Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Bergsåker 2010-12-11
V75-3 Zoogins lopp - Gulddivisionen, försök 5
5. JADED 43% 19
Kihlström Örjan
4. ANNICKA 31% 29
Westholm Jörgen
1. CONRADS EPILOG 20% 69
Bergh Robert
9. CLEAR SIGN 10% 82
Svensson Linus
10. TIMETOSAYGOODBYE 9% 104
Larsson Fredrik B
2. GO ON PALE 1% 0
Söderkvist Stefan
3. EBEL 1% 999
Eklöf Bo
6. REGENT ROYAL 1% 730
Lindqvist Ove A
7. BLUE CANYON 1% 999
Rondina-Bisi Sergio
8. IMA SUPER CROWN 1% 999
Andersson Peter M

Senast uppdaterad: 2010-12-11 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Bergsåker
V75-2 Bergsåker
V75-3 Bergsåker
V75-4 Bergsåker
V75-5 Bergsåker
V75-6 Bergsåker
V75-7 Bergsåker
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-3 Bergsåker

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   [ 3 ]   4   5   6   7   8   9  
Author Message
Posted: 2010-12-08 21:45:56 Answer to: "nej, inte sagt spik, sagt clear sign och annica, dock va det väldigt t"

Became a member: 
Forum posts:
classic tile hade vandra i 3.e spår hela loppet om Per försökt vinna loppet , hängde som sagt inte med, per's egna ord

Självklart har jag inte mer koll på Clear sign än de lopp den gjort i lopparkivet, men det är å andra sidan inga fina lopp och smygformen kan jag inte se. Undantaget är senast då han var fin......

Annicka är väl klart bäst över 1640m? liksom conrads epilog, gillar väl ingen av dem direkt.... Jaded är omöjlig att tolka, orkar dock inte lita på örjan eller hultman för 5 öre. Så visst, clear sign kan väl vinna nu när go on pale är borta.......

vi får se......
Reply
Posted: 2010-12-09 00:14:36 Edited(1): 2010-12-09 00:15:43 Answer to: "classic tile hade vandra i 3.e spår hela loppet om Per försö"

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLEAR SIGN
go on pale lol....var det verkligen någon mer än kari som trodde på den..verkar ju sjukt isåfall.

Du måste veta orsakerna till varför clearn sign har 0or i programmet för att veta den har smygform, att veta VARFÖR en häst presterar som den gör varesig den gör ett bra lr dåligt lopp är A och O när det gäller att värdera kommande insatser.

Mjo, ingves körde ju 19,3 i 500, finns ju inte en chans att Classic hade kommit fram i dödens inte men men, gäller hitta vinnarna som sagt.

Annica aldrig varit någon 1640m häst vad jag vet, klart bäst över 2140 vad jag vet.

Däremot har den 2 "gris"galopper i raden likt Sammarco gjort, vilket är lite oroande vid laddning.
Reply
dujorha Posted: 2010-12-09 08:53:02 Answer to: "go on pale lol....var det verkligen någon mer än kari som trodde"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Vore sjysst om Clear får upp formen men bakspår är inte opimalt nu, ryggar säkert Berrgharn o får hoppas på lucka ! Lite långboll är det.. men jag kommer att va vaksam..
Reply
dujorha Posted: 2010-12-09 09:10:15

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Finns en långboll till med ungefär samma stats... som Clearis Spanis !!
Reply
Posted: 2010-12-09 12:13:07

Became a member: 
Forum posts:

V 4, ANNICKA
Annicka speedade ner Jaded senast i comebacken och med lopp i kroppen lär hon ju inte vara sämre!
Reply
Posted: 2010-12-09 14:27:42 Answer to: "Finns en långboll till med ungefär samma stats... som Clearis Sp"
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLEAR SIGN
i vilket lopp?
Reply
Posted: 2010-12-09 14:29:26 Answer to: "Vore sjysst om Clear får upp formen men bakspår är inte op"
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLEAR SIGN
Clear möter lik, är övertygad att om hästen känsn som den ska i sista jobben och ser fräsch ut på lördag att det ät toppchans från alla positioner, kan bli som sämst 4de ytter, troligen 3de, kan nog ta dödens efter 1 varv om tempot är lågt och avgöra ändå.
Reply
Posted: 2010-12-09 17:42:20

Became a member: 
Forum posts:

V 5, JADED
Äh, Jaded vinner.
Reply
Posted: 2010-12-09 18:38:25
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 4, ANNICKA
Annicka då? övertar spets från conrads sen är det över eller?
Reply
Posted: 2010-12-09 18:41:52
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 5, JADED
Varför skulle det vara över ?
Reply
Posted: 2010-12-09 18:46:59
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 4, ANNICKA
Jag vet inte? därav "frågetecknet" Risk för att dem båda kör mot varandra? Någon annan vinner?
Reply
Posted: 2010-12-09 18:52:57 Answer to: "Jag vet inte? därav "frågetecknet" Risk för att d"
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 5, JADED
Jaded vinner väl lika bra ifrån dödens? Han låter väl Bergh o Westholm kivas om ledningen och sen kör han i dödens hela vägen om så krävs ? Inget 18 tempo den här gången så att nån speedigare häst ska ha krafter kvar tror jag inte på.
Jaded är stenklar.
Reply
Posted: 2010-12-09 18:59:02

Became a member: 
Forum posts:

V 4, ANNICKA
stenklar!! ja kanske men jag fegar. 4,5.
Reply
Posted: 2010-12-09 20:39:45

Became a member: 
Forum posts:

V 1, CONRADS EPILOG
Hultman om duellen:

Jaded har toppchans

Senast förlorade han som jättefavorit mot Jörgen Westholm och Annicka.

