[ 1
]
2
3
4
5
6
7
8
9
|
Travzonen
|
Posted: 2010-12-06 07:00:05
|
|
V75-3 | Zoogins lopp - Gulddivisionen, försök 5 1:A PRIS 150 000 kr 2140 A 1. CONRADS EPILOG Bergh Robert 2. GO ON PALE Söderkvist Stefan 3. EBEL Eklöf Bo 4. ANNICKA Westholm Jörgen 5. JADED Kihlström Örjan 6. REGENT ROYAL Lindqvist Ove A 7. BLUE CANYON Rondina-Bisi Sergio 8. IMA SUPER CROWN Andersson Peter M 9. CLEAR SIGN Svensson Linus 10. TIMETOSAYGOODBYE Larsson Fredrik B
Turordning: 4-5-10-2-9-6-1-3-7-8
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2010-12-06 10:06:55
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
V 4, ANNICKA
|
Tvåhästartslås, Jaded och Annicka
|
|
Reply
|
|
jokern
|
Posted: 2010-12-06 13:23:40
|
Became a member: 2009-10-30
Forum posts: 123
|
Jaded omsprungen av speediga Annicka senast. Den som sitter i spets av Conrads Epilog och Annicka släpper när Jaded kommer? Pass upp för Go On Pale, vinterns intåg och banunderlag som kräver skor missgynnar knappast denne spurtkanon. Känns spontant som ett ihåligt lopp. Går nog kort eller spikar här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-06 15:18:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JADED
|
Borde gynna nån med bra avslut men vilken ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-06 17:29:46  Borde gynna nån med bra avslut men vilken ?
Answer to: "Borde gynna nån med bra avslut men vilken ?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
Du har ju redan satt den som vinnare 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-06 19:32:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
Conrads Epilog spetsar enkelt om den kör helstängt påstår jag. Sen är frågan om han släpper eller inte. Har egentligen svårt att se varför Bergh ska släppa på hemmaplan mot ett halvljummet motstånd. Tycker inte att ngn imponerat speciellt mkt. Sen är en annan sak att den antagligen inte räcker ända vägen in i mål.
Min vinnare är Clear Sign som varit en stor besvikelse hela året. Senaste insatsen med snabbstart och dödens resten av loppet gav dock rejält med mersmak. Han har härdats mot betydligt tuffare gäng och har en bra rugg i startsnabbe Conrads Epilog. Får Clear Sign luckan så är den mkt segerfarlig. Viktigt att kolla vad Bergh säger om spets. För om han vill släppa så kan spår 9 bli en fälla med tanke på att Go on Pale är så starttrög. Möjligen kan han komma ut i spår två en bit fram, men det är långt ifrån säkert.
Blir dock ändå min förstahäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-06 21:22:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaded bör gå framåt mycket med varje lopp i kroppen? stor och tung häst som varit borta länge och tränats tungt? Sett lite "klumpig" ut,,,,,
känslan är nog att det är bra chans. Ta med go on pale och annicka och du har en helgardering.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-06 22:19:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JADED
|
Årets sämsta guld division!?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-06 22:48:16  Årets sämsta guld division!?
Answer to: "Årets sämsta guld division!?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
kan vara så, iofs ska det väll vara som sämst hästar denna årstid med, clear sign har ju toppchans
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-07 10:31:17  Conrads Epilog spetsar enkelt om den kör helstängt påstår jag. Sen är frågan om han släpper eller inte. Har egentligen svårt att se varför Bergh ska släppa på hemmaplan mot ett halvljummet motstånd. Tycker inte att ngn imponerat speciellt mkt. Sen är en annan sak att den antagligen inte räcker ända vägen in i mål.
Min vinnare är Clear Sign som varit en stor besvikelse hela året. Senaste insatsen med snabbstart och dödens resten av loppet gav dock rejält med mersmak. Han har härdats mot betydligt tuffare gäng och har en bra rugg i startsnabbe Conrads Epilog. Får Clear Sign luckan så är den mkt segerfarlig. Viktigt att kolla vad Bergh säger om spets. För om han vill släppa så kan spår 9 bli en fälla med tanke på att Go on Pale är så starttrög. Möjligen kan han komma ut i spår två en bit fram, men det är långt ifrån säkert.
Blir dock ändå min förstahäst.
Answer to: "Conrads Epilog spetsar enkelt om den kör helstängt påst&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JADED
|
Jaded tar ledningen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-07 10:32:49  kan vara så, iofs ska det väll vara som sämst hästar denna årstid med, clear sign har ju toppchans
Answer to: "kan vara så, iofs ska det väll vara som sämst hästar d"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
"Billiga" årstiden är här !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-07 10:36:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lutar åt att jag låser loppet på 1,2,4,5 och känner mig nöjd. Blir väl inte förvånad om bergh kör i spets med conrads epilog, kan helt klart vinna då. Annars har nollan Westholm deklarerat att han vill köra i spets om han kommer ditt vilket låter vettigt efter senaste segern.....
Jaded lär bli utsvarad oavsett troligen, borde få det småtufft???
Min vinnare är nog Go on pale, fina förutsättningar och med lite tempo så växlar han troligen ner motståndet.....
Clear sign ger jag inte mycket för., svårt att se den vinna.. mycket svårt.......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-07 10:45:45
|
|
De "uttjatade" blåbären 3, 7 o 8 skulle fått stanna i stallet ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-07 11:03:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
blir väl samma scenario som sist annicka och jaded möttes, annicka tar över ledningen och släpper till jaded och speedar ner han på upploppet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-07 11:36:13  blir väl samma scenario som sist annicka och jaded möttes, annicka tar över ledningen och släpper till jaded och speedar ner han på upploppet.
Answer to: "blir väl samma scenario som sist annicka och jaded möttes, annick"
|
|
Borde inte släppa den här gången.... Jaded var dålig sist o de är ingen bra rygg !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-07 12:03:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
Anicka ska gå i spets enligt westholm, och det är deras bästa chans i omgången.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-07 12:22:00  Anicka ska gå i spets enligt westholm, och det är deras bästa chans i omgången.
Answer to: "Anicka ska gå i spets enligt westholm, och det är deras bäs"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
det säger han ju om Hot Pot också....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-07 12:49:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
Det var hans näst bästa chans. Båda har gjort fina jobb i veckan
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-07 17:19:18
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Den som tar ledningen här kan ju bara inte släppa till Jaded. Jaded var usel senast och kommer aldrig tillbaka till eliten. Iof spelar det ingen roll om dom släpper till Jaded för han vinner inte ändå. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-07 17:34:19  Den som tar ledningen här kan ju bara inte släppa till Jaded. Jaded var usel senast och kommer aldrig tillbaka till eliten. Iof spelar det ingen roll om dom släpper till Jaded för han vinner inte ändå. 
Answer to: "Den som tar ledningen här kan ju bara inte släppa till Jaded. Jad"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
Håller med. Varför skulle ngn släppa till Jaded. Ser inte varför Conrads skulle släppa till Annicka heller faktiskt, såvida det inte blir tokkörning. Och kan inte se att Annicka bara plockar ledningen från Conrads. Nej. JAg tror det är risk för att Annicka får dödens, vilket den inte pallar. Conrads viker ner sig på upploppet och Jaded är bara gammal. Go On Pale eller Clear Sign vinner med en upploppsspurt tror jag. Tvåhästarslås med dom två.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6