1
2
[ 3
]
4
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-02-12 13:24:58
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, K.K.LOGISTIC
|
Spets (KK Logistik) + bästa hästen (Growup) kan vara ett kul lås här.
Och nej, Growup är INTE bästa hästen enbart baserat på o.s.-vinsten. Har varit bland de 3 mot den absoluta årgångseliten flera gånger under karriären.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-12 13:27:46  Spets (KK Logistik) + bästa hästen (Growup) kan vara ett kul lås här.
Och nej, Growup är INTE bästa hästen enbart baserat på o.s.-vinsten. Har varit bland de 3 mot den absoluta årgångseliten flera gånger under karriären.
Answer to: "Spets (KK Logistik) + bästa hästen (Growup) kan vara ett kul l&ar"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, K.K.LOGISTIC
S 3, K.K.LOGISTIC
|
*garv*
Bra att du kom med ett motargument direkt där! 
så slapp man hugga 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-02-12 13:33:07  *garv*
Bra att du kom med ett motargument direkt där! 
så slapp man hugga 
Answer to: "*garv*
Bra att du kom med ett motargument direkt där! :D
så s"
|
V 3, K.K.LOGISTIC
|
Jo jag fick känslan att risken för överfall var uppenbar, lika bra att gardera sig direkt
Du verkar vara på kanonhumör idag, du har väl inte tagit ut vinsten i förskott? 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-12 13:39:54  Jo jag fick känslan att risken för överfall var uppenbar, lika bra att gardera sig direkt
Du verkar vara på kanonhumör idag, du har väl inte tagit ut vinsten i förskott? 
Answer to: "Jo jag fick känslan att risken för överfall var uppenbar, li"
|
V 3, K.K.LOGISTIC
S 3, K.K.LOGISTIC
|
Hehe.. Jo jag har en bra dag
Tycker det ser ut som fina lopp men ingen vidare utdelning, så idag får man väl sätta 7an..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 13:43:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, M.T.EVITA
|
Åke har jag ingen känsla för och tar bort på stora, där jag chansar med 3,8,11 (spetshäst plus två som är understreckade).
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-02-12 13:50:23  Hehe.. Jo jag har en bra dag
Tycker det ser ut som fina lopp men ingen vidare utdelning, så idag får man väl sätta 7an..
Answer to: "Hehe.. Jo jag har en bra dag :-)
Tycker det ser ut som fina lopp men ing"
|
V 3, K.K.LOGISTIC
|
Håller med, lutar åt v7 för min del idag.
Passa på och njut av det goda humöret innan v75:an börjar är mitt råd, 9 ggr av 10 är man på sämre humör efter omgången än innan  Bra val av hobby vi har gjort..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-12 13:55:26  Håller med, lutar åt v7 för min del idag.
Passa på och njut av det goda humöret innan v75:an börjar är mitt råd, 9 ggr av 10 är man på sämre humör efter omgången än innan  Bra val av hobby vi har gjort..
Answer to: "Håller med, lutar åt v7 för min del idag.
Passa på"
|
V 3, K.K.LOGISTIC
S 3, K.K.LOGISTIC
|
Jo det är Heaven och Hell, Hell, Hell, Hell i den här hobbyn..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 14:51:09  Spets (KK Logistik) + bästa hästen (Growup) kan vara ett kul lås här.
Answer to: "Spets (KK Logistik) + bästa hästen (Growup) kan vara ett kul l&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, GROWUP
|
håller med dig fullständigt. growup har gjort det riktig bra tyvärr har han en tendens att slarva i sista sväng det har han gjort flertal gånger och dels har han varit ofräsch. dom senaste har ju hästen varit överladdad i starten.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-12 14:55:34
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Sömnpiller !! Thomas får straffis !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-12 14:57:24
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Inte hårt i mål !! Galning till Papegoja !! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-12 14:58:23
|
V 3, K.K.LOGISTIC
S 3, K.K.LOGISTIC
|
Det var ju enkelt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 14:59:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bara 41% på spiken. Gott när man hittar en så tydlig spetsvinnare där alla garderar 
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2011-02-12 15:01:42
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
|
Så ska det se ut... Satt 1/3 av spikarna då 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-12 15:02:52  Bara 41% på spiken. Gott när man hittar en så tydlig spetsvinnare där alla garderar 
Answer to: "Bara 41% på spiken. Gott när man hittar en så tydlig spets"
|
V 3, K.K.LOGISTIC
S 3, K.K.LOGISTIC
|
Jo det är sällan så solklart.. Kvick ut o Uhrberg är ofta en väldigt trevlig grej.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 15:06:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, M.T.EVITA
|
30ggr på den tvillingen - inte illa
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 19:41:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fasiken vad sorgligt att se, ingen som vill vinna loppet också får en bluffhäst just bluffa till sig en seger och 200 000kr.
