Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Jägersro 2011-01-08
V75-1 Bronsdivisionen, försök 3
6. ELIOTT HALL 55% 24
Kolgjini Lutfi
1. DELVIN GOLD 24% 52
Nordström Per
4. BERETTA AVANTI 23% 64
Svanstedt Åke
3. SPACE HOSS 12% 56
Persson Stefan
11. JEALOUS BROLINE 12% 0
Uhrberg Thomas
10. PATER PONTUS 8% 140
Goop Björn
5. MONTGOMERY HILL 6% 186
Andersen Nicolaj
8. LIVI DANCER 5% 179
Adielsson Erik
9. ROBIN K. 3% 254
Takter Johnny
7. MANCEBO 2% 183
Jonassen René
2. ULTRADIDACT F. 1% 526
Karlsson Jenny J
12. SAIDA CAMILLO 1% 542
Ingves Peter

Senast uppdaterad: 2011-01-08 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Jägersro
V75-2 Jägersro
V75-3 Jägersro
V75-4 Jägersro
V75-5 Jägersro
V75-6 Jägersro
V75-7 Jägersro
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-1 Jägersro

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]   3   4   5   6   7   8   9  
Author Message
Posted: 2011-01-03 17:33:48 Answer to: "Vad irriterande med dom där ATG-artiklarna som ska höja en viss h"

Became a member: 
Forum posts:
hehe ja vet precis vad du menar, senast bowling startade, stenklar direikt, sedna ska de göra en jävla artikel där medin ska ge den spik..trött man blir
Reply
Posted: 2011-01-03 17:35:38

Became a member: 
Forum posts:

V 3, SPACE HOSS

S 1, DELVIN GOLD
Ni som är spelare borde älska sådana artiklar.
Låt ATG blåsa "folket" så tar vi proffs hem degen
Blir man kallad diva nu pajasen!?
Reply
Posted: 2011-01-03 17:39:11 Answer to: "Ni som är spelare borde älska sådana artiklar. Låt A"

Became a member: 
Forum posts:

V 1, DELVIN GOLD

S 1, DELVIN GOLD
Tjena divan!

Visste väl att du skulle komma till sans. hehe.

Jag älskar dom artiklarna när det är fel häst som haussar. Men inte när det är min idé. hehe.

Travronden är gudabenådad eftersom dom är så dåliga och så många som läser dom.
Reply
Posted: 2011-01-03 17:40:17 Answer to: "Tjena divan! ;) Visste väl att du skulle komma till sans. hehe. "
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, SPACE HOSS

S 1, DELVIN GOLD
Jag är långsint så de tar nog tid innan jag snackar trav igen Tänker bara jävlas här inne
Reply
Posted: 2011-01-03 17:44:53

Became a member: 
Forum posts:

V 1, DELVIN GOLD
Kommer nog köra den här omgången men sen kommer jag satsa mer på v64 och v5, är fan för svårt med v7 när man bara kör för 300 spänn även om man är jävligt nära hela tiden, inte lätt att sätta 3 spikar, men jag kommer köra v7 när det är jackpott
Reply
Posted: 2011-01-03 18:30:30 Answer to: "Kommer nog köra den här omgången men sen kommer jag satsa m"

Became a member: 
Forum posts:
De är ju tråkigt att förlora en så bra spelare som du Nordan. Travzonen behöver ju fler duktiga och inte färre spelare. Men kanske du tänker om för trots allt är v75 ett spännande spel.
Reply
B_Good Posted: 2011-01-03 18:32:12 Answer to: "Kommer nog köra den här omgången men sen kommer jag satsa m"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896

V 6, ELIOTT HALL

S 1, DELVIN GOLD
Kör du reducerat? Om inte, börja! O fortsätt med v75, Its the shit! Helt omöjligt men skoj som fan!
Reply
Posted: 2011-01-03 18:34:05 Answer to: "Tjena divan! ;) Visste väl att du skulle komma till sans. hehe. "

Became a member: 
Forum posts:
vad får dig till att tro folk köper deras tidningar för att skriva av systemen? i min krets köper nästan alla travronden för deras överlägsna journalistik med mycket bra läsande.

Sedan är det upp till var och en att tolka deras tips, men informationen kan man ta åt sig oavsett. Tycker annars att travroden är klart vettiga på att tippa med tanke på hur tidiga deras tips är, folk kanske själv ska testa att köra ett system på måndagskväll?
Reply
Posted: 2011-01-03 18:45:19
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, SPACE HOSS

S 1, DELVIN GOLD
Har inte med v75 att göra men hittade ingen tråd för v5 på Örebro.
OM någon ska spela där så har jag fått info om en som ska vara KLAR idag o är knappt streckad.
Vid intresse hör av er till mig.
Reply
Posted: 2011-01-03 18:47:38 Answer to: "Tjena divan! ;) Visste väl att du skulle komma till sans. hehe. "

Became a member: 
Forum posts:

V 6, ELIOTT HALL

S 6, ELIOTT HALL

Travronden är gudabenådad eftersom dom är så dåliga och så många som läser dom.

