ronden eller?
Att vara kung på m&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
S 6, ELIOTT HALL
|
 hahaha...JObbar du på ronden eller?
+1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:51:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
S 1, DELVIN GOLD
|
Hade för mig att Expressen var bäst 2010 eller har jag fel?
Ronden är usel - typ Travets Fib Aktuellt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 18:56:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
S 6, ELIOTT HALL
|
Åter till ämnet.
Om Elliot hoppar som vanligt, ge mig anledningar till varför jag inte skall spika Mancebo?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 19:05:40  Hade för mig att Expressen var bäst 2010 eller har jag fel?
Ronden är usel - typ Travets Fib Aktuellt 
Answer to: "Hade för mig att Expressen var bäst 2010 eller har jag fel?
Rond"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DELVIN GOLD
S 1, DELVIN GOLD
|
Ja, det stämmer. Expressen var bäst bland tipparna, men det är bara ligan för tipsettor, och där finns det några som som slår expressen: spelarkollektivet.
Att hitta tipsettor är ingen konst. Det är bara ta favoriterna. Tycker att den tävlingen som körs mellan tipparna är helt meningslös. Tävlingen borde vara baserad på spelvärde.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 19:14:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns inte en chans i världen att jag betalar för tidningar som "vi tippar", "guiden" eller vad dte nu finns där 95% av innehållet är tips, framförallt är det tips som ganska enkelt går att själv ta reda på med lite kunskap och ett lopparkiv. Intervjuer får man numera överallt.......
Nah, då spenderar jag helre min tid med att läsa lite om travet som folket på ronden kan uppdatera med.
Tidningarnas tips har jag aldrig varit särskilt intresserade av....Blir lite ojämnt när 7 olika pers ska analysera vars 1 lopp på v75 i ronden.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 19:15:53 
Åter till ämnet.
Om Elliot hoppar som vanligt, ge mig anledningar till varför jag inte skall spika Mancebo?
Answer to: ":D
Åter till ämnet.
Om Elliot hoppar som vanligt, ge mig a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
S 1, DELVIN GOLD
|
En anledning kan vara att et Finns bättre spikar än Mancebo. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 19:16:24  Ja, det stämmer. Expressen var bäst bland tipparna, men det är bara ligan för tipsettor, och där finns det några som som slår expressen: spelarkollektivet.
Att hitta tipsettor är ingen konst. Det är bara ta favoriterna. Tycker att den tävlingen som körs mellan tipparna är helt meningslös. Tävlingen borde vara baserad på spelvärde.
Answer to: "Ja, det stämmer. Expressen var bäst bland tipparna, men det ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPACE HOSS
S 1, DELVIN GOLD
|
Den som spelar IN mest pengar är väl bäst eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 19:16:42  Finns inte en chans i världen att jag betalar för tidningar som "vi tippar", "guiden" eller vad dte nu finns där 95% av innehållet är tips, framförallt är det tips som ganska enkelt går att själv ta reda på med lite kunskap och ett lopparkiv. Intervjuer får man numera överallt.......
Nah, då spenderar jag helre min tid med att läsa lite om travet som folket på ronden kan uppdatera med.
Tidningarnas tips har jag aldrig varit särskilt intresserade av....Blir lite ojämnt när 7 olika pers ska analysera vars 1 lopp på v75 i ronden.......
Answer to: "Finns inte en chans i världen att jag betalar för tidningar som &"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ELIOTT HALL
S 6, ELIOTT HALL
|
 Finns inte en chans i världen att jag betalar för tidningar som "vi tippar", "guiden" eller vad dte nu finns där 95% av innehållet är tips, framförallt är det tips som ganska enkelt går att själv ta reda på med lite kunskap och ett lopparkiv. Intervjuer får man numera överallt.......
Vad är då mest intressant för alla oss tippare, Vass eller Kass? 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6