Jag lyckas fanemaj aldrig räkna ut vilka lopp som de inte vill tävla i, exakt samma i loppet med goober.
Solvalla in i kaklet, hatar banan 51 veckor om året.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 20:28:36  Fasiken vad sorgligt att se, ingen som vill vinna loppet också får en bluffhäst just bluffa till sig en seger och 200 000kr.
Jag lyckas fanemaj aldrig räkna ut vilka lopp som de inte vill tävla i, exakt samma i loppet med goober.
Solvalla in i kaklet, hatar banan 51 veckor om året.
Answer to: "Fasiken vad sorgligt att se, ingen som vill vinna loppet också f&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte bättre att erkänna det som många med mig tyckte här på forumet, att KKL möte mycket enklare hästar den här gången och bara var bäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 21:52:30  Inte bättre att erkänna det som många med mig tyckte här på forumet, att KKL möte mycket enklare hästar den här gången och bara var bäst.
Answer to: "Inte bättre att erkänna det som många med mig tyckte hä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är man "bara bäst" för att man vinner ett lopp efter att ha fått varva på ca: 1.18 tid? är snarare pliktskyldigt att vinna. Insatsen var absolut inte märkvärdigt, kollar man tiderna så gick säkerligen tex growup och evita betydligt snabbare sista 800-600.......Det var däremot med stor sanning loppets bästa hästar och insats.
Nä, k.k logistic bevisat inte ett skit, däremot en eloge till er som trodde på att sådant här scenario med stort blufflopp i spets, där vart jag helt bortfintad. men han hade mycket troligen varit helt rökt om tex svanstedt försökt trycka till i starten, eller om någon satt tempo någon gång i loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 22:05:38  är man "bara bäst" för att man vinner ett lopp efter att ha fått varva på ca: 1.18 tid? är snarare pliktskyldigt att vinna. Insatsen var absolut inte märkvärdigt, kollar man tiderna så gick säkerligen tex growup och evita betydligt snabbare sista 800-600.......Det var däremot med stor sanning loppets bästa hästar och insats.
Nä, k.k logistic bevisat inte ett skit, däremot en eloge till er som trodde på att sådant här scenario med stort blufflopp i spets, där vart jag helt bortfintad. men han hade mycket troligen varit helt rökt om tex svanstedt försökt trycka till i starten, eller om någon satt tempo någon gång i loppet.
Answer to: "är man "bara bäst" för att man vinner ett lopp eft"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hästen vann tämligen okörd och det var detta ganska många hade räknat ut. Men som du argumenterade emot flitigt, att KKL skulle vara så fruktansvärt dålig, inte skulle kunna hålla spets osv osv.
Svanstedt försökte köra, men tog upp direkt när han märkte att det inte fanns en chans att komma till spets. Har den kommit i mål än förresten?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-12 23:32:35  är man "bara bäst" för att man vinner ett lopp efter att ha fått varva på ca: 1.18 tid? är snarare pliktskyldigt att vinna. Insatsen var absolut inte märkvärdigt, kollar man tiderna så gick säkerligen tex growup och evita betydligt snabbare sista 800-600.......Det var däremot med stor sanning loppets bästa hästar och insats.
Answer to: "är man "bara bäst" för att man vinner ett lopp eft"
|
V 3, K.K.LOGISTIC
S 3, K.K.LOGISTIC
|
Det är ju lite det som är charmen med den här "jävla" hobbyn.
Inte bara att räkna ut när bästa hästen vinner utan också att inse när ett blufflopp ligger serverat eller när den där statistiskt omöjliga smällen kommer eller när spår/bana/dagsform/kusk/tur avgör allt redan när startlistan landar.
jag hade 3vinnare i oddsjakten, valde rätt spik, spelade ett reducerat system för drygt en lax och har sett flertalet prestationer av typ alla hästar som startade idag plus att jag spenderat säkert 40timmar med att läsa o analysera allt som skrivits den senaste veckan o har ändå 4rätt !? På en rad som ger 14000..
Nu bryter vi ihop o kommer igen.
I love this shit!
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4