En tidning som ägs av självaste samfundet bör vara bättre resultatmässigt, don't ya think?
Reply
Posted: 2011-01-03 18:49:35 Answer to: "vad får dig till att tro folk köper deras tidningar för att"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 1, DELVIN GOLD

S 1, DELVIN GOLD
hahaha...JObbar du på ronden eller?

Att vara kung på måndagstips ger inget klirr i kassan.

Ronden suger big time. Och då i jämförelse med de 10 bästa tipstidningarna och sajterna. Samtidigt ha de (väl?) flest läsare om man undantar aftonbladet och expressens tips. Detta tillsammans gör att de gör mig en tjänst med sina kalla tips.
Reply
Posted: 2011-01-03 18:51:11 Answer to: " Travronden är gudabenådad eftersom dom är så"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 1, DELVIN GOLD

S 1, DELVIN GOLD

En tidning som ägs av självaste samfundet bör vara bättre resultatmässigt, don't ya think?

Ser iofs inte kopplingen. Alla har ju tillgång till samma information. Med undantag för enstaka insidertips som vissa kan få då och då.
Reply
Posted: 2011-01-03 18:51:37 Answer to: "hahaha...JObbar du på ronden eller? Att vara kung på m&arin"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 6, ELIOTT HALL

S 6, ELIOTT HALL

hahaha...JObbar du på ronden eller?

Att vara kung på måndagstips ger inget klirr i kassan.

Ronden suger big time. Och då i jämförelse med de 10 bästa tipstidningarna och sajterna. Samtidigt ha de (väl?) flest läsare om man undantar aftonbladet och expressens tips. Detta tillsammans gör att de gör mig en tjänst med sina kalla tips.

+1
Reply
Posted: 2011-01-03 18:51:46
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, SPACE HOSS

S 1, DELVIN GOLD
Hade för mig att Expressen var bäst 2010 eller har jag fel?
Ronden är usel - typ Travets Fib Aktuellt
Reply
Posted: 2011-01-03 18:56:59
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 6, ELIOTT HALL

S 6, ELIOTT HALL

Åter till ämnet.

Om Elliot hoppar som vanligt, ge mig anledningar till varför jag inte skall spika Mancebo?
Reply
Posted: 2011-01-03 19:05:40 Answer to: "Hade för mig att Expressen var bäst 2010 eller har jag fel? Rond"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 1, DELVIN GOLD

S 1, DELVIN GOLD
Ja, det stämmer. Expressen var bäst bland tipparna, men det är bara ligan för tipsettor, och där finns det några som som slår expressen: spelarkollektivet.

Att hitta tipsettor är ingen konst. Det är bara ta favoriterna. Tycker att den tävlingen som körs mellan tipparna är helt meningslös. Tävlingen borde vara baserad på spelvärde.
Reply
Posted: 2011-01-03 19:14:17
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
Finns inte en chans i världen att jag betalar för tidningar som "vi tippar", "guiden" eller vad dte nu finns där 95% av innehållet är tips, framförallt är det tips som ganska enkelt går att själv ta reda på med lite kunskap och ett lopparkiv. Intervjuer får man numera överallt.......

Nah, då spenderar jag helre min tid med att läsa lite om travet som folket på ronden kan uppdatera med.

Tidningarnas tips har jag aldrig varit särskilt intresserade av....Blir lite ojämnt när 7 olika pers ska analysera vars 1 lopp på v75 i ronden.......
Reply
Posted: 2011-01-03 19:15:53 Answer to: ":D Åter till ämnet. Om Elliot hoppar som vanligt, ge mig a"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, SPACE HOSS

S 1, DELVIN GOLD
En anledning kan vara att et Finns bättre spikar än Mancebo.
Reply
Posted: 2011-01-03 19:16:24 Answer to: "Ja, det stämmer. Expressen var bäst bland tipparna, men det ä"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, SPACE HOSS

S 1, DELVIN GOLD
Den som spelar IN mest pengar är väl bäst eller?
Reply
Posted: 2011-01-03 19:16:42 Answer to: "Finns inte en chans i världen att jag betalar för tidningar som &"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 6, ELIOTT HALL

S 6, ELIOTT HALL

Finns inte en chans i världen att jag betalar för tidningar som "vi tippar", "guiden" eller vad dte nu finns där 95% av innehållet är tips, framförallt är det tips som ganska enkelt går att själv ta reda på med lite kunskap och ett lopparkiv. Intervjuer får man numera överallt.......

Nah, då spenderar jag helre min tid med att läsa lite om travet som folket på ronden kan uppdatera med.

Tidningarnas tips har jag aldrig varit särskilt intresserade av....Blir lite ojämnt när 7 olika pers ska analysera vars 1 lopp på v75 i ronden.......

Vad är då mest intressant för alla oss tippare, Vass eller Kass?
Reply
1   [ 2 ]   3   4   5   6   7   8   9