1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2011-12-14 15:28:22  det var mannen som står här ovanför och inte vet vad han surrar om, men det är synd om honom för han får inte vara med mer och då försöker han skapa oreda här inne....mogen kille!!!
Answer to: "det var mannen som står här ovanför och inte vet vad han su"
|
Became a member:
Forum posts:
|
menar du mig hogan elr jag har inte gjort nått som skapar oreda jag ville bara köpa din häst men sen kom de rotagg om jag minns rätt o bjuder 9mille
|
|
|
|
ddmannen
|
Posted: 2011-12-14 16:51:45
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
rotagg var i halvbråk redan 2008 efter att slängt iväg överbud på hästar när han tänkte sluta.
kolla gärna tråden som heter rötägg.
|
|
|
|
rotagg
|
Posted: 2011-12-19 22:11:58  det var mannen som står här ovanför och inte vet vad han surrar om, men det är synd om honom för han får inte vara med mer och då försöker han skapa oreda här inne....mogen kille!!!
Answer to: "det var mannen som står här ovanför och inte vet vad han su"
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
|
Jag hade nog hellre avslöjat soberano eller spanarn för fusk men nu är det DU och inte de som har startat flera stall!! Inte undra på att du är med i toppen när du har flera chanser till ett toppstall.. Kalla inte andra för både det ena och det andra när du inte är ett dugg bättre själv.. 
|
|
|
|
spanarn
|
Posted: 2011-12-19 22:15:58  Jag hade nog hellre avslöjat soberano eller spanarn för fusk men nu är det DU och inte de som har startat flera stall!! Inte undra på att du är med i toppen när du har flera chanser till ett toppstall.. Kalla inte andra för både det ena och det andra när du inte är ett dugg bättre själv.. 
Answer to: "Jag hade nog hellre avslöjat soberano eller spanarn för fusk men "
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
 Jag hade nog hellre avslöjat spanarn för fusk
Lycka till med det du!
|
|
|
|
larockma
|
Posted: 2011-12-20 11:00:58
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Jag anser att Spanarn utger sig för att vara en groda...när personen ändå i fråga är en katt...är inte det ett sorts fusk

|
|
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-12-21 01:14:07
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Hmm, inte för att jag tror någonting om något men en vän här på tz har skrivit så här till mig på mail. Givetvis rensade jag ut resten av mailet som handlade om något helt annat... Ingen rök utan???
2011-12-11 07:29:04
Stall Hogan har ett antal stall i spelet skulle jag tro, men
|
|
|
|
rotagg
|
Posted: 2011-12-21 05:42:55   Jag hade nog hellre avslöjat spanarn för fusk
Lycka till med det du!
Answer to: "Jag hade nog hellre avslöjat spanarn för fusk
"
|
|
Precis det jag menar, hade jag ljugit eller hittat på hade jag mycket hellre skrivit att det var du eller soberano som fuskat.. Vet att mitt rykte här inte är särskilt bra men har iaf aldrig varit jag som kastat första stenen.. Det jag skriver nu är dock helt sant.. Hogan är en bra mycket större fuskare än jag nånsin varit.. Då jag aldrig fuskar för egen vinnings skull vilket man knappast kan säga om honom..
Vill ni ha bevis?? Screenshots över hans påloggningar??
Maila på haxxercode9oo9@live.com
|
|
|
|
hogan
|
Posted: 2011-12-21 07:59:58  Precis det jag menar, hade jag ljugit eller hittat på hade jag mycket hellre skrivit att det var du eller soberano som fuskat.. Vet att mitt rykte här inte är särskilt bra men har iaf aldrig varit jag som kastat första stenen.. Det jag skriver nu är dock helt sant.. Hogan är en bra mycket större fuskare än jag nånsin varit.. Då jag aldrig fuskar för egen vinnings skull vilket man knappast kan säga om honom..
Vill ni ha bevis?? Screenshots över hans påloggningar??
Maila på haxxercode9oo9@live.com
Answer to: "Precis det jag menar, hade jag ljugit eller hittat på hade jag mycket"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Rotagg du får bevisa här inne på denna tråd om du har något att komma med, säg istället vad jag ska ha fuskat med istället för komma med massa luft och kryptiska meningar.