På lördag jagar Jaded ta revansch – och tränaren tror på toppchans.

– Hade jag spelat V75 så hade jag spikat min häst, säger Stefan Hultman.

Stefan Hultmans åttaårige stjärna Jaded har gjort tre lopp efter en skada som stoppade honom i nästan ett år. Resultaten efter vilan har varit mycket bra; två segrar och ett andrapris.

I det senaste loppet på Gävletravet fick hästen dock stryk av Jörgen Westholms sto Annicka som spurtade förbi från rygg på ledaren. Jaded var då jättefavorit men trots förlusten var Stefan Hultman nöjd med sin stjärna.

– Han blev nog lite tempotorsk på Gävle för han är inte lika tvärspeedig som Annicka. Jaded har aldrig kunnat speeda men han såg väldigt bra ut och har tagit loppet på ett bra sätt. Trots att han är landets snabbaste häst, han har faktiskt svenskt rekord, så är han mer stark och tål tuffa lopp. Annicka fick allt serverat och var bara bäst för dagen, men jag är optimistisk till på lördag. Vi ska nog inte titta oss blinda på förra starten, säger Stefan Hultman.

”Siktar på att vinna”
På lördags mötts Jaded och Annicka igen på Bergsåker. Jörgen Westholm berättade tidigare i veckan att han tror på toppchans med Annicka – men det gör även Stefan Hultman. Upplagt för en härlig duell i V75-3 på lördag.

– Han har gått med brodd, pg-skor och öppet huvudlag i de senaste starterna. Men nu skärper vi upp honom då han kommer gå med aluminumskor och med norskt huvudlag på lördag. Vi ska sikta på att vinna loppet och nu blir det en helt annan Jaded, säger Hultman.

Hur tror du loppet blir kört?

– Jag läste någonstans att Annicka skulle svara ledningen så då är väl dödens ledigt. Men det spelar ingen roll för han är bäst i ledningen eller i dödens. Men min häst är ju kapacitetsmässigt bättre än de här så det handlar om att han ska ha en bra dag och att allt ska fungera. Nu när jag vässat till honom tror jag på mycket bra chans, en toppchans. Han har varit jättefin i jobben och jag tror han vinner.

Är Jaded en spik på V75 och jakten på 55 miljoner kronor?

– He he, jag får alltid skäll när jag säger så, men hade jag spelat så hade jag spikat, säger Stefan Hultman.
Reply
Posted: 2010-12-09 20:57:24 Answer to: "Hultman om duellen: Jaded har toppchans Senast förlorade "
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 4, ANNICKA
Vad gött, som när han säger att Maharahja är stenklar, bara att gardera
Reply
Posted: 2010-12-09 21:08:05
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:
Hultman slutade jag lyssna på för många år sedan......

Men visst har han rätt i att jaded är klart bäst sett till kapacitet, dock får han visa lite först? Minns hur han skröt upp jocose när den började startas igång igen, total flopp! Blir väl inte förvånad om han viker sig från dödens, men inte helt förvånad om han vinner heller
Reply
Posted: 2010-12-09 21:22:27 Answer to: "Hultman slutade jag lyssna på för många år sedan...."
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLEAR SIGN
alla hästar blommar ju inte ut, betyder ju inte att hultman har fel bara för en häst inte blommar ut
Reply
Posted: 2010-12-09 21:24:03 Answer to: "Vad gött, som när han säger att Maharahja är stenklar, "
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLEAR SIGN
bland en snubbe som anser sig vara travkunnig är under underförstått vad en tränare menar när han säger att en häst vinner/stenklar etc.

Med andra ord så kommer den givetvis inte vinna om är sjuk, vilkety också folk som spelar på trav bör förstå indirekt
Reply
Posted: 2010-12-09 21:30:25

Became a member: 
Forum posts:
Örjan är en mästare på att bedöma tempo från dödens, värdelös från ledningen.

Äsch, orkar inte göra detta loppet svårt, Spik på Jaded från dödens!
Reply
Posted: 2010-12-09 23:13:55 Answer to: "Örjan är en mästare på att bedöma tempo frå"
Bergsåker

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLEAR SIGN
vad ligger ditt snitt per v75 omgång 2,3 lr något? på 1år då
Reply
1   2   [ 3 ]   4   5   6   7   8   9