[ 1
]
2
3
4
|
Travzonen
|
Posted: 2011-02-07 07:00:03
|
|
V75-2 | Klass I, Final. 1:A PRIS 200 000 kr 2140 A 1. SPEEDY PHOTO Persson Håkan K 2. KARMA Adielsson Erik 3. K.K.LOGISTIC Uhrberg Thomas 4. VICTOR PALEMA Svanstedt Åke 5. STARO DOW JONES Eriksson Ulf 6. G.K.TRADEMARK Olsson Daniel 7. MITT POPCORN Haugstad Kenneth 8. M.T.EVITA Goop Björn 9. ALVENA PUTTS Kihlström Örjan 10. SLEVIN KELEVRA Bergh Robert 11. GROWUP Wallin Tony 12. IDEAL KEMP Untersteiner Johan
Turordning: 3-8-4-6-12-2-11-5-7-9-10-1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 11:07:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, K.K.LOGISTIC
|
Gör Åke en repris?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 16:15:44  Gör Åke en repris?
Answer to: "Gör Åke en repris?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ALVENA PUTTS
S 3, K.K.LOGISTIC
|
Spikade den senast och överväger att göra så igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 16:36:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, K.K.LOGISTIC
|
Känns som det står mellan 3,4,6, tror det är ett bra lopp att dra till med en spik i, vill gärna höra matchplanen först bara, alla 3 är ju snabba ut. Staro bör väl inte ha samma flyt igen, tror inte den tar en plats den här gången
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 18:26:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blir inte förvånad om danne laddar allt och tar spets här, riktigt fin senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 19:21:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, K.K.LOGISTIC
|
Tar ledningen ? T.Uhrberg är på tårna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 20:05:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, GROWUP
|
jag ger mig inte. står growup på benen denna gång vilket jag hoppas på från bakspår. så dundrar han till sista 300....
tony fixar biffen...jag spikar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 21:48:51  Tar ledningen ? T.Uhrberg är på tårna.
Answer to: "Tar ledningen ? T.Uhrberg är på tårna."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror knappast att uhrberg vill köra den i spets över 2140m? håller knappast då, är en sprinter.....Nöjer sig med vinnarhålet....
Tror att spets står mellan svanstedt och danne. Gynnar Growup om det bli hård körning, men å andra sidan så har growup i princip inte visat något alls hos kari tycker jag. Vinsten var väl i princip plikskyldig.....Lite upp till bevis nu om det är en riktig häst eller ej
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-08 08:32:40 Edited(2): 2011-02-08 08:35:53
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, K.K.LOGISTIC
S 3, K.K.LOGISTIC
|
Åkes var riktigt bra senast men jag kan nog inte motstå att spika K.K Logistics här som får en enkel SoS..
Speedy Photo som 2a o en billig tvilling oxå
Om nu inte Bergh offrar Slevin Kelevra o kör på alla andra hästar utom Staro Dow Jones o sen mumlar något om " jag följde reglementet och körde för bästa placering"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-08 19:26:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, G.K.TRADEMARK
|
För mig får GK Trademark fösta nick med Åkes Victor som andra, fidus bud på spåret är Speedy Photo
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-08 22:57:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ALVENA PUTTS
S 3, K.K.LOGISTIC
|
KK Logistics är snabbast ut, men kommer nog släppa när Åke dundrar fram. Fleming låter inte så jätteoptimistisk, men det gör han ju aldrig (förutom med sina topphästar), så det betyder inte så mkt.
Skulle Thomas hålla spets så tycker jag nog att den kan duga.
Sista strecket går till Alvena putts som spurtade sylvasst när luckan väl kom näst senast. Senast gick den mkt väl godkänt i dödens när den förlorade mot Pebbly som gick i rygg på Alvena större delen av loppet; men slog Edda Dreamcatcher som gick i spets. Sista 500 gick på runt 1.12,5. Sitter det inte i benen så är det bra chans.
Alltså: 4,3,9
resten kör vi ner i avfallskvarnen (MT Evita hade varit given från bättre läge).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 00:38:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, KARMA
|
Mycket öppet! får fundera i veckan... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 08:34:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om 1640m hade jag spikat g.k trademark utan att blinka,,,,nut vet ej fasen hur danne ska göra. Laddar han så tar han spets med stor sannolikhet, men då är även risken stor att GK blir het och över 2140m så lär han inte hålla till mål i så fall. Tar han lugnt i starten så lär svanstedt komma till spets och kanske få fuska bort loppet + att GK måste ta ner den utvändigt, inte helt säker på att han kan det med tanke på hur fin victor palema såg ut senast.
Finns väl bara 2 motbud och där är som sagt alvena putts och karma. Men dem måste få det mycket klaffat med tempo och positioner......
