1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2011-02-13 17:15:52  Hästen vann tämligen okörd och det var detta ganska många hade räknat ut. Men som du argumenterade emot flitigt, att KKL skulle vara så fruktansvärt dålig, inte skulle kunna hålla spets osv osv.
Svanstedt försökte köra, men tog upp direkt när han märkte att det inte fanns en chans att komma till spets. Har den kommit i mål än förresten?
Answer to: "Hästen vann tämligen okörd och det var detta ganska må"
|
Became a member:
Forum posts:
|
1. Hästen var absolut inte okörd, tvärtom så var den sorgligt nog trött i mål efter det bluffloppet. 20m till och han förlorar.
2: ALLA visste att k.k logistic skulle spetsa, men jag var tyvärr helt säker på att svanstedt skulle köra om spets och därav få överta. Får uhrberge en tryckare så är jag fortfarande övertygad om att han losar detta......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-14 00:25:41  1. Hästen var absolut inte okörd, tvärtom så var den sorgligt nog trött i mål efter det bluffloppet. 20m till och han förlorar.
2: ALLA visste att k.k logistic skulle spetsa, men jag var tyvärr helt säker på att svanstedt skulle köra om spets och därav få överta. Får uhrberge en tryckare så är jag fortfarande övertygad om att han losar detta......
Answer to: "1. Hästen var absolut inte okörd, tvärtom så var den s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
flemmings hästar håller farten bäst i hela sverige, att de torskar efter att de leder in på upploppet händer lika ofta som du får 7 rätt på v75.
Han loosar aldrig det loppet mot goppen har långt upplopp det är, om deså är till månen, Evita är bara extremt kortspeedig och speeden hade ebbat ut relativt fort
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|