1
2
3
[ 4
]
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2010-12-10 07:48:10  vad ligger ditt snitt per v75 omgång 2,3 lr något?  på 1år då 
Answer to: "vad ligger ditt snitt per v75 omgång 2,3 lr något?:) på 1"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag är en statistiknörd, så svaret på din fråga vet jag  4,3
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-10 09:39:08  Clear möter lik, är övertygad att om hästen känsn som den ska i sista jobben och ser fräsch ut på lördag att det ät toppchans från alla positioner, kan bli som sämst 4de ytter, troligen 3de, kan nog ta dödens efter 1 varv om tempot är lågt och avgöra ändå.
Answer to: "Clear möter lik, är övertygad att om hästen känsn "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Optimist där.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-10 10:44:08  i vilket lopp? 
Answer to: "i vilket lopp?:)"
|
|
Samma lopp ett högre nummer ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 14:02:40  Jag är en statistiknörd, så svaret på din fråga vet jag  4,3
Answer to: "Jag är en statistiknörd, så svaret på din fråga"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
jaså du intressant, är de siffrorna lika pålitliga som de i Haitis val? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 14:02:56  Optimist där.. 
Answer to: "Optimist där..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
mer realistisk optimist 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-10 14:17:13  mer realistisk optimist 
Answer to: "mer realistisk optimist:)"
|
|
Bakspår ger mig lite frossa... tenderar att tro att det löser sig från bakspår men de gör det inte...ok loppet senast var ett fall framåt men jag har sett de förut under året o trott att nu kommer formen på allvar men det blir bara ett lite lyft på Cleris.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 15:22:02  Bakspår ger mig lite frossa... tenderar att tro att det löser sig från bakspår men de gör det inte...ok loppet senast var ett fall framåt men jag har sett de förut under året o trott att nu kommer formen på allvar men det blir bara ett lite lyft på Cleris.... 
Answer to: "Bakspår ger mig lite frossa... tenderar att tro att det löser si"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
kan inte få så mkt bättre läge än spår 9, skulle vara 1,2,3,4?
nej 2 blir nog perfekt, får 3de ytetr kan inte önska sig mer, gäller att hästene fräsch å fin å visar tryck
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-10 15:38:35  kan inte få så mkt bättre läge än spår 9, skulle vara 1,2,3,4?
nej 2 blir nog perfekt, får 3de ytetr kan inte önska sig mer, gäller att hästene fräsch å fin å visar tryck
Answer to: "kan inte få så mkt bättre läge än spår 9, "
|
|
När Långben körde så trodde ja på uppryckning men nu vet ja inte...känns inte som dom kan vika ut o gasa till i 3:dje med den här kamelen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 15:39:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är inte ebel som en långtradare ut? tror faktiskt att linus ryggar bergh och får vinnarhålet.....
om han tar 2.a spår så kanske 4.e ut......Vilket han kan vara chanslös från om det blir blufftempo första varvet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-10 15:41:10
|
|
Sattsa på Bergharns rygg o lucka till slut är mitt förslag o då är det chansartat... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 15:50:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
är väl chansartat oavsett??? tar han rygg på 2.an så är han helt beroende av överpace för att kunna vinna då han aldrig lär gå runt dem framför om det blir långsamt/medel tempo.....
Ryggar han berghs så är han beroende va lucka.....
svårt, Örjan brukar inte sätta tempo i dödens, men måste nästan göra det med jaded. Dock är det nästan omöjligt att få luckan från vinnarhålet när Örjan sitter och bevakar i dödens hela loppet......
Svårt lopp......såvidare jaded inte krossar allt???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 15:56:47  är väl chansartat oavsett??? tar han rygg på 2.an så är han helt beroende av överpace för att kunna vinna då han aldrig lär gå runt dem framför om det blir långsamt/medel tempo.....
svårt, Örjan brukar inte sätta tempo i dödens, men måste nästan göra det med jaded. Dock är det nästan omöjligt att få luckan från vinnarhålet när Örjan sitter och bevakar i dödens hela loppet......
Answer to: "är väl chansartat oavsett??? tar han rygg på 2.an så "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
cleeeeeeeear sign 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 16:17:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
Annicka är inte favorit ?? ^^
Jaded som favorit? jaja jag spikar emot.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-10 16:18:33  är väl chansartat oavsett??? tar han rygg på 2.an så är han helt beroende av överpace för att kunna vinna då han aldrig lär gå runt dem framför om det blir långsamt/medel tempo.....
Answer to: "är väl chansartat oavsett??? tar han rygg på 2.an så "
|
|
Ja så kan de bli... Banan ska vara bättre för Jaded på Bergsåker...Örjan har ju inget emot att bevaka från "dödens" o där kan banan passa lite bättre till o med !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 18:17:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
Banskötaren trodde på en relativt fin bana, och att man troligtvis kan köra barfota fram.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 19:02:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bergh lät lite för optimistisk för att jag ska hoppa över Conrads Epilog, dock lär han bli överspelad i många andra lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-10 20:23:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Oj så lättlöst lopp.. Jaded vinner väldigt enkelt denna gången. Förlusten senast är ju bara glömma, jaded va inte dålig, det blev helt enkelt fel. Örjan körde fel tyckte jag senast. Det är bara köra nu örjan i ett bra tempo så har den vunnt detta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 00:38:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaded, enda felet är att dem inte slaktat honom. Lär bli avslagen igen, mer ickevinnare får man leta efter.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-12-11 00:44:43
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, JADED
|
Tror faktiskt som några andra här att Jaded bara vinner det här om Örjan har lust. Det enda han behöver göra är att hålla ett högre tempo än senast, då vinner han oavsett position. Han är dessutom gynnad av distansen gentemot hans värsta motståndare.
Och ni har väl inte glömt hur det såg ut i maj 2009? I början av månaden höll han med minsta möjliga marginal undan för Latitud från spets, för att 20 dagar senare vinna ett elitloppsförsök på 09.7 och sedan sluta 2:a i finalen från dödens. Vad jag vill säga med detta är att han är väldigt mycket bättre när han är iordningställd, och jag misstänker att så är fallet nu på lördag.
Lutar alltså åt spik för min del, men väntar in värmningen innan jag bestämmer mig.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-11 10:14:39  Tror faktiskt som några andra här att Jaded bara vinner det här om Örjan har lust. Det enda han behöver göra är att hålla ett högre tempo än senast, då vinner han oavsett position. Han är dessutom gynnad av distansen gentemot hans värsta motståndare.
Och ni har väl inte glömt hur det såg ut i maj 2009? I början av månaden höll han med minsta möjliga marginal undan för Latitud från spets, för att 20 dagar senare vinna ett elitloppsförsök på 09.7 och sedan sluta 2:a i finalen från dödens. Vad jag vill säga med detta är att han är väldigt mycket bättre när han är iordningställd, och jag misstänker att så är fallet nu på lördag.
Lutar alltså åt spik för min del, men väntar in värmningen innan jag bestämmer mig.
Answer to: "Tror faktiskt som några andra här att Jaded bara vinner det h&au"
|
|
Ja hur banan är o hur spänstig Jaded ser ut är avgörande !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6