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-02-09 11:17:07
 Åkes var riktigt bra senast men jag kan nog inte motstå att spika K.K Logistics här som får en enkel SoS..
Om nu inte Bergh offrar Slevin Kelevra o kör på alla andra hästar utom Staro Dow Jones o sen mumlar något om " jag följde reglementet och körde för bästa placering"
Answer to: "Åkes var riktigt bra senast men jag kan nog inte motstå att spi"
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-02-09 11:18:33
Answer to: "Åkes var riktigt bra senast men jag kan nog inte motstå att spi"
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-09 11:20:09
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Om nu inte Bergh offrar Slevin Kelevra o kör på alla andra hästar utom Staro Dow Jones o sen mumlar något om "jag följde reglementet och körde för bästa placering"
Ja Bergharn kan de mesta i den här vägen o Uffe är ju bäste dräng !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 15:16:32 Edited(1): 2011-02-09 15:17:43  Om nu inte Bergh offrar Slevin Kelevra o kör på alla andra hästar utom Staro Dow Jones o sen mumlar något om "jag följde reglementet och körde för bästa placering"
Ja Bergharn kan de mesta i den här vägen o Uffe är ju bäste dräng !! 
Answer to: "Om nu inte Bergh offrar Slevin Kelevra o kör på alla andra h&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
K.K Logistic måste ha toppchans från spets. Han går ner en klass och möter enklare hästar än tidigare.
Tror inte att Flemming kommer släppa till Åke. Som jag ser det är det G.K Trademark som kan ta ledningen från Flemming av egen kraft.
Sedan kan jag inte släppa Growup som jag tycker är en kanon, går den felfritt tror jag den blir värst emot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 15:23:08  K.K Logistic måste ha toppchans från spets. Han går ner en klass och möter enklare hästar än tidigare.
Tror inte att Flemming kommer släppa till Åke. Som jag ser det är det G.K Trademark som kan ta ledningen från Flemming av egen kraft.
Sedan kan jag inte släppa Growup som jag tycker är en kanon, går den felfritt tror jag den blir värst emot.
Answer to: "K.K Logistic måste ha toppchans från spets. Han går ner e"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du kanske har missat att flemming inte kör?
k.k logistic är troligen chanslös från spets, men har fortfarande vinstchans om han släpper och får lucka från vinnarhålet. Det är vad jag tror i alla fall
Tror dock inte att danne laddar från start, däremot lär nog svanstedt göra det.
Står fast vid att growup inte visat ett skit, undrar verkligen vart folk får från att detta ska vara en kanon? vad har jag missat med denna hästen? vann 1 lopp från vinnarhålet, so what?
är det enbart rykten från kari som gått genom hela sverige?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 15:56:52  du kanske har missat att flemming inte kör?
k.k logistic är troligen chanslös från spets, men har fortfarande vinstchans om han släpper och får lucka från vinnarhålet. Det är vad jag tror i alla fall
Tror dock inte att danne laddar från start, däremot lär nog svanstedt göra det.
Står fast vid att growup inte visat ett skit, undrar verkligen vart folk får från att detta ska vara en kanon? vad har jag missat med denna hästen? vann 1 lopp från vinnarhålet, so what?
är det enbart rykten från kari som gått genom hela sverige?
Answer to: "du kanske har missat att flemming inte kör?
k.k logistic &au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ok, så Urhberg kör,ännu bättre
Vad jag menar är att Åke är beroende av att bli släppt till ledningen och jag förstår inte varför Uhrberg skall släppa till en sämre häst.
Vad det gäller Growup så baserar jag det helt på Åby starten, visst han fick det loppet, men som han såg ut när han växlade ner dem
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 17:41:50  Ok, så Urhberg kör,ännu bättre
Vad jag menar är att Åke är beroende av att bli släppt till ledningen och jag förstår inte varför Uhrberg skall släppa till en sämre häst.
Vad det gäller Growup så baserar jag det helt på Åby starten, visst han fick det loppet, men som han såg ut när han växlade ner dem
Answer to: "Ok, så Urhberg kör,ännu bättre:)
Vad jag menar &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
åke är beroende av att bli släppt till ledningen? kanske, men kan säkerligen vinna detta loppet från flera andra positioner än spets. Men k.k logistic är beroende av att få bestämma i 1.17 tempo för att ens ha chans. Känns inte direkt bättre.....
Vad gäller growup så möte han inget speciellt alls och att växla ner ledarhästen när man får chansen från vinnarhålet är ett vanligt scenario. Visst vissar det att hästen kan springa snabbt en kort bit, men hur man får en sådan seger till att det ska vara en kanonhäst köper jag inte.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
|