1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2010-12-07 17:34:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
Håller sig strecken någorlunda, iofs långt kvar till lördag, men sålänge inte annicka är favorit så spikar jag den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-07 20:49:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
5 årigt sto som går ut i gulddivisonen? inte gjort något vettigt som 5 åring heller.....
Vågad spik må jag säga  kan säkerligen vinna om det klaffar rätt......
Skulle tippa på att Annicka får rygg ledaren eller 2.a utvändigt.....
Conrads tar spets......
Go on pale 3.e utvändigt?
Jaded dödens.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 03:27:04  Lutar åt att jag låser loppet på 1,2,4,5 och känner mig nöjd. Blir väl inte förvånad om bergh kör i spets med conrads epilog, kan helt klart vinna då. Annars har nollan Westholm deklarerat att han vill köra i spets om han kommer ditt vilket låter vettigt efter senaste segern.....
Jaded lär bli utsvarad oavsett troligen, borde få det småtufft???
Min vinnare är nog Go on pale, fina förutsättningar och med lite tempo så växlar han troligen ner motståndet.....
Clear sign ger jag inte mycket för., svårt att se den vinna.. mycket svårt.......
Answer to: "Lutar åt att jag låser loppet på 1,2,4,5 och k&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
aj aj, känns som någon får IG på hemläxan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 09:11:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
DISKVALIVISERAD ELLER INTE SKIT SAMMA !!
Har mina åsikter oavsett vad KUNG FOLKE tycker.Det finns på alla forum alltid någon besserwisser.
Men jag delar helt och fullt Polajsens teori om loppet jag har själv kommit till samma slutsats.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 10:39:15 DISKVALIVISERAD ELLER INTE SKIT SAMMA !!
Har mina åsikter oavsett vad KUNG FOLKE tycker.Det finns på alla forum alltid någon besserwisser.
Men jag delar helt och fullt Polajsens teori om loppet jag har själv kommit till samma slutsats.
Answer to: "DISKVALIVISERAD ELLER INTE SKIT SAMMA !!
Har mina åsikter "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
Ajdå.. Då måste jag nog omvärdera mina slutsatser. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 10:43:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
Speedade ju ner jaded senast, och det är ju en otroligt tunn guld omgång. Sen tror jag att hon sitter i ledningen också.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-08 12:19:41
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tror Bergharn sitter lite på leken här... Vill han fortsätta i ledningen som han tar så lär han säga det till Jörgen om han kommer fram.. Jag uppfattar då att Bergharn får som han vill o Jörgen slutar att köra..Jaded är nog vid det laget nere i andra spår...Jörgen tar upp så mycket att Örjan tar dödens efter 8-900 meter o sedan..? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-08 12:36:23
|
|
Har kollat Färjestads loppet o där körde Örjan till ledningen o sedan såg det rätt säkert ut ! Verkar som banan passade Jaded bra också... men hästen såg spänstlös ut sist när han torskade... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 13:00:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
Alla scenarion gynnar ju Annicka i mina ögon, skulle bergh köra i ledningen kommer jaded gå fram utanpå, och annicka har en vass slutspeed. Tar annicka ledningen kan hon köra där eller släppa. Ser inget scenario som skulle vara dåligt iaf.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-08 14:09:11  Alla scenarion gynnar ju Annicka i mina ögon, skulle bergh köra i ledningen kommer jaded gå fram utanpå, och annicka har en vass slutspeed. Tar annicka ledningen kan hon köra där eller släppa. Ser inget scenario som skulle vara dåligt iaf.
Answer to: "Alla scenarion gynnar ju Annicka i mina ögon, skulle bergh köra i"
|
|
Tar Jörgen W. ledningen o släpper i det här sällskapet så är han kokt ! Örjan vart nog förvånad sist när Jaded tappade spänsten o inte kunde speeda undan..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 14:25:27 Edited(1): 2010-12-08 14:25:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
clear sign och annica så är det helstängt, bara bläddra nästa lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 16:11:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kari gick ut och sa att Go on pale "Borde vinna det här". Fick hästen prestationsångest måntro?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-12-08 18:07:18
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 10, TIMETOSAYGOODBYE
S 1, CONRADS EPILOG
|
Jävla skitlopp.. Hoppas på lite körning o skräll bakifrån..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 18:55:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet ej fasiken, clear sign har i princip inte visat ett skit detta året, var dock bra senast, eller så var det intoxicated som var usel för dagen? gick inte snabbare än 12,5 sista 500......
Annars har Clear sign haft stora problem att ens hänga med i loppen under detta året, dock är detta som sagt ett skitlopp och nu är Go On pale struken.....Men ska linus rygga ebel nu? då är han sist från start och troligen körd......däremot blir det vinnarhålet om han ryggar bergharns, kan få luckan då kanske.....
Kanske åker med som 4.e häst nu, om jag inte låser på 3. Svårt att egentligen tro på någon här.......
Bertan, jag som trodde att dte var du som var kung och besserwisser när du dömde en stenklar vinnare till "har redan förlorat". Att du sedan hade TOTALT fel gör knappast mig till en kung
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 20:05:45 Edited(1): 2010-12-08 20:05:55  vet ej fasiken, clear sign har i princip inte visat ett skit detta året, var dock bra senast, eller så var det intoxicated som var usel för dagen? gick inte snabbare än 12,5 sista 500......
Annars har Clear sign haft stora problem att ens hänga med i loppen under detta året, dock är detta som sagt ett skitlopp och nu är Go On pale struken.....Men ska linus rygga ebel nu? då är han sist från start och troligen körd......däremot blir det vinnarhålet om han ryggar bergharns, kan få luckan då kanske.....
Kanske åker med som 4.e häst nu, om jag inte låser på 3. Svårt att egentligen tro på någon här.......
Bertan, jag som trodde att dte var du som var kung och besserwisser när du dömde en stenklar vinnare till "har redan förlorat". Att du sedan hade TOTALT fel gör knappast mig till en kung
Answer to: "vet ej fasiken, clear sign har i princip inte visat ett skit detta år"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
clear sign nääästan klar, va dock illa att den varit dålig i jobb i veckan, hoppas den e bra i jobbet imorgon så är dte näst intill grööööööönt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 20:08:59 Edited(1): 2010-12-08 20:09:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Å andra sidan, varför ska jag inte ta med clear sign när jag tar med hästar som conrads epilog, annicka och jaded, ingen av dem är väl bättre för tillfället.....
Dock en känsla för att Jaded fungerar mycket bättre om han får springa på i sitt egna tempo, dock går det bara att spekulera i det när han varit borta så pass länge, kommer nog aldrig tillbaka?
skitlopp, trodde mycket på Go On pale
Travspanarn, HUR kan du ens motivera spik på clear sign???? finns ju inte.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 20:16:30 Edited(1): 2010-12-08 20:17:30  Å andra sidan, varför ska jag inte ta med clear sign när jag tar med hästar som conrads epilog, annicka och jaded, ingen av dem är väl bättre för tillfället.....
Dock en känsla för att Jaded fungerar mycket bättre om han får springa på i sitt egna tempo, dock går det bara att spekulera i det när han varit borta så pass länge, kommer nog aldrig tillbaka?
skitlopp, trodde mycket på Go On pale
Travspanarn, HUR kan du ens motivera spik på clear sign???? finns ju inte.......
Answer to: "Å andra sidan, varför ska jag inte ta med clear sign när ja"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLEAR SIGN
|
nej, inte sagt spik, sagt clear sign och annica, dock va det väldigt tråkigt läsa att clear sign varit sämre i veckans jobb, jag brukar SÄLLAN uttala mig om hästen jag inte har koll på.
det stämerm delvis som du säger att den under en period inte visat något, vilket det går utläsa om i startlistan, men tror knappast du har mer koll än så, det har funnits förklaringar och hästen har haft smygform, loppet dne gjorde sist var helt i paritet med den egentligen formen hästen har, och norrlandshästar i nuvarnde klass lägger hästen på rygg UTAN PROBLEM, går inte jämföra med conrads epilog, lööööjligt, clear sign slår en conrads epilog i dagsläget 10 av 10 utvändigt om, har dock stor respekt för annicas grundkpacitet för att våga spika, skulle annica komma till ledning så stiger dennes chans avsevärt.
Jaded är svårbedömd, får se om hultman kan plocka fram någon joker framåt helgen om det ska bli något streck. kommer inte Clear sign te start är Snnica en tänkbar spik.
Men som sagt Clear sign har en mkt god chans på förhand så är en tänkbar spik om den ger ett fräscht och fint intryck i värmning.
Jag vet oftats vad jag snackar om, om du ska vara ärlif tror du att det funnits 1 chans i världen att global journey hade slagit Classic tile om Per kört för vinst? dum fråga
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-12-08 20:26:14  nej, inte sagt spik, sagt clear sign och annica, dock va det väldigt tråkigt läsa att clear sign varit sämre i veckans jobb, jag brukar SÄLLAN uttala mig om hästen jag inte har koll på.
det stämerm delvis som du säger att den under en period inte visat något, vilket det går utläsa om i startlistan, men tror knappast du har mer koll än så, det har funnits förklaringar och hästen har haft smygform, loppet dne gjorde sist var helt i paritet med den egentligen formen hästen har, och norrlandshästar i nuvarnde klass lägger hästen på rygg UTAN PROBLEM, går inte jämföra med conrads epilog, lööööjligt, clear sign slår en conrads epilog i dagsläget 10 av 10 utvändigt om, har dock stor respekt för annicas grundkpacitet för att våga spika, skulle annica komma till ledning så stiger dennes chans avsevärt.
Jaded är svårbedömd, får se om hultman kan plocka fram någon joker framåt helgen om det ska bli något streck. kommer inte Clear sign te start är Snnica en tänkbar spik.
Men som sagt Clear sign har en mkt god chans på förhand så är en tänkbar spik om den ger ett fräscht och fint intryck i värmning.
Answer to: "nej, inte sagt spik, sagt clear sign och annica, dock va det väldigt t"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 9, CLEAR SIGN
|
Håller med om Clear Sign. Tänkbar spik. Fast det bygger ju på att Annicka körs i spets. Annars får Jaded fuska bort loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 20:33:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja du Polajsen nu får du gnugga geniknölalarna igen när Go On Pale är struken intressant ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-08 20:46:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ANNICKA
|
4 Annicka svarade för en fin comeback senast. Hon kommer säkert gå framåt med loppet i kroppen. Spåret är bra och jag laddar för spets och kör sedan där. Stallets bästa v75 chansar säger Westholm. Tänkte bara skriva det om någon är intresserad av en kuskintervju tidigt i veckan. Källa från min vitippa tidning
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6