Du har min tillåtelse och tala om vad jag har gjort som är fusk....ut med språket istället för beskylla mig för något, jag har inte det minsta att dölja.
Sen trodde jag att man går vidare i livet efter man pensionerar sina hästar, du börjar hålla på som singsjön som döpte sina stall efter mig...börjar lukta personlig förföljelse....men vad är det dom brukar säga, kärt barn har många namn. Släpp det här o gå vidare tycker jag, för du måste väl kunna ta att jag tyckte du var spelförstörare genom att lägga 9 millar på mina hästar som låg ute på börsen, tyckte det var jäkligt inte bara mot mig, utan de två seriösa budare som hade intressen i dom....kan du inte ta sånt och börjar hålla på och startar efter intriger, kan jag bara tycka synd om dig.
Om någon är intresserad o ska in o titta på vad han har kokat ihop, kan ni kopiera o skicka mig en kopia...kan vara kul o se vad han har att komma med, för jag ämnar inte gå in för jag skulle inte förvåna mig han planterar ett virus eller nått. För jag har rent mjöl i påsen. 
|
|
|
|
hogan
|
Posted: 2011-12-21 08:34:22
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Och Travspelaren.....istället för att strö salt i såren....hur kan du ta upp att ngn skrivit till dig med orden "Jag TROR att Hogan har flera stall men".......???? Kan du säga mig vart du vill komma med detta. Trodde du hade lite mer att komma med.....Men men, tråkigt när man kämpat som de flesta här inne i massa år och sen när man hittat rätt bra balans i spelet, har ett gäng äss i stallet ja då är det dags för avundsjukan o börja spekulera....fusk...han måste fuska, hur tror du annars han ligger i toppen...
SÅ ALLA SOM LIGGER I TOPPEN...DET ÄR FUSKARE ENLIGT DITT SÄTT O TÄNKA....PATETISKT, VET INTE ENS OM JAG BEMÖ  AR MIG ATT LÄGGA NÅGON ENERGI PÅ DETTA........FAN KOLLA UPP MINA HÄSTAR O SPÅRA DOM INNAN NI KLÄCKER NGT.....BLOODY MARY HAR JAG HAFT SEN HON VAR 1 ÅR, LIKADANT MED ACCESS TO HEAVEN, THE CHASE, HERO, HOGAN BOY, CAPRICORNUS....ÄNDA HÄST JAG KÖPT ÄR PALEFACE AVANGER OCH DEN KÖPTE JAG AV PUCHMAXARN TROR JAG.....KAN NI LÄGGA NER ERA JÄVLA ANKLAGELSER ELLER SKA NI SABBA GLÄ  JEN I FRAMGÅNGAR LÄNGE TILL.....VAD FAN KAN ETT ANNAT STALL HJÄLPA MIG MED...MAN FÅR INTE ENS GÖRA AFFÄRER MELLAN TVÅ STALL.
DETTA ÄR SÅ JÄVLA SKRATTRETANDE ATT NI SKA SITTA HÄR O SPELA DOMSTOL, ÄR DET NÅGRA SOM SKA STRAFFAS SÅ ÄR DET FÖR FALSKA ANKLAGELSER.
OCH VILL DU VETA EN SAK ROTAGG, JAG FICK ERBJUDANDET SOM SPANARNS MEDHJÄLPARE MED ATT HÅLLA ÖGONEN PÅ TRANSFERN, VET DU VARFÖR...JO DET BERODDE PÅ ATT ATT JAG SJÄLV ÄR EMOT FUSK OCH JAG SPÅRADE ETT ANTAL AVELSFUSKARE VILKET JAG RAPPORTERADE TILL BÅ  E SPANARN O ADMIN...VI HAR HAFT ETT LÅNGT O BRA SAMARBETE....OCH DE JAG BRUKAR PRATA SPELET MED ÄR MÅNGA TOPPSPELARE, INTE ALLA MEN RÄTT MÅNGA....JAG TROR DOM KÄNNER MIG RÄTT BRA FAKTISKT OCH DET ÄR KONSTIGT, DET HÄR KOMMER FRÅN EN JAG ALDRIG HAR PRATAT MED O SOM INTE VET ETT SKIT...UTAN BARA LÄGGER UT EN ANKLGELSE TAGEN FRÅN LUFTEN.
TACK SÅ JÄVLA MYCKET....HOPPAS DET KOMMER NÅGOT BÄTTRE NÄSTA GÅNG ÄN BARA...."JAG TROR"
|
|
|
|
rotagg
|
Posted: 2011-12-21 13:45:05  Rotagg du får bevisa här inne på denna tråd om du har något att komma med, säg istället vad jag ska ha fuskat med istället för komma med massa luft och kryptiska meningar.
Du har min tillåtelse och tala om vad jag har gjort som är fusk....ut med språket istället för beskylla mig för något, jag har inte det minsta att dölja.
Sen trodde jag att man går vidare i livet efter man pensionerar sina hästar, du börjar hålla på som singsjön som döpte sina stall efter mig...börjar lukta personlig förföljelse....men vad är det dom brukar säga, kärt barn har många namn. Släpp det här o gå vidare tycker jag, för du måste väl kunna ta att jag tyckte du var spelförstörare genom att lägga 9 millar på mina hästar som låg ute på börsen, tyckte det var jäkligt inte bara mot mig, utan de två seriösa budare som hade intressen i dom....kan du inte ta sånt och börjar hålla på och startar efter intriger, kan jag bara tycka synd om dig.
Om någon är intresserad o ska in o titta på vad han har kokat ihop, kan ni kopiera o skicka mig en kopia...kan vara kul o se vad han har att komma med, för jag ämnar inte gå in för jag skulle inte förvåna mig han planterar ett virus eller nått. För jag har rent mjöl i påsen. 
Answer to: "Rotagg du får bevisa här inne på denna tråd om du ha"
|
|
Till exempel så driver du förutom stall sala silvergruva också stall brucelee.. Det vet jag med all säkerhet efter idag.. Har varit inne på ett annat konto också men måste dubbelkolla lite där..
|
|
|
|
Cherry
|
Posted: 2011-12-21 15:15:12  Till exempel så driver du förutom stall sala silvergruva också stall brucelee.. Det vet jag med all säkerhet efter idag.. Har varit inne på ett annat konto också men måste dubbelkolla lite där..
Answer to: "Till exempel så driver du förutom stall sala silvergruva ocks&ar"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Vad är det här för smörja? Finns inte en möjlighet att hogan fuskar, sluta vara ett sånt idiotiskt forumtroll. Till en början tyckte jag du hade rätt att klaga på den där hästaffären som gick i baklås, men nu beter du dig otroligt löjligt. Hur gammal är du egentligen? Tycker nån ska ta och banna dig å det snaraste.
|
|
|
|
rotagg
|
Posted: 2011-12-21 15:40:59
|
|
Jag kan slå vad med dig grenka om valfritt belopp om att hogan och stallbrucelee spelas av samma person.. Min högra hand kan även ingå i vadet..
Finns förresten den dä spärren kvar att man inte kan lägga bud på hästar om man loggar in från samma ip?? Isf är ju allt hogan behöver göra för att vara fullständigt rentvådd att bjuda på en av stallbrucelee hästar.. Men det kan han inte.. Och har aldrig kunnat, iom att det är samma person och samma ip bakom stallen ifråga..
Sedan huruvida han har vunnit fördel av att driva flera stall är en annan fråga.. Men spelets mest grundläggande regel är väll ändå att varje enskild person enbart får driva ett stall?? Allt annat måste räknas som grovt fusk..
|
|
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-12-21 15:49:06
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Har ingen aning om nån fuskar och ingen möjlighet att kontrollera detta.
Känner ingen på detta forumet privat så jag är faktiskt helt opartisk o skiter fullständigt i vem som anklagas eller anklagar.
Dock vet jag att den ENDE som dömer angående fusk är Eriksson (och hur trist det än må vara med hans responstid så är det honom man vänder sig till med fuskmisstankar.)
Känner ni er orättvist behandlade? Maila Eriksson. Eller om ni mot alla odds tror jag kan göra nån skillnad (det kan jag inte) men hör av er i såfall.
Så med de möjligheter jag har som forummoderator så stänger jag denna tråd och hoppas alla nu vet var de ska vända sig med sina problem/anklagelser/frågor.
|
|
|
|
1
2
[ 3